BRAWNGP in sezonul 2009!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu chiar sunt curios, cand Brawn GP o sa fie oficial Mercedes, tot o sa se continue pe-aici pe ideea ca, vezi doamne, ei sunt de fapt tot Honda, dar sub alt nume? Sau in sfarsit o sa accepte lumea ca Honda a plecat cu arme si bagaje din F1, period...
    2006 Accord CL7 2.0 MT

    Comment


    • Pasionatii stiu ca Honda nu mai e in F1, cocalarii sunt suparati ca pleaca BMW, nu cred ca au remarcat ca Honda a fost in F1.
      07 Honda Accord 2.0 MT Black

      Comment


      • Brawn GP aduce un update semnificativ pentru Singapore !

        Brawn GP a anuntat introducerea unui update aerodinamic semnificativ pentru Marele Premiu al statului Singapore din acest weekend.
        Marele Premiu al statului Singapore reprezinta pentru multe echipe ultima sansa de a aduce update-uri semnificative pentru monoposturi inainte de finalul sezonului.
        Chiar daca a luat deja o optiune serioasa pentru cele doua titluri mondiale, Brawn GP va introduce un update semnificativ pentru cursa din acest weekend, potrivit declaratiilor lui Ross Brawn.
        "Avem un update semnificativ pentru monopostul BGP 001 pentru acest weekend, care ar trebui sa ne aduca un nou spor de performanta pentru ultimele patru curse ale sezonului", a precizat seful Brawn GP in cadrul unui preview al echipei sale.

        Dupa acest Grand Prix, Brawn GP se va concentra preponderent pe dezvoltarea monopostului din sezonul 2010, la fel ca cea mai mare parte a echipelor rivale.

        Via | Brawn GP

        http://formula1.automarket.ro/stiri/...singapore.html
        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

        Comment


        • Barry e primul:

          http://formula1.automarket.ro/info/r...ats-practice-1
          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

          Comment


          • calificari, azi ora 17.00.
            cursa, maine la 15.00 !
            go Barry

            PS: Barry pe 10 ( a schimat CV ) si Button pe 12:

            Lewis Hamilton va pleca de pe prima pozitie in cursa din Singapore, intrucat a fost pilotul cu cel mai bun timp inainte ca sesiunea sa fie intrerupta cu 26 de secunde inainte de final din cauza unui accident suferit de Rubens Barrichello.
            Calificarile pentru Marele Premiu al statului Singapore au avut un deznodamant atipic, clasamentul final fiind stabilit cu mai putin de un minut inainte de final. Intrucat Rubens Barrichello a avut un accident cu numai 26 de secunde inainte de final, iar monopostul sau a ramas blocat pe circuit, comisarii de cursa au decis suspendarea temporara a sesiunii.
            Timpul ramas la dispozitie era insuficient pentru ca pilotii sa poata efectua un nou tur cronometrat, astfel ca grila de start a fost decisa in functie de rezultatele din acel moment. Campionul mondial Lewis Hamilton si-a adjudecat astfel prematur prima pozitie, urmand sa fie acompaniat pe grila de start de Sebastian Vettel.
            Williams a confirmat la randul sau predilectia pentru circuitele stradale, Nico Rosberg urmand sa plece de pe locul 3 alaturi de Mark Webber.
            Cursa de duminica reprezinta una dintre ultimele ocazii pentru Red Bull Racing de a ramane in lupta pentru titlul mondial, dupa ce Brawn GP a avut parte de o sesiune de cosmar. Desi a stabilit al 5-lea timp, Barrichello va pleca in cursa doar de pe locul 10, intrucat a fost penalizat cu 5 pozitii pentru inlocuirea cutiei de viteze. La randul sau, Jenson Button nu a izbutit calificarea in Q3 si va lua startul doar de pe locul 12.
            In acest context, Fernando Alonso va pleca in cursa de pe locul 6, urmat de Timo Glock si de cei doi piloti ai echipei BMW-Sauber, Nick Heidfeld si Robert Kubica. Cel mai lent pilot din Q3 a fost Heikki Kovalainen, acesta urmand sa faca pereche in linia 5 cu Kazuki Nakajima, eliminat in Q2.
            A DOUA PARTE BUTTON, ELIMINAT PREMATUR
            Jenson Button a produs surprinza neplacuta a celei de-a doua parti a calificarilor, nereusind sa obtina un timp suficient de bun pentru a promova in Q3, urmand sa ia startul in cursa de pe locul 12. De altfel, Brawn GP a demonstrat ca nu este in cea mai buna forma, Rubens Barrichello reusind in extremis sa se salveze si sa concureze pentru pole position. Dupa patru podiumuri consecutive, lipsa update-urilor la monopostul F60 incepe sa produca efecte pentru Ferrari, Kimi Raikkonen stabilind doar al 13-lea timp, urmand sa ia startul in cursa din fata lui Sebastien Buemi si Jarno Trulli.
            PRIMA PARTE: FORCE INDIA A REVENIT LA "NORMAL"
            Dupa performantele remarcabile obtinute la Spa-Francorchamps si Monza, Force India a revenit la forma cu care ne-a obisnuit in prima parte a sezonului. Pe un circuit stradal denivelat putin pretabil monopostului VJM002, atat Adrian Sutil, cat si Vitantonio Liuzzi au ratat ocazia de a promova in partea a doua a calificarilor, urmand sa plece in cursa doar de pe locurile 16 si, respectiv, 20.
            Nici fostul pilot al lui Vajay Mallya, Giancarlo Fisichella, nu a avut parte de o seara mai buna, in ciuda faptului ca s-a aflat la volanul unui monopost Ferrari. Desi isi propusese sa castige primele sale puncte pentru Scuderia in acest weekend, italianul s-a vazut clasat doar pe locul 18, urmand sa fie incadrat de Jaime Alguersuari (17) si Romain Grosjean (19). Pilotul echipei Renault a facut din nou cateva excursii in afara circuitului, insa a reusit sa revina pe pista fara sa deterioreze monopostul R29. Clasamentul primei parti a fost condus de Hamilton, urmat de Button, Raikkonen, Heidfeld, Rosberg si Barrichello.
            Grila de start a Marelui Premiu al statului Singapore foate fi vizualizata aici.
            Last edited by tokyodream; 26-09-09, 19:26.
            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

