yobit net
Honda in F 1 - sezonul 2008 ! - Hondafan

Honda in F 1 - sezonul 2008 !

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ok, my bad! Referitor la chestia asta ca daca button ar fi avut o masina buna ar fi facut treaba; nu contest dar am niste observatii: cum se face ca o echipa creste bine in performante daca se aduce un pilot campion care stie sa-si seteze masina si este motivat? Explicati cresterea Ferrari dupa aducerea lui Shumacher sau performantele Mclaren Honda pe vremea lui Senna(cand Wiliams Renault zburda singura pe pista). De ce Renault a avut performante doar cand il aveau pe Alonso si cand acesta a plecat s-au prabusit? De ce Mercedes au crescut in fiabilitate si competitivitate odata cu venirea lui Alonso? De ce Toyota care are constant cel mai mare buget de dezvoltare nu reuseste sa aiba performante de multi ani? De ce Bmw incepe sa miste si chiar sa castige odata cu venirea unui pilot f. talentat cum ar fi Kubita?
    Quiksand, urmaresc formula 1 de mai bine de 18 ani, de cand se transmite si la noi. Button a avut o sclipire si a apus; poate o sa-si revina, poate nu. Sustin ca trebuie de incercat un pilot mai tanar, mai motivat, care sa aiba "stofa". Nu cred ca Button ia startul in cursa gandind:" Mama, o sa rup rotile la masina asta de cat o sa dau in ea! O sa-i scot pistoanele prin capota! Ori ea ori eu!". E adevarat ca trebuie sa ai si material dar acesta nu vine singur si revin la observatiile mele de mai devreme. Imi pare rau dar eu nu cred ca Honda va face performanta cu ajutorul lui Button iar cursa castigata cu mult noroc la Hungaroring in 2006 (o cursa in care toti mai marii abandonasera din diferite cauze, caz asemanator cu norocul lui kubita acum 2 curse) nu ma convinge ca baiatul are "stofa".
    Si apropo: a tot plouat in ultimile curse si nu prea l-am vazut pe Button in puncte sau pe podium!
    La 28 de ani nu o fi batran dar a cam trecut de jumatatea vietii competitionale iar moralul nu se reface cu locul 17-18 in cursa...
    Nu am uitat cursa de la monaco din 2004: imi aduca aminte ca tot cu un noroc fantastic a ajuns in fata intr-o cursa in care este aproape imposibil sa depasesti; Shumi, Alonso, raikonen si coulthard abandonasera deja si a castigat Trulli, singurul care avea o masina cat de cat capabila sa castige...
    In incheiere repet: este doar parerea mea pe care o impartasesc nu o impun si inca odata cer scuze fanilor JB care "o iau personal".
    www.xpt.ro - usi de garaj si automatizari - www.usigaraj.com

    Comment


    • button nu este NIGEL MANSEL,DAMON HILL ori sir FANGIO!PUNCT.este un pappy plimbat pe platforma tirului la fiecare G.P. unde se asigura divertismentul la marele circ....

      R.B. are imagine de baiat bun dar mentalitate de nr 2.de locotenent.pilotii mari ai F1 tip senna sau shumi apar greu.dar pt HONDA si un satto cu foarte mult sange pe el ar fi bun!politica echipei honda este ca motorul de 2.0 de pe noul accord!un esec total pt brandul honda!
      ex CL7 AT 2006
      CN1 Sport 2005
      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

      Comment


      • @Edy, pentru faptul ca urmaresti sportul asta de 18ani, imi lasi o impresie slaba. Fara nicio suparare!
        Aduti aminte cand a inceput Williams-Renault sa zburde?
        Dupa toamna anului 1991 cand Honda isi anuntase retragerea din F1, daca nu erau inscrisi la campionatul anului 1992, s-ar fi retras pe loc.
        Sunt de accord ca o echipa poate creste semnificativ daca are un pilot de top, dar asta nu e totul, nu uita ca Schumi a mai avut un Todt si un Brawn pe langa el!!
        Daca ramanem la comparatia cu Schumi ar trebui sa-i dam afara pe toti din F1 fiindca nu e nimeni ca el care sa-si seteze si sa coopereze cu inginerii mai bine decat el.
        Renault n-a picat in primul rand din cauza lui Alonso ci din cauza noilor reglementari! Nu e nici un secret ca Michelin dezvoltau pentru ei extra iar restul grilei avea aceiasi specificatie!
        Exemplul cu Alonso si McLaren e ridicol, pai ce Alonso ridica fiabilitatea motoarelor Mercedes? Competitivitate zici? Pai daca ma uit peste istoria F1, in ultimii 25ani, McLaren cu vreo 3exceptii, mereu au fost competitivi, cu sau fara venirea si pelcarea lui Alonso.
        Cata motivatie a avut Alonso acolo daca mai tot anul a fost in clinch cu Ron?
        Cat priveste BMW, sa nu uitam nici de victoriile avute cu Ralf/JPM! N-a facut Kubicka minuni peste noapte, BMW a mai dovedit ca pot castiga.
        Dar hai sa te intreb eu ceva pe tine?
        Cum se face ca amaratul de Ralf are vreo 5 victorii cu BMW?
        Cand ceri piloti noi, repet, trebuie sa fi si realist si sa vezi ce oferta ai pe piata, ori la ora asta iti spun eu cine e pe piata:

        - Alonso, doar pentru un sezon (deci total opus filozofiei Honda de a semna pe termen mediu/lung, ba chiar au fost in discutii in extrasezon si s-a si discutat oficial dar si-a primit papucii).
        - Kimi, fiindca inca nu se decide odata, ramane sau nu in F1, iar cu ocazia asta il tine in sah si pe Alonso care spera sa-i ia locul daca tot se retrage.
        - Couldhardt, care sa fim sinceri...........
        - Heidfeld e in tratative cu BMW pentru reinnoirea contractului
        SI CAM ATAT!

        TI-am inteles parerea, ceream doar explicatii si nu sunt jignit de nimic fiindca nu sunt fanul niciunui pilot, nici chiar al celor Honda.
        Ca am avut ocazia sa-i si cunosc, sa le iau autograme si sa schimb o vorba cu ei, asta-i altceva, la urma urmei am facut-o si cu altii.
        Eu sunt fan Honda si urmaresc motorsportul pentru prezenta Honda acolo nu pentru prezenta vreunuia sau altuia!
        Fiindca stiu ca in spatele unuia sau altuia stau 700 de oameni care depun mult mai multe eforturi decat el si totusi la urma urmei sunt o echipa.
        De miliardele aruncate pe geam, nu mai pomenesc.

        Si oricat de dezamgit as fi, ca fan adevarat voi tine mereu cu ei indiferent de pozitia din clasament!
        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

        Comment


        • @Hondatu: Spune-mi te rog, cand spui ca Ralf e un "amarat", pe ce anume te bazezi? Ralf este un pilot amarat care a de mai multe ori pe locul I, iar JB e un pilot foarte bun care a iesit o singura data? Cum iti dai seama de diferenta dintre ei?

          Nu stiu cu cine ar trebui schimbati pilotii Honda, si nici nu stiu daca ar fi bine sa-i schimbe pe amandoi deodata, dar mie personal nu mi se pare nici unul din ei foarte performant. Poate ca JB e mai bun ca Rubens - e si mai tanar - dar nu cred ca vreunul din ei ar avea vreodata sansa sa iasa campion mondial, indiferent ce masina ar avea.

          Parerea mea este ca totusi un pilot are un rol deosebit de important in dezvoltarea unei masini. Tehnicienii si inginerii se uita la niste cifre, dar pilotul este cel care trebuie sa le dea informatii despre cum merge masina si ce ar trebui schimbat la ea. Daca pilotul nu este in stare sa le ceara ce anume sa faca, atunci masina o sa iasa mereu mediocra. Si pilotul trebuie sa le poata spune cum ii trebuie lui masina, in conformitate cu stilul lui de pilotaj.

          Fac o comparatie cu