JOZSI: '17 Lexus NX 300h, F Sport, White

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    A mai trecut un an fara probleme. Nu apropiem de 30.000km, am reusit sa fac service-ul anual inainte sa inchide iar granita cu Ungaria. De data asta a fost putin mai scump (undeva la 960 lei) ca au schimbat lichidul de frana, dar tot nu vorbim de preturi "premium".

    Am vazut noul RAV4 plug-in, arata bine pe specificatii (306 cai si acceleratie 0-100 in 6s, fata de 9.2s cat am acum). La sfarsitul anului viitor apare noul NX, sunt tare curios, ar suna bine in varianta PHEV.

    Comment


    • #77
      35.000km, totul e super.
      Last edited by Jozsi; 22-04-21, 20:28.

      Comment


      • #78
        A crescut familia:

        Comment


        • #79
          Nu inteleg de ce ai pozat masina in oglinda
          Felicitari inca odata si pe aceasta cale
          BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

          Comment


          • #80
            Multumesc! Din pacate, modelul 2021 a primit un bonus. Varianta hibrida are ceva difuzoare exterioare care emit un sunet oribil cand porneste in marsarier (sau un sunet mai putin tare cand pornesti in fata), pentru a avertiza pietonii. Exemplu cum suna: https://www.youtube.com/watch?v=Bn5tcjqrk6s respectiv detaliat tehnic: https://www.youtube.com/watch?v=CPw4Aqctz1c

            Comment


            • #81
              Hehe... mda. Fix pe Toyota vazusem si eu prima oara sistemul asta. Poate era mai bine daca puneau doua, una in fata una in spate... ca sa nu mai tipe asa tare cand dai cu spatele.
              Cu timpul, probabil vor mai rafina si ei sunetul. Ma gandesc ca nu este usor sa raspunzi la "cum sa sune o masina electrica/hibrida".
              BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

              Comment


              • #82
                Solutia romaneasca (daca nu se poate interveni pe sunet ca la Tesla) - scoate mufa de la boxa (nu cred ca are siguranta separata).
                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                sigpic

                Comment


                • #83
                  yep... "scoate-i mufa" in principiu merge oricand... sau cel putin inca merge.
                  Fiind introdusa pe baza legala, pentru siguranta pietonilor... probabil in curand o sa introduca si ceva erori prin bord daca-i scoasa mufa.
                  Dar fara indoiala, piata aftermarket o sa fie invadata de tot felul de module, cu diverse sunete.... si o sa sune numai a V8-uri pe strazi

                  Acum lasand gluma la o parte, eu sincer am fost surprins de cat de "silent" pot fi masinile astea. Am avut ocazia de mai multe ori sa vad hibride mergand prin zone pietonale (defapt mai corect, "zone de calmare a traficului", ca nu era zona pietonala pura, fara access auto) si sunetul produs de masina in miscare este total acoperit de restul zgomotului de pe strada.

                  Deci ceva "jericho trumpet" sa creeze un pic de sunet pentru pietoni, nu este o idee rea.

                  Mie din filmuletul cu individul ce explica cum functioneaza dracia, mi-a atras atentia cum s-a smuncit motorul cand pus-o in Drive (pe electric).
                  BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                  Comment


                  • #84
                    La CRV Hybrid au prevazut un buton pentru dezactivarea acelui sunet, buton pe care il apas de fiecare data cand ma urc in masina

                    Comment

                    Working...
                    X