            Comment


            • Hamilton a castigat Marele Premiu al statului Singapore!

              Lewis Hamilton a obtinut in Singapore a doua victorie din acest sezon, podiumul fiind completat de germanul Timo Glock si spaniolul Fernando Alonso.
              Hamilton a obtinut o victorie facila in cea de-a doua cursa din istoria Formulei 1 desfasurata la lumina reflectoarelor, mentinandu-se permament pe prima prima pozitie chiar daca nu a dominat de o maniera categorica.
              Pilotul echipei McLaren, care a fost privat de sistemul KERS din cauza unei deficiente tehnice, a terminat in fata lui Timo Glock, pilotul echipei Toyota aflandu-se la cea mai buna performanta din cariera. Chiar daca nu a mai beneficiat de sprijinul lui Nelson Piquet Jr, Fernando Alonso a fost capabil sa isi asigure prezenta pe ultima treapta a podiumului, profitand si de evenimentele petrecute pe parcursul cursei.
              Pretendentii la titlul mondial au avut parte de un weekend cu performante relativ modeste, iar Sebastian Vettel a terminat doar pe locul 4, ratand sansa de a termina pe locul 2 dupa ce a fost penalizat pentru depasirea limitei de viteze la standuri. Jenson Button si-a consolidat prima pozitie in clasament dupa ce a profitat de o strategie mai buna pentru a iesi in fata lui Rubens Barrichello in urma ultimei opriri la boxe.
              Ultimele puncte puse in joc au fost trecute in dreptul lui Kovalainen si Kubica, in timp ce Mark Webber a abandonat in urma unor probleme la sistemul de franare. La randul sau, Nico Rosberg a ratat ocazia de a obtine primul podium din acest sezon, germanul trecand peste linia alba de demarcatie de la ieisirea de la boxe, motiv pentru care a fost la randul sau penalizat cu un drive-through.
              FILMUL CURSEI
              START: PROVIDENTIALUL ROSBERG
              Hamilton a avut un start excelent si si-a mentinut prima pozitie castigata in caliifcari, in timp ce Rosberg a profitat de demarajul lent al lui Vettel si a urcat pe locul 2. Alonso a fost la un pas sa treaca la randul sau de pilotul Red Bull Racing, insa in cele din urma s-a vazut depasit de Webber, care a fortat foarte mult trecerea iesind de pe circuit. Ulterior, dublul campion mondial a fost depasit si de Glock, coborand astfel pe locul 6.
              Totusi, echipa l-a informat ulterior pe Webber ca trebuie sa ii cedeze locul lui Alonso, temandu-se de o posibila penalizare din partea comisarilor de cursa. Intrucat Glock il depasise intre timp pe Alonso, australianul a coborat doua pozitii pana pe locul 6. Plecat de pe locul 9 ca urmare a retrogradarii in pitlane a lui Heidfeld, Barrichello a recuperat doua pozitii la start, in timp ce Button s-a pozitionat pe locul 10.
              In ciuda faptului ca a avut la dispozitie sistemul KERS, Raikkonen nu a reusit sa treaca la start de Buemi si s-a pozitionat pe locul 13. Finladenzul a profitat insa in turul 12 de o greseala a debutantului elvetian pentru a castiga o pozitie.
              HAMILTON FARA KERS
              Primul abandon al cursei a fost consemnat in turul 3, cand Grosjean a revenit la boxe in urma unor probleme las franele monopostului Renault. Dupa numai 5 tururi, Hamilton a fost nevoit sa dezactiveze sistemul KERS din cauza unor probleme de functionare a tehnologiei, insa acest lucru nu s-a reflectat si in timpii realizati pe circuit.
              LUPTA ROATA LA ROATA IN SPATELE GRILEI
              Primul stint a fost dominat de lupta stransa din coada plutonului dintre Alguersuari, Sutil, Fisichella, Liuzzi, Trulli si Heidfeld, cei 6 piloti fiind despartiti de numai 5 secunde. Totusi, fiecare pilot a reusit sa isi mentina pozitia datorita configuratiei circuitului, care nu se preteaza la depasiri. Prima serie de opriri la boxe a decurs fara incidente, Hamilton ramand lider intrucat a efectuat realimentarea dupa Vettel si Rosberg. Pilotul echipei Williams a depasit insa linia de demarcatie de la iesirea de la standuri si a fost penalizat cu un drive-through.
              SAFETY CAR-UL SCHIMBA STRATEGIA LUI BUTTON
              Turul 21 a consemnat primul accident major la cursei. Sutil a incercat sa il depaseasca pe Alguersuari si a pierdut controlul volanului intr-un viraj foarte strans. Venit din spate, Heidfeld nu a avut timp sa vada ce s-a intamplat in fata sa si a acrosat aripa fata a monopostului Force India, multe parti componente zburand pe pista. Ambii piloti au fost nevoiti sa abandoneze ulterior in urma acrosajului. Accidentul a condus la intrarea safety car-ului pe pista, astfel ca pilotii care efectuasera deja prima intrare la boxe au fost avantajati. Mai mult decat atat, strategia cu o singura oprire la boxe a lui Button a fost data peste cap, englezul efectuand realimentarea cu aproximativ 8 tururi inainte fata de planificare. Totusi, Button a urcat pe locul 8 in urma realimentari, coechipierul sau Barrichello castigand la randul sau o pozitie, urcand pana pe 7.
              ROSBERG RATEAZA PODIUMUL DIN CAUZA UNEI ERORI COPILARESTI
              Masina de siguranta a iesit de pe circuitul in turul 25, iar Rosberg si-a ispasit penalizarea in turul 27, revenind pe circuit doar pe locul 14,. Astfel, germanul a ratat orice sansa de a lupta pentru podium, permitandu-i lui Vettel sa-si recupereze locul 2 castigat in calificari, in timp e Glock a devenit favorit la un loc pe podium.
              VETTEL, PREA RAPID PE LINIA BOXELOR
              Pe parcursul celei de-al doilea stint, Vettel s-a apropiat la mai putin de o secunda in spatele lui Hamilton, astfel ca a doua oprire la boxe urma sa devina decisiva pentru stabilirea invingatorului. Vettel a efectuat a doua oprire in turul 41, insa a depasit limita maxima de viteza pe lnia standurilor, iar comisarii de cursa l-au penalizat pe pilotul Red Bull Racing cu un drive-through. Germanul a ratat astfel orice sansa la un loc pe podium si i-a deschis drumul spre victorie lui Hamilton. Seara celor de la Red Bull a continuat in aceeasi nota, Webber abandonand in turul 46 in urma unor probleme la frane, australianul izbindu-se de zidurile de protectie din afara circuitului. Doua tururi mai tarziu, Toro Rosso a suferit un dublu abandon, Buemi si Alguersuari revenind simultan la boxe.
              BUTTON CASTIGA DUELUL CU BARRICHELLO
              A doua serie de opriri la boxe a decurs fara probleme pentru pilotii din frunte, Hamilton ramand in frunte in fata lui Glock si Alonso. Marele castigator a fost insa Button, care a reusit sa iasa de la boxe pe locul 5, chiar in fata lui Barrichello. Astfel, Button si-a majorat la 15 puncte avansul in clasament in fata lui Barrichello, in timp ce sansele celor de la Red Bull la titlul mondial raman in viata doar prin locul 4 lui Vettel.
              Marele Premiu al statului Singapore a consemnat 6 abandonuri, trecute in dreptul lui Alguersuari, Buemi, Webber, Sutil, Heidfeld si Grosjean. Cel mai bun timp in cursa a fost realizat de Alonso, pilotul echipei Renault fiind cronometrat cu 1:48.240 in turul 53.
              Rezultatele complete ale cursei sunt disponibile aici.


              http://formula1.automarket.ro/stiri/...singapore.html
              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

              Comment


              • BRAWN GP sta prost la Suzuka:

                http://formula1.automarket.ro/info/r...ats-practice-1

                http://formula1.automarket.ro/info/r...ats-practice-2
                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                Comment


                • GRILA:

                  http://formula1.automarket.ro/info/r...-qualification

                  Barry pe 5 si Button pe 7 !
                  Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                  ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                  Comment


                  • ce vrajeala !!!
                    noua grila pentru maine:

                    http://formula1.automarket.ro/info/r...-qualification

                    Barry pe 9 si Button pe 11!

                    Jenson Button, Rubens Barrichello, Fernando Alonso, Adrian Sutil si Sebastien Buemi au fost penalizati cu cate 5 pozitii pe grila de start pentru viteza excesiva in timpul steagurilor galbene din calificarile pentru Marele Premiu al Japoniei.
                    Grila de start a Marelui Premiu al Japoniei este bulversata complet de decizia comisarilor de cursa de a penaliza cu 5 pozitii nu mai putin de 5 piloti, printre care si doi dintre pretendentii la titlul mondial.
                    Astfel, Jenson Button, Rubens Barrichello, Fernando Alonso Alonso, Adrian Sutil si Sebastien Buemi au fost pedepsiti de forul mondial, care a considerat ca toti cei 5 piloti au rulat cu o viteza prea mare intr-un anumit sector al circuitului de la Suzuka in momentul in care steagurile galbene erau fluturate pentru a semnala un incident.
                    Comisarii de cursa au explicat ca cei cinci piloti nu au franat suficient de mult in momentul in care au trecut prin zona in care erau afisate steagurile galbene in urma accidentului produs de Sebastien Buemi la finalul celui de-al doilea segment, care a lasat pe pista resturi ale aripii fata.
                    Niciunul dintre pilotii Brawn GP nu stabilise un timp in acea parte a calificarilor in momentul in care au fost afisate steagurile galbene. De asemenea, Buemi a fost mustrat pentru faptul ca a revenit la boxe cu un monopost grav avariat, punandu-i astfel in incuracatura pe ceilalti piloti.
                    Anterior, cei cinci piloti au obtinut urmatoarele pozitii pe grila de start: Button 7, Barrichello 5, Alonso 12, Sutil 4 si Buemi 10.
                    De asemenea, Heikki Kovalainen a fost la randul sau penalizat cu 5 pozitii pe grila de start, ca urmare a faptului ca a schimbat cutia de viteze in urma accidentului din calificari.
                    Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                    ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                    Comment


                    • BRAWN GP la 1 punct de titlul mondial:

                      Sebastian Vettel a revenit in lupta pentru titlu dupa ce a castigat fara emotii cursa de la Suzuka, in timp ce Jarno Trulli a terminat pe treapta a doua a podiumului in fata luiLewis Hamilton.
                      Plecat excelent din pole position, Sebastian Vettel a dominat autoritar Marele Premiu al Japoniei, iar victoria sa nu a fost pusa in niciun moment la indoiala in ciuda intrarii pe pista a Safety car-ului cu numai 8 tururi inainte de final.
                      Toyota a facut o mare bucurie fanilor sai din tribune obtinand al doilea podium consecutiv, de data aceasta prin Jarno Trulli, italianul recuperand la a doua intrare la boxe pozitia pierduta la start in fata lui Lewis Hamilton. Campionul mondial in exercitiu si-a trecut insa in cont un nou podium, terminand cursa in fata lui Kimi Raikkonen, Nico Rosberg si Nick Heidfeld.
                      Brawn GP si-a trecut in cont numai 3 puncte, Rubens Barrichello si Jenson Button terminand pe locurile 7 si, respectiv, 8. Astfel, lupta pentru titlul mondial s-a acutizat, avansul lui Button scazand la 14 puncte in fata lui Barrichello si la 16 in fata lui Vettel. Cu toate acestea, Brawn GP mai are nevoie de numai un punct in ultimele doua curse ale sezonului pentru a-si adjudeca titlul mondial al constructorilor.
                      In ciuda unui accident provocat de Alguersuari in finalul cursei, Marele Premiu al Japoniei poate candida cu succes la titlul de cea mai plictisitoare cursa a sezonului, intrucat evenimentele cu adevarat electrizante au lipsit cu desavarsire. Cu exceptia catorva depasiri la start, cursa de la Suzuka a reprezentat un galop de santate pentru toti pilotii, iar strategiile similare adoptate de aproape toate echipele au facut ca opririle la boxe sa produca doar schimbari minore in clasament.
                      FILMUL CURSEI
                      START LANSAT PENTRU VETTEL
                      Vettel a plecat foarte bine in cursa si a reusit sa il blocheze la timp pe Hamilton, care a profitat de sistemul KERS pentru a ataca prima pozitie. Chiar daca britanicul nu si-a indeplinit obiectivul, el a trecut lejer de Trulli si s-a instalat pe pozitia a doua. In restul plutonului depasirile au lipsit cu desavarsire, cu exceptia celei realizate de Kovalainen in fata lui Sutil si Button. Liderul clasamentului general si-a recuperat insa locul pierdut la start in turul 4, cand a trecut de Kubica printr-o manevra ingenioasa. Depasirea a fost cu atat mai importanta cu polonezul urma a optat pentru o strategie cu o singura oprire la boxe, fiind astfel mai lent decat Button in primul stint.
                      BUTTON, FAVORIZAT DE DUELUL SUTIL - KOVALAINEN
                      In timp ce Vettel se distanta in fruntea plutonului in fata lui Hamilton, coechipierul sau de la Red Bull a intrat de 3 ori la boxe in primele 5 tururi, pentru a remedia unele defectiuni la sistemul de protectie al cockpit-ului. Turul 12 a consemnat primul abandon al cursei, trecut in dreptul debutantului Buemi. Elvetianul a intrat la boxe si a intrat direct in garaj in urma unor probleme tehnice. Doua tururi mai tarziu, Sutil a incercat sa il depaseasca pe Kovalainen intr-o sicana foarte stransa, iar cei doi piloti s-au atins si au pierdut controlul monoposturilor. Amandoi au putut reveni fara problemele in cursa, insa au pierdut pozitii in fata rivalilor. Cel mai castigat a fost Button, care a urcat doua pozitii pana pe locul 8, apropiindu-se la numai doua locuri de Barrichello.
                      REALIMENTARI FARA EMOTII
                      Prima serie de opriri la boxe a decurs fara probleme si nu a produs schimbari radicale in clasamentul cursei. Primii patru piloti si-au mentinut pozitiile, in timp ce Kubica a urcat pe locul 5 intrucat a optat pentru o strategie cu o singura oprire la boxe. Cel mai dezavantajat a fost Button, care in urma opririi la boxe a coborat de pe locul 8 pe 13, intrucat alti trei piloti din fata sa au intarziat prima realimentare cu combustibil. Renault a fost singura echipa care a optat pentru o strategie cu o singura oprire la boxe, iar Alonso a urcat pana pe locul 8 inainte de prima si singura realimentare. Cel de-al doilea stint a adus un singur duel, consemnat insa in coada plutonului intre Liuzzi si Grosjean.
                      TRULLI RECUPEREAZA LOCUL 2 IN FATA LUI HAMILTON
                      Cu 20 de tururi inainte de final a inceput si ultima serie de intrari la boxe, iar Raikkonen a reusit sa il depaseasca pe Heidfeld, prefatand astfel ocuparea locului 4 in cursa. Kovalainen si Fisichella au avut un duel aprins pe linia de la isirea de la boxe, iar finlandezul a reusit sa se impuna in fata mult mai experiemntatului sau rival. Marele castigator a fost insa Trulli, care in urma realimentarii a revenit pe circuit pe locul 2, in fata lui Hamilton, provocand o explozie de bucurie in garajul celor de la Toyota.
                      ACCIDENT SEVER PENTRU ALGUERSUARI
                      Cu numai 8 tururi inainte de final, Alguersuari a pierdut controlul volanului in virajul 15 si a lovit violent un panou publicitar, izbindu-se apoi violent de glisierele de protectie de pe marginea circuitului. In ciuda impactului sever care a provocat distrugerea partii frontale a monopostului Toro Rosso, spaniolul nu a suferit rani si a iesit fara probleme din masina. Ramasitele imprastiate pe circuit au obligat insa comisarii de cursa sa trimita Safety car-ul pe pista, neutralizand astfel distantele dintre piloti. Rosberg a profitat de situatie si a efectuat a doua intrare la boxe, revenind pe pista pe locul 5, in timp ce Barrichelo si Button ocupau locurile 7 si 8. Chiar daca distantele dintre piloti s-au comprimat, ultimele 5 tururi nu au adus nicio modificare in clasamentul cursei.
                      In ciuda faptului ca a terminat pe ultimul loc intrand de nu mai putin de 5 ori la boxe, Mark Webber a stabilit in turul 50 cel mai rapid tur al cursei, australianul fiind cronometrat cu 1:323.569 cu numai trei tururi inainte de final.
                      Rezultatele complete ale Marelui Premiu al Japoniei sunt disponibile aici.

                      http://formula1.automarket.ro/stiri/...-japoniei.html
                      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                      Comment


                      • Brawn GP, sponsorizata de TNT!



                        Logo-ul producatorului de bauturi energizante TNT va aparea pe aripile spate ale monoposturilor Brawn GP, conform unui nou contract de sponsorizare semnat intre cele doua parti.
                        Via | GPUpdate

                        http://formula1.automarket.ro/stiri/...ta-de-tnt.html
                        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                        Comment


                        • Interlagos, antrenamente 1: Webber, cel mai bun timp!






                          Mark Webber a stabilit cel mai bun timp intr-o sesiune inaugurala de antrenamente dominata de cateva reprize de ploaie care au bulversat programul echipelor.
                          Prima sesiune de antrenamente libere din Brazilia a fost una atipica din cauza conditiilor meteo nefavorabile, iar cei mai buni timpi au fost stabiliti in ultimele minute.
                          Mark Webber a incheiat programul pe prima pozitie dupa ce a fost cronometrat cu 1:12.463, fiind cu peste 4 zecimi de secunda mai rapid decat Rubens Barrichello si Sebastian Vettel. McLaren a ocupat locurile 4 si 5 prin Heikki Kovalainen si Lewis Hamilton, in timp ce liderul Jenson Button nu a reusit mai mult de locul 7.
                          Amenintarea ploilor a planat inca de la inceputul sesiunii, astfel ca cei mai multi piloti au preferat sa iasa pe circuit la putin timp dupa startul programului. Dupa aproape o jumatate de ora ploaia a inceput sa isi faca aparitia si s-a intetit treptat, obligand pilotii sa revina la boxe pentru aproximativ 20 de minute. Chiar in momentul in care pista incepea sa se usuce, Romain Grosjean a avut parte de un accident, lovind frontal un panou de reducere a vitezei de pe marginea circuitului. Monopostul Renault R29 a suferit cateva avarii la aripa fata, insa francezul a revenit ulterior pe circuit.
                          Sesiunea a fost repornita cu 22 de minute inainte de final, insa ploaia si-a facut din nou aparitia peste alte 10 minute. Pilotii au fost din nou nevoiti sa astepte cateva minute oprirea ploii, iar in finalul sesiunii au iesit in corpore pe circuit, Mark Webber stabilind in cele din urma timpul de referinta al diminetii.
                          Rezultatele complete ale sesiunii sunt disponibile aici.
                          Potrivit prognozei meteo, a doua sesiune de antrenamente, care va incepe la ora 20:00 (ora Romaniei) va fi afectata si mai mult de ploaie.

                          ================================================== ===

                          CALIFICARI sambata la 20.00.

                          CURSA duminica la 19.00 pe TVR 1

                          ================================================== ====

                          antrenamente 2:

                          http://formula1.automarket.ro/info/r...ats-practice-2

                          Barry trage tare
                          Last edited by tokyodream; 17-10-09, 07:07.
                          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                          Comment


                          • Antrenamente 3:

                            http://formula1.automarket.ro/stiri/...13-minute.html

                            la 20.00 incep calificarile !

                            Go Barry !

                            =====================================

                            BARRY THE ONE :

                            http://formula1.automarket.ro/stiri/...nterlagos.html

                            cursa la ora 19.00 pe TVR 1


                            http://formula1.automarket.ro/info/r...-qualification

                            depinde ce va face WEBBER, daca il scoate afara pe Barry............. ca e pe 2, Button pe 14 si Vettel pe 16.........
                            Last edited by tokyodream; 18-10-09, 08:58.
                            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                            Comment


                            • And the winner is...
                              Webber wins, Button and Brawn Champions


                              Jenson Button has sealed his maiden Formula One title by finishing fifth in the Brazilian Grand Prix. His Brawn team also celebrates the Constructors' title in its maiden season after Mark Webber won the race at Interlagos for Red Bull Racing.


                              Bravo Honda!
                              2008 CR-V 2.0 Exe, poze,

                              Comment


                              • Mark Webber a castigat fara emotii Marele Premiu al Braziliei, iar Jenson Button a devenit matematic campion mondial cu o cursa inainte de finalul sezonului!
                                Chiar daca in acest sezon nu a mai gazduit ultima cursa a sezonului, Interlagos a fost din nou circuitul care a desemnat noul campion mondial. Intr-o dupa-amiaza in care Mark Webber si-a adjudecat victoria dupa o cursa fara greseala, Jenson Button a devenit matematic campion mondial, revenind senzational de pe locul 14 pana pe locul 5.
                                Desi a condus in primul stint, sansele la titlu ale lui Barrichello s-au redus dupa prima serie de intrari la boxe si s-au naruit total dupa cea de-a douia oprire. Totul a culminat cu o pana la unul dintre pneuri, care l-a fortat pe brazilian sa efectueze o a treia prire la boxe si sa termine pe locul 8. Button s-a distantat astfel la 17 puncte in fruntea clasamentului si isi trece in cont primul titlu indiferent de rezultatele din Abu Dhabi.
                                In ciuda infrangerii suferite chiar pe propriul teren, Barrichello a fost foarte sportiv si a salutat succesul coechipierului sau, cei doi imbratindu-se indelung la finalul cursei. De altfel, atentia presei a fost monoplizata de bucuria lui Button, in timp ce Webber era acompaniat pe podium de Robert Kubica si Lewis Hamilton.
                                Locul 4 a fost ocupat de Sebastian Vettel, urmat de Button si Kimi Raikkonen. Sebastien Buemi a revenit in puncte pentru prima oara dupa Marele Premiu al Chinei, castigand alte doua puncte.
                                Marele Premiu al Braziliei a decis matemtatic si soarta titlului mondial al constructorilor. Brawn GP a devenit prima echipa din istoria Formulei 1 care castiga titlul mondial in sezon de debut in aceasta competitie.
                                FILMUL CURSEI START SPECTACULOS DE CURSA
                                Asa cum era de anticipat, startul Marelui Premiu al Braziliei a fost unul plin de suspens si spectacol. Barrichello a plecat foarte bine si s-a mentinut pe prima pozitie a clasamentului, in timp ce Webber a trebuit sa ii faca fata unui Raikkonen care a tasnit la start gratie sistemului KERS. In incercarea de a trece de australian, Raikkonen a "ciupit" monopostul lui Webber si si-a deteriorat aripa fata.
                                Nici in spatele plutonului lucrurile nu au fost mai linistite. Trulli a pierdut controlul volanului si a intrat in plin in monopostul pilotat de Adrian Sutil, care la randul sau a fost propulsat in Alonso. Toti cei trei piloti au abandonat, iar la iesirea din monoposturi Trulli a avut o reactie extrem de violenta la adresa lui Sutil, italianul fiind de nemultumit de ceea ce s-a intamplat desi parea sa fie principalul vinovat. Incidentul dintre cei doi va fi investigat dupa cursa, insa verdictul nu va afecta rezultatul acestui Mare Premiu, intrucat ambii piloti au abandonat.
                                RAIKKONEN VEDE FOC IN FATA OCHILOR
                                Tot in primul tur, Kovalainen si Fisichella au avut un acrosaj, iar finlandezul a intrat la boxe in momentul in care safety car-ul inra pe circuit. De asemenea, si acest incident va fi investigat dupa terminarea cursei. Grabit sa revina pe circuit, Kovalainen a plecat de la boxe avand furtunul de realimentare atasat de monopost, eveniment ce a semanat izbitor cu ceea ce a patit Felipe Massa in Singapore in sezonul precedent.
