DOZER: '11 BMW 535d, Havana Metallic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mai ușor de īntreținut īnseamnă că pe pielea īnchisă la culoare se văd foarte ușor toate defectele ( zgārietură, crăpături, diferențe de nuanțe de la frecare, etc). Pe cea deschisă la culoare sunt mult estompate astea. De fapt voiam să zic că pielea deschisă la culoare arată mai bine īn timp față de cea īnchisă la culoare. Plus exact ce zice @Dozer despre mochetă, covorase.
Leave a comment:
-
Originally posted by Io si Ea View PostPai arata foarte foarte bine! Ti se cuvin felicitari. Admirative!
Marturisesc insa ca nu pricep ce zice Gabi, ca pielea mai deschisa la culoare e mai usor de intretinut.
Acum nu stiu ce sa zic... discutam la un moment dat cu un coleg ce spunea ca dureaza mult sa faca curat in masina. Motiv pentru care facea curat cam o data de Pasti. Uneori de ala al cailor. Daca faci regulat nu dureaza nici mult, se intretine usor, arata si bine... iar masina curata, cel putin personal, imi creaza o stare de bine. Deci as inclina sa cred ca, o intretinere corecta/regulata si fara nimic exagerat (nu o pregatesti de concurs la fiecare spalare), bate orice culoare de interior (si da, folosesc si eu spre exemplu pensoane sa scot praful din anumite locuri unde doar cu microfibra nu poti, dar nu stau de fiecare data sa fac asta). Iar intr-un final, pana la urma este si vorba de aerul pe care il respiram atat timp cat stam in masina, zic eu.
@cci: pai nici nu are motive sa nu se tina bine. Dar a atins durata cat planuisem eu sa tin masina. Am mai vorbit noi de astea si in trecut.
Cat despre inlocuitoare... este surpriza. Atat de mare surpriza... ca nici eu nu stiu ce va fi
Trecand peste gluma, chiar nu stiu. Am mai multe idei (unele chiar diametral opuse)... dar astea depind si de niste lucruri pe care le am eu in cap pe alte planuri.Last edited by Dozer; 18-08-17, 23:22.
Leave a comment:
-
Inca arata si se tine tare BMW-ul ... Parca mai ieri o cumparasesi(si la cum arata dar si ca posturi pe forum)
La ce anume te-ai gandit ca urmatoarea masina?
Eu inca nu m-am decis daca va fi tot o Mazda 6 sau iau altceva (inclusiv ceva SH, dar cu VAT inclus = conditia asigurarii sa-mi dea toti banii pe masina veche, altfel imi dau doar cei 81% fara VAT)
Leave a comment:
-
Pai arata foarte foarte bine! Ti se cuvin felicitari. Admirative!
Marturisesc insa ca nu pricep ce zice Gabi, ca pielea mai deschisa la culoare e mai usor de intretinut. Nu c-as fi fan piele dar m-am nimerit cu citeva masini dotate cu asa ceva si le-am tinut pe cit de bine am putut. Ca asa trebuie, sa le intretii, asa scrie la mine-n carte. E-adevarat ca le-am luat intotdeauna cu piele neagra in ideea intretinerii mai usoare. Si acum cind ma uit la vreo masina cu piele, ma uit dupa piele neagra. E posibil sa gresesc pe undeva dar nu stiu unde si poate fi folositor si pentru altii. Asa ca, help, cei cu experienta in materie, de ce e mai usor de intretinut pielea beige sau pe-acolo?
Leave a comment:
-
Arată foarte bine! Din punctul meu de vedere, pielea deschisă la culoare e mai ușor de īntreținut și se văd mai greu imperfecțiunile față de cea de culoare neagră.
Leave a comment:
-
Gata... am scos masina din service. Defapt este scoasa de Sambata, dar abia acum am reusit sa ma ocup putin sa-i fac niste poze.
Super multumit de cum a iesit vopsitul. Nu m-au dezamagit si ma bucur ca am mers pe mana lor... chiar daca a insemnat sa fac un drum de 35km pentru asta.
Eu am suferit o mica problema la spate in schimb (m-a lovit Luni o criza cu cervicala de am stat treaz aproape toata noaptea). Nici acum nu sunt 100% intreg, dar dupa cum radeam si cu medicul meu... daca ma pot misca ma consider ok.
Cum m-am simtit ceva mai bine ieri, am facut putina ordine prin masina apoi i-am tras cateva poze "oficiale"... pentru ultima oara... iar astazi am urcat-o pe net la vazare.
Apropo de interior, desi multi mi-au spus, sub o forma sau alta, ca "o sa ma termine" interiorul deschis in masina, nu am facut nimic mai "special" decat am facut si la Honda, cu interiorul ei complet negru.
Curatat interiorul in mod regulat si cam atat. Iar dupa cum se vede din poze, zic eu ca nu arata tocmai rau.
Leave a comment:
-
Daca vrei experiente inedite numai incerca cu vag-uriincearca psa
)) mai un 407, mai un 307 cu antipolution fault
))))
PS, cred ca totusi nu era benzina la cum arata masina din poze, ci ceva mai strong la cum arata masina din pozacare banuiesc ca are un vr6 pe ea, ca pare mai clasica
Leave a comment:
-
....si a venit momentul sa ne apropiem cu pasi marunti de sfarsitul povestii cu Seria5. Am lasat astazi masina in service sa rezolv bara fata (diverse urme de pietricele) si cele doua portiere zgariate de babuinul din parcare. Pe langa asta, ca sa fie treaba treaba, facem si un polish frumos la toata masina, iar mai apoi o scoatem la vanzare. Doream sa fac pasul asta mai rapid, dar am tot pierdut timpul sa caut un service de incredere. Si aproape de mine.
Nu prea am gasit nimic care imi placa (nu ca nu ar fi fost buni, dar am eu probleme de incredere cand vine vorba de anumite operatiuni, cum ar fi vopsitul). Defapt ar fi fostul unul in capatul celalalt de oras care a punctat ceva mai bine pe lista mea, dar nu am mai reusit sa ajung la ei. Am decis intr-un final sa duc masina la un service ceva mai departe, dar cu care am mai lucrat in trecut si de care stiam ca fac treaba buna.
Acum stau cu nerabdare pana Sambata, cand ma duc sa o ridic. Abia astept sa vad cum va iesi lucrarea (desi stiu ca nu este mare lucru si ca lucreaza bine... imi place ca treaba sa fie facuta perfect). Le-am atras atentia sa aibe grija la spoilerul spate, deoarece pe partea de incarcare in portbagaj aveam trasa folie de protectie... si sa aiba grija cu masina de polishat.
Cum ei participa si la curse (tocmai ce s-au intors weekend-ul asta de la una), i-am intrebat daca masina de schimb poate fi una din alea (in gluma bineinteles)...asta de mai jos fiind una din masini
Era vorba sa iau un A3... pana la urma mi-au dat, (una din) masina patronului... masina care printre altele o folosesc la tras platforma cand merg la curse (era singura disponibila la ora respectiva si nu aveam chef sa mai astept).
Un Passat B5 cu ~360k km. Imi place mult sa mai conduc masini vechi cand am ocazia... iar asta a fost o experienta inedita si placuta. Pozitie in scaun... mirosul de ulei... de benzina (masina e diesel, dar au avut canistre de benzina pentru weekend), se simt anii... si numarul de km.
Leave a comment:
-
Multam! Jantele sunt Sparco Assetto gara, in culoarea Bronze Matt. Pentru niste jante pe 18", sunt ceva sub 10kg si imi plac cum sunt lucrate/finisate.
Culoarea este un pic mai ciudatica decat ma asteptam, in sensul ca variaza nuanta destul de mult in functie de lumina si chiar unghi.
Din anumite unghiuri/conditii de lumina bate catre un gri (vezi poza de mai sus, cand erau in cutie) sau catre un gunmetal. In altele.. aduc intr-adevar a bronz.
Pe cand ma uitam dupa jante, si dupa ce am dat de acest model, am cautat ceva poze pe net. Desi clar subiectiv, personal am fost convins dupa ce am vazut pozele astea:
https://goo.gl/images/7aabZU
https://goo.gl/images/Pavu6T
Si ca idee de cam ce nuante poate avea:
https://goo.gl/images/VseoYc
https://goo.gl/images/eTWerY
https://goo.gl/images/X7NGME
Masina inca nu a primit nici un polish si/sau tratament. Jantele dupa cum spuneam le luasem acasa dupa ce ajunsesera la garaj, si le-am tras o protectie cu Cquartz.
