Honda in F1 sezonul 2006

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    MP al Australiei : dupa ce a plecat din pole....Button pe 10 si BariCheloo pe 7...o performanta modesta zic eu....
    Nu am reusit sa vad cursa dar banuiesc a acest rezultat are la baza probleme mecanice
    Speram la ce e mai bun!
    Spor!
    HondaF1Fan

    Comment


    • #17
      Am prins finalul cursei. Button era pe 5 si in ultima curba i-a luat foc motorol (cred). Cert e ca partea din spate a masinii ardea. Din ce am vazut la televizor masina i s-a oprit foarte aproape de finish line
      '13 CR-V 2.2 i-DTEC Lifestyle M/T

      Comment


      • #18
        Eu am vazut-o pe toata. Button a plecat din poll, a fost foarte repede depasit (si eu zic ca si mult prea usor) :x pe linia dreapta de Alonso, dupa care de Raikkonen, Montoya (in cursul intrarilor la boxe), Heidfeld, R. Schumacher (parca tot in timpul intrarilor), si era cat pe ce sa fie depasit si de Schumacher senior, dar a lovit masina. Intr-adevar, fiind urmarit de Fisichela, pe la ultima curba inainte de linia de finish, i-a luat foc motorul si s-a oprit la vreo 20 m de linie.

        Barichello a reusit performanta sa stea o infinitate in spatele lui Sato, fara sa poata sa-l depaseasca. Asta este... Nu mi se pare ca o sa faca mare branza, si ma gandesc de ce l-or fi adus, ca banuiesc ca ii si platesc mult mai mult ca lui Sato. Dar sper sa ma insel eu si sa-l vedem si pe el cu mai multe puncte, sau pe podium. Cu un singur pilot care puncteaza - si nici ala foarte tare - nu se poate face mare branza.

        Dar pot sa se mandreasca, ambii au avut cele mai mari viteze de varf.
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • #19
          Pai da, asta-i tipic pentru Honda, mereu sa aibe cel mai tare motor si cea mai mare viteza. Ca in rest e vai de curuīlor! ops:
          Doamne asa o firma mai tembela ca astia, n-am vazut de cand sunt!!
          Pai cine naiba s-a mai sclifosit atata 7ani la rand pentru o victorie???
          Bine ca ard sute de mii de $ vezi Doamne pentru imagine si reclama, iar noua ne taie si modele auto si variante si optionale ca de, trebuie oamenii sa economiseasca ca-i mai importanta Formula 1.
          Vai de curuīlor ca o sa ajunga Toyota sa castige inaintea lor!
          Honda si Toyota se lauda vesnic ca au bani si platesc oricat numai sa castige titlul, lucru ce poate fi catalogat lejer ca si snobism si aroganta, totodata insa uita ca nici chiar banii nu sunt totul. Iar Renault o dovedeste cel mai bine.

          La Barri problemele de acomodare continua la greu, Maria Sa (alaturi de DC si JV) sunt singurii care franeaza cu dreptul, Ferrari i-a facut placerea asta ani de zile, de a-i monta totul pe plac, Honda se pare ca, nu o face si ce-i ramane bietului om? La fiecare frana sa baga mai intai cate un picior la coloana de directie si daca are noroc sa gaseasca pedala de frana, bine, daca nu, iar bine.
          Cel mai trist e ca nici nu stie sa-si tina gura, toata iarna a latrat sus si tare cum ca el si Honda vor face si vor drege si ii va arata lui Schumi cum stau lucrurile. Si acum?
          Macar daca ar fi tacut naiba, sau nu s-ar fi supraevaluat atata ca pe un zmeu.

          JB a facut bine ca a tras dreapta ca daca se bucura de acele 3p, in Imola ar fi trebuit sa schimbe motorul si deci ar fi "zburat" 10 locuri mai in spate la start.
          Renault itīs a class of itīs own, cum e vorba. Si fara fazele de SC cand JB a avut mereu probleme cu reincalzitul pneurilor, tot nu le-ar fi tinut piept si probabil ca nici celor doua McLaren-uri.

          Dupa 3 curse (la care ultima din ele nu poate fi numita decat loterie) disputate inca mai avem o imagine distorsionata in ceea ce priveste locul 2 in spatele "renilor", fiindca in Bahrain (si cu siguranta Imola), Ferrari a fost nr.2, in Malaysia a fost Honda, iar ieri McLaren.

          Oricum un lucru e clar:
          pe cat de puternici sunt Honda pe un tur (calificari) pe atat de inconstanti sunt in cursa.

          Nu pricep de ce nimeni nu e in stare sa dezvolte ceva pentru a face fata starturilor celor de la Renault. Nu poate sa fie imposibil si nici prea de 2bani. Iar asta de ani de zile nu de ieri.

          Asa ca gagii au de lucru pana peste cap.
          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

          Comment


          • #20
            Buna hondatule Vad ca esti suparat rau de tot. Si eu am fost ieri, dar dupa ce am injurat un pic spre pranz m-am linistit... Asa este, ai perfecta dreptate in ceea ce ai spus, si personal cred ca e vorba de o necorelare in ceea ce face echipa. Banuiesc ca sunt mici detalii care le scapa. Am impresia ca ei fac ceva de genul: realizeaza un motor f. puternic si fiabil, il testeaza, si pe urma, inainte de cursa se gandesc: "ce-ar fi daca am schimba nu stiu ce piesulta... am mai castiga 10 hp"... si piesulita aia crapa in cursa. Acum, se pare ca Renault nu are cel mai puternic motor, dar au reusit sa faca o masina care pe ansamblu e mai buna decat toate celelalte. In orice caz, daca Honda merg cam tot asa si in continuare, atunci o sa se bata pentru locul 3-4.

            Barichello cred ca e prea batran si nu mai e suficient de flexibil ca sa-si mai poata schimba obiceiurile. Inteleg ca se plange si de volan.. ca nu e ca la Ferrari. De ce n-o fi luat volanul de acolo? Putea sa-l plateasca... cred ca-si permitea. :lol: :lol:
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • #21
              Cred ca lui Barichelooooo iar trebui o etapa de relax si sa il lase pe Anthony Davidson sa concureze in locul lui!
              Chiar asa!Ce parere aveti de Davidson?Scoate timpi buni de fiecare data cand alearga...o fi mai bun ca baricheloooo :?
              HondaF1Fan

              Comment


              • #22
                Da, chiar la asta ma gandeam aseara. Cred ca ar fi fost o idee foarte buna sa-l ia pe Davidson, e de cativa ani pilot de teste, cunoaste masina, pana acum a scos intotdeauna timpi foarte buni... Eu l-as fi pus sa alerge vreo 2-3 curse de proba, si daca s-ar fi aratat la fel de bun - sau daca ar fi aratat ca promite, pentru ca totusi cursa e putin altceva - l-as fi luat pe el in locul brazilianului. Barichello nu face decat sa gaseasca scuze, iar din vorbe, pot sa-i fac si eu pe toti si sa ies campion mondial :lol:

                In orice caz, nu stiu nici ce e cu Button, acum 2 ani m-a entuziasmat cand i se desprindea viziera de pe casca si a condus un sfert de cursa cu o singura mana, si a iesit pe locul 2, iar acum parca nu mai are vlaga. Si mi se pare ca are oaresce complexe fata de alti piloti pe care ii considera mai buni: Alonso, Schumi, Raikonen.
                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                Comment


                • #23
                  Probabil ca e destul de frustrant sa te dai in cerc de ani de zile, sa fi atat de aproape de victorie si totusi, niciodata sa nu ai norocul de partea ta.

                  Inapoi la Ruba:
                  din spusele lui cu privire la acomodarea sa cu masina, cea mai mare problema ar avea-o cu TCS-ul care difera extrem de mult de la masina la masina. Eu zic ca merita sa-i mai dam timp, mai ales daca ne gandim ca si un JV sau un JPM au avut nevoie de asa ceva.

                  "The Ant" imi place, dar cum bine zice delphi, testele sunt una, regimul de curse e cu totul alta. E nasol ca atunci cand l-a inlocuit pe Sato n-a avut mai mult noroc sa poata dovedi ce e de el, dar inca nu m-as grabi sa zic ca ar fi fost mai rentabil in locul lui Ruba (care a fost adus in echipa de Gil de Feran).
                  HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                  Comment


                  • #24
                    "Noi" in F1 sau Cascadorii rasului! ops: :roll:
                    Sa fiu al dracuī daca nu ma spanzur cu furtunu din benzinarie! 8) :twisted:
                    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                    Comment


                    • #25
                      Eu mi-am adus aminte de o poza in care o masina era in trafic cu furtunul de benzina agatat de rezervor si avea comentariul: "Yes, it's a woman"... :lol: :lol: ...dar ma gandesc ca poate era de la Honda F1 :lol: Si n-am inteles ce vroia ala cu paleta de-l trosnea pe Button in cap! O fi avut ceva personal cu el?

                      In orice caz, sa pleci de pe locurile 2 si 3 si sa termini pe 7 si respectiv 9, e o performanta. Mai ales cand declarau inainte de cursa ca au rezolvat toate problemele... bla, bla, bla. Asta este, "unii nu le are".
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • #26
                        Si Button si Barichelooo au alergat ca steaua cu boro...
                        HondaF1Fan

                        Comment


                        • #27
                          delphi, exact imaginea aia cu "itīs a woman" mi-a venit si mie in minte cand l-am vazut pe JB cu popma infipta in masina. Oricum alea da ghinioane, ai doua opriri si la amandoua ti se da ceva peste cap. Dar sa zicem ca ala a fost cel mai mare ghinion pe anul asta. Sperantele astea...........
                          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                          Comment


                          • #28
                            Sperantele astea....

                            Da, si eu tot sper sa-i vad o data pe podium =P~ si sa speram ca se rupe odata ghinionul!
                            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                            Comment


                            • #29
                              Nurburgring: 2 motoare honda (din 4) picate in prima jumatate a cursei...
                              2006 Accord CL7 2.0 MT

                              Comment


                              • #30
                                ....iar la sfarsitul cursei 3 din 4 masini powered by Honda sunt out! Probabil ca asta inseamna logica si tehnologie japoneza. Mai nou arde si Toyota ca tigara... Honda mai are o scuza: cum ca sunt in primul an...bla bla bla....ddar oricum nu-i mai crede nimeni.
                                Eu n-as avea nimic importiva daca s-ar retrage din sportul ala si ar investii milioanele alea in masini ca lumea! ops: ops:
                                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                                Comment

                                Working...
                                X