980 cp la b.m.w.!chiar inainte de "inflori" :wink: :twisted:
Honda in F 1 - sezonul 2008 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
-
asa stiam si eu ca BMW are cei mai mult CP, undeva in jurul a 800. era si o restrictie in sensul asta, parca ptr siguranta, nu stiu sigur, cred. :roll:honda civic 5d 1.8 champagne silver, senzori parcare
sibiu SB-11-WAW
http://hondafan.etp.ro/gallery/v/vladone/
Comment
-
Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum
Comment
-
my mistake!!!!!! ops: ops: ops: ops: !!!am verificat acu' si puterea asta a fost atinsa pe vremea lui ralph s. si a motorului de 3.0!!!!!!si era 890cp nu 980....bine,finalitatea a fost ca s-a facut popcorn din segmenti+cuzineti, garnisiti cu biele si ceva pasta de culbutori germani autentici :twisted: :roll:
deci nu acum pe 2.4!!!
scuze domnilor!ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
-
cifrele reale ale puterii motorului nu o sa le aflam probabil niciodata dar oricum dezvoltarea motoarelor este oprita iar turatia este blocata la maxim 19000. Prin aceasta masura se spera obtinerea unei fiabilitati mai bune a motoarelor si de aceea s-a introdus masura aceea cu 2 curse-un motor si 4 curse o cutie de viteze. se spera ca dupa ce vor interzice si dezvoltarea aero sa se ajunga in 2010-2012 la 2-3 motoare pe sezon si o cutie de viteze; in plus se doreste spectacol in F1 si o oarecare avantajare a echipelor mai mici ca sa-i ajunga din urma pe cei mari duce la situatia de acum cand 4-5 piloti se bat pentru titlu la jumatatea sezonului!www.xpt.ro - usi de garaj si automatizari - www.usigaraj.com
Comment
-
Originally posted by DelphiSi reno avea unul din cele mai slabe motoare (ca putere) cand a iesit Alonso campion. So? :-sex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
-
Asa e! Motorul nu a fost asa important nici pe vremea lui Alonso (in anii cand au iesit campioni) nici acum. E una din multele componentele care decid succesul, dar aerodinamica si gumele (mai ales la vremea aia, Michelin vs. Bridgestone) sunt ceva, ceva mai imporntate.
In anii cu V10, clasamanetul celor mai puternice motoare se schimba saptamanal, dar bataia s-a cam dat intre BMW vs. Ferrari vs. Honda.
Iar BMW a ramas multora in minte fiindca se si laudau cel mai mult. :roll:HONDA. The finest from Japan. Since 1963.
Comment
-
Originally posted by hondatuAsa e! Motorul nu a fost asa important nici pe vremea lui Alonso (in anii cand au iesit campioni) nici acum. E una din multele componentele care decid succesul, dar aerodinamica si gumele (mai ales la vremea aia, Michelin vs. Bridgestone) sunt ceva, ceva mai imporntate.
In anii cu V10, clasamanetul celor mai puternice motoare se schimba saptamanal, dar bataia s-a cam dat intre BMW vs. Ferrari vs. Honda.
Iar BMW a ramas multora in minte fiindca se si laudau cel mai mult. :roll:ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
-
Nu m-as arunca la previziuni de astea. Pai uite, Honda a testat cu succes KERS, la BMW unul s-a curentat de la aruncat 2m, iar la Red Bull mai era putin si le lua fabrica foc. Renault saracii vor incepe candva pe la anul, restul cine stie. AICI s-a vazut cine habar despre tehnologiile viitoare!
E adevarat, Honda n-are pretentia sa se bata la titlu dar pentru a pune la punct un astfel de monopost, schimbat major in mai toate privintele (KERS, aerodinamica, gume, etc), chiar ai nevoie de oameni cu experienta (RB a trait vremurile cu slicks!).
Sa-i vedem pe marii Kimi, Hamiltons si Alonso cum vor dezvolta si dupa aia sa regretam ca nu-i are Honda.HONDA. The finest from Japan. Since 1963.
Comment
-
pensionarul de rubinio nu are stofa de campion dar stie multe...ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Comment
Comment