Stiri din tabara Honda Racing F1 Team

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    razvan p.
    Senior Member

  • razvan p.
    replied
    daca mai vad indieni si in formula 1 imi iau risca.....ca "indieni" avem in romania :lol: :lol:

    Leave a comment:

  • tokyodream
    Senior Member

  • tokyodream
    replied
    http://formula1.automarket.ro/artico...guri-9166.html - despre Super Aguri

    http://formula1.automarket.ro/artico...n-f1-9174.html

    Leave a comment:


  • tcapote
    replied
    HondaF1

    asta este noua F1... sper sa fie asta...

    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...aF1_1.jpg.html

    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...aF1_2.jpg.html

    Leave a comment:

  • tokyodream
    Senior Member

  • tokyodream
    replied
    http://www.youtube.com/watch?v=rp4SV8FGZoo

    http://www.youtube.com/watch?v=A3siLe7aOFQ

    http://www.youtube.com/watch?v=SUsDi8Aqjes

    Leave a comment:

  • hondatu
    Administrator

  • hondatu
    replied
    Asa speram cu totii, dar nu neaparat din cauza lui Ross. Masina pentru anul viitor e cam gata (cum e si normal in timpul asta), deci prea mare lucru nu va mai putea face la ea, cel mult un mic upgrade pentru o eventuala versiune B care poate aparea oricand in timpul sezonului.
    Opera lui insa ar trebui sa inceapa sa se vada din 2009 incolo si ma bucur ca primeste mana libera din partea Honda.

    Leave a comment:

  • quiksand
    Banned

  • quiksand
    replied
    dap... e o mare realizare pentru honda...eu zic ca in anul 2008 va avea un sezon mai bun decat in 2006

    Leave a comment:

  • tokyodream
    Senior Member

  • tokyodream
    replied
    http://www.auto.ro/motorsport/formul...a--a27824.html ops:

    Leave a comment:

  • Kaai
    Senior Member

  • Kaai
    replied
    E clar ca ar avea probleme negroteiul... Ca doar si idolul sau, Senna, cand Honda si-a batut joc de motorul fabricat pentru 1992, a avut mari probleme.

    Cat despre Buttonu'... poate ca totusi nu e el chiar asa de bun pe cat se pare.

    Leave a comment:

  • hondatu
    Administrator

  • hondatu
    replied
    E de inteles, dar lasa sa-l vedem pe LH cum se va descurca intr-o masina ca Honda.
    Britanicii sunt si eu disperati ca de aproape un deceniu nimeni din tara lor n-a mai reusit nimic, si din orice aparitie promitatoare ce apare la orizont, se entuziasmeaza pana la explozie.
    Eu NU CRED ca la anul JB nu va mai fi la Honda! Pentru RB nu bag mana-n foc, dar pentru asta m-as incumeta.

    Leave a comment:

  • Kaai
    Senior Member

  • Kaai
    replied
    Se pare ca Buttonu' s-a cam plictisit sa isi caste ochii mari cat cepele ca sa vada lumina verde de la start asa ca a amentintat Honda ca pleaca de la anul.

    De fapt aici in Anglia se vorbeste ca Honda va avea o linie noua de piloti in 2008, de parca ar fi pilotii de vina pentru situatia curenta... :twisted: Cine stie poate vine inapoi Sato si il ia pe Davidson cu el.

    Oricum Buttonu' s-a plictisit sa nu mai vorbeasca presa despre el. Daca asta vara, dupa victoria din Ungaria, era in toate ziarele, acum nici cele de motorsport nu mai vorbesc de el, sunt toate ocupate cu Hamilton.

    Leave a comment:

  • Kaai
    Senior Member

  • Kaai
    replied
    Se pare ca in sfarsit Honda si-a dat seama ca trebuie sa faca schimbari masive la nivelul departamentul tehnic al echipei de F1. Agathangelou este deja cu un picior la Brackley, dar se pare ca alti trei ingineri de seama ar putea fi recrutati in viitorul apropiat. Este vorba despre Nigel Stepney, mai cunoscut pentru ca Michael Schumacher i-a rupt piciorul in timpul unui pit stop, John Iley si Gabriele Tredozi. Primii doi lucreaza pe moment la Ferrari, dar sunt ambii nemultumiti de noile lor roluri dupa restructurarea de asta iarna. Stepney ar putea fi omul care sa conduca efectiv activitatea tehnica de la circuit, el a fost team manager la Ferrari, in timp ce Iley ar putea ocupa un rol la aero, sectorul unde Honda sufera amarnic. In ceea ce-l priveste de Tredozi, acesta a fost ani la rand director tehnic la Minardi, unde s-a descurcat excelent tinand cont resursele limitate ale acestei echipe. Personal l-as vedea pe Tredozi in locul lui Nakamoto.

    Leave a comment:

  • tokyodream
    Senior Member

  • tokyodream
    replied
    http://formula1.automarket.ro/artico...este-2093.html

    Leave a comment:

  • hondatu
    Administrator

  • hondatu
    replied
    Deci pe 26 vom stii mai multe:

    http://www.f1-live.com/f1/en/headlin...13092752.shtml

    Leave a comment:

  • hondatu
    Administrator

  • hondatu
    replied
    Oameni buni, usurel, mai bem ceva ceai, mai trece timpul si odata e mijlocul lui februarie. Hai sa insiram si cele mai speculate nume (si culorile lor) care ar putea sa apara pe noul RA107:
    - BP, deci masina (cu mult) verde, reprezentand astfel conceptul ecologic al firmei. Concurenta e deja pe masina (ENEOS) dar avand in vedere ca unii sunt global-playeri si ceilalti ceva la scara nationala (J), n-ar trebui sa fie probleme. Personal le dau 90% sanse.
    - Fly Emirates, care vor cu totdinadinsul sa fie sposor principal la o echipa cu nume, dar asta ar incalca conceptul de mai sus. Persoanl le dau 10% sanse.
    - orice altceva, in special non-japonez, ar fi o surpriza de proportii, inclusiv pentru insideri.

    Sigla rosie exista si acum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Leave a comment:

  • Delphi
    Super Moderator

  • Delphi
    replied
    Poi, daca nu mai e Lucky Strike sponsorul principal... Probabil ca noul sponsor (care o fi ala.... :roll o sa impuna culoarea lui. Traditia are prea putina legatura cu sportul. Ce naiba, stim cu totii ca in zilele noastre "banii vorbeste".

    Leave a comment:

Working...
X