Formula 1 - 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Tiago Monteiro si Narain Karthekiyan sunt noii piloti de la Jordan.
    Without racing, there is no Honda

    Comment


    • #47
      Originally posted by HondaCBR
      Iar faze cu regulamentul am vazut si anul trecut cand honda au vrut sa vina cu cutia CVT ferrari au sarit imediat cu plangeri la FIA

      Uite ca am aflat in sfarsit mai multe despre CVT. Ceea ce domnul CBR nu stie (si nici eu pana acum) este ca CVT-ul nu e ceva nou - din pacate BAR nu prea vine cu nimic nou la nivel tehnic - ci a fost incercat la inceputul anilor '90 de catre Williams si interzis de FIA imediat.

      Cred ca Willis - incepe deja sa ma calce pe nervi acest individ - inainte sa plece de la Williams a luat cu el vechiul dosar al CVT-ului.

      In concluzie, domnule CBR va recomand ca pentru un individ asa de pasionat de Honda sa va documentati mai bine.
      Without racing, there is no Honda

      Comment


      • #48
        Austriacul Patrick Friesacher este ultimul pilot "ancorat" pentru 2005. El va pilota la Minardi.

        Vor fi asadar patru debutanti: Karthikeyan si Monteiro la Jordan, Albers si Friesacher la Minardi. Un al cincilea va face jonctiunea odata cu cursa de la Imola. Este Liuzzi si il va inlocui pe Klien la Red Bull.
        Without racing, there is no Honda

        Comment


        • #49
          Originally posted by Civic Type-R
          Originally posted by HondaCBR
          Iar faze cu regulamentul am vazut si anul trecut cand honda au vrut sa vina cu cutia CVT ferrari au sarit imediat cu plangeri la FIA

          Uite ca am aflat in sfarsit mai multe despre CVT. Ceea ce domnul CBR nu stie (si nici eu pana acum) este ca CVT-ul nu e ceva nou - din pacate BAR nu prea vine cu nimic nou la nivel tehnic - ci a fost incercat la inceputul anilor '90 de catre Williams si interzis de FIA imediat.

          Cred ca Willis - incepe deja sa ma calce pe nervi acest individ - inainte sa plece de la Williams a luat cu el vechiul dosar al CVT-ului.

          In concluzie, domnule CBR va recomand ca pentru un individ asa de pasionat de Honda sa va documentati mai bine.
          stai linistit, daca tu nu esti documentat, nu inseamna ca toata lumea e asa, la inceputul anilor 90 tot Honda a venit cu CVT-ul (impreuna cu williams) si Reno.

          Si in primul rand cutia asta noua de la Honda NU ESTE CVT si nu are nimic de-a face cu CVT, ci doar se comporta ca un CVT.
          Iar dosarul cu CVT numai foloseste la nimic, in ziua de azi toata lumea are CVT-uri in masini de serie, Honda, Mercedes, Nissan, etc.
          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

          Comment


          • #50
            Originally posted by HondaCBR
            la inceputul anilor 90 tot Honda a venit cu CVT-ul (impreuna cu williams) si Reno.
            Tu ai citit ce ai scris?! :lol:

            Cat despre documentat sau nu, ei bine eu ma documentez de pe site-uri de specialitate acolo unde contribuie indivizi care au castigat (in diverse ipostaze) curse de Formula 1 si nu de pe site-uri gen TOV.
            Without racing, there is no Honda

            Comment


            • #51
              probabil tu esti stapanul internetului si numai tu poti sa citesti de pe f1.com sau f1racing.net sau sau f1-live.com sau multe altele.
              si pana una alta nu are importanta daca e TOV sau f1.com, toate declaratiile de presa FIA sunt la fel pe toate site-urile, sau poate pe site-ul ala ce-l intretii tu, ati reinventat formula1
              ce am scris? ca Honda era cu Williams prin anii 90 cand au introdus CVT-ul, si ce-i asa amuzant ?
              http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

              Comment


              • #52
                Honda era cu Williams in anii '90 cand au introdus CVT-ul ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
                Without racing, there is no Honda

                Comment


                • #53
                  http://www.grandprix.com/ns/ns14206.html

                  Argumentul meu.

                  La AtlasF1 degeaba iti dau link pentru e site cu bani si nu poti intra acolo.

                  Argumentul tau? Ca Honda a facut CVT-ul?

                  Astept.
                  Without racing, there is no Honda

                  Comment


                  • #54
                    CBRule, se pare ca, noi am facut sectiunea aia de F1 degeaba ca, tu uiti deja ca, in anii ´90 Honda nu mai era de mult cu Williams.
                    In 90, 91 si ultimul an, 1992, Honda era cu McLaren si Williams era cu Renault, deci.........
                    Nu stiu daca Honda a adus CVTul in F1, dar stiu ca, Honda a adus CVT in productia de automobile, in 1996 pe una din versiunele de Civic.
                    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                    Comment


                    • #55
                      am gresit cu 1-2 ani, asta e, oricum am fost pe aproape si n-am citit articolul :P de data asta m-ai prins. Eu am vazut doar un film in care vorbeau despre Honda cand erau cu Williams, dupa care au aratat cutia cu CVT, dar probabil n-am fost pe faza cand au spus ca numai erau cu honda cand au scos-o.

                      dar tot acolo iti gasesti si argumentul meu in legatura cu cutia de viteze de la bar, ca plangerea a fost facuta de ferrari !

