Formula 1 - 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    eu m-am uitat la formula 1 si in anii 90 cand nu era Honda, dar in momentul de fata pot sa spun ca ma uit doar pentru ca este Honda si Toyo acolo, altfel nu mi-as mai pierde timpul.

    Pai echiple nu au ce face, ori sunt de acord cu regulile ori pleaca, de comentat au comentat destule echipe, dar degeaba, acolo nu e doar jordan, RD si P.Stod. mai sunt si altii. Normal ca baga bani echipele pentru ca este sportul nr.1 cu motor, si acolo pot sa-si faca imagine. DAR ASTA NU INSEAMNA CA ECHIPELE SUNT DE ACORD CU BIROCRATIA ASTA !
    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

    Comment


    • #62
      Baga bani dar vor reducerea costurile. Cum asta?

      Sa nu uitam ca in 2000 s-a descoperit ca in 1998 si 1999 McLaren a furat, dar FIA nu a facut nimic si daca facea ar fi ajuns Ferrari campioni.
      Without racing, there is no Honda

      Comment


      • #63
        ce a furat ?
        pai normal ca vor sa reduca costurile, nu vezi ca echipele mici numai au bani deloc si abandoneaza ?!
        plus ca nu le convine la nici o echipa sa bage tot mai multe milioane in F1.
        http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

        Comment


        • #64
          Ma mir cum de nu stii.

          Folosisera o a doua pedala de franare (un fel de frana "de mana" dar de picior) ceea ce nu a fost declarat ilegal cand s-a descoperit ci era ilegal inca de cand lumea.

          Vor sa reduca costurile dar pe de alta parte baga bani de numa. Cum asta?
          Without racing, there is no Honda

          Comment


          • #65
            pai ce ti-e asa de complicat ?
            fiecare baga bani sa castige, dar nu le convine ! intr-un fel sunt obligati sa o faca din moment ce toti se bat sa castige. si asta nu inseamna ca le convine costurile la care au ajuns. Este si ca un fel de loterie, care baga bani mai multi are sanse mai mari de castig.
            Si problema cu costurile este mai mult la echipele mai slabe ptr. ca aia din start au si sponsori mai slabi, si nu primesc premiile (in bani) de la FIA si nici imagine ptr. marca de serie.
            http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

            Comment


            • #66
              Tocmai asta mi se pare complicat: adica vor reducerea costurilor dar pe alta parte baga bani cu nemiluita.

              Ca o concluzie, pentru ca nu mai are rost sa discutam asa ca nu ajungem nicarieri: Nu cred ca Ferrari e mai avantajata de FIA decat alte echipe.
              Without racing, there is no Honda

              Comment


              • #67
                avantajul este mic, dar cu efecte destul de bune, ajunge ca regulamentul sa fie schimbat conform planurilor Ferrari, ca sa poata in timp sa avanseze mai mult decat ceilalti.
                Se vede clar de ce toti au vrut sa plece de la FIA sa-si organizeze ei alt campionat !, Ferrari au fost singurii care au fost multumiti de regulament.
                Asta este un fel de a trisa fara sa incalci regulile sportului.
                dar fiecare crede ce vrea.
                http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                Comment


                • #68
                  Chiar daca GPWC-ul va exista tot FIA va fi corpul suprem de organizare. Nici un campionat auto din lume nu se organizeaza fara acordul federatiilor locale (campionatele nationale) sau al FIA (campionatele regionale, continentale sau mondiale).
                  Without racing, there is no Honda

                  Comment


                  • #69
                    Ferrari a lasat astazi.

                    Noul F2005 este de fapt o evolutie a lui F2004, continuand trend-ul inceput in 2000. Singurele elemente distinctive la prima vedere sunt aparitia unei noi aripi in fata si imensitatea eleronului (conform noilor reguli)







                    Without racing, there is no Honda

                    Comment


                    • #70
                      farasul ala din fata cred ca l-au pus ca sa compenseze noile limitari la difuzer.
                      http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                      Comment


                      • #71
                        Nu prea imi place, dar nici F1 nu e concurs de frumusete.

                        Rory Byrne considera ca din punct de vedere aerodinamic este cel mai bun Ferrari produs vreodata.
                        Without racing, there is no Honda

                        Comment


                        • #72
                          mda, se pare ca nasul ala este un fel de ocolis al regulamentului, tipic ferrari, dupa noul regulament eleronul din fata trebuie ridicat cu 50mm, si ferrari au bagat inca un "mini-eleron" sub eleron-ul mare, ca sa compenseze, dar nu stiu cat este de legala treaba asta...
                          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                          Comment


                          • #73
                            Asa se poate spune ca nasul celor de la BAR este un ocolis al regulamentului care spune (proasta idee!) ca doar partile laterale trebuie sa fie mai sus cu 50 mm decat au fost anul trecut.

                            Deci nu e tipic Ferrari, e tipic Formula 1.
                            Without racing, there is no Honda

                            Comment


                            • #74
                              da sigur asa e, oricum anul asta cred ca vor aduna mai multe frunze de pe circuit cu nasul ala decat trofee :mrgreen:
                              http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                              Comment


                              • #75
                                Nu fii tu asa de sigur.

                                Ferrari nu au rupt niciodata gura targului in teste. Si in plus iti spun ceva ce tu nu stii: anul asta au fost "sfatuiti" de Ecclestone sa face declaratiile care le-au facut ca sa creada lumea ca Formula 1 va fi un campionat egal. Si va fi. Dar de la locul 1 in jos. Acolo pe locul 1 e Ferrari. Si va ramane.
                                Without racing, there is no Honda

                                Comment

                                Working...
                                X