Honda in F1 sezonul 2006

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Eu am zis de la inceput ca aducerea lui Rubens este o mare greseala. :roll: Unii au insistat pe contrariu, dar usor-usor se ajunge la vorba mea. Nu a adus nici un suflu de experienta echipei si nici nu stie sa joace in echipa.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Da Hondatule, ai dreptate, dar setarea masinii si alegerea gumelor fac parte din "calitatile" unei echipe, si sunt lucruri esentiale in a face diferenta intre o echipa mare si una mediocra. Daca nu stii cum sa adaptezi masina pe fiecare circuit, atunci ce faci? O masina pentru un singur circuit in niste conditii anumite de temperatura, umiditate, directie si putere a vantului? Acum cativa ani, Jordan Honda au avut cel mai puternic motor din F1, dar tot nu au iesit decat pe locul 3, parca.
    Barichello intr-adevar s-a comportat ca dracu', trebuia sa-l lase pe Button sa-l depaseasca Orisicum, si locul 4 e bunicel, daca te uiti la Toyota, care nu fac mare lucru, desi au un purcoi de bani.
    Nu ma pot abtine sa nu remarc (scuze pentru off topic ops: ) "calitatea" deosebita a papagalilor care comenteza pe TVR1. Nu inteleg de ce ii tine. Am vazut acum cateva curse cum comenta Johnny Herbert cursa. Se vedea ca stie ce vorbeste, stia ce se intampla, de ce, cum, samd. Nu baga texte a la Micky Alexandrescu: "motoarele sunt in pericol de a se supratura si a se defecta pentru ca vantul bate din spate" :lol: :lol:

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Raman la parerea ca tot ce se petrece in astfel de conditii vitrege se numeste loterie nu RACING. La care mai adaugam si caracteristicile unui circuit si setarea masinii si pozitia din calificari si gumele, s.a.m.d.
    BMW intra-devar, daca va continua asa, anul viitor ne va da dureri de cap dar sa speram ca nici astia nu vor bate capul pe loc.
    JB a avut probleme la greu cu tractiunea - aspect care functioneaza bine in conditii normale - RB cu gumele si mai ales cu tupeul din el. Eu i-as fi ordonat pe fata sa-i faca loc lui JB care era clar mai rapid si l-ar fi prins lejer pe Heidfeld, dar RB nu prea vrea sa fie un adevarat team player. Ajung sa se dueleze intre ei pana intr-o zi cand vor pati ca si Sato cu Yamamoto azi.
    Rezultatul e ok, reflecta ca suntem a 4a putere, nici mai mult nici mai putin, fara sa tinem cont de calificari, aspect unde BAR si Honda au fost mereu buni.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Da, modest, si s-a terminat asa doar findca in ultima curba a fost o scena de parca erau in Bucuresti in trafic. Oricum, daca pana si Heidfeld si De La Rosa i-au depasit... ops: De Scumacher si Raikkonen mai pot intelege, dar si astia? Cred ca la anul BMW va fi si el un adversar serios pentru Honda, vad ca merg din ce in ce mai bine. Orisicum, anul asta se stie pe ce loc va termina Honda, indiferent ce vor face in celelalte doua curse. Tot pe locul asta (4), iar la piloti Button va fi pe 6 si Barichello pe 7.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Michael Schumacher a cāstigat Marele Premiu al Chinei

    Pilotul german al echipei Ferrari, Michael Schumacher, a cāstigat, duminica, Marele Premiu al Chinei, a 16-a etapa a Campionatului Mondial de Formula 1, disputat pe circuitul de la Shanghai.

    Schumacher a fost urmat de spaniolul Fernando Alonso (Renault), cei doi aflāndu-se īn acest moment la egalitate de puncte īn clasamentul general.

    Pe locul trei s-a situat italianul Giancarlo Fisichella (Renault), pozitia a patra a fost ocupata de britanicul Jenson Button (Honda), īn timp ce spaniolul Pedro De la Rosa, de la McLaren, a ocupat locul cinci.

    Brazilianul Rubens Barichello (Honda) s-a clasat al saselea la Shanghai, fiind urmat de germanul Nick Heidfeld (BMW-Sauber).

    Ultima pozitie īn puncte, locul opt, a revenit australianului Mark Webber (Williams).



    Modest rezultat.

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Hehe, Ruba - the man of the race - :lol: :wink: dar parca mai mult pe loc decat in fata.
    Inca nu pot sa iabe pretentia de a se bate cu Ferrari si Renault, dar au facut o figura ca lumea.

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Putem spune si asa, dar mai degraba as zice, acum toti constructorii auto au echipele lor de uzina. Honda trebuia sa raspunda lui Toyota, Benz la fel lui BMW.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    DaimlerChrysler cumpara McLaren

    Scuze, e putin off-topic, dar n-am gasit unde sa postez chestia asta. ops:
    Eurosport anunta: "DaimlerChrysler, the world's fifth largest carmaker, is close to acquiring the remaining 60 percent it does not own in Formula One team McLaren, German media reported on Tuesday."
    Se pare ca nu prea mai raman multe echipe independente in F1.

