Honda in F 1 - sezonul 2008 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum
-
4 cil in F1......ca vrea UE. mai degraba le-o trag astia la..carburator :lol: :lol: :lol:
la cati bani invart astia IN MARELE CIRC eu pun un pariu sinistru:ingroapa parlamentul european si il acopera cu var!eu zic ca vor mai schimba ceva dar nu atat de radical.ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
-
S-ar putea ca pana la urma sa fie decisiva treaba aia cu capacitate de 1500cmc. Sa nu uitam ca aceasta capacitate impusa a mai fost in marele circ. Iar in ultima vreme cam toata lumea chiraie la faza asta cu incalzirea globala si poluarea. (unde e incalzirea globala cand ne inghetata picioarele si nu ne mai miscam de nameti...) In Elvetia, de exemplu, nu exista nicio competitie de motorsport de cand sunt ecologistii la putere (adica de ceva multa vreme), si se pare ca si alte tari au inceput sa fraternizeze cu ideea asta. Eu sincer ma bucur, deoarece daca tot platim taxe ca nebunii pe masini care totusi polueaza, o facem pt ca cele ecologice sunt vai de mama lor (in majoritatea cazurilor), ca performante. Daca intra ecologicele in F1, poate avem si noi sansa ca-n 5-10 ani sa cumparam masini ecologice cu performante si autonomie asemanatoare cu cele ale furnalelor noastre. Nu de alta dar daca se da si limita de 50cmc la F1, sigur inginerii scot ceva extraordinar si dintr-un motor de scooter. Nici chestia cu 4 cilindri nu mi se pare o piedica in calea acelor ingineri. Sigur apar cine stie ce distributii, pistoane si 14 milioane de turbine si te pomenesti ca iar va avea 5-600 CP.If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.
2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
ex - 1986 Honda MT5
ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
ex - 2001 Honda Civic Type-R
ex - 2007 Honda Jazz
Comment
-
Originally posted by SpiderIn Elvetia, de exemplu, nu exista nicio competitie de motorsport de cand sunt ecologistii la putere (adica de ceva multa vreme)HONDA. The finest from Japan. Since 1963.
Comment
-
82 persoane??brrr.imi da fiori.si eu care credeam ca weekendul insangerat de la IMOLA(cand s-a dus si senna) a fost cel mai urat moment din F1!ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
-
@hondatu...ok my bad... nu stiam... Totusi, de organizat competitii, Elvetia inca mai organizeaza, nu cred ca re vreo legatura cu acel tragic eveniment,...insa nu pe teritoriul lor. Campionatul elvetian de motociclism, cu clasele 125, 250, supersport si superbike se tine in Germania si Italia Au piloti in campionatul european Alpe-Adria, ale carui curse se tin in Ungaria, Olanda Germania si Italia, (iar campionul superbike pe anul 2007 este romanul Ionel Pascota de la UMC Resita...asta asa ca merita amintit), si pe pilotul Thomas Luthi la motomondialul de viteza, pilot care a si fost campion mondial la clasa 125 acum vreo 2 ani.
Au si o mini serie de rally care se disputa in Marea Britanie, Franta si Italia, dar si campionat propriu cu numai vreo 5 etape...macar sunt la ei pe bune. Au o serie mica de piloti (mai de mana a 3-a) care activeaza prin DTM sau WTCC si BTCC si mai au o serie de competitii mai marunte dar care sunt zvarlite tot in afara granitelor, dar au si o echipa nationala destul de tare in campionatul de Formula 3, si anume Swiss Racing Team SRT.
Nu au voie nici sa construiasca masini la ei in tara. Exista 1 italian care face niste recarosari personalizate pe motoare cumparate, dar sunt numite masini italiene (imi pare rau dar nu mai tin minte cum se numesc), iar masina lor Rinspeed, foloseste fie motoare germane fie americane dar se monteaza in Italia.If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.
2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
ex - 1986 Honda MT5
ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
ex - 2001 Honda Civic Type-R
ex - 2007 Honda Jazz
Comment
-
500cmc+10 turbine :wink:ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
-
@spider:
La asta ma refeream, ca pe teritoriul tarii lor nu se organizeaza nici un eveniment motorsport (in orice caz pe 4roti).
Rinspeed si Sbarro sunt firme cu sediul in Elvetia si sunt sigur ca acolo si fabrica. Prima are obiceiul sa recaroseze Porsche, a doua fabrica prototipuri.
Deci sa ne intoarcem la oile noastre..........F1. :roll:HONDA. The finest from Japan. Since 1963.
Comment
-
btw:se stie ca in f1 se lucreaza de ani de zile cu discuri ceramice la sistemul de franare iar FIA a introdus o reglementare care interzicea folosirea ceramicii in componentele motorului.ma intreb daca acum cu scadarea cilindreii i-ar lasa sa foloseasca ceramica plus cateva sisteme turbo ori compresor si turbo u ar face treaba super buna?19.000 rpm cu turbo??sunt sigur ca ar avea acel prag de 7-800 hp.suficient!si mai cred ca nu ar dura mult pana ne vom bucura de inventiile astea la masinutile noastre! :wink:ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
-
Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum
Comment
-
Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum
Comment
-
multumim ANDEEA ESCA!!!! =D>ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
-
M-am uitat pe site-ul hondaracing. Masina arata mai bine pe alb, dupa parerea mea, dar nu pot sa inteleg de ce folosesc acelasi fel de eleron fata ca si anul trecut ](*,) , cand toate echipele folosesc un alt design (cu mult mai mult succes, din cate s-a vazut)."Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
-
degeaba pui eleronul fata de BMW , pentru ca acel eleron e facut sa fie compatibil cu celelalte parti aerodinamice ale masinii , fiecare producator isi pune piesele pe masina in asa fel incat fiecare piesa sa ajute cealalta piesa aerodinamica.. , pentru ochiul neantrenat , sigur ca eleron de bmw arata :O , dar asta nu inseamna neaparat si PERFORMANTA !
Comment
-
Da, ne-au aratat multa performanta pana acum. Atat de multa ca mi-a iesit pe nas. :lol: :lol:
Daca ei au marturisit (si chiar au facut-o) ca habar nu au de ce a mers bine masina acum doi ani si nici de ce a mers prost anul trecut, fii sigur ca habar nu au de ce au facut un eleron de o anumita forma, si nici de ce ii pun o aripioara pe undeva. Pur si simplu, incearca si ei sa faca ceva si spera sa se brodeasca. Parca sunt de la ceea ce se numea cand am facut eu scoala generala, "clasa de recuperare". Parerea mea.
Si nu stiu de ce, dar am feelingul ca iar o sa dea cu stangul in dreptul, si anul asta.
Originally posted by quiksandpentru ochiul neantrenat , sigur ca eleron de bmw arata :O , dar asta nu inseamna neaparat si PERFORMANTA !"Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
"The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett
Comment
Comment