Moto GP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da, se pare ca asa a fost, dar cred ca Pedrosa ar fi trebuit sa se abtina sa-l atace pe Hayden. E adevarat ca Hayden l-a "atins", dar la urma urmei era disperat sa se tina cat mai aproape de Rossi si sa pastreze locul I, pe cand Pedrosa nu prea avea pentru ce sa lupte. Poate lupta lui ar fi fost cu Melandri, pentru locul 3. Pacat ca nu si-a pastrat calmul si s-a pus in situatia asta, pentru ca altfel e un pilot valoros.
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • #32
      Dupa cum spuneam si intr-un raspuns ceva mai sus, eu ii admir pe cei ce merg la bataie nu la puncte. Eu nu l-as sanctiona pe Pedrosa, daca as fi in consiliul de conducere Repsol Honda. Pana la urma e o cursa iar cel mai rapid castiga...asta e principiul unei curse. Daca trebuie un titlu neaparat si indiferent de mijloace, solutia e simpla...bagi la adversar zahar in rezervor si cartofi in toba...dar nu ar mai fi MotoGP.
      If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

      2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
      ex - 1986 Honda MT5
      ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
      ex - 2001 Honda Civic Type-R
      ex - 2007 Honda Jazz

      Comment


      • #33
        Iata ca s-a incheiat si ultima etapa a anului competitional 2006 in ceea ce se numeste MotoGP.
        Dupa o greseala copilareasca, dictata probabil de stress, Rossi a cazut a reluat cursa dar a fost incapabil de a-l mai ajunge ca puncte pe Nicky Hayden care a adus titlul mondial in curtea Repsol Honda.
        Nu voi ascunde faptul ca sunt un mare si inrait fan al lui Valentino iar faptul ca a pierdut campionatul m-a intristat foarte tare. Cert este ca inca o data Honda confirma cu un titlu la constructori si unul la piloti, primul dupa plecarea lui Rossi de la Repsol Honda.
        Astfel se incheie epoca 990cmc noile prevederi ale regulamentului impunand motoare de 800 cmc pt la anul.
        In urma unui test la Motegi, Pedrosa a declarat ca motocicleta de 800 este la fel de puternica si rapida ca cea de 990, dar mult mai usoara.
        Stoner va lua startul in 2007 la bordul unui Ducati...sincer nu stiu ce nu i-a placut la Honda...la fel cum nu inteleg ce a avut Rossi in cap cand a plecat de la Honda si ce are inca in cap ca a mai semnat pt inca un an cu Yamaha.
        Vom vedea la anul ce va fi...eu personal consider ca Pedrosa va fi "the man" in curtea Honda.
        If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

        2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
        ex - 1986 Honda MT5
        ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
        ex - 2001 Honda Civic Type-R
        ex - 2007 Honda Jazz

        Comment


        • #34
          Spider, stim cu totii de ce a plecat Rossi de la Honda: fiindca nu era el in mijlocul atentie ci motocicleta sa!
          Si eu mizez pe Pedrosa, mai ales ca-i asa incantat de noile reguli si urmarile acestora.
          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • #35
            Hondatu, cred ca intr-o mare masura Rossi avea dreptate. E foarte bun, si a dovedit-o la Yamaha, care a castigat mai multe campionate cu o motocicleta mediocra. Abia anul asta, cand Yamaha a avut un inceput de sezon dezastruos, a putut Honda sa castige, dar la limita, si era cat pe ce... daca nu cadea, era el campion. Asa ca eu zic ca Rossi a demonstrat ce avea de demonstrat.

            Nu stiu de ce, am impresia ca nu prea iti place Rossi :roll:, dar cu toate ca lupta la inamici, nu pot sa nu-l admir. Uita-te cum alearga el si cum alearga Hayden. La Rossi e o placere sa te uiti, pe cand Hayden e cam "boring" :wink: .

            Pentru la anul, eu pariez pe Melandri
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • #36
              Eu pe Rossi! Asa cum zice si Delphi, a demonstrat ca e de departe cel mai bun alergind pe un motor mediocru si cistigind ani buni. E-adevarat, nu la fel de detasat cum o facea pe Honda.

              Eu nu l-as pune in aceeasi oala cu Shumacher, spre ex., pe care nu il sufar. Alt tip de vedeta. Rossi e exuberant, cu fite dar fair, Michael e dictator, nesportiv si egoist
              Honda Civic 2012 1.8 Executive + Navy M/T, Infiniti FX35 2007, ex-Honda Accord 2006 2.0 ES M/T, ex-Honda CR-V 2007 2.0 Elegance M/T,
              Externalizare IT | Solutii Resurse Umane | BPM Software

              Comment


              • #37
                Da Cristi, Rossi e talentat si fair-play. Mi-a placut ca ieri, la sfarsitul cursei s-a dus si l-a felicitat pe Hayden, care a avut un moment de stupoare - cred ca nu-i venea sa creada.

                Schumacher pe de alta parte, nu are chestii din astea, e increzut si constipat. M-am bucurat ca a castigat Alonso (desi imi displace Renault), pentru ca el n-a intrat in nimeni ca sa castige titlul, nu s-a oprit pe pista in calificari, etc., si daca a castigat, a castigat pe merit.
                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                Comment


                • #38
                  Pt Hondatu- Rossi a plecat de la Honda la yamaha pt ca s-a mai pus inca un zero la salariu, iar in meseria asta in care nu stii care etapa va fi ultima ca urmare a unei accidentari e normal sa mergi unde e cash mai mare. Plus de asta inca un zero i s-a pus si lui Jeremy Burgess care a plecat de la Repsol la yamaha ca chieff-mechanic staff.

                  Pt Cristi si Delphi- Rossi va avea o munca f grea la anul deoparece in urma testelor de la Motegi (circuitul de casa Honda), efectuate atat cu actuala rc211v de 990cmc cat si cu rc212v 800cmc, Dani Pedrosa a scos un timp criminal, si desi FIM a redus capacitatea pt a scadea si puterile, Pedrosa a scos timpii mai buni cu cea de 800. Totodata a declarat ca este mult mai tafnoasa si mai rapida decat cea de 990. Motorul e un V4 cu distributie electronica (nu are lant distributie ci calculatorul actioneaza supapele), se ridica undeva la 25k rpm, si este mai scurta mai compacta, deci mai usoara. In urma testelor Ducati a declarat ca mai au de lucru la motorul lor, iar Yamaha a prferat sa testeze noul model la Brno unde au scos un timp destul de bun dar si ei mai au de lucru, mai ales ca in afara de capacitatea motorului eu sincer din fotografii nu am mai vazut alte diferente fata de rabla actuala.
                  If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                  2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                  ex - 1986 Honda MT5
                  ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                  ex - 2001 Honda Civic Type-R
                  ex - 2007 Honda Jazz

                  Comment


                  • #39
                    Dragii mei, cred ca m-ati inteles gresit. Mereu i-am recunoscut clasa lui Rossi si fara discutii e cel mai tare din sportul lui, am spus-o la modul cel mai simplu insa de ce a plecat de acolo, fiindca Honda (ca merita sau nu, asta-i altceva!) nu l-a tinut niciodata pe brate, ei fiind mult prea mandri si orgoliosi pentru asa ceva. Banii joaca un rol important, dar nu Yamaha ii plateste salariul integral ci sponzorul principal care l-a vrut acolo, si nu cred ca Honda nu si-ar fi permis sa-l plateasca (remember 80 mil. $ pentru Button in F1 pentru 5ani??).
                    Oricum viitorul suna bine....cu Pedrosa la Honda. Si sper sa nu ramana singurul tanar talent acolo.
                    Totusi, inainte de a fi pilot, esti om, si mie unu daca omu´ nu-mi place, nu prea mai am chef nici de pilotul din el, fie el cat de bun e.
                    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                    Comment


                    • #40
                      totusi cu acele felicitari adresate lui Hatden, Rossi a dovedit ca este om...
                      If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                      2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                      ex - 1986 Honda MT5
                      ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                      ex - 2001 Honda Civic Type-R
                      ex - 2007 Honda Jazz

                      Comment


                      • #41
                        Mie imi trecuse un gand prin cap la un moment dat: nu stiu daca e stupid sau nu, dar... :roll: Ma gandeam ca si in F1 si in GP, ca sa se vada care masina/motor este cea/cel mai buna/bun, ar trebui ca fiecare pilot sa alerge cate o cursa pe alta masina. La sfarsit, s-ar totaliza separat punctele pe piloti si pe masini/motoare.

                        Nu dati fratilor... doar curatam pusca si vorbeam prostii :lol: :lol:
                        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                        Comment


                        • #42
                          poate ca ai dreptate dar in primul rand e vorba de echipa iar in al doilea rand aunimte caracteristici ale unui circuit sunt mai bine exploatate de un anumit vehicol.
                          Ducati are cea mai mare putere si viteza de varf, Honda in schimb are stabilitatea in viraje iar yamaha il are pe Rossi...
                          If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                          2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                          ex - 1986 Honda MT5
                          ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                          ex - 2001 Honda Civic Type-R
                          ex - 2007 Honda Jazz

                          Comment


                          • #43
                            Eu n-as pune asa mare pret pe acel gest, la urma urmei mi se pare ceva normal, eventual cu exceptia faptului ca cei doi ar fi fost cumva certati.
                            Mai degraba as zice, daca nu l-ar fi felicitat, ar fi fost hiba mai mare, dar nu cred ca a felicita un concurent e chiar asa mare sacrificiu. Inteleg mandrie, orgoliu si aroganta dar un adevarat campion nu se preteaza la asa ceva.
                            Daca n-ar fi facut-o pe circuit (in vazul lumii), sigur ar fi facut-o in boxe plus ca toti cei prezenti in boxe l-au felicitat.
                            Si eu m-am gandit la ideea lui delphi, dar cand ii auzi pe concurenti ca uneori le ia un sezon intreg sa se obisnuiasca, imi dau seama ca ideea cam pica din start. Ca sa nu mai adaugam detaliile, secretele tehnice and co.!
                            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                            Comment


                            • #44
                              Nu cred ca ar fi fost certati, cert este ca pe vremea cand erau amandoi la Repsol Honda, Hayden era vioara a doua, iar sa feliciti fostul tau back-up la puncte este o dovada de tarie.
                              Plus ca la vorbele cum ca ar fi arogant si zeflemitor eu nu as apleca ureche...ala era rolul lui Biaggi...ei doi aveau ceva de impartit dar cu restul, cu fanii, cu presa, Rossi a fost mai mult decat prietenos si cooperant. Nici cand a iesit zvonul ca ar fi gay nu a facut scandal ci doar a facut-o publica pe prietena lui care era vazuta foarte rar la curse.
                              Dupa parerea mea Rossi este un om deosebit.
                              Daca ar fi fost asa de tafnos ar mai fi regizat el atatea show-uri de final de cursa sau de campionat impreuna cu fanii?
                              Cat despre echipa tehnica de la Yamaha, in afara de Burgess eu nu cred ca as putea sa spun ceva deosebit despre vreunul dintre ei deoarece anul asta au facut o mare prostie...au zis sa scurteze motocicleta pt a fi mai vioaie pe viraje, dar in loc sa recalculeze cadrul ei au taiat 1,5 cm din bascula. Pai dupa ce ca are prea usoara de fata ei au mai scurtat spatele descarcand fata si mai mult iar rezultatul s-a vazut...daca anul trecut Rossi nu a avut nici o obiectie la cazan, a spus doar ca vor mai lucra la putere, anul asta are 3 abandonuri, (sa nu uitam ca pana la Yamaha Rossi nu a avut decat 2 cazaturi in toata cariera sa), dintre care 2 cazaturi si un motor explodat...deci acum sincer ...pe mana cui a pierdut?
                              Eu zic ca pe mana echipei tehnice...parerea mea.
                              If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                              2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                              ex - 1986 Honda MT5
                              ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                              ex - 2001 Honda Civic Type-R
                              ex - 2007 Honda Jazz

                              Comment


                              • #45
                                Si eu cred ca echipa tehnica a fost de vina. Intr-adevar, Rossi avusese foarte putine abandonuri pana acum, unul din ele din cauza ca facuse pana pe spate :!:
                                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                                Comment

                                Working...
                                X