DOZER: '11 BMW 535d, Havana Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DOZER: '11 BMW 535d, Havana Metallic

    A venit intr-un final timpul sa deschid un topic nou, pentru a doua masina, alta decat Honda.
    As incepe prin a spune ca doresc sa mentin topicul cat mai curat, fara discutii sterile si comparatii inutile. Nu vreau transform topicul intr-un versus Honda vs BMW, chiar daca pe aici pe colo, voi mai aduce in discutie Honda si BMW in aceeasi fraza. La fel ca si in cazul Accordului, voi incerca pe cat se poate sa prezint masina cat mai obiectiv, cu bune si cu rele, cu lucruri care imi plac, dar si pe cele care nu imi plac.

    Si ca sa o luam de la un capat.... a aparut idea unei masini ceva mai spatioase in spate, cu un portbagaj nu neaparat mai mare cat mai practic, sa fie cel putin la fel de confortabil precum Accordul(la bordul caruia era o placere sa te pui la drum), dar care sa imi ofere in acelasi timp si mie satisfactii, indiferent ca am un drum virajat, sau ca rulez cu viteze ridicate pe autostrada. Trebuia sa fie benzinara, capacitate mare, in principiu turbo si automata. In trecut, visam la ceva din ograda Honda(un viitor Accord, un viitor Legend), dar momentan Honda nu ofera nimic ce ar putea inlocui pentru mine Accordul. Asadar cautarile au inceput sa fie facute in ograda celorlalti, doar ca din pacate pentru alti producatori, Accordul ridicase stacheta pentru viitorul inlocuitor destul de sus. Tinand cont ca mai am ceva istorii cu BWM(am mai facut in trecut multi km pe un Seria5), in prezent mai am si un Seria1...incet si sigur am ajuns tot in ograda celor de la BMW. Tot usor si sigur am ajuns la un singur model, respectiv 535i.... doar ca aici au inceput sa apara problemele in a gasi un model cu dotarile pe care le-am dorit. Asa ca...dupa ce am mai citit una alta, am mai pus si eu intrebari pe ici pe colo... am decis ca merita incercat si un diesel, respectiv 35d. Am fost, am testat... ne-a placut... si am decis cu sotia(care la randul ei dorea tot o benzinara) ca merita sa ii accordam o sansa - asadar a ramas BMW 535d.....si cam asta ar fi pe scurt istoria achizitiei.

    Acum.... masina... Daca cu Seria1 am strans pana acum(aproximativ 1 an) aproape 40k, astalalta desi tot diesel vor fi mai putini(putini, dar in principiu doar pe drumuri lungi). Masina va prelua practic stafeta de la Accord pentru toate drumetiile/excursiile/plimbarile de weekend sau cele ocazionale sau de necesitate....asadar acelasi regim de utilizare. Dotari....de pe lista de dotari, destul de lunga, as eunumera mai mult pe cele mai interesante(sau ce mie imi par mai interesante si ca merita mentionate):
    - scaune confort(reglabile complet electric in aproximativ un milion de feluri si dotate cu memorie. Suportul lombar este ajustabil pe adancime si pe inaltime, sezutul si spatarul au strangerea aripioarelor de sustinere laterala reglabille, iar partea superioara a spatarului poate fi reglata de asemeni.
    - volanul este si el reglabil electric, iar impreuna cu reglajul scaunelor si reglajul oglinzilor(ce sunt memorate si in functie de pozitia scaunului), sunt memorate si reglate automat si in functie de cheie
    - pachetul de suspensii M-Sport. Cele standard personal imi par cam moi, de aceea mi-am dorit pachetul sport de suspensii, sau daca nu cele ajustabile in duritate, ca un compromis. In schimb, cu cele M-Sport, pe langa faptul ca masina e mai ferma, este si putin mai joasa...si personal imi place mai mult cum arata.
    - Head up Display. Apar informatii legate de viteza, navigatie si alte mesaje adiacente. Masina are si optiunea de avertizare asupra limitelor de viteza, folosind informatii atat de pe navigatie, cat si real-time cu camera.
    - CC adaptiv cu stop&go. La inceput nu prea am vazut rostul la ACC, gasindu-l chiar putin enervant. Insa dupa multi km pe autostrada realizezi ca inca destui nu folosesc CC-ul(unii nu il au, altii nu inteleg cum functioneaza si nu il folosec). Din acest motiv de multe ori ajungeam sa il dezactivez la randul meu, deoarece fie trebuia sa incetinesc, fie imi bagam picioarele si acceleram eu sa ii depasesc....devine enervant cand ba te aproprii de ala din fata, ba incepe sa se departeze(de multe ori cand incercai tu sa te bagi in depasire)
    - Cutia Sport-Automata. Mecanic este practic identinca cu cea "standard". Vizual, fata de cutia automata(standard), cea sport este echipata si cu padele la volan(intotdeauna le consider un plus, atat timp cat poti controla cutia cu ele chiar si cand se afla in D) si cu un schimbator ce personal il gasesc mai stilat. Pe partea de soft, BMW se lauda cu un soft putin diferit, ce face schimbarile ceva mai rapide - in practica unii spuneau ca nu au vazut diferentele(personal nu am avut ocazia sa o testez pe cea standard). Insa, cutia mai are o functie pe care eu o gasesc foarte interesanta - Adaptive Transmission Management (ATM). Din cate gasisem eu odata pe site-ul BMW, imi lasase de inteles ca ar veni doar pe cutiile sport-auto. Functia aceasta foloseste diverse informatii, inclusiv cele GPS pentru a citi drumul, conditii meteo, still de condus, etc, pentru a face schimbarile de trepte mai reduse la numar si mai precise. De exemplu cand te aproprii de o curba, cutia deja pregateste treapta care trebuie pentru respectivul viraj.
    - Bi-Xenon adaptiv
    - lista continua, dar cred ca astea sunt in principiu cele mai speciale.

    Ce mi-as mai fi dorit, dar a trebuit sa ma multumesc si fara: kitul M-Sport exterior, privacy glass(geamurile fumurii pe spate), trapa(pe Touring acopera si locurile din spate).

    Si... dupa atata vorbarie... si cateva poze. Sunt facute in graba cu telefonul intr-o parcare. Am zis sa ii fac vreo doua poze undeva destul de liber.

    BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

  • #2
    Īnainte să īnceapă partea de flame eu iti urez să o alergi sănătos, fără incidente sau defectiuni. Aștept sa ne ții la curent cu evoluția mașinii.

    Sent from my SM-G850F using Tapatalk
    Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

    Comment


    • #3
      Nu trebuie sa fie niciun flame. Masina e ceea ce trebuie, ca dotari si motorizare. Este o plecare sa pleci la drum lung cu un astfel de motor.

      Sa o alergi cu placere!
      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

      Comment


      • #4
        S-o stăpānești sănătos!
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • #5
          S-o stapanesti sanatos si s-o alergi cu placere! E o bijuterie!

          Seria 5 (in special Fxx) e o alegere excelenta. Iti permite sa mergi la costum (chiar daca e Tourer, e le fel de eleganta ca sedanul), iar daca ai chef de "golaneala" sunt sigur ca nu te faci de ras (in cazul tau, foarte sigur, avand in vedere varianta de motorizare si echipare). Nu cred catrebuie sa te superi ca nu ai pachetul M exterior, arata foarte bine masina. In plus, ai un avantaj, in cazul in care vrei sa iti bati joc de vreun "reisar" caruia i se nazare sa "isi umfle muschii" (sunt sigur ca rezisti tentatiei, dar un pic de distractie uneori...).

          PS: "Amortizorul de podea" (nu stiu daca ma exprim corect) e total !!!
          Wagner
          Senior Member
          Last edited by Wagner; 28-06-15, 07:25.
          Nu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...

          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Andrei+V/

          Comment


          • #6
            Multumesc de urari. Dupa cum zicea si @Doc, este o placere sa pleci la drum cu ea. Am strans deja aproximativ 400km si parca abia astept urmatoarea ocazie.

            La drum lung, masina sta fara probleme in ultima treapta (a 8a) si la nevoie are si destula forta sa accelereze (fara retrogradare). In schimb cu toata forta, motorului ii lipseste feelingul "electric" al benzinarei.

            De departe insa un diesel foarte rafinat, bine echilibrat si care la nevoie efectiv catapulteaza masina de putin peste 1900kg la viteze foarte mari.... foarte rapid. Si faptul ca o face atat de lipsit de efort cere ceva atentie suplimentara la limita de viteza....o poti depasi foarte usor. Iar in oras trebuie atentie suplimentara(in special pana ma obisnuiesc cu masina) deoarece datorita faptului ca masina te izoleaza atat de bine de exterior, ca si feeling, diferentele intre un 50kph si 60-70kph ajung sa fie destul de mici.

            Doua modificari ce vreau sa ii fac deja... as vrea sa ii montez acele sine metalice deasupra, pentru roof-rack.... si folie pe geamuri. Geamurile au deja ceva tratament UV, deoarece ieri am observat ca atunci cand coboram geamul simteam imediat dogoreala soarelui. De aceea ma gandeam sa merg pe o folie ceva mai deschisa(asemanatoare cu geamul fumuriu OEM)... in plus ma gandesc ca daca folosesc o folie mai deschisa nu voi afecta functionarea oglinzii anti-orbire(mai mult pentru cele exterioare, ce sunt controlate tot de senzorul interior).

