Moto GP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    tokyodream
    Senior Member

  • tokyodream
    replied
    Scuze daca l-am pus gresit:

    http://www.motorcycle-usa.com/Articl...ID=4478&Page=1

    sau

    http://www.speedtv.com/articles/moto...perbike/36013/

    Leave a comment:

  • Spider
    Moderator

  • Spider
    replied
    Nu, nu....sa stii ca ai dreptate. Rossi cand a facut testele cu monopostul a scos un timp foarte bun ( al noua-lea mai exact) dar tot nu este primul. Este adevarat ca una dintre pasiunile sale este Formula 1, insa si mie-mi place pictura insa ma limitez la creta pe asfalt, ca "Geopolitical child watching the birth of the new man" a facut-o altul inaintea mea.
    Daca Rossi este un pilot genial in ceea ce priveste partea de 2 roti, dupa parerea mea mai are mult pana ajunge un bun pilot de F1, mai ales ca oamenii de acolo au parte de antrenamente speciale, iar el se joaca ba pe la WRC, ba pe la MotoCross sau SuperMoto, si sa nu uitam si cursa de 8 ore de la Suzuka pe care a castigat-o cu o Honda VTR1000SP2 RC51 avand un coechipier din SBK la vremea aceea (2002) si anume Edwards, care acum e tot colegul sau din MotoGP la Yamaha.

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Eu oricum nu sunt sigur ca Rossi ar face mare branza in F1. In afara de faptul ca se desfasoara tot pe pista, F1 si Moto GP sunt doua lucruri diferite. Adica nu cred ca daca esti pilot genial pe motociclete, esti la fel de genial cand conduci monopostul de F1. Ok, Spider trebuie sa stie mai bine, eu nu privesc decat dintr-un singur unghi. :wink:

    Leave a comment:

  • Spider
    Moderator

  • Spider
    replied
    Sa vedem ce se va intampla acest sezon, deoarece dupa ce Dani Pedrosa a stabilit timpi mai buni la Motegi si Suzuka (circuitele din proprietatea Honda), astazi Valentino Rossi a castigat BMW-ul Z4M pus la bataie pt cel mai bun timp in calificarile oficiale de la Jerez. Locul 2 a fost Pedrosa, 3 Edwards (colegul de echipa al lui Rossi), 4 Hayden si 5 DePuniet pe Kawasaki.
    La intrebarea de ce Rossi a ramas la Yamaha, raspunsul nu poate fi decat BANII.......Ferrari i-a oferit 60 milioane de euro pt 3 sezoane la bordul unui monopost de Formula 1, insa el a ales Yamaha (30 mil/sezon).

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Si eu cred ca echipa tehnica a fost de vina. Intr-adevar, Rossi avusese foarte putine abandonuri pana acum, unul din ele din cauza ca facuse pana pe spate :!:

    Leave a comment:

  • Spider
    Moderator

  • Spider
    replied
    Nu cred ca ar fi fost certati, cert este ca pe vremea cand erau amandoi la Repsol Honda, Hayden era vioara a doua, iar sa feliciti fostul tau back-up la puncte este o dovada de tarie.
    Plus ca la vorbele cum ca ar fi arogant si zeflemitor eu nu as apleca ureche...ala era rolul lui Biaggi...ei doi aveau ceva de impartit dar cu restul, cu fanii, cu presa, Rossi a fost mai mult decat prietenos si cooperant. Nici cand a iesit zvonul ca ar fi gay nu a facut scandal ci doar a facut-o publica pe prietena lui care era vazuta foarte rar la curse.
    Dupa parerea mea Rossi este un om deosebit.
    Daca ar fi fost asa de tafnos ar mai fi regizat el atatea show-uri de final de cursa sau de campionat impreuna cu fanii?
    Cat despre echipa tehnica de la Yamaha, in afara de Burgess eu nu cred ca as putea sa spun ceva deosebit despre vreunul dintre ei deoarece anul asta au facut o mare prostie...au zis sa scurteze motocicleta pt a fi mai vioaie pe viraje, dar in loc sa recalculeze cadrul ei au taiat 1,5 cm din bascula. Pai dupa ce ca are prea usoara de fata ei au mai scurtat spatele descarcand fata si mai mult iar rezultatul s-a vazut...daca anul trecut Rossi nu a avut nici o obiectie la cazan, a spus doar ca vor mai lucra la putere, anul asta are 3 abandonuri, (sa nu uitam ca pana la Yamaha Rossi nu a avut decat 2 cazaturi in toata cariera sa), dintre care 2 cazaturi si un motor explodat...deci acum sincer ...pe mana cui a pierdut?
    Eu zic ca pe mana echipei tehnice...parerea mea.

    Leave a comment:

  • hondatu
    Administrator

  • hondatu
    replied
    Eu n-as pune asa mare pret pe acel gest, la urma urmei mi se pare ceva normal, eventual cu exceptia faptului ca cei doi ar fi fost cumva certati.
    Mai degraba as zice, daca nu l-ar fi felicitat, ar fi fost hiba mai mare, dar nu cred ca a felicita un concurent e chiar asa mare sacrificiu. Inteleg mandrie, orgoliu si aroganta dar un adevarat campion nu se preteaza la asa ceva.
    Daca n-ar fi facut-o pe circuit (in vazul lumii), sigur ar fi facut-o in boxe plus ca toti cei prezenti in boxe l-au felicitat.
    Si eu m-am gandit la ideea lui delphi, dar cand ii auzi pe concurenti ca uneori le ia un sezon intreg sa se obisnuiasca, imi dau seama ca ideea cam pica din start. Ca sa nu mai adaugam detaliile, secretele tehnice and co.!

