Moto GP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Credeam ca v-ati obisnuit deja cu lipsa de profesionalism a presei romanesti de specialitate. Sunt PRAF din foarte multe puncte de vedere, ridica speculatiile si parerile personale la rang de stiri. De-aia e si atat de prost informata lumea in domeniul auto-moto. Eu nu prea ma pricep la moto, dar pana si Veta de la etajul 3 stie ca Honda sunt un nume greu in domeniul asta.

    Comment


    • #17
      Si atunci, vine intrebarea mea, de unde atat lipsa de bun simt din partea actionarilor din mass-media in ceea ce priveste informarea?
      Nu e mult mai simplu sa schimbi un sfatuitor de taina cu vorbe de vrajitoare sateasca cu un comentator adevarat?

      Eu am ajuns la concluzia ca nu se vrea...
      If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

      2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
      ex - 1986 Honda MT5
      ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
      ex - 2001 Honda Civic Type-R
      ex - 2007 Honda Jazz

      Comment


      • #18
        Iertati-ma daca acest mesaj are o tenta malitioasa dar sunt perfect nervos. Dupa ce d-l Cobilanschi a facut acel comentariu "de peluza", dupa cum a spus Hondatu, iata ca astazi am avut parte de o pleiada de tampenii crase debitate de d-l Antal Budinica:

        "Dintre cei trei Takahasi doar cei doi Aoyama conteaza"..... :?:
        "Doviziozo a fost pus intr-o situatie nasoala de Takahasi".... :x
        "I-am spus eu lui DeAngelis sa nu se uite inapoi dar nu ma asculta" ... :?: :?:
        "Pe linie dreapta distanta intre Ducati si Yamaha crestea datorita diferentei de putoare"...
        "Harald Barthold este un austriac dintre munti care nu a vazut motociclete in tineretea lui si a batut Honda acasa la ea cu motociclete KTM facute in sufragerie"...cred ca i-a scapat faptul ca Barthold a fost team manager 5 ani la Suzuki, 3 ani la ProtonKR, 2 ani la Kawasaki si de 3 ani conduce KTM.
        "M-ai dezamagit Stoner"...
        "Sigur Takahasi nu scapa de capace din partea manager-ului"
        "Who the hell is nanny P. si de ce trebuie sa salute Edwards pe cineva pe care nu-l cunoastem"..... de parca ar trebui sa-i stim si familia si ce meniu a avut de dimineata.

        Si a mai bagat cateva. Intrebarea mea este ...Acest stimat domn comenteaza cumva la liga sateasca sau la meciurile din spatele blocului? Altfel nu-mi pot explica asemenea expresii pe un post de televiziune de talia Eurosport-ului.
        If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

        2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
        ex - 1986 Honda MT5
        ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
        ex - 2001 Honda Civic Type-R
        ex - 2007 Honda Jazz

        Comment


        • #19
          N-am vazut decat a a doua parte din Moto GP si ma sperie prezenta Ducati dar mai ales trendul negativ al lui Pedrosa. De Hayden nu mai zic nimic......
          Cat priveste comentatorii "profesionisti"... as usual, trista realitatea. :twisted: ops: :roll:
          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • #20
            Dupa parerea mea Pedrosa este lasat la o parte de catre conducerea Repsol Honda iar toata atentia este indreptata catre Hayden...lucru care s-a vazut cand pe linia de start inainte de plecare in turul de incalzire, Pedrosa i-a tratat cu spatele pe Doohann si team-managerul Repsol Honda.
            Si daca Haydon a semnat pe inca 2 ani cu Repsol Honda la Pedrosa doar se aude asa ceva dar inca nu a fost confirmata informatia.

