....si a venit momentul sa ne apropiem cu pasi marunti de sfarsitul povestii cu Seria5. Am lasat astazi masina in service sa rezolv bara fata (diverse urme de pietricele) si cele doua portiere zgariate de babuinul din parcare. Pe langa asta, ca sa fie treaba treaba, facem si un polish frumos la toata masina, iar mai apoi o scoatem la vanzare. Doream sa fac pasul asta mai rapid, dar am tot pierdut timpul sa caut un service de incredere. Si aproape de mine.
Nu prea am gasit nimic care imi placa (nu ca nu ar fi fost buni, dar am eu probleme de incredere cand vine vorba de anumite operatiuni, cum ar fi vopsitul). Defapt ar fi fostul unul in capatul celalalt de oras care a punctat ceva mai bine pe lista mea, dar nu am mai reusit sa ajung la ei. Am decis intr-un final sa duc masina la un service ceva mai departe, dar cu care am mai lucrat in trecut si de care stiam ca fac treaba buna.
Acum stau cu nerabdare pana Sambata, cand ma duc sa o ridic. Abia astept sa vad cum va iesi lucrarea (desi stiu ca nu este mare lucru si ca lucreaza bine... imi place ca treaba sa fie facuta perfect). Le-am atras atentia sa aibe grija la spoilerul spate, deoarece pe partea de incarcare in portbagaj aveam trasa folie de protectie... si sa aiba grija cu masina de polishat.
Cum ei participa si la curse (tocmai ce s-au intors weekend-ul asta de la una), i-am intrebat daca masina de schimb poate fi una din alea (in gluma bineinteles)...asta de mai jos fiind una din masini
Era vorba sa iau un A3... pana la urma mi-au dat, (una din) masina patronului... masina care printre altele o folosesc la tras platforma cand merg la curse (era singura disponibila la ora respectiva si nu aveam chef sa mai astept).
Un Passat B5 cu ~360k km . Imi place mult sa mai conduc masini vechi cand am ocazia... iar asta a fost o experienta inedita si placuta. Pozitie in scaun... mirosul de ulei... de benzina (masina e diesel, dar au avut canistre de benzina pentru weekend), se simt anii... si numarul de km.
Nu prea am gasit nimic care imi placa (nu ca nu ar fi fost buni, dar am eu probleme de incredere cand vine vorba de anumite operatiuni, cum ar fi vopsitul). Defapt ar fi fostul unul in capatul celalalt de oras care a punctat ceva mai bine pe lista mea, dar nu am mai reusit sa ajung la ei. Am decis intr-un final sa duc masina la un service ceva mai departe, dar cu care am mai lucrat in trecut si de care stiam ca fac treaba buna.
Acum stau cu nerabdare pana Sambata, cand ma duc sa o ridic. Abia astept sa vad cum va iesi lucrarea (desi stiu ca nu este mare lucru si ca lucreaza bine... imi place ca treaba sa fie facuta perfect). Le-am atras atentia sa aibe grija la spoilerul spate, deoarece pe partea de incarcare in portbagaj aveam trasa folie de protectie... si sa aiba grija cu masina de polishat.
Cum ei participa si la curse (tocmai ce s-au intors weekend-ul asta de la una), i-am intrebat daca masina de schimb poate fi una din alea (in gluma bineinteles)...asta de mai jos fiind una din masini
Era vorba sa iau un A3... pana la urma mi-au dat, (una din) masina patronului... masina care printre altele o folosesc la tras platforma cand merg la curse (era singura disponibila la ora respectiva si nu aveam chef sa mai astept).
Un Passat B5 cu ~360k km . Imi place mult sa mai conduc masini vechi cand am ocazia... iar asta a fost o experienta inedita si placuta. Pozitie in scaun... mirosul de ulei... de benzina (masina e diesel, dar au avut canistre de benzina pentru weekend), se simt anii... si numarul de km.
Comment