Formula 1 - 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    regulile sunt aceleasi pt. toti... eu zic ca ideea cu pneurile si motoarele care trebuie schimbate mai rar este buna... ambele pun mai multa responsabilitate in mainile pilotului iar a doua premiaza producatorii care au motoarele cele mai fiabile lucru care zic eu ca e f. bun...

    e drept e un dezastru pentru Honda cu acest Sato care va fi f. greu sa se abtina de la zdrentuit pneuri si distrus motoare...

    faza cu abandonul inainte de finish ca sa intri cu motor nou in cursa urmatoare e dubioasa... dar in fine este aceeasi pt. toti.

    eu deplang prestatia lamentabila a BAR Honda pana in prezent si ma bucur pt. Renault care se pare ca e excelent pozitionata deja ca sa fie o amenintare credibila pt. atotputernicul Ferrari.
    ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
    ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
    Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
    Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

    Comment


    • #92
      am inteles ca honda s-a halosit la ultima cursa din cauza ca s-au calificat prost si au bagat 1000hp, (button a declarat ca a simtit la start ca e cea mai puternica masina de pe grila ) si la urmatoare cursa sunt sanse foarte mari sa vina motorul de 1000hp care sa numai crape. Stirea inca nu a aparut oficial la FIA, dar cei de la VTEC asia au luat un interviu sefului de la Honda R&D si a confirmat zvonul dar nu a vrut sa dea mai multe detalii.
      Dupa rezultatele ultimelor teste la Bahrain Honda v-a fi peste Toyota, probabil foarte aproape de Reno daca nu peste, dar nu stiu cu fiabilitatea cum v-a ramane, si am inteles ca din cauza puterii motorului e posibil sa faca zdrente gumele foarte repede.
      http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

      Comment


      • #93
        daca abia schimba motorul.. va lua ceva vreme pana pilotii se obisnuiesc si celelalte lucrui se aseaza... vom vedea...
        ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
        ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
        Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
        Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

        Comment


        • #94
          din nefericire, prestatia Honda devine inggrijoratoare... Toyota in schimb prefigureaza sa aiba cel putin un sezon record pentru sine...

          dominatia Ferrari in F1 se apropie cred de sfarsit desi sezonul e abia la inceput...
          ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
          ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
          Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
          Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

          Comment


          • #95
            Care a fost rezultatul?

            Comment


            • #96
              Alonso cu Renault a castigat din nou. pe 2 Trulli al Toyotei, 3 Raikonnen cu McLarren-Mercedes si 4 R. Schumacher tot Toyota iar pe 5 un alt Merc cu Dela Rosa ( montoya si-a fracturat clavicula inainte de cursa la tenis cica)...
              ex Civic mk.7 EX sedan 2002, 1.7VTEC
              ex Acura TL 2006, 3.2 V6 SOHC VTEC
              Civic Si sedan 2007, 2.0 DOHC iVTEC
              Acura MDX 2011, 3.7 V6 SOHC VTEC

              Comment


              • #97
                Ferrari varza asa cum am mai spus mai demult, anul asta nu vor mai castiga campionatul, sau cel putin sansele lor sunt foarte mici.
                Honda dezamagitor rau de tot, s-au dus inapoi vreo 2 ani, in loc sa avanseze, asa le trebiue daca l-au dat afara pe David Richards acum se ard cu Nick Fry.
                http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                Comment


                • #98
                  Originally posted by HondaCBR
                  ...Honda dezamagitor rau de tot, s-au dus inapoi vreo 2 ani, in loc sa avanseze, asa le trebiue daca l-au dat afara pe David Richards acum se ard cu Nick Fry.
                  Chiar nasol ... si pe site la ei privitor la cursa din Bahrein scrie "Reasons to be cheerful" cu alte cuvinte cincinalu in patru ani, raportam la hectar 150% = marketing bullshit. Nu merge. Daca-si aburesc fanii o sa-i piarda.

                  De la Rosa a facut toti banii, numai pentru el si merita vazuta cursa.

                  Renault suprinzator, am crezut ca e o nimereala in primele doua curse dar se pare ca sint bazati cu noua masina.

                  Sato e "cretin" si imi place, sint fan Sato poate sa bubuie toate masinile pina la sfirsit daca e tot asa de indraznet ramin alaturi de el.
                  Accord 2.0i A/T

                  Comment

                  Working...
                  X