            @Wagner... pentru ca nici macar atunci cand ridici capacul ala... nu trebuie sa transpiri )))). Nu m-am uitat pe el sa vad cati Nm are... probabil ajuta daca ai vreo doua bagaje prin portbagaj si vrei sa ridici putin capacul sa iei ceva ce tii sub capac(e doar o supozitie momentan).

            O chestie pe care am observat-o... usile trebuie trase cu ceva simt de raspundere pentru a le inchide, fata de Accord sau Seria1. Ajuta la crearea acelei impresii de "soliditate/tanc/buncar"... dar daca ai pe cineva de doarme in masina(copil) cred ca ai trai mai fericit fara acel sentiment )(chiar daca sunetul este unul infundat). Pentru a aceasta "problema" exista in schimb functia de "soft-close" ce iti inchide usa automat odata ce ai impins-o pe "primul click" de inchidere.... dar asta o alta dotare suplimentara (si pe care nu o am).

            Sent from my SM-G920F using Tapatalk
            BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

            Comment


            • #7
              chiar daca e Tourer, e le fel de eleganta ca sedanul
              Nu pot fi de acord cu asta.

              @Dozer: banuiesc ca esti dispus sa discutam din moment ce ai deschis un topic de prezentare. Trebuie sa accepti si critici altfel nu aduceai in discutie masina. Nu toata lumea trebuie sa iti spuna ca ai facut cea mai buna alegere . Eu nu am o problema cu faptul ca e Bmw,absolut deloc...ci cu faptul ca e Tourer. As fi vrut sa te felicit pentru achizitie si sa iti spun ca masina e frumoasa, dar nu pot.

              Comment


              • #8
                Nu e nimic de criticat aici. Sunt gusturile lui, necesitățile lui, banii lui. E topic de prezentare, nu īntreabă dacă ne place.
                I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                My cars:

                '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                Comment


                • #9
                  Si in urma prezentarii , eu pot sa spun daca imi place sau nu. Nu tre sa ma intrebe nimeni.

                  Comment


                  • #10
                    @richie: Nu-i bai, se accepta - dar tu nu primesti un pahar de palinca ). Clar cand vine vorba de sedan vs touring... gusturile mereu vor fi impartite. Esti deja a doua persoana ce "stramba din nas" la faptul e Touring....cealalta fiind din familie. A fost la modul.. "Seria5"...."a..super"...."Seria5 Touring"...."ah... dar de ce?!".

                    Asa cum zice si @KMR, tine si de gusturi si de nevoi. Pentru mine(pe langa faptul ca imi place cum arata) Touring-ul o face mai practica pentru nevoile personale. Daca intr-un sedan ceva nu incape... nu incape si gata. Intr-un Touring te poti "juca" mai mult cu spatiul interior. Pe langa asta si pe langa restul de dotari pe care le-am dorit (unele banale, altele nu), la sedan trebuia sa mai am si grija sa aibe bancheta rabatabila, ce este dotare optionala.

                    Chiar ieri am "pus-o la treaba", deoarece am fost pana in Ikea si am cumparat o umbrela pentru terasa. Am rabatat 40% din bancheta (40-20-40) si asta a fost tot... restul de lucruri au ramas fara probreme tot in portbagaj(la sedan obiectele mai lungi, in functie de marime trebuie puse pe mijlocul portbagajului).

                    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                    BMW 340i F30 | ex BMW 535d F11 | Honda Accord CU2 |BMW 118d F20 LCI | ex BMW 120d F20 | ex Peugeot 307 T5

                    Comment


                    • #11
                      Daca e drum lung, familie, e musai touring si e musai diesel. Cine nu s-a prins de asta e copil... inca.
                      S-o porti sanatos si sa fie intr-un ceas bun! Si sa te tina!
                      Cred ca ai facut o alegere foarte buna.

                      Comment


                      • #12
                        faina de tot dozer
                        si arata bine tourer
                        felicitari
                        sa te dai cu ea in lung si daca vrei si pe lat, sanatos si in siguranta
                        "Ethics. That's always so inconvenient."
                        Cal Lightman

                        Comment


                        • #13
                          Arata intr-un mare fel, sa o conduci cu placere multi km. fara probleme. ( cu toate ca este ... imi plac dotarile, motorizarea dar este prea mare pentru doua persoane parerea mea)

                          Comment


                          • #14
                            Frumoasă mașina, să te bucuri de ea multă vreme, fără nici un fel de probleme. Culoarea īmi place mult,s eamănă cu Dark Mocha-ul de pe Accord.
                            -------------------
                            There is no point of having if you can't share.

                            Comment


                            • #15
                              Mie tot mi se pare lipsă de tact să spui: " As fi vrut sa te felicit pentru achizitie si sa iti spun ca masina e frumoasa, dar nu pot"
                              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                              My cars:

                              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                              Comment

                              Working...
                              X