                      ----
                      the question of transmission development was raised by Ferrari at the most recent technical working group meetings
                      ....
                      The suggestion we have heard from the other teams is that Ferrari is making a fuss about gearbox technology because it has not developed as good a system as its rivals.
                      ----
                      http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                      Comment


                      • #56
                        Lasa tu Ferrari, nu schimba subiectul. Si altii au cerut multe lucruri facute de Ferrari sa se interzica.

                        Nici macar atunci cand Williams si Honda lucrau impreuna, Honda construia motoare dupa cum ii ducea capul ca sa spun asa si nu ii cerea lui Frank Williams sfaturi.
                        Without racing, there is no Honda

                        Comment


                        • #57
                          nu schimb subiectul, dar la faza asta cu ferrari e altceva, si faptul ca nu s-a inteles williams cu Honda asta e treaba lor. Dar Ferrari fac plangeri ne-fondate si disperate, si FIA actioneaza imediat, iar altii cand fac plangeri nu prea sunt luati in seama de FIA.
                          Mi se pare normal ca altii sa se planga de unele chestii de la Ferrari, ca doar domina de cativa ani buni, si s-au saturat ceilalti, dar nu e normal sa faca ferrari scandal care sunt cu titlurile gramada sub centura. Plus ca relatia asta Ferrari<>FIA cam pute.
                          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                          Comment


                          • #58
                            Williams si Honda

                            Nu inteleg de ce tot asociezi Williams cu Honda.

                            Vrei sa stii care este adevaratul motiv al despartirii? Ei bine Honda a tinut foarte, foarte mult ca sa il promoveze pe Satoru Nakajima la Williams, ori Nakajima a fost un pilot cel mult mediocru. Williams nu dorea pentru ca avea doi piloti de top - Piquet si Mansell, printre cei mai buni la acea ora in F1 si atunci Honda a aruncat in fata motivul cum ca din cauza accidentului suferit in 1986 in urma caruia a ramas infirm, Frank Williams nu mai poate conduce o echipa la cel mai inalt nivel. Foarte, foarte curios este faptul ca in 1987 Williams a castigat ambele titluri in conditiile in care Williams nici nu a fost macar langa echipa pentru ca era in perioada de refacere si isi conducea echipa prin telefon. Sa nu uitam nici un aspect foarte important si anume faptul ca acelasi Frank Williams a dominat anii '90 in Formula 1. Fara Honda.

                            Toata lumea spune ca incercarea de cooptare a lui Nakajima la Williams a fost cea mai mare greseala facuta vreodata de Honda in sporturile cu motor. De ce? Pentru ca in 1987 Honda planuia sa furnizeze motoare atat lui Williams unde spera sa fie cu Nakajima si Piquet cat si la McLaren unde urma sa fie adus Senna alaturi de Prost. Cum Williams nu a fost de acord cu Nakajima, contractul s-a rupt (inainte de termen!) si Nakajima a ramas la Lotus, acolo unde a fost adus Piquet.

                            Niciodata nu am inteles politica Honda de a promova piloti japonezi - care nu au rupt niciodata gura targului in Formula 1. Sa nu uitam ca si acum, la unsprezece ani de la moarte, Senna este inca un lider in Japonia, acolo unde nimeni nu mai vorbeste despre Nakajima.


                            Ferrari

                            In ceea ce priveste Ferrari lucrurile stau cam asa:

                            Relatia Ferrari - FIA nu pute. Sau cel putin nu mai mult decat a putit in ultimii 55 de ani.

                            Toata lumea spune ca Formula 1 are mai multa nevoie de Ferrari decat are Ferrari de Formula 1. De ce? Simplu! Pentru ca fara Ferrari, Formula 1 pur si simplu nu ar mai exista sau ar avea un nivel foarte scazut de audienta. Ferrari a avut de-a lungul timpului o contributie istorica in campionat, ceva ce putini au avut. Faptul ca mondialul de Formula 1 a ajuns sa fie cel mai urmarit eveniment sportiv de pe planeta dupa mondialul de fotbal si Olimpiada (ultimele doua avand loc odata la patru ani!) se datoreaza celor de la Ferrari.

                            Ferrari a jucat intotdeauna tare si daca stam bine sa ne gandim FIA are partea de "vina" pentru ca le accepta capriciile. Am pus vina intre ghilimele pentru ca FIA stie ca daca Ferrari se supara, isi ia jucariile si pleaca FIA va suferi nu doar o lovitura de imagine ci va pierde foarte multi bani. Si mai important, fara Ferrari nici McLaren, Williams, Honda etc. nu ar mai fi asa de bogate.

                            Hai sa deschidem putin cartea de istorie:

                            1950: Cu un an inainte FIA a hotarat infiintarea campionatul mondial de Formula 1. Ferrari nu a fost de acord cu regulamentul tehnic al noului campionat, drept urmare, in semn de protest, nu s-a prezentat la prima cursa - MP al Marii Britanii de pe 13 mai 1950.

                            1951: Ferrari nu reuseste nici dupa mai mult de un an sa faca FIA sa schimbe regulamentul si atunci apeleaza la ultima solutie: retragerea din campionat. Imediat FIA anunta schimbarea regulamentului chiar daca acesta schimbare duce la pierderea echipei Alfa Romeo, cea care a dominat campionatul in 1950 si 1951. Urmarea? Ferrari castiga primele titluri mondiale in 1952 si 1953, prin Ascari, castiga 14 curse la rand - record neegalat pana acum, iar Ascari castiga 9 curse la rand - alt record neegalat.

                            Anii '80: Ferrari si FIA se dueleaza din nou, subiectul fiind acelasi: regulamentul tehnic. FIA nu vrea sa cedeze si Ferrari ameninta ca se retrage din campionat. FIA nu crede si Ferrari se apuca sa construiasca un monopost pentru IndyCar, chipurile ca "vrea sa participe la Indianapolis". FIA nu a facut nimic pana in momentul in care Ferrari a anuntat ca nu poate participa la o cursa pentru ca "merge in America". Urmarea: Regulamentul a fost schimbat.


                            Crezi ca GPWC-ul va avea loc? Eu sunt convins ca nu. Degeaba se aliaza toti impotriva Ferrari ca Ferrari este un colos, iar cei "toti" sunt doar un soricel. Chiar si cu fortele unite.

                            Daca totusi GPWC-ul va avea loc atunci va fi un copil nascut mort.
                            Without racing, there is no Honda

                            Comment


                            • #59
                              numai crede si tu toate declaratiile de presa FIA, ca fara ferrari nu poate sa existe formula 1 sau curse de genul asta, hai sa fim seriosi. Ca si-a facut FIA imagine cu Ferrari si invers asta este altceva, nu v-a organiza alta cursa din simplu motiv ca este foarte greu sa promovezi un sport nou, trebuiesc foarte multi bani, si pana sa iti faci o imagine cum si-a facut Formula 1 in 50 de ani, dureaza mult si nu prea merita.

                              Tie ti se pare normal sa schimbe FIA regulamentul la cererea ferraristilor ? si altii daca scot un cuvant sa nu fie luati in seama ?!, pai ce competitie e asta ?, Ferrari (care fac regulile) vs. restu' lumiii care trebuie sa se supuna. Asta e un bullshit mare de tot, asa s-a intamplat si in Superbike cu Ducati, si uita-te ce a ajuns superbike, o cursa in care 90% sunt numai ducati. Cine naiba sa mai stea la regulamentul ala adaptat ptr. Ducati ?!
                              http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                              Comment


                              • #60
                                Nu cred conferintele lor de presa. Cred ceea ce m-a facut sa cred analiza facuta in ultimii 21 de ani de cand urmaresc campionatul mondial de Formula 1.

                                Nu spun ca as fi 100% de acord ca sa se faca regulamentul dupa Ferrari. Cand este insa vorba despre o schimbare de regulament se face sedinta cu toate echipele. Problema este ca unii - a se citi mai ales Ron Dennis si Paul Stoddart (ca Eddie Jordan nu mai este) au un asa de mare complex de inferioritate in fata Ferrari ca la acele sedinte nu spun nimic. Dupa acele sedinte totul se discuta in Consiliul Mondial al Motorsportului si abia apoi se ia o hotarare.

                                E clar ca in Formula 1 e razboi, dar acel razboi nu a fost creat de Ferrari ci de incapacitatea lui Mosley de (a mai) conduce FIA.

                                Imi pare rau daca crezi ca Ferrari si-a facut o imagine prin FIA. Daca chiar crezi asa ceva ma indoiesc ca tu te uiti la F1 din pasiune pentru sport sau te uiti doar pentru ca este Honda acolo.

                                Problema cu GPWC-ul este ca nici ei nu prea stiu ce vor. Ce ii deranjeaza pe ei in Formula 1? Faptul ca este Ferrari acolo? Atunci de ce nu sunt capabili sa construiasca un monopost competitiv si fac tot aceleasi si aceleasi greseli? Faptul ca sunt costurile prea mari? Atunci de ce a bagat Honda 200 milioane de dolari in 2001 si alte 200 in 2002 in Formula 1? Faptul ca Ferrari "face" regulamentul? Atunci de ce nu deschid gura cand este sa o deschida?
                                Without racing, there is no Honda

                                Comment

                                Working...
                                X