            Ducati rupe pur si simplu...iar partea periculoasa incepe de la anul deoarece Ducati ii va avea ca piloti de uzina pe Capirosi si Melandri.
            If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

            2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
            ex - 1986 Honda MT5
            ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
            ex - 2001 Honda Civic Type-R
            ex - 2007 Honda Jazz

            Comment


            • #21
              Nu cred ca Ducati sunt periculosi in castigarea campionatului (cel putin anul asta), ci Rossi, care s-a apropiat amenintator de Hayden. Hayden se pare ca e in scadere de forma, sau nu stiu ce (poate motocicleta e de vina :?, iar Rossi se lupta ca nebunu' sa i-o ia inainte. Mie mi se pare ca Yamaha se comporta mult mai prost decat Honda, dar in acelasi timp, cred ca Rossi e mult mai bun decat Hayden.
              Daca HRC mizeaza doar pe Hayden, eu cred ca fac o greseala enorma.
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • #22
                E posibil ca doar anul asta Honda sa mizeze pe Hayden dar sunt sigur ca de la anul vor miza mai mult pe Pedrosa. Hayden a avut probleme cu motocicleta - ambreiajul - si intr-adevar, conform Eurosport, Yamaha e sub Honda dar Rossi recupereaza o mare parte din handicapul motociceltei.
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • #23
                  Nici nu se poate pune problema despre titlul lui Ducati anul asta...am si spus...de la anul e groasa.

                  Honda intr-adevar se comporta cel mai bine pe circuit, dar nu Hayden este in scadere de forma ci pur si simplu asa merge el...de altfel si Honda l-a luat pt constanta de care da dovada, si au si declarat anul trecut ca Hayden e genul de pilot care castiga prin puncte si nu victorii, target-ul sau fiin ocuparea pozitiilor 3,4,5. Se intampla sa ia si mai bine dar si mai prost, dar aste este f rar. Si campionatul AMA SuperBike l-a castigat cu o gramada de puncte adunate si mai putin cu victorii (daca mai tin bine minte au fost 1 sau 2 victorii, si asta in conditiile a 14 etape cu 2 manse ce se puncteaza separat).
                  If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                  2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                  ex - 1986 Honda MT5
                  ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                  ex - 2001 Honda Civic Type-R
                  ex - 2007 Honda Jazz

                  Comment


                  • #24
                    Da Spider, ai dreptate, dar si Rossi e foarte constant (din pacate pentru Honda), adu-ti aminte cam ce frecventa de cazaturi avea: o data la un an, si ce constanta la podiumuri avea. In plus e si foarte bun, mult mai bun decat Hayden. De altfel, eu nu vad nici un alt pilot care sa se apropie de valoarea lui Rossi, asa ca ar trebui sa asteptam pana se retrage? Anul asta Rossi a avut un inceput foarte slab, dar cand si-a dat seama ca e in pericol sa piarda titlul, a lasat joaca deoparte. Eu cred ca nu poti castiga titlul in Moto GP daca nu castigi multe locuri I, cand ai un asemenea adversar. Acum, doar sa speram sa abandoneze Rossi intr-una din urmatoarele doua curse [-o< :lol: :lol:
                    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                    Comment


                    • #25
                      Sincer eu mi-am dorit sa castige cel mai bun intotdeauna. Imi place de mor Honda lui Hayden, dar de Hayden nu-mi place de loc. Nu poti avea target locul 3 si sa te trezesti campion la final...e imoral si lipsit de spirit de combativitate. Hayden nu merita titlul. Rossi a dovedit ca da de atatea ori. Si ar mai fi Melandri, Pedrosa, Capirosi, Stonner...astia sunt adevaratii piloti pt mine. Lumea vrea spectacol, alergatura, CURSE nu gandire de genul: ala cade, ala rateaza, ala nu tine psihic pana la final, pe aia doi nu-i pot bate iiieeee ies pe 3, si daca se repeta ies campion mondial................
                      Sincer cand ii vad pe Pedrosa si Stoner mi se umple sufletul, baietii aia isi dau sufletul acolo, alearga, cad, se ridica fac tot ce pot pt podium, nu se multumesc cu un loc intre 3 si 5 si adunat de puncte si floricele.
                      Sincer eu cred ca Repsol ar trebui sa mizeze pe Hayden ca si ajutor si nicidecum ca vioara intai...locul acela ar trebui sa fie al lui Pedrosa care chiar daca este neexperimentat, este foarte sufletist si bataus...este un PILOT ADEVARAT, iar in maxim 2 sezoane va fi o mare amenintare pt orice pilot .
                      If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                      2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                      ex - 1986 Honda MT5
                      ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                      ex - 2001 Honda Civic Type-R
                      ex - 2007 Honda Jazz

