Cb 1000 r

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cb 1000 r

    Am facut astazi un drive test cu asa ceva...versiunea cu ABS...SUPERBA.
    vreau sa fac o diferenta intre CB1000R si CBR1000RR, pt ca intentionez ca pe viitor sa ma hotarasc la una dintre ele. Un factor important este pozitia pasagerului, de aceea astazi am facut drive-testul cu 2 persoane pe moto...eu si sotia.
    Nu numai aspectul impresioneaza, ci si modul de versatilitate si functionalitate. Trage incepand de jos si urca liniar pana la limita superioara de turatie. Motorul se comporta ca un 'Blade cand este ridicat in ture, insa jos se simte foarte aproape de CBF1000. Are un sistem de ajutor pt incepatorii care mai opresc motorul la plecarea de pe loc, ridicand turatia relantiului imediat ce a fost actionata treapta intai.
    Franele sunt dementiale, ABS-ul mi s-a parut totusi ca taie un pic prea devreme, iar ciclistica este mai mult decat prietenoasa...sta pe curbe ca un motor sport. Motocicleta se simte mai usoara decat 'Blade-ul meu 954RR. Cu o gramada de cuplu de jos, motocicleta nu tuseste si nu balbaie la franare si reaccelerare din treapta a doua de langa relanti.
    Punctele nasoale au fost: imposibilitate de confort pt persoana a doua si ghidonul cam inalt pt mine...dar eu sunt mic de statura si pt mine cam toate ghidoanele sunt mai inalte, inclusiv cele de la motocicletele sport.
    In rest nu am ce reprosa acestei motociclete. Suspensiile si motorul sunt mostenite de pe 'Blade din 2007, cadrul spinal este de aceasta data din aluminiu si nu din otel, bascula monobrat este sublima si ofera o rigiditate optima. Problema pasagerului este ca nu sta decat drept, nu are suporti de sprijin, rezervorul fiin aplecat si ingust, iar pozitia scaritelor este asemanatoare cu cea a unei motociclete sport...deci drept dar cu picioarele chircite...nu prea fun pt drum lung.
    Insa pt cine doreste un streetfighter, un naked citadin, un GT in miniatura, o motocicleta cu valente reale sport dar in acelasi timp linistita la mersul incet, si mai ales, doreste sa mearga fara pasager, ei bine toate acele motociclete se gasesc adunate la un loc sub denumirea Honda CB 1000 R.
    O recomand cu caldura si sunt in stare sa pun ca principalele rivale Yamaha FZ1, Ducati Monster si Triumph Speed Triple.......mai au de lucru...parerea mea.
    If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

    2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
    ex - 1986 Honda MT5
    ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
    ex - 2001 Honda Civic Type-R
    ex - 2007 Honda Jazz

  • #2
    Am inteles ca, desi e naked, ofera protectie la vant destul de buna. Asa este?
    PS: Ce inaltime ai?
    Honda CBR F4i
    Honda Civic 1.8 Exec
    Honda Jazz 1.4 M/T

    Comment


    • #3
      Eu am 1,76-masuratoarea din armata si 1,74-masuratoarea de la doctor.
      CB-uleste destul de ok la vant, insa pe autostrada A1 a trebuit sa ma ghemui incepand cu 140. Totusi este un naked. Insa exista intotdeauna solutii. Puig au anuntat un parbriz foarte finut, pinten sub motor si aripa pe roata spate. Aceste lucruri ajuta la aerodinamica, iar parbrizul e fix ceea ce trebuie in calea vantului. Daca vrei sa o faci a arate si super-ultra frumoasa uita-te la ce fac baietii de la Rossocromo. Iti va placea rau.
      If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

      2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
      ex - 1986 Honda MT5
      ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
      ex - 2001 Honda Civic Type-R
      ex - 2007 Honda Jazz

      Comment


      • #4
        ai testat si modelele astea? Yamaha FZ1, Ducati Monster si Triumph Speed Triple
        Civic '07 2.2 i-ctdi sport B - 75 - SHO
        Florarie cu livrare in Bucuresti -> www.2butterflies.ro sau puteti sa imi dati un tel. la 0721.24.54.06. Membrii hondafan.ro au reducere / transport gratuit

        Comment


        • #5
          I'm pretty much a stock fan, rar modific ceva la masini. Motocicletelor nu le-am facut nimic, decat daca erau piese stock (in fine, am pus placute Brembo pe F4i, dar asta nu se pune).
          Oricum, mie imi place cum arata stock CB1000R, dar cred ca e, deocamdata, prea puternica pentru mine. Poate in 2010, cine stie
          Honda CBR F4i
          Honda Civic 1.8 Exec
          Honda Jazz 1.4 M/T

          Comment


          • #6
            @satori...este puternica sus, jos este foarte linistita iar felul in care pune cei 125 de cai la asflat este unul liniar, deci foarte usor de controlat chiar si de catre incepatori.

            @shoni...am testat FZ6, un amic a testat FZ1 si discutand am ajuns la aceeasi concluzie...motorul trage in reprize. Adica jos este anemica, si la un moment dat se da drumul la putere destul de violent pt un naked. Asta nu este un comportament demn de un naked. Mie nu-mi place acest comportament nici la moto sport. Ca si in cazul lui R1 si R6, fata este prea usoara si la reaccelerari bruste salta fata in mod nedorit. Una este sa vreau sa o ridic pe o roata (desi eu nu prea am talent la treaba asta) si alta este sa se ridice de la sine...devine incontrolabila. Si mai este si problema cadrului care in loc sa fie un singur corp, este facut din 2 jumatati care se unesc in zona jugului fata si se prind in 2 suruburi. Mie personal nu-mi place treaba asta...imi da nesiguranta...si se stramba destul de rapid la cazaturi.
            Triumph Speed Triple...are acelasi cadru si motor cu Daytona cu care am mers si pot sa spun ca motorul este ciudat (3 cilindri) si se simte foarte moale si dezechilibrat. Sus iti da sentimentul ca parca duce lipsa de putere Are delay in acceleratie iar pozitia este destul de ciudata...te tine mai drept iar picioarele sunt destul de chircite, ceea ce devine foarte inconfortabil la un drum intins. Rezervorul este destul de lat intre picioare.
            Ducati Monster...am mers cu versiunea mai veche de 900 cmc cu racire pe ulei si aer. Nu-mi place din cauza ca trage forte violent incepand de jos si temina repede turele. Astea de acum pe injectie parca s-au mai inmuiat un pic la turatii joase, dar cel pe carburatie este chiar nerecomandat incepatorilor. Chiar daca nu are cine stie ce super performante, nu se comporta asa. La plecarea de la relanti ai impresia ca stai pe super-sport, trage violent, dupa care te astepti sa mearga ca o racheta si s-au terminat turele si trebuie sa schimbi treapta. E un caracter care chiar nu-mi place. Insa ca ciclistica ii da clasa lui FZ sau lui Daytona/Speed Triple. Mult mai bine echilibrat cadrul si se simte mai usor desi este din otel.
            If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

            2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
            ex - 1986 Honda MT5
            ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
            ex - 2001 Honda Civic Type-R
            ex - 2007 Honda Jazz

            Comment


            • #7
              Daca trebuie sa dau o alternativa la CB1000R...as zice MV Agusta Brutale. Este controlabila jos, urca liniar in ture iar sus este cum zice numele. Ciclistica este excelenta. Iar caracterul ala liniar este cel care-mi place cel mai mult mie personal. Insa asta e o chestie care tine de gusturi.
              If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

              2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
              ex - 1986 Honda MT5
              ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
              ex - 2001 Honda Civic Type-R
              ex - 2007 Honda Jazz

              Comment

              Working...
              X