    Leave a comment:

  • Spider
    Moderator

  • Spider
    replied
    poate ca ai dreptate dar in primul rand e vorba de echipa iar in al doilea rand aunimte caracteristici ale unui circuit sunt mai bine exploatate de un anumit vehicol.
    Ducati are cea mai mare putere si viteza de varf, Honda in schimb are stabilitatea in viraje iar yamaha il are pe Rossi...

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Mie imi trecuse un gand prin cap la un moment dat: nu stiu daca e stupid sau nu, dar... :roll: Ma gandeam ca si in F1 si in GP, ca sa se vada care masina/motor este cea/cel mai buna/bun, ar trebui ca fiecare pilot sa alerge cate o cursa pe alta masina. La sfarsit, s-ar totaliza separat punctele pe piloti si pe masini/motoare.

    Nu dati fratilor... doar curatam pusca si vorbeam prostii :lol: :lol:

    Leave a comment:

  • Spider
    Moderator

  • Spider
    replied
    totusi cu acele felicitari adresate lui Hatden, Rossi a dovedit ca este om...

    Leave a comment:

  • hondatu
    Administrator

  • hondatu
    replied
    Dragii mei, cred ca m-ati inteles gresit. Mereu i-am recunoscut clasa lui Rossi si fara discutii e cel mai tare din sportul lui, am spus-o la modul cel mai simplu insa de ce a plecat de acolo, fiindca Honda (ca merita sau nu, asta-i altceva!) nu l-a tinut niciodata pe brate, ei fiind mult prea mandri si orgoliosi pentru asa ceva. Banii joaca un rol important, dar nu Yamaha ii plateste salariul integral ci sponzorul principal care l-a vrut acolo, si nu cred ca Honda nu si-ar fi permis sa-l plateasca (remember 80 mil. $ pentru Button in F1 pentru 5ani??).
    Oricum viitorul suna bine....cu Pedrosa la Honda. Si sper sa nu ramana singurul tanar talent acolo.
    Totusi, inainte de a fi pilot, esti om, si mie unu daca omuŽ nu-mi place, nu prea mai am chef nici de pilotul din el, fie el cat de bun e.

    Leave a comment:

  • Spider
    Moderator

  • Spider
    replied
    Pt Hondatu- Rossi a plecat de la Honda la yamaha pt ca s-a mai pus inca un zero la salariu, iar in meseria asta in care nu stii care etapa va fi ultima ca urmare a unei accidentari e normal sa mergi unde e cash mai mare. Plus de asta inca un zero i s-a pus si lui Jeremy Burgess care a plecat de la Repsol la yamaha ca chieff-mechanic staff.

    Pt Cristi si Delphi- Rossi va avea o munca f grea la anul deoparece in urma testelor de la Motegi (circuitul de casa Honda), efectuate atat cu actuala rc211v de 990cmc cat si cu rc212v 800cmc, Dani Pedrosa a scos un timp criminal, si desi FIM a redus capacitatea pt a scadea si puterile, Pedrosa a scos timpii mai buni cu cea de 800. Totodata a declarat ca este mult mai tafnoasa si mai rapida decat cea de 990. Motorul e un V4 cu distributie electronica (nu are lant distributie ci calculatorul actioneaza supapele), se ridica undeva la 25k rpm, si este mai scurta mai compacta, deci mai usoara. In urma testelor Ducati a declarat ca mai au de lucru la motorul lor, iar Yamaha a prferat sa testeze noul model la Brno unde au scos un timp destul de bun dar si ei mai au de lucru, mai ales ca in afara de capacitatea motorului eu sincer din fotografii nu am mai vazut alte diferente fata de rabla actuala.

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Da Cristi, Rossi e talentat si fair-play. Mi-a placut ca ieri, la sfarsitul cursei s-a dus si l-a felicitat pe Hayden, care a avut un moment de stupoare - cred ca nu-i venea sa creada.

    Schumacher pe de alta parte, nu are chestii din astea, e increzut si constipat. M-am bucurat ca a castigat Alonso (desi imi displace Renault), pentru ca el n-a intrat in nimeni ca sa castige titlul, nu s-a oprit pe pista in calificari, etc., si daca a castigat, a castigat pe merit.

    Leave a comment:

  • Cristi
    Senior Member

  • Cristi
    replied
    Eu pe Rossi! Asa cum zice si Delphi, a demonstrat ca e de departe cel mai bun alergind pe un motor mediocru si cistigind ani buni. E-adevarat, nu la fel de detasat cum o facea pe Honda.

    Eu nu l-as pune in aceeasi oala cu Shumacher, spre ex., pe care nu il sufar. Alt tip de vedeta. Rossi e exuberant, cu fite dar fair, Michael e dictator, nesportiv si egoist

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Hondatu, cred ca intr-o mare masura Rossi avea dreptate. E foarte bun, si a dovedit-o la Yamaha, care a castigat mai multe campionate cu o motocicleta mediocra. Abia anul asta, cand Yamaha a avut un inceput de sezon dezastruos, a putut Honda sa castige, dar la limita, si era cat pe ce... daca nu cadea, era el campion. Asa ca eu zic ca Rossi a demonstrat ce avea de demonstrat.

    Nu stiu de ce, am impresia ca nu prea iti place Rossi :roll:, dar cu toate ca lupta la inamici, nu pot sa nu-l admir. Uita-te cum alearga el si cum alearga Hayden. La Rossi e o placere sa te uiti, pe cand Hayden e cam "boring" :wink: .

    Pentru la anul, eu pariez pe Melandri

    Leave a comment:

Working...
X