                      Comment


                      • #26
                        Cred ca avantajul Ducati mai e dat si de specificul unui circuit, o cursa sunt in galeata rau de tot, iar in urmatoarea sunt top of the top. Sa nu uitam nici de gumele lor!!!
                        Se pare ca Honda va construi noua motocicleta care oricum prin noua cilindree va fi ceva mai mica, total pe gustul si marimea lui Pedrosa si faptul ca va fi mai mica si putin mai usoara, nu poate sa-i fie decat potrivit.
                        Melandri pleaca la concurenta, dar macar Stoner sa mai ramana la Honda ca cu Hayden (care cumva imi aminteste de Gibernau si Edwards) nu se ia titlul decat cu constata locurilor 3,4,5.
                        Rossi e de departe cel mai bun, dar cu o motocicleta si gume potrivite, poate fi invinse, dupa cum am vazut chiar ieri.
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Spider
                          Sincer eu mi-am dorit sa castige cel mai bun intotdeauna. Imi place de mor Honda lui Hayden, dar de Hayden nu-mi place de loc. Nu poti avea target locul 3 si sa te trezesti campion la final...e imoral si lipsit de spirit de combativitate. Hayden nu merita titlul. Rossi a dovedit ca da de atatea ori. Si ar mai fi Melandri, Pedrosa, Capirosi, Stonner...astia sunt adevaratii piloti pt mine.
                          100% adevarat. Nu as vrea sa castige Hayden decat pentru ca alearga pe Honda, in strafundul sufletului insa recunosc ca nu ar merita, si in acelasi timp imi place foarte mult Rossi, care cred ca s-a nascut pe motocicleta. Pacat ca Honda nu l-a tinut si l-a lasat la Yamaha. Si pacat ca Melandri se duce la concurenta de la anul. Pedrosa si Stoner sunt foarte buni, dar sunt doar primul an in Moto GP. Nici Rossi n-a reusit sa iasa campion din primul an.
                          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                          Comment


                          • #28
                            Cea mai mare lovitura pt Hayden ar fi ca la finele campionatului sa aiba egalitate de puncte cu Rossi...atunci va fi campion cel care are mai multe victorii...si nu va fi Hayden acela. Poate asta i-ar da ceva de gandit si ar trece si el la ofensiva cu toate riscurile pe care le implica.
                            Sa vedem ce se va intampla de la anul la noua categorie 800 cmc. Rossi a semnat cu Yamaha doar pt 1 an, dupa care nu se stie, s-ar putea chiar sa se retraga, Pedrosa va avea parte de o motocicleta mai usoara, iar Ducati va veni cu pretioasa experienta in cursele de cilindree mai mica in 4 timpi...sa vedem...personal cred ca va fi o bataie mare rau de tot.
                            If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                            2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                            ex - 1986 Honda MT5
                            ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                            ex - 2001 Honda Civic Type-R
                            ex - 2007 Honda Jazz

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Spider
                              Cea mai mare lovitura pt Hayden ar fi ca la finele campionatului sa aiba egalitate de puncte cu Rossi...
                              Se pare ca nici macar asta nu se va intampla . S-ar putea spune ca Honda si-a dat cu stangu'n dreptu'? :lol: Nu am inteles ce a vrut Pedrosa sa faca in momentul ala

                              Dar Elias a fost demential nu ma asteptam.
                              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                              Comment


                              • #30
                                Manevra lui Pedrosa a fost, dupa parerea mea, un rezultat la manevra abuziva a lui Hayden de a-l lovi pe Pedrosa si era gata-gata sa-l scoata de pe pista. Desigur ca Pedrosa nu a vrut sa-l dea jos pe Hayden, dar nici in fata nu a vrut sa-l lase dupa episodul de mai deverme cu jumatate de tur. Pur si simplu a atacat la interior, Hayden a inchis iar la franarea violenta Pedrosa a pierdut fata. Daca nu era atat de aproape nu l-ar fi dat jos pe Hayden. Oricum cred ca va fi foarte tare sanctionat, poate chiar exclus din echipa. Titlul asta a insemnat f mult pt Repsol. Sa nu uitam ca Honda i-a angajat pe Biaggi si Baros in ultimele 2 sezoane pt titlu, si cum nu au reusit au fost concediati.
                                If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                                2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                                ex - 1986 Honda MT5
                                ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                                ex - 2001 Honda Civic Type-R
                                ex - 2007 Honda Jazz

                                Comment

                                Working...
                                X