Formula 1 - 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Multumesc pentru informatii. Unele sunt eronate dar nu are rost sa le comentez pentru ca nu am timp de asa ceva si nu am chef sa ma iau la cearta cu tine pentru ca nu vom inceta niciodata.

    Concluzia: Inapoi la Formula 1 - 2005.
    Without racing, there is no Honda

    Comment


    • #32
      nu se cearta nimeni, te rog sa-mi spui ce este eronat, poate trebuie sa corectez :roll:
      http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

      Comment


      • #33
        Problema e ca, la Honda sant mai multe "randuri" de management, care fiecare trebuie sa raportteze una celeilalte ce si cum merge treaba.

        Subiectul Sato e unul foarte delicat si nu red ca, trebuie sa fim clar-vazatori ca, sa ne dam seama ca, gagiul se va da la fund de acum incolo, cand nu mai ai voie sa schimbi gumele in timpul cursei si cand motorul trebuie sa tina doua week-end-uri.Deci campionului la uzat material SANT SIGUR ca, i se vor numara zilele in F1 odata cu inceputul acestui sezon.
        Faptul ca, JB a aratat ce poate el dar si masina, nu ne mai face sa ne intrebam a cui e vina in relatia Sato / masina, fiindca raspunsul e simplu.Cum adica Honda nu e in stare sa faca un motor pt. Sato?Pai cine-i Sato de are nevoie de lucruri asa iesite din comun???Intrebarea ar trebui sa fie: de ce nu se adapteaza EL la masina care-i este pusa la dispozitie???
        Daca ar fi la FW, ala i-ar arata ce-nseamna adaptabilitate la masina CARE TI SE DA, fiindca acolo ruleaza politica "nu ma intereseaza, descurca-te!".
        Cel mai grav e ca, nici Honda nu stie complet cauza bubuiturilor, o dau mereu din presupuneri in presupuneri si-l pupa ei in popo pe Sato in loc de invers.
        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

        Comment


        • #34
          Ma indoiesc ca Honda nu stie de ce le-a bubuit motoarele, parerea mea este ca sunt niste experminete secrete in motoarele alea si daca ar dezvalui Honda adevaratul motiv, ar putea altii sa le fure ideea. Exact cum au fost cu motoarele cu grafit si ceramica, tehnologie despre care s-a auzit abia dupa vreo 4 ani dupa ce s-a retras Honda din F1.
          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

          Comment


          • #35
            In calitate de moderator al acestei sectiuni de forum va invita sa continuati discutia despre Honda in Formula 1 in sectiunea dedicata.
            Without racing, there is no Honda

            Comment


            • #36
              Totusi, ne esti dator cu o explicatie, fiindca nici mie nu mi-e clar ce e eronat in vorbele lui CBR.Iar timp trebuie sa-ti faci daca ai avut sa si faci asemenea remarci!
              Nu iau apararea nimanui, dar chiar nu mi-e clar asta!!
              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

              Comment


              • #37
                Motorul Honda nu a fost in 2004 "mai turat si mai puternic" decat Ferrari.

                Nu Ferrari a sarit la FIA sa interzica BFD-ul si cutia lor "magica".
                Without racing, there is no Honda

                Comment


                • #38
                  Ferrari's new nose:



                  Cam naspa, dar F1 nu e concurs de frumusete.
                  Without racing, there is no Honda

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Civic Type-R
                    Motorul Honda nu a fost in 2004 "mai turat si mai puternic" decat Ferrari.

                    Nu Ferrari a sarit la FIA sa interzica BFD-ul si cutia lor "magica".
                    pentru un moderator la area F1 cred ca esti putin cam dezinformat...

                    - Ferrari a facut plangere la FIA pentru a se interzice cutia respectiva, ei au sesizat FIA ca sa se ia masuri !, daca cauti articolul pe net il vei gasi.

                    - Iar motorul Honda a fost in 2004 MULT PESTE Ferrari si la turatie si la putere !, singurul care a fost mai aproape a fost motorul BMW.

                    Other manufacturers engaged in F1 are saying that the new Honda engine is the most powerful by a considerable margin, their educated guesses suggesting 960bhp, compared with about 910-915 for the rest of the field. No wonder the BAR drivers, Button and Sato, have been doing so well this season. For the past 40 years, Honda has been known as the world's best engine-maker.

                    22 June 2004


                    http://motoring.independent.co.uk/lo...st=32&dir=1093


                    Demonstrating intelligence and bravado in equal measures, the Englishman's consistency and overtaking brilliance did justice to Geoff Willis' terrific BAR 006 and the Honda engine which was the most powerful on the grid for chunks of the season.

                    http://www.sportinglife.com/clients/...al_092321.html
                    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                    Comment


                    • #40
                      si sa revenim la nasurile din 2005, cred ca asta e cel mai interesant :lol:



                      http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                      Comment


                      • #41
                        Pentru un moderator la aria F1 iti spun ca eu nu cred articole dintr-un ziar de doi lei (lire daca vrei ) din Albion. Pana si ei folosesc un cuvant pe care nu stiu daca tu in furia pe care ti-o creaza numele Ferrari (apropo imi faci si mie o poza sa-ti vad fata cand citesti despre Ferrari?) nu l-ai remarcat: "suggesting".

                        Eu cred ce spune F1Racing, cea mai tare revista de F1 din lume.

                        960 CP ...

                        Si in plus sa nu uitam ca nu doar puterea motoarelor face ca acestea sa se sparga.


                        Sincer nu inteleg de ce ai pus acele poze cu BAR-ul. Trebuie sa iti spun ca aripa celor de la BAR este copiata ... Si e normal sa ti se para mai interesant pentru ca orice face BAR si Honda ti se pare interesant si ceea ce fac altii sunt "cu ajutorul FIA" etc, etc ...

                        Acesta este ultimul mesaj pe care il scriu in cadrul unei discutii cu tine. Eu nu discut cu indivizi cu ochi de cal.
                        Without racing, there is no Honda

                        Comment


                        • #42
                          Nick Heidfeld a fost ales al doile pilot la BMW.Williams. Pizza-Boy ramane la teste.
                          Without racing, there is no Honda

                          Comment


                          • #43
                            Atat Ferrari cat si Honda sunt 2 forte in F1... dar si mie mi se pare ca Ferrari are un usor avantaj. Eu am fost fan Ferrari pana acum 2 ani, dar deja e prea mult, competitia nu mai are deja haz cu Schumacher si Ferrari castigand mereu... abia astept sa mai apara si altcineva in frunte, daca aceia vor fi Honda cu atat mai bine, dar ar fi OK si daca ar fi Renault sau BMW sau Mercedes...

                            Insa prestatia din F1 , desi relevanta la nivelul performantei de varf, nu este relevanta si pentru produsele de serie mare decat in mica masura... a considera FIAT ca un titan al industriei auto numai pt. ca patroneaza Ferrari mi se pare cam fortat... cum si reversul e adevarat...Toyota nu face mare lucru in F1, dar face masini care-si fac ireprosabil datoria lor anodina si asta trebuie apreciat la randul sau.

                            cred ca scopul discutiei trebuie sa fie de a schimba idei si nu de a impune pareri conlocutorului... expresii de genul "X are ochelari de cal" nu aduc nimic pozitiv pt. dezvoltarea subiectului, ar fi bine sa combatem idei si nu persoane...

                            asta fiind zis, si mie mi-e clar ca autorul articolului din The Independent este fan Honda... dar asta nu inseamna neaparat ca minte... cel putin nu pana cand poti dovedi contrariul...
                            ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
                            ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
                            Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
                            Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Marius -Iulian
                              Toyota nu face mare lucru in F1
                              Sa nu uitam ca Toyota a petrecut doar trei sezoane pana acum in Formula 1. In Formula 1 ai nevoie in primul rand de experienta. Chiar daca esti nou ai nevoie de oameni cu experienta. Aceasta nu este insa o scuza pentru nenumaratele greseli facute in ultimii patru ani, luand aici in calcul si anul de teste, 2001:

                              1. Angajarea unor indivizi complet noi in F1 la conducerea echipei
                              2. Angajarea unor piloti mediocrii
                              3. Au ratat de doua ori postul de director tehnic pana au chemat pe cineva adevarat

                              As spune ca adevaratul debut al echipei in F1 se va produce anul acesta la Melbourne.
                              Without racing, there is no Honda

                              Comment


                              • #45
                                Dupa ce Nick Heidfeld si-a asigurat locul la BMW.Williams in dauna lui Pizza-Boy, se pare ca Jordan Midland i-a facut deja o oferta, care a fost si acceptata, de Narain Karthekiyan.

                                Karthekiyan ar putea deveni astfel primul indian din Formula 1. In 2001 el a testat pentru Jaguar (in F3 britanica a concurat pentru echipa lui Paul Stewart), Jordan si Minardi.

                                Karthekiyan are in spate o piata imensa: 1 miliard de indieni in India si alte cateva zeci de milioane in toata lumea, mai ales in UK si SUA.

                                In ultimii ani a participat in Formula Nissan, cu putin succes insa.

                                Sponsorii sai principali sunt TATA (cel mai cunoscut producator de automobile din India) si Red Bull. Este foarte putin probabil ca relatia cu Red Bull sa continue si in F1.

                                In acest fel mai exista doar doua locuri disponibile pentru 2005: unul la Jordan si unul la Minardi.
                                Without racing, there is no Honda

                                Comment

                                Working...
                                X