E-TWOW, mini-scooter-ul electric romanesc

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E-TWOW, mini-scooter-ul electric romanesc

    Am de ceva timp un prototip la dispozitie si sunt extrem de incantat de el.

    E-TWOW http://e-twow.com

    Obisnuit sa stau toata ziua cu curu'n masina, du-te incoace si incolo, chiar daca e vorba de distante (relativ) scurte, hop la volan, ca-i mai la-ndemana.

    De cand am "jucaria" asta la dispozitie, mi s-a schimbat perceptia despre cum ar trebui sa te deplasezi intr-un oras foarte aglomerat.

    Foarte usor pentru un asemenea vehicul (putin peste 10 kg - nu are concurenta la acest capitol), usor de pliat si de depozitat in caz de nevoie (e greu sa nu-i poti gasi un loc la birou sau in portbagajul masinii), autonomie destul de mare (25 km - nu am folosit-o zilnic, dar la autonomia asta nu as avea nevoie sa o incarc decat o data pe saptamana), destul de rapida (poti merge constant cu 25 km/h) si nu necesita intretinere...sau cel putin nu stiu eu...

    Este o inventie a unui roman. Deocamdata se fabrica in China, dar se va deschide o fabrica si la noi, productia incepand in cel mult un an de zile (pe langa alte doua scutere de puteri diferite si un scaun cu rotile, toate electrice).

    Eu nefiind un mare fan al deplasarii pe doua roti (nici macar nu am bicicleta - m-am tot gandit sa-mi iau o bicicleta, dar pur si simplu nu am unde sa o parchez nici acasa si nici la munca), m-a fascinat cat de repede m-am acomodat cu aceasta trotineta si cat de repede i-am gasit rostul in viata de zi cu zi.

    Intamplator sau nu, in vara asta m-am mutat intr-un apartament, mult mai aproape de serviciu, 2,6 km. Cu trotineta ajung foarte repede si ieftin...adica nu ma costa mai nimic.
    Bineinteles, si cred ca asta-i principalul incovenient sa te deplasezi cu trotineta, esti foarte dependent de vreme. Chiar daca are o stabilitate foarte buna pe ploaie (necesita destul de multa prudenta si o acomodare prealabila), te uzi destul de bine si nu mai poti merge asa de repede cum o poti face pe uscat. De zapada sau gheata nici nu se mai pune problema.
    O alta problema este starea trotuarelor de la noi. Trebuie sa fi foarte atent sa nu dai peste vreo denivelare, pentru ca poti sa cazi foarte urat. Mult mai placut este sa mergi pe strada, dar pe langa faptul ca nu ai voie, risti sa se suie vreo masina pe tine. Dupa parerea mea, o casca ar fi foarte indicata oricat si oriunde ai merge...
    CR-V RE6
    JAZZ GD1 CVT

    Ex: Civic FD1
    Ex: RDX TB1

    Ex - JAZZ GD1
    Ex - ACCORD Type-R
    Ex - DEL SOL EH6

  • #2
    Pare destul de ne-incurajatoare expunerea ta referitore la posibilitatea de a o utiliza, pana nu vor aparea adevarate piste de biciclete.
    In rest, viitorul suna bine.
    As putea face si eu un test, aici la mine in zona rurala? Cu o autonomie de cca. 25 km, ar putea fi o solutie de deplasare de exemplu, de acasa la gara(5-6 km).


    Sent from my iPad using Tapatalk
    O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

    Comment


    • #3
      E-TWOW, mini-scooter-ul electric romanesc

      Da Radu, cu placere. Imediat ce devine disponibila, o poti testa cu incredere.
      Referitor la posibilitatea de utilizare, odata ce cunosti anumite trasee de deplasare si le folosesti zi de zi, nu mai devine o problema.
      La mine totul a fost nou. A trebuit sa invat ca pe trotuarul cutare este piatra cubica si ar fi bine sa-l evit, pe altul este amenajata pista de biciclete si poti castiga mult timp, etc.,...
      CR-V RE6
      JAZZ GD1 CVT

      Ex: Civic FD1
      Ex: RDX TB1

      Ex - JAZZ GD1
      Ex - ACCORD Type-R
      Ex - DEL SOL EH6

      Comment


      • #4
        E super ok trotineta, m-am dat si eu cu ea, a fost si pe la mine. Mie mi se pare ideala pentru cei care stau in oras si trebuie sa mearga 2-3 statii de autobuz, etc pana la metrou si de la metrou pana la birou, adica mi se pare ideala pentru a folosi mijloacele de transport in comun combinate cu mersul in aer liber. Ea se poate folosi si ca e trotineta normala( in ideea de a mai face miscare sau daca ai uitat sa incarci acumulatorul ). Am mai dat-o in teste la 2 amici care au fost foarte incantati de ea.
        Last edited by KMR; 01-11-14, 17:37.
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • #5
          Cine vrea un test drive mai are timp sa mearga la Romexpo-Pavilionul central standul NPM - NextPackMachinery
          Attached Files
          '08 Honda Civic Sedan 1,8 ES M/T , Neutron Blue
          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/dungatu/
          Ochi pentru ochi...iar lumea va sfarsi oarba.

