Honda in F 1 - sezonul 2008 !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe de o parte e bine ca Barichello a mai luat doua puncte, ca a iesit pe 7, dar pe partea cealalta e rau, ca putea sa iasa pe 4 si sa aduca 5 puncte. A gresit ca fraierul la o sicana si l-au depasit doi dintr-un foc. Pe urma si Massa l-a luat, asa ca ne multumim cu mai putin.

    Hamilton a dovedit ca nu face multi bani ca sofer de strada.
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • Om fi noi fani Honda, dar trebuie sa fim realisti - se cam suiau ceilalti pe Barichello. In momentul cand era pe prima pozitie s-a vazut clar ca tinea in spate masini mai slab cotate, ceea ce inseamna ca trebuie o masinuta mai buna!

      My 2 cents!
      "I would rather die of thirst than drink from the cup of mediocrity"
      Civic Type-S, deep bronze B-64-ZUC- is no mediocrity
      Kawasaki KLE500, albastru B-56-ETO
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/prafuit/Ea/

      Comment


      • Da, absolut. Eu recunosc ca nu au deloc masina buna. Si cred ca nici piloti. ops:
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • Da, absolut. Eu recunosc ca nu au deloc masina buna. Si cred ca nici piloti.
          Tin sa te contrazic. Sa nu uitam ca in momentul de fata Rubens e unul dintre cei mai "batrani" si experimentati piloti din F1. Si, de asemenea, sa nu uitam cum tinea trena lui Schumy, si ca castigat si el cateva mari premii pe vremea cand era la Ferrari. Un pilot slab NU este, sub nici o forma. Nici Jenson nu este, dar inca nu a dovedit cat de bun este. Oricum, eu zic ca dupa ultimele 2 sezoane dezastruoase, se prefigureaza un viitor frumos pentru Honda in F1. Incet, dar sigur.
          Ex: Civic FK2 - Champagne Silver
          Nissan Juke nismo - Pearl White

          If you need to move, you drop a cog or two, then hammer the loud pedal - instant grin factor 5

          Comment


          • Si eu te contrazic. Cred ca daca spui nu sunt piloti slabi, poate te gandesti ca adica sunt mai buni decat mine. Eu cand spun ca nu sunt buni, ii compar cu ceilalti piloti de F1. Bun, nu sunt slabi, sunt doar mediocri. Sau, altfel spus, sunt multi piloti mai buni ca ei in F1.

            Barichello are multa experienta, intr-adevar, dar a imbatranit si nu mai face fata. Sau presupui ca la 70 ani o sa fie si mai bun, si mai experimentat?. In plus, la Ferrari avea o masina foarte buna (care nu era meritul lui Rubens), foarte bine pusa la punct de Schumi si de echipa tehnica si avea avantajul unei strategii aproape perfecte.

            Button nu a dovedit in o suta si nu stiu cate curse ca ar avea stofa de campion. S-a plimbat pe la multe echipe si a reusit sa castige o singura data. Mai mult datorita intamplarii, daca ai vazut cursa.
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • @Delphi:
              ieri l-am facut fraier, astazi se pare ca avem explicatia (chiar daca nu neaparat doveditoare) si anume, gripul!
              In fata oricum sa pierzi locuri DAR NU in fata celor mai mari rivali, trist dar se mai intampla.

              @Prafuit:
              sunt realist destul si stiu ca masina e varza pe circuitele High-downforce (a la Montreal sau Monza), la fel cum stiu ca tot ce s-a intamplat ieri a fost pur accidental din cauza loteriei (safety car respectiv accidentul lui LH), deci chiar nu ma bucur de doua puncte data de cadou SI NU OBTINUTE prin fortele proprii.
              Iar tabela constructorilor o oglindeste cel mai bine situatia nasoala si stiu ca a te (re)pune pe picioare dureaza timp.

              Cat priveste pilotii, eu as zice asa:
              ORICARE dintre acei 20 de piloti s-ar bate la victorie daca ar sta intr-o masina de top. RB ramane un pilot de nota 8, lui JB ii dau 9 arareori chiar si 10.
              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

              Comment


              • vroiai sa spui pe circuitele de LOW-downforce !

                Comment


                • Vad ca nici nenea Ross Brown nu prea a scos-o la capat...

                  Ma intreb si eu cam care e strategia urmatoare...

                  Comment


                  • bogdan , din cate observ de ani buni , fara o masina competitiva , strategia te ajuta prea putin , ross oricum a saltat f mult echipa , el a venit in ultima suta de metrii a developarii RA 108 , asa ca nu are nici o vina, dar in 2009 daca monopostul nu ajunge in primele 4-5 echipe ross va avea o problema ! in 2009 este sansa honda , regulile se schimba radical , e ca si cum toti pornesc de la zero , daca nu se agatza de sansa asta, va putea fi chiar ultima ! eu oricum privesc cu interes sezonul ce urmeaza !

                    Comment


                    • Asa am zis si anii trecuti, ca las' ca vedem noi in 2007, 2008 si...nimic.

                      Eu deja m-am plictisit, vreau fapte concrete...

                      Nu ca BMW s-ar descurca mai bine, dar macar ei mai si puncteaza si nu fac atata tam tam pe participarea in F1.

                      Comment


                      • ba chiar puncteaza bine , ieri au castigat prima lor cursa, la fel cum si honda a facut in 2006 , dar ma gandesc ca odata cu venirea lu ross nu cred ca poa` sa ne mearga mai RAU , este adevarat ca asa am spus de 2 ani in coace dar 2009 este cea mai mare sansa ! si sper ca sunteti de acord cu mine.

                        Comment


                        • Bogdan, totusi BMW e pe locul I la piloti si pe II la echipe. Si ei au cumparat pe Sauber mai de curand decat Honda pe BAR, deci teoretic au o experienta mai mica in F1.

                          Daca spui Toyota, atunci da, sunt de acord.
                          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                          Comment


                          • Da, pardon, Toyota...am facut referite la BMW din greseala...la ei e mai elocvent, tac si fac multe...

                            Comment


                            • Adevarat ca unele masini sunt adaptate pentru anumite circuite. Partea proasta este ca Honda imi lasa impresia ca nu e adaptata pentru niciunul .
                              De piloti nu comentez/nu imi spun parerile pentru ca, daca reusesti sa alergi in F1 mai mult de 2-3 sezoane clar nu ai ajuns acolo cu "pile" si pilotezi pentru ca esti unul dintre cei mai buni piloti la mom actual
                              "I would rather die of thirst than drink from the cup of mediocrity"
                              Civic Type-S, deep bronze B-64-ZUC- is no mediocrity
                              Kawasaki KLE500, albastru B-56-ETO
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/prafuit/Ea/

                              Comment


                              • Hondele ca evolutie sport a masinilor de serie, vezi Type R, sunt foarte bine adaptate circuitelor puternic virajate, acolo isi arata adevarat valoare. NSX-R, Integra-R sau Civic-R fac ravagii impotriva concurentilor directi poate mult mai puternici.
                                In F1 se intampla ceva independent de productia de serie. Spre ex., nu vad Reno fabricand masini ce rup gura pe strazi, dar in F1 se descurca excelent.
                                La fel, Citroen, n-au ei treaba cu masini sport AWD, insa in WRC sunt mai mereu in top.
                                Bineinteles, conteaza si pilotul, dar in primul rand masina trebuie sa confere incredere.

                                Comment

                                Working...
                                X