Honda in F 1 - sezonul 2008 !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • razvan p.
    replied
    pensionarul de rubinio nu are stofa de campion dar stie multe...

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Nu m-as arunca la previziuni de astea. Pai uite, Honda a testat cu succes KERS, la BMW unul s-a curentat de la aruncat 2m, iar la Red Bull mai era putin si le lua fabrica foc. Renault saracii vor incepe candva pe la anul, restul cine stie. AICI s-a vazut cine habar despre tehnologiile viitoare!
    E adevarat, Honda n-are pretentia sa se bata la titlu dar pentru a pune la punct un astfel de monopost, schimbat major in mai toate privintele (KERS, aerodinamica, gume, etc), chiar ai nevoie de oameni cu experienta (RB a trait vremurile cu slicks!).
    Sa-i vedem pe marii Kimi, Hamiltons si Alonso cum vor dezvolta si dupa aia sa regretam ca nu-i are Honda.

    Leave a comment:


  • HMiller
    replied
    Partea proasta este ca, daca Honda ii confirma pe cei 2 ca piloti pentru anul viitor, asta insemna inca un an fara performanta. Altfel spus, la anul o sa avem piloti de mana a doua pentru ca si masina va fi la fel.

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    Originally posted by hondatu
    Asa e! Motorul nu a fost asa important nici pe vremea lui Alonso (in anii cand au iesit campioni) nici acum. E una din multele componentele care decid succesul, dar aerodinamica si gumele (mai ales la vremea aia, Michelin vs. Bridgestone) sunt ceva, ceva mai imporntate.
    In anii cu V10, clasamanetul celor mai puternice motoare se schimba saptamanal, dar bataia s-a cam dat intre BMW vs. Ferrari vs. Honda.
    Iar BMW a ramas multora in minte fiindca se si laudau cel mai mult. :roll:
    cam asa este!! :wink:

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Asa e! Motorul nu a fost asa important nici pe vremea lui Alonso (in anii cand au iesit campioni) nici acum. E una din multele componentele care decid succesul, dar aerodinamica si gumele (mai ales la vremea aia, Michelin vs. Bridgestone) sunt ceva, ceva mai imporntate.
    In anii cu V10, clasamanetul celor mai puternice motoare se schimba saptamanal, dar bataia s-a cam dat intre BMW vs. Ferrari vs. Honda.
    Iar BMW a ramas multora in minte fiindca se si laudau cel mai mult. :roll:

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    Originally posted by Delphi
    Si reno avea unul din cele mai slabe motoare (ca putere) cand a iesit Alonso campion. So? :-s
    intradevar au apus vremurile lui nigel mansell cand masina era bruta cu care trebuia sa te lupti pt ca avea lipsa de aerodinamica si portanta slaba!dar probabil ca diferentele o fac in masura de 5% motoarele!

    Leave a comment:


  • edy
    replied
    cifrele reale ale puterii motorului nu o sa le aflam probabil niciodata dar oricum dezvoltarea motoarelor este oprita iar turatia este blocata la maxim 19000. Prin aceasta masura se spera obtinerea unei fiabilitati mai bune a motoarelor si de aceea s-a introdus masura aceea cu 2 curse-un motor si 4 curse o cutie de viteze. se spera ca dupa ce vor interzice si dezvoltarea aero sa se ajunga in 2010-2012 la 2-3 motoare pe sezon si o cutie de viteze; in plus se doreste spectacol in F1 si o oarecare avantajare a echipelor mai mici ca sa-i ajunga din urma pe cei mari duce la situatia de acum cand 4-5 piloti se bat pentru titlu la jumatatea sezonului!

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Si reno avea unul din cele mai slabe motoare (ca putere) cand a iesit Alonso campion. So? :-s

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    si yo stiu ca honda a avut cel mai puternic v10 in 2005 , batea pe la 1000 de ponei

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    my mistake!!!!!! ops: ops: ops: ops: !!!am verificat acu' si puterea asta a fost atinsa pe vremea lui ralph s. si a motorului de 3.0!!!!!!si era 890cp nu 980....bine,finalitatea a fost ca s-a facut popcorn din segmenti+cuzineti, garnisiti cu biele si ceva pasta de culbutori germani autentici :twisted: :roll:


    deci nu acum pe 2.4!!!

    scuze domnilor!

    Leave a comment:


  • tokyodream
    replied
    http://formula1.automarket.ro/stiri/...sie-spate.html

    Leave a comment:


  • vladone
    replied
    asa stiam si eu ca BMW are cei mai mult CP, undeva in jurul a 800. era si o restrictie in sensul asta, parca ptr siguranta, nu stiu sigur, cred. :roll:

    Leave a comment:


  • hondatu
    replied
    Nu s-au dat mai multe detalii cu legatura la axa spate.
    NIMENI nu are 900CP, mai mult de 750-770CP nu are nimeni, orice ar declara unul sau altul. Iar asta se stie din ce declara chiar ei (mafia tehnica care asculta rpm cu aparatura speciala).

    Leave a comment:


  • quiksand
    replied
    nu are cum.. deci yo stiu ca sa ajuns in jur de 800 cai...

    Leave a comment:


  • razvan p.
    replied
    980 cp la b.m.w.!chiar inainte de "inflori" :wink: :twisted:

    Leave a comment:

Working...
X