Am facut astazi un drive test cu asa ceva...versiunea cu ABS...SUPERBA.
vreau sa fac o diferenta intre CB1000R si CBR1000RR, pt ca intentionez ca pe viitor sa ma hotarasc la una dintre ele. Un factor important este pozitia pasagerului, de aceea astazi am facut drive-testul cu 2 persoane pe moto...eu si sotia.
Nu numai aspectul impresioneaza, ci si modul de versatilitate si functionalitate. Trage incepand de jos si urca liniar pana la limita superioara de turatie. Motorul se comporta ca un 'Blade cand este ridicat in ture, insa jos se simte foarte aproape de CBF1000. Are un sistem de ajutor pt incepatorii care mai opresc motorul la plecarea de pe loc, ridicand turatia relantiului imediat ce a fost actionata treapta intai.
Franele sunt dementiale, ABS-ul mi s-a parut totusi ca taie un pic prea devreme, iar ciclistica este mai mult decat prietenoasa...sta pe curbe ca un motor sport. Motocicleta se simte mai usoara decat 'Blade-ul meu 954RR. Cu o gramada de cuplu de jos, motocicleta nu tuseste si nu balbaie la franare si reaccelerare din treapta a doua de langa relanti.
Punctele nasoale au fost: imposibilitate de confort pt persoana a doua si ghidonul cam inalt pt mine...dar eu sunt mic de statura si pt mine cam toate ghidoanele sunt mai inalte, inclusiv cele de la motocicletele sport.
In rest nu am ce reprosa acestei motociclete. Suspensiile si motorul sunt mostenite de pe 'Blade din 2007, cadrul spinal este de aceasta data din aluminiu si nu din otel, bascula monobrat este sublima si ofera o rigiditate optima. Problema pasagerului este ca nu sta decat drept, nu are suporti de sprijin, rezervorul fiin aplecat si ingust, iar pozitia scaritelor este asemanatoare cu cea a unei motociclete sport...deci drept dar cu picioarele chircite...nu prea fun pt drum lung.
Insa pt cine doreste un streetfighter, un naked citadin, un GT in miniatura, o motocicleta cu valente reale sport dar in acelasi timp linistita la mersul incet, si mai ales, doreste sa mearga fara pasager, ei bine toate acele motociclete se gasesc adunate la un loc sub denumirea Honda CB 1000 R.
O recomand cu caldura si sunt in stare sa pun ca principalele rivale Yamaha FZ1, Ducati Monster si Triumph Speed Triple.......mai au de lucru...parerea mea.
vreau sa fac o diferenta intre CB1000R si CBR1000RR, pt ca intentionez ca pe viitor sa ma hotarasc la una dintre ele. Un factor important este pozitia pasagerului, de aceea astazi am facut drive-testul cu 2 persoane pe moto...eu si sotia.
Nu numai aspectul impresioneaza, ci si modul de versatilitate si functionalitate. Trage incepand de jos si urca liniar pana la limita superioara de turatie. Motorul se comporta ca un 'Blade cand este ridicat in ture, insa jos se simte foarte aproape de CBF1000. Are un sistem de ajutor pt incepatorii care mai opresc motorul la plecarea de pe loc, ridicand turatia relantiului imediat ce a fost actionata treapta intai.
Franele sunt dementiale, ABS-ul mi s-a parut totusi ca taie un pic prea devreme, iar ciclistica este mai mult decat prietenoasa...sta pe curbe ca un motor sport. Motocicleta se simte mai usoara decat 'Blade-ul meu 954RR. Cu o gramada de cuplu de jos, motocicleta nu tuseste si nu balbaie la franare si reaccelerare din treapta a doua de langa relanti.
Punctele nasoale au fost: imposibilitate de confort pt persoana a doua si ghidonul cam inalt pt mine...dar eu sunt mic de statura si pt mine cam toate ghidoanele sunt mai inalte, inclusiv cele de la motocicletele sport.
In rest nu am ce reprosa acestei motociclete. Suspensiile si motorul sunt mostenite de pe 'Blade din 2007, cadrul spinal este de aceasta data din aluminiu si nu din otel, bascula monobrat este sublima si ofera o rigiditate optima. Problema pasagerului este ca nu sta decat drept, nu are suporti de sprijin, rezervorul fiin aplecat si ingust, iar pozitia scaritelor este asemanatoare cu cea a unei motociclete sport...deci drept dar cu picioarele chircite...nu prea fun pt drum lung.
Insa pt cine doreste un streetfighter, un naked citadin, un GT in miniatura, o motocicleta cu valente reale sport dar in acelasi timp linistita la mersul incet, si mai ales, doreste sa mearga fara pasager, ei bine toate acele motociclete se gasesc adunate la un loc sub denumirea Honda CB 1000 R.
O recomand cu caldura si sunt in stare sa pun ca principalele rivale Yamaha FZ1, Ducati Monster si Triumph Speed Triple.......mai au de lucru...parerea mea.
Comment