Urmeaza si restul caroseriei, doar ca mai imi trebuie produse... si timp. De asemeni trebui sa gasesc flaconul de Nanolex ce il aveam pentru geamuri... e atat de mic ca nu stiu pe unde l-am ratacit.
Si apropo de Nanolex, chiar recomand cu toate caldura Ultra Glass Sealant. Geamurile la Seria5 au fost tratate acum 1 an...si "coafura rezista", atat pe parbriz (cel mai expus) cat si pe geamurile laterale (unde practic nu am vazut nici o schimbare dupa 1 an...la mers pe ploaie sunt intotdeauna curate/uscate). Bine... poate ca nu e nimic spectaculos pentru cine a mai incercat protectii SiO2, dar pentru mine a fost o incantare sa vad ca intr-adevar rezista in condiitile date (si nu e doar marketing umflat). As dori sa incerc de la ei si protectia pentru suprafetele vopsite - nu ca nu as fi fost multumit de Cquartz, fiind mult prea devreme sa ma pronunt. Ce am observat momentan cu Cquartz aplicat pe jante... praful de la placute se duce extrem de usor. Astept sa vad cum e dupa prima "baie"... daca merge doar cu apa... daca aplic solutie, cat de diluata merge (am un bidon de Valet pro concentrat)... si bineinteles, cum se preteaza in timp.
Leave a comment:
-
Arata foarte bine jantele (sparco gunmetal?) desi combinatia cu culoarea caroseriei imi este noua. Se potrivesc cu masina din fundal :P
A primit polish + protectie?
Leave a comment:
-
Mno.... sa mai scriem ceva pe acilea. Cu pasi extrem de rapizi se aproprie momentul in care trebuie sa fac TUV-ul la Seria5. Si din pacate, inainte de TUV trebuie sa bag masina in service pentru a monta un parbriz nou.
Luasem ceva piatra cu ceva timp in urma, si aveam un mic semn, pe care doream sa-l repar. Doar ca, fix in ziua in care doream sa execut reparatia.... n-a mai fost nevoie.... pentru ca punctul a devenit dreapta. Asadar montam parbriz nou. Cum aveam de gand sa fac si niste retusari la bara fata (probabil ca vitezele ridicate de pe autostrada isi cam spun cuvantul), ma gandeam ca poate o bag si pe aia la vopsit (plus eventual portiera).
Urmand ca si cea mica sa faca niste vizite prin service (3 zile din 5 petrecute in service), am decis sa fac un schimb cu nevasta, sa o mai conduca putin pe cea mare... mai ales ca era traficul foarte lejer (si nah... masina mult mai mare.. si AT.. iar ea nu era mare fan AT). Dupa prima zi, intreb cu a fost... si imi zice.. "e un monstru... apas un pic acceleratia si deja sunt la limita de viteze". Ziua a doua... "nu-i chiar atat de rau AT-ul". Ziua a treia ..."auzi, ma gandesc sa o facem si pe a mea un pic mai puternica". Exista o sansa destul de mare ca cea mica sa mai ramana la mine o perioada...
Anul trecut am luat rotile de vara acasa de la cea mare, ca sa le spal si peste iarna sa le trag cateva straturi de protectie cu Cquartz. N-am facut nimic... pana cu vreo 2 zile inainte de a le monta pe masina. Bine macar ca le spalasem anul trecut, cand le-am adus acasa. Cand am fost la garaj sa le montez, am aflat ca mi-au venit si jantele pentru cea mica, asa ca am vorbit cu patronul sa le iau acasa pentru cateva zile, sa le trag si la alea o protectie SiO2 (mai comod sa le iau, sa le fac acasa dupa bunul plac, decat sa ma duc la garaj).
Ieri dimineata am bagat-o in service... iar astazi o iau...2 zile... pentru ca pe langa noile jante si anvelope am decis sa ii mai fac o lucrare ce se preteaza bine cu noile incaltari...
Leave a comment:
Leave a comment: