Honda in F 1 - sezonul 2008 !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 980 cp la b.m.w.!chiar inainte de "inflori" :wink: :twisted:
    ex CL7 AT 2006
    CN1 Sport 2005
    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

    Comment


    • nu are cum.. deci yo stiu ca sa ajuns in jur de 800 cai...

      Comment


      • Nu s-au dat mai multe detalii cu legatura la axa spate.
        NIMENI nu are 900CP, mai mult de 750-770CP nu are nimeni, orice ar declara unul sau altul. Iar asta se stie din ce declara chiar ei (mafia tehnica care asculta rpm cu aparatura speciala).
        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

        Comment


        • asa stiam si eu ca BMW are cei mai mult CP, undeva in jurul a 800. era si o restrictie in sensul asta, parca ptr siguranta, nu stiu sigur, cred. :roll:
          honda civic 5d 1.8 champagne silver, senzori parcare

          sibiu SB-11-WAW

          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/vladone/

          Comment


          • http://formula1.automarket.ro/stiri/...sie-spate.html
            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

            Comment


            • my mistake!!!!!! ops: ops: ops: ops: !!!am verificat acu' si puterea asta a fost atinsa pe vremea lui ralph s. si a motorului de 3.0!!!!!!si era 890cp nu 980....bine,finalitatea a fost ca s-a facut popcorn din segmenti+cuzineti, garnisiti cu biele si ceva pasta de culbutori germani autentici :twisted: :roll:


              deci nu acum pe 2.4!!!

              scuze domnilor!
              ex CL7 AT 2006
              CN1 Sport 2005
              KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

              "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

              Comment


              • si yo stiu ca honda a avut cel mai puternic v10 in 2005 , batea pe la 1000 de ponei

                Comment


                • Si reno avea unul din cele mai slabe motoare (ca putere) cand a iesit Alonso campion. So? :-s
                  "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                  "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                  Comment


                  • cifrele reale ale puterii motorului nu o sa le aflam probabil niciodata dar oricum dezvoltarea motoarelor este oprita iar turatia este blocata la maxim 19000. Prin aceasta masura se spera obtinerea unei fiabilitati mai bune a motoarelor si de aceea s-a introdus masura aceea cu 2 curse-un motor si 4 curse o cutie de viteze. se spera ca dupa ce vor interzice si dezvoltarea aero sa se ajunga in 2010-2012 la 2-3 motoare pe sezon si o cutie de viteze; in plus se doreste spectacol in F1 si o oarecare avantajare a echipelor mai mici ca sa-i ajunga din urma pe cei mari duce la situatia de acum cand 4-5 piloti se bat pentru titlu la jumatatea sezonului!
                    www.xpt.ro - usi de garaj si automatizari - www.usigaraj.com

                    Comment


                    • Originally posted by Delphi
                      Si reno avea unul din cele mai slabe motoare (ca putere) cand a iesit Alonso campion. So? :-s
                      intradevar au apus vremurile lui nigel mansell cand masina era bruta cu care trebuia sa te lupti pt ca avea lipsa de aerodinamica si portanta slaba!dar probabil ca diferentele o fac in masura de 5% motoarele!
                      ex CL7 AT 2006
                      CN1 Sport 2005
                      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                      Comment


                      • Asa e! Motorul nu a fost asa important nici pe vremea lui Alonso (in anii cand au iesit campioni) nici acum. E una din multele componentele care decid succesul, dar aerodinamica si gumele (mai ales la vremea aia, Michelin vs. Bridgestone) sunt ceva, ceva mai imporntate.
                        In anii cu V10, clasamanetul celor mai puternice motoare se schimba saptamanal, dar bataia s-a cam dat intre BMW vs. Ferrari vs. Honda.
                        Iar BMW a ramas multora in minte fiindca se si laudau cel mai mult. :roll:
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • Originally posted by hondatu
                          Asa e! Motorul nu a fost asa important nici pe vremea lui Alonso (in anii cand au iesit campioni) nici acum. E una din multele componentele care decid succesul, dar aerodinamica si gumele (mai ales la vremea aia, Michelin vs. Bridgestone) sunt ceva, ceva mai imporntate.
                          In anii cu V10, clasamanetul celor mai puternice motoare se schimba saptamanal, dar bataia s-a cam dat intre BMW vs. Ferrari vs. Honda.
                          Iar BMW a ramas multora in minte fiindca se si laudau cel mai mult. :roll:
                          cam asa este!! :wink:
                          ex CL7 AT 2006
                          CN1 Sport 2005
                          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                          Comment


                          • Partea proasta este ca, daca Honda ii confirma pe cei 2 ca piloti pentru anul viitor, asta insemna inca un an fara performanta. Altfel spus, la anul o sa avem piloti de mana a doua pentru ca si masina va fi la fel.
                            '07 Honda Accord 2.0 LS M/T Silver Alabaster

                            Comment


                            • Nu m-as arunca la previziuni de astea. Pai uite, Honda a testat cu succes KERS, la BMW unul s-a curentat de la aruncat 2m, iar la Red Bull mai era putin si le lua fabrica foc. Renault saracii vor incepe candva pe la anul, restul cine stie. AICI s-a vazut cine habar despre tehnologiile viitoare!
                              E adevarat, Honda n-are pretentia sa se bata la titlu dar pentru a pune la punct un astfel de monopost, schimbat major in mai toate privintele (KERS, aerodinamica, gume, etc), chiar ai nevoie de oameni cu experienta (RB a trait vremurile cu slicks!).
                              Sa-i vedem pe marii Kimi, Hamiltons si Alonso cum vor dezvolta si dupa aia sa regretam ca nu-i are Honda.
                              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                              Comment


                              • pensionarul de rubinio nu are stofa de campion dar stie multe...
                                ex CL7 AT 2006
                                CN1 Sport 2005
                                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                                Comment

                                Working...
                                X