                                Situatia a fost si mai dramatica de data aceasta, intrucat Raikkonen s-a aflat pe linia boxelor chiar in spatele conationalului sau, iar monopostul Ferrari a fost improscat cu benzina iesita din furtunul de realimentare atasat de McLaren MP4-24. Spatele monopostului Ferrari a luat foc pentru cateva secunde, insa flacarile s-au disipat repede, iar Raikkonen a putut continua fara probleme. Intr-un gest de sportivitate incredibil, mecanicii echipei Brawn GP au intervenit pentru a indeparta furtunul de alimentare al rivalilor de la McLaren, iar Kovalainen a revenit pe circuit.
                                BUTTON SI VETTEL, CASTIGATORII STARTULUI
                                Masina de siguranta a intrat la boxe in turul 5, iar Button, care urcase pana pe locul 9 in urma numeroaselor incidente din primul tur, a inceput un recital de depasiri in fata lui Alguersuari si Grosjean. Englezul a fortat foarte mult pentru a termina cat mai sus in clasament, intrucat Barrichello continua sa fie lider in fata lui Webber, Kubica, Rosberg si Buemi. Intre timp, Vettel a profitat la randul sau de incidente si a urcat pana pe locul 9, la doua locuri in spatele lui Button.
                                BUTTON, PROPULSAT SPRE TITLU DE PRIMA INTRARE LA BOXE
                                Prima serie de opriri la boxe nu a decurs bine pentru Barricherllo, in ciuda faptului ca brazilianul a realimentat in numai 4.1 secunde. Pilotul echipei Brawn GP a iesit in spatele coechipierului sau, iar din cauza traficului a pierdut timp pretios in contextul in care Button urma sa intre la boxe mai tarziu. Mai mult decat atat, Webber si Kubica au iesit in fata lui Barrichello dupa prima oprire la boxe, astfel incat a coborat pe locul 3 in clasamentul cursei. Dupa prima realimentare, Button a revenit pe locul 9 si a urcat pe locul 6 dupa ce Vettel a efectuat la randul sau schimbul de pneuri.
                                Germanul a optat pentru o strategie cu o singura oprire la boxe si a revenit pe pista chiar in spatele lui Button, pe locul 7. Astfel, in turul 38 din cele 71, Button ocupa locul 6, iar Barrichello locul 3, astfel ca englezul avea titlul in buzunar. La randul sau, Hamilton a optat pentru o strategie cu o singura oprire, revenind pe locul 9 dupa efectuarea realimentarii, fapt ce i-a permis lui Button sa urce pana pe locul 4, la 15 secunde in spatele lui Barrichello. Intre timp, Heidfeld si Rosberg au abandonat, iar Nakajima a facut acelasi lucru dupa ce si-a pierdut aripa fata in urma unui contact cu Kobayashi si s-a izbit violent de parapeti la capatul unei "excursii" de-a lungul circuitului.
                                Cea de-a doua serie de intrari la boxe nu l-a ajutat foarte mult pe Barrichello, brazilianul ocupand locul 3 in spatele lui Webber si Kubica. In acest timp, Button ocupa locul 6 in spatele lui Hamilton si Vettel, insa britanicul era campion mondial si in acest moment.
                                Cu numai 10 tururi inainte de final, Hamilton l-a depasit pe Barrichello pe linia de start sosire, brazilianul coborand astfel pe locul 4. Dupa numai doua tururi, Barrichello a intrat la boxe in urma unei "intepaturi" suferite de unul dintre pneurile sale si a revenit pe locul 8, iar Button a urcat astfel pe locul 5. Finalul cursei nu a avut istoric, Button devenind campion mondial la finalul celor 71 tururi parcurse.
                                Cel mai bun timp in cursa a fost realizat de Webber, care a fost cronometrat cu 1:33.733 in turul 25.
                                Rezultatele complete ale cursei sunt disponibile aici.

                                Sursa: http://formula1.automarket.ro/stiri/...n-mondial.html


                                ================================================== ================

                                Felicitari Button, Barry si BRAWN GP pentru dubla
                                Imi pare rau de Barry ca n-a castigat azi, mare ghinion...........sper sa prinda locul 2 la final.
                                Surpriza foarte placuta cu pilotul de la Toyota, Kobayashi , foarte bun!!!
                                si sa nu uitam de Honda, de guvernul englez, de Virgin si ceilalti sponsori.
                                BRAVO si RESPECT!

                                Speram la anul la fel, macar un titlul, mai ales ca au deja 3-4 sponsori mari care inca nu s-au afisat, stau in umbra.
                                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                                Comment

                                Working...
                                X