Honda in F 1 - sezonul 2008 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nu m-as arunca la previziuni de astea. Pai uite, Honda a testat cu succes KERS, la BMW unul s-a curentat de la aruncat 2m, iar la Red Bull mai era putin si le lua fabrica foc. Renault saracii vor incepe candva pe la anul, restul cine stie. AICI s-a vazut cine habar despre tehnologiile viitoare!
E adevarat, Honda n-are pretentia sa se bata la titlu dar pentru a pune la punct un astfel de monopost, schimbat major in mai toate privintele (KERS, aerodinamica, gume, etc), chiar ai nevoie de oameni cu experienta (RB a trait vremurile cu slicks!).
Sa-i vedem pe marii Kimi, Hamiltons si Alonso cum vor dezvolta si dupa aia sa regretam ca nu-i are Honda.
Leave a comment:
-
Partea proasta este ca, daca Honda ii confirma pe cei 2 ca piloti pentru anul viitor, asta insemna inca un an fara performanta. Altfel spus, la anul o sa avem piloti de mana a doua pentru ca si masina va fi la fel.
Leave a comment:
-
Originally posted by hondatuAsa e! Motorul nu a fost asa important nici pe vremea lui Alonso (in anii cand au iesit campioni) nici acum. E una din multele componentele care decid succesul, dar aerodinamica si gumele (mai ales la vremea aia, Michelin vs. Bridgestone) sunt ceva, ceva mai imporntate.
In anii cu V10, clasamanetul celor mai puternice motoare se schimba saptamanal, dar bataia s-a cam dat intre BMW vs. Ferrari vs. Honda.
Iar BMW a ramas multora in minte fiindca se si laudau cel mai mult. :roll:
Leave a comment:
-
Asa e! Motorul nu a fost asa important nici pe vremea lui Alonso (in anii cand au iesit campioni) nici acum. E una din multele componentele care decid succesul, dar aerodinamica si gumele (mai ales la vremea aia, Michelin vs. Bridgestone) sunt ceva, ceva mai imporntate.
In anii cu V10, clasamanetul celor mai puternice motoare se schimba saptamanal, dar bataia s-a cam dat intre BMW vs. Ferrari vs. Honda.
Iar BMW a ramas multora in minte fiindca se si laudau cel mai mult. :roll:
Leave a comment:
-
Originally posted by DelphiSi reno avea unul din cele mai slabe motoare (ca putere) cand a iesit Alonso campion. So? :-s
Leave a comment:
-
cifrele reale ale puterii motorului nu o sa le aflam probabil niciodata dar oricum dezvoltarea motoarelor este oprita iar turatia este blocata la maxim 19000. Prin aceasta masura se spera obtinerea unei fiabilitati mai bune a motoarelor si de aceea s-a introdus masura aceea cu 2 curse-un motor si 4 curse o cutie de viteze. se spera ca dupa ce vor interzice si dezvoltarea aero sa se ajunga in 2010-2012 la 2-3 motoare pe sezon si o cutie de viteze; in plus se doreste spectacol in F1 si o oarecare avantajare a echipelor mai mici ca sa-i ajunga din urma pe cei mari duce la situatia de acum cand 4-5 piloti se bat pentru titlu la jumatatea sezonului!
Leave a comment:
-
Si reno avea unul din cele mai slabe motoare (ca putere) cand a iesit Alonso campion. So? :-s
Leave a comment:
-
si yo stiu ca honda a avut cel mai puternic v10 in 2005 , batea pe la 1000 de ponei
Leave a comment:
-
my mistake!!!!!!ops:
ops:
ops:
ops: !!!am verificat acu' si puterea asta a fost atinsa pe vremea lui ralph s. si a motorului de 3.0!!!!!!si era 890cp nu 980....bine,finalitatea a fost ca s-a facut popcorn din segmenti+cuzineti, garnisiti cu biele si ceva pasta de culbutori germani autentici :twisted: :roll:
deci nu acum pe 2.4!!!
scuze domnilor!
Leave a comment:
-
asa stiam si eu ca BMW are cei mai mult CP, undeva in jurul a 800. era si o restrictie in sensul asta, parca ptr siguranta, nu stiu sigur, cred. :roll:
Leave a comment:
-
Nu s-au dat mai multe detalii cu legatura la axa spate.
NIMENI nu are 900CP, mai mult de 750-770CP nu are nimeni, orice ar declara unul sau altul. Iar asta se stie din ce declara chiar ei (mafia tehnica care asculta rpm cu aparatura speciala).
Leave a comment:
Leave a comment: