Când am venit pe forum, acum 7 ani jumate', nu m-am dezmeticit la timp ca să fac un topic Civic-ului. Apoi am zis mereu că mai încolo, apoi s-a făcut aşa de "mai încolo" că am zis că e prea târziu să mai deschid unul. Şi am ajuns acum la momentul la care chiar e târziu.
Pentru că luni a venit moşul (împreună cu moşii din următorii 5 ani) şi a lăsat maşina din titlu, am zis că e cazul să aibă un topic al ei. Ştiu, nu pe forumul ăsta e locul ei, dar... pe forumul ăsta e locul meu. Aşa că va sta aici.
Povestea pe scurt e că a intrat în finală împreună cu HR-V, Qashqai şi Sportage. Noul 3008 mai părea interesant, dar nu am mai avut răbdare pentru el. Aşa cum nu am mai avut răbdare cu noile motoare turbo de la Honda.
HR-V a fost o dublă mare dezamăgire: bling-bling-ul din interior şi iVTEC-ul 1.5. Şi nici Asko nu părea să vrea să vândă, aşa că a ieşit pe ultimul loc... Odată ce am "scăpat" de Honda, alegerea a devenit mai degrabă raţională decât emoţională, aşa că a câştigat S-Cross-ul. În Ro au ales să-l vândă sub vechiul nume, SX4, chipurile pentru că maşina aia a avut succes. În restul Europei se vinde ca SX4 S-Cross. Whatever. Mie tot sex-în-4 îmi vine să-i spun . Că n-o să-i zic Sports 4 seasons Crossover.
După o încercare ratată la Dab, o plictiseală maximă la Rădăcini şi un dezinteres (spre silă) desăvârşit la Dageco, am reuşit achiziţia de la Autonet. Totul ok, cheltuieli minime şi transparente, o bilă albă echipei de acolo. Care mi-a furnizat şi singura poză pe care o am deocamdată cu maşina. De la recepţie, luni seară (am anonimizat subsemnatul & Co ):
Câteva vorbe despre maşină:
- Motorul, Boosterjet 1.4, 140CP/ 5500rpm şi 220Nm/ 1500-4000rpm. Datele astea se simt foarte exact în comportamentul maşinii. Mai precis cuplul bun, aproape de diesel, care intră de jos. Se simte clar la plecarea de pe loc. Pentru oraş şi pentru stilul meu de condus e o binecuvântare. Legat de consum încă nu mă pot pronunţa, am până în 200 de km şi a stat mult pe loc pornită. Cred că 8.5 arată momentan în bord, dar nu e relevant.
- Tracţiune Allgrip, încă nu mă pronunţ, n-am ieşit încă de pe asfalt şi n-am dat de zăpadă.
- Dotări: "full, fără trapă şi pele" : ))). Are destule, cam tot ce trebuie, mai interesante sunt farurile full-LED (laser, fraţilor!), RBS-ul (radar brake support) la pachet cu cruise control-ul adaptiv, senzorii de parcare f+s, camera pentru mers înapoi şi sistemul auto stop-start. Şi altele mai mărunte. Îmi lipseşte un parbriz încălzit. Dar cel mai mult mă încântă faptul că nu trebuie să folosesc deloc telecomanda: o deschid şi o închid din butonul de pe portieră, o pornesc şi o opresc din butonul din bord.
Specificaţiile şi dotările complete sunt aici: http://www.suzuki.ro/autoturisme/mod...pirit-allgrip/
Mici modificări: Pentru că vine fără rezervă, am cumpărat janta originală şi o anvelopă şi gata rezerva, e la locul ei. Mai trebuie un cric. Măcar coarbă are.
N-am înţeles de ce în 2016 se încăpăţânează să ilumineze la interior cu becuri, după ce au pus led-uri pe DRL, faruri şi stopuri. N-am înţeles, dar nici nu m-am străduit. Înainte de ora 24 de posesie am făcut lumină în habitaclu şi în portbagaj. Poze zilele viitoare.
Impresii: momentan amestecate, sunt destul de obosit după alergătura de zilele astea. O să revin cu ele după ce se mai decantează.
Civic-ul stă cuminte în parcare şi aşteaptă o decizie. L-aş ţine, că mi-a fost drag, dar l-aş şi da, că îmbătrâneşte. Are 96.000 km. L-aş mai tăvăli vreo 4.000, să fie rotund. : )))
Pentru că l-am luat în 2009, când taxa de poluare era suspendată, aştept eliminarea taxei, că altfel se duc vreo 700 de euro. Mă mai gândesc. Dacă decid să-l vând o să-l pun pe forum. Vedem. Până atunci... sex-în-4!
Pentru că luni a venit moşul (împreună cu moşii din următorii 5 ani) şi a lăsat maşina din titlu, am zis că e cazul să aibă un topic al ei. Ştiu, nu pe forumul ăsta e locul ei, dar... pe forumul ăsta e locul meu. Aşa că va sta aici.
Povestea pe scurt e că a intrat în finală împreună cu HR-V, Qashqai şi Sportage. Noul 3008 mai părea interesant, dar nu am mai avut răbdare pentru el. Aşa cum nu am mai avut răbdare cu noile motoare turbo de la Honda.
HR-V a fost o dublă mare dezamăgire: bling-bling-ul din interior şi iVTEC-ul 1.5. Şi nici Asko nu părea să vrea să vândă, aşa că a ieşit pe ultimul loc... Odată ce am "scăpat" de Honda, alegerea a devenit mai degrabă raţională decât emoţională, aşa că a câştigat S-Cross-ul. În Ro au ales să-l vândă sub vechiul nume, SX4, chipurile pentru că maşina aia a avut succes. În restul Europei se vinde ca SX4 S-Cross. Whatever. Mie tot sex-în-4 îmi vine să-i spun . Că n-o să-i zic Sports 4 seasons Crossover.
După o încercare ratată la Dab, o plictiseală maximă la Rădăcini şi un dezinteres (spre silă) desăvârşit la Dageco, am reuşit achiziţia de la Autonet. Totul ok, cheltuieli minime şi transparente, o bilă albă echipei de acolo. Care mi-a furnizat şi singura poză pe care o am deocamdată cu maşina. De la recepţie, luni seară (am anonimizat subsemnatul & Co ):
Câteva vorbe despre maşină:
- Motorul, Boosterjet 1.4, 140CP/ 5500rpm şi 220Nm/ 1500-4000rpm. Datele astea se simt foarte exact în comportamentul maşinii. Mai precis cuplul bun, aproape de diesel, care intră de jos. Se simte clar la plecarea de pe loc. Pentru oraş şi pentru stilul meu de condus e o binecuvântare. Legat de consum încă nu mă pot pronunţa, am până în 200 de km şi a stat mult pe loc pornită. Cred că 8.5 arată momentan în bord, dar nu e relevant.
- Tracţiune Allgrip, încă nu mă pronunţ, n-am ieşit încă de pe asfalt şi n-am dat de zăpadă.
- Dotări: "full, fără trapă şi pele" : ))). Are destule, cam tot ce trebuie, mai interesante sunt farurile full-LED (laser, fraţilor!), RBS-ul (radar brake support) la pachet cu cruise control-ul adaptiv, senzorii de parcare f+s, camera pentru mers înapoi şi sistemul auto stop-start. Şi altele mai mărunte. Îmi lipseşte un parbriz încălzit. Dar cel mai mult mă încântă faptul că nu trebuie să folosesc deloc telecomanda: o deschid şi o închid din butonul de pe portieră, o pornesc şi o opresc din butonul din bord.
Specificaţiile şi dotările complete sunt aici: http://www.suzuki.ro/autoturisme/mod...pirit-allgrip/
Mici modificări: Pentru că vine fără rezervă, am cumpărat janta originală şi o anvelopă şi gata rezerva, e la locul ei. Mai trebuie un cric. Măcar coarbă are.
N-am înţeles de ce în 2016 se încăpăţânează să ilumineze la interior cu becuri, după ce au pus led-uri pe DRL, faruri şi stopuri. N-am înţeles, dar nici nu m-am străduit. Înainte de ora 24 de posesie am făcut lumină în habitaclu şi în portbagaj. Poze zilele viitoare.
Impresii: momentan amestecate, sunt destul de obosit după alergătura de zilele astea. O să revin cu ele după ce se mai decantează.
Civic-ul stă cuminte în parcare şi aşteaptă o decizie. L-aş ţine, că mi-a fost drag, dar l-aş şi da, că îmbătrâneşte. Are 96.000 km. L-aş mai tăvăli vreo 4.000, să fie rotund. : )))
Pentru că l-am luat în 2009, când taxa de poluare era suspendată, aştept eliminarea taxei, că altfel se duc vreo 700 de euro. Mă mai gândesc. Dacă decid să-l vând o să-l pun pe forum. Vedem. Până atunci... sex-în-4!
Comment