    Leave a comment:


  • HondaCBR
    replied
    Button ar fi castigat si daca nu ar fi abandonat cei din fata lui, mai ales alonso pe care il ajungea destul de repede, in schimb nu ar fi castigat daca nu i-ar fi adunat safety car-ul. Si i-a ajutat f. mult alegerea gumelor.

    Clar Honda inca nu era pregatita sa castige, dar poate cursa asta le-a mai ridicat un pic moralul, ca parca se obisnuisera la un moment dat acolo in spate.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Max, te contrazic putin: eu cred ca de data asta nu au castigat fiindca au abandonat ceilalti, ci ar fi castigat oricum. Schumi nu conta, era mult prea lent, Raikkonen idem era in spatele lui JB, iar Alonso se vedea ca nu poate sa-i faca fata lui Button, care a recuperat in cca. 1.5 ture vreo 5 sec.!!! Daca Alonso nu intra la boxe, Button l-ar fi depasit oricum. Cu celelalte puncte, absolut de acord. Eu sper ca rezultatul asta sa marcheze un reviriment in activitatea Honda, dar nu ma astept ca de acum inainte sa fie numai Button pe 1 (si Barrichello pe 3 :lol: :lol. Ar fi bine daca ar mai urca de cateva ori pe podium, fie si pe locurile 2-3, si ar fi bine si daca ar reusi sa puncteze cu amandoua masinile.

    Leave a comment:


  • Spoon
    replied
    Originally posted by BogdanCTR
    ...Parerea mea e ca asta nu-i motiv asa de grandios pt sarbatoare. Nu cred ca suntem fani Minardi sa lesinam de bucurie la prima victorie in F1 pe anul asta (si posibil singura, dupa cum merg lucrurile).
    constanta pilotilor, strategia perfecta si minim 3 abandonuri dintre cei grei. acestea sunt cele 3 conditii care trebuie indeplinite pentru ca Honda sa mai castige curse in acest an
    sezonul asta se disputa intre fiat si reno
    punct

    asta nu inseamna ca nu tre sa ne bucuram pentru aceasta victorie sau pentru orice loc pe podium

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Ore ce o fi cautand CEO pe acolo?



    Paote ca unii dintre noi, mai entuziasti din fire, se bucura mai mult decat e permis, dar adevarul e ca dupa 7ani grei de la inceputul celei de a 3a perioada in F1 si alti 14 in total ( 1992), avem un oarecare drept sa ne bucuram, chiar daca a fost vorba de o loterie nu de cursa.
    Eu unu“m-am facut ca zidu“chiar daca azi-dimineata la 3.30 a trebuit sa fiu drepti.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    =D> :supz: Bravo Hondaaa...
    Nu ma asteptam la asa ceva, dar daca asta n-a fost un accident, si daca o sa mai ia niste podiumuri in celelalte curse, atunci se poate ca la anul sa aiba pretentii la varf [-o<
    Totusi, mie mi s-a parut ca nu a fost un accident, clar Button a fost foarte bun. Totusi, sa pleci de pe locul 14 si sa iesi primul - la 30.8 sec. de locul 2, e ceva =D> S-a vazut clar ca a fost mai rapid decat Alonso, si sunt sigur ca ar fi iesit primul chiar daca nu-i cadea roata lui Alonso. Insa, cred ca Barrichello ar fi trebuit sa iasa mai bine: el a plecat de pe locul 4, nu de pe 14. Dar, orisicum, a luat ceva. Oricum, anul asta nu au cum sa urce mai sus, nu cred ca JB o sa-i ajunga din urma pe Raikkonen sau Fisichella, si nici Honda sa-i ajunga pe McLaren din urma, diferenta de puncte e prea mare, dar pot sa se pregateasca pentru la anul. Si, foarte important, dupa parerea mea, poate sa le dea, atat lui JB cat si echipei, "psihologia invingatorului", adica sa le arate ca se poate, si ca nu sunt condamnati vesnic la locuri mediocre

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Repet, ma bucur pt ei, dar nu-l consider un motiv de sarbatoare. Honda e un nume greu in motorsport, e mult prea putin o victorie dupa mijlocul campionatului pentru renumele ei. Sa vedem in continuare cum se prezinta (desi anul asta e clar compromis din toate punctele de vedere).

    Leave a comment:


  • cryo
    replied
    cred ca exagerezi putin. Ambele masini s-au comportat bine, au fost si ajutati de noroc, iar victoria nu e de neglijat. E adevarat ca pana acum au dezamagit, dar deja mi-au depasit asteptarile, reusind sa castige o cursa.

    Nu, Honda nu e tocmai Minardi.... Dar totusi trebuie sa recunosti ca nu trec prin cea mai buna perioada.... Sunt departe vremurile cand Senna si McLaren-Honda erau sinonime cu victoria.

    Cumva trebuie sparta si pasa asta proasta... si sa speram ca tocmai am asistat la lucrul asta...

    P.S. Nu, nu ma astept ca incepand cu urmatoarea cursa Honda sa domine... mai degraba o prezenta constanta in puncte, si din cand in cand pe podium...

    Leave a comment:

Working...
X