Honda in F 1 - sezonul 2008 !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hondatu
    replied
    Ba se stie ce s-a intamplat! Glock rula cu peste 15sec./tur mai mult, deci se mentinea saracu´ cum numai el stie. Hamilton avea cauciucurile potrivite dar cu graining pe ele si si el a avut de luptat sa se mentina pe pista cam tot in ritmul ala doar cu cateva secunde mai rapid.

    Leave a comment:


  • Cristi S
    replied
    Da ... corect e greu sa te mentii cu pneuri de uscat pe o pista uda, insa faptul care a frapat pe toata lumea(mai putin pe fanii Hamilton cred) a fost ca Glock a reusit sa se mentina 4-5 tururi in fata lui Hamilton pt ca in ultimele viraje sa o lase mai moale...abia atunci si-a dat seama ca e ud tare pe pista? Eu cred ca daca isi mentinea ritmul avea 2 varinate: ori reusea sa ramana pe 5 , ori iesea in decor datorita faptului ca a fortat...insa el a preferat altceva... Oricum nu putem stii exact ce s-a intamplat , cert este ca sunt f multi bani la mijloc si toata lumea umbla dupa interese ... exemple ar fi si din reglementarile impuse de la an la an...care par din ce in ce mai absurde si totul se transforma incet incet intr-un alt fel de forumula 3000.

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Cristi (Sava), la faza cu Hamilton subscriu la parerea lui equinoxe. Diferentele intre cele doua tipuri de gume sunt enorme si chiar daca inceteaza ploaia, pe pista uda cu gume de uscat, niciodata nu vei fi mai rapid ca cel cu gume adecvate!! Ca sa nu mai vorbim de diferenta Toyota vs. McLaren.
    Mi-a placut JB, a dat totul din masina, pana a luat foc....

    Leave a comment:


  • equinoxe
    replied
    Originally posted by sava cristian View Post
    Imi pare rau ca nu am vazut cursa, insa e incredibil cum inainte de ultimul viraj massa era noul campion mondial(si cred ca merita pe deplin dupa nr de curse castigate) pt ca hamilton sa treaca de glock (de parca glock era pilot intarziat)...rusine daca a fost vreo magarie si eu tind sa cred ca a fost...iar explicatiile cu faptul ca glock avea inca pneuri de uscat e doar o scuza pt cele intamplate...
    Metre, aici gresesti un pic.
    1. Explicatia cu "avea gume de uscat" e perfect valida. Eu m-am mirat ca Hamilton nu a ramas pe uscat sa riste. In ultimele 4 ture s-a intetit ploaia, si, chiar Vettel si Hamilton se vedea ca tineau destul de greu masina pe pista, si ei aveau intermediare. De Glock ce sa mai zic.

    2. Daca intra si Glock la pit-uri sa schimbe.... nu era aceeasi duda?! Adica, omu intra, Vettel si Hamilton urcau 4 si respectiv 5. Nu era aceeasi duma ?! Si oricum, sa ne aducem aminte de.... 1991 parca (sper sa nu ma insel) cand i-a zburat victoria lui Alesi (sau Mansell?) pe literalmente ultimii centimetri ai cursei

    Leave a comment:


  • tokyodream
    replied
    http://formula1.automarket.ro/stiri/...formula-1.html

    Leave a comment:


  • Cristi S
    replied
    Imi pare rau ca nu am vazut cursa, insa e incredibil cum inainte de ultimul viraj massa era noul campion mondial(si cred ca merita pe deplin dupa nr de curse castigate) pt ca hamilton sa treaca de glock (de parca glock era pilot intarziat)...rusine daca a fost vreo magarie si eu tind sa cred ca a fost...iar explicatiile cu faptul ca glock avea inca pneuri de uscat e doar o scuza pt cele intamplate...

    Leave a comment:


  • tokyodream
    replied
    Plecam de pe 15 si 17 :

    http://www.formula1.com/news/headlin...8/11/8625.html

    Leave a comment:


  • tokyodream
    replied
    La 18.00 pe TVR 1 sunt calificarile, maine la 19.00 cursa

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Ruba e cu un picior in groapa fiindca intre 17-19.11 vor avea loc mai multe teste cu Piquet jr. Bruno Senna si cine stie....
    Noul sponsor PETROBRAS vrea un brazilian in masina (nu ca Ruba n-ar fi brazilian....).

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Da Razvane, da' la anu' le aratam noi! Avem sperante mari! Si daca nu la anul, atunci in 2010, si daca nici atunci, poate altadata. Va tinem noi la curent si va anuntam din timp(*).

    LE: In prima sesiune de antrenamente libere, RB pe 14 si JB pe 15.

    (*) Am descoperit ca H presteaza in F1 cam cum presteaza guvernoiul nostru cu autostrazile.
    Last edited by Delphi; 31-10-08, 15:45.

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    la cat de bine merg toate...la honda in general..poate sa ramana!

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Deocamdata Barichello e in asteptare: o sa ramana si la anul la Honda sau nu?
    http://eurosport.yahoo.com/30102008/...rrichello.html

    Leave a comment:


  • tokyodream
    replied
    Ce-ar fi sa "mearga" unii intr-una dintre:

    http://www.motorsport.com/news/list.asp? - competitii sunt cata frunza, cata iarba

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    inevitabil.si ceea ce au spus unii acum cati-va ani...se intampla.probabil ca moshii astia vor ramane cu drepturile iar ceilalti,echipele mari vor face din nou un alt gen de competitie..

    Leave a comment:


  • tokyodream
    replied
    http://www.autof1.ro/ferrari-amenint...din-formula-1/ ???

    http://formula1.automarket.ro/stiri/...ului-unic.html
    Last edited by tokyodream; 28-10-08, 16:14.

    Leave a comment:

Working...
X