          Comment


          • #6
            Dupa ce m-am jucat putin cu obiectul, uite cateva impresii:

            In primul rand, cred ca acest vehicul nu prea se potriveste cu persoane inalte si la peste 100 kg. Fata mea se simtea sigur mai confortabil (are in jur de 50 kg).In cazul meu, masa in miscare este prea mare si centrul de greutate este prea sus, asa ca echilibrul este destul de greu de tinut atat in lateral, cat si fata-spate.

            In al doilea rand, eu am testat-o pe drumuri publice si nu pare potrivita deloc cu acestea. este foarte greu sa tii marginea drumului la viteze moderata (ai tendinta de balans), nu are decat in fata mijloace de vizibilitate si din spate nu prea esti usor de observat (lasand la o parte aparitia oarecum inedita...!). Concluzia este ca este dedicata pistelor de biciclete, trotuarelor si aleilor pietonale.

            De accelerat, o face foarte bine, ajutata la pornire cu un elan, doua ajunge imediat la o viteza foarte buna, dar frana electrica (pe fata) este usor mai lunga, mult mai eficianta si mai rapida fiind cea de pe spate (direct pe roata, actionata cu piciorul liber).

            Am reusit sa merg in linie drapta constant cu 24 km/h (conform cadranului) iar la o usoara panta viteza a scazut la 13 km/h (noroc ca nu era panta prea lunga si prea abrubta, ca nu stiu daca nu cumva trebuia ajutata cu un elan cu piciorul...). La viteza maxima, clar trebuie sa ai ochelari si casca de protectie, orice cazatura datorata unei denivelari, fiind destul de grava, zic eu.

            De asemenea, manerele ghidonului mi s-au parut cam scurte, mai ales cand mergeam cu viteza, senzatia fiind de dificultate in a mentine directia pe linia dreapta. Orice mica miscare a ghidonului imi schimba prea brusc traiectoria si asta imi dadea o senzatie de disconforrt.

            Bateria pare foarte performanta, dupa cam o ora de joaca si cam vreo 5 km de parcurs, nu parea sa scada nivelul pe ecran.

            Una peste alta, experienta mi s-a parut interesanta ( nu mai amintesc cum se uitau la mine trecatorii...!) si cred ca solutia asta de transport este de mare viitor.

            Cam atat, dar o recomand cu caldura celor amatori de senzatii noi...!


            Sent from my iPad using Tapatalk
            O splendida Honda CR-V 2008, 2.2 i-CTDi, Black Pearl, Executive, M/T

            Comment


            • #7
              Eu cred ca o mare parte din problema de stabilitate din Feedback-ul de mai sus s-ar rezolva cu un ghidon mai lung.
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #8
                Am avut si eu jucaria in teste, am aratat-o colegilor la birou si am iesit cu ea in parc vreo ora. Este simpatica, compacta si agila. Are lumini si claxon
                Am luat-o cu bateria la 90% si am returnat-o tot la 90% (am coborat o panta in parc si sistemul KERS a reincarcat bateria).
                O recomand calduros celor tineri care au de parcurs drumuri scurte sau care vor doar sa se plimbe fara sa dea prea mult din picioare

                Multumesc, Maruta!
                2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
                2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
                2000 Honda S2000 Berlina Black
                http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

                Comment


                • #9
                  Revin cu cateva precizari, trotineta electrica E-Twow a fost vedeta targului Velo Berlin ce a avut loc in perioada 21-22 martie.

                  https://www.youtube.com/watch?v=fzvsClMV7tg
                  https://www.youtube.com/watch?v=WoUgrJZLtIc
                  https://www.youtube.com/watch?v=uQKr4o-v3ms

                  Cine doreste sa o testeze o poate face in perioada 1-5 aprilie la www.sam.ro. E-Twow se va afla in pavilionul A-stand A55.
                  '08 Honda Civic Sedan 1,8 ES M/T , Neutron Blue
                  http://hondafan.etp.ro/gallery/v/dungatu/
                  Ochi pentru ochi...iar lumea va sfarsi oarba.

                  Comment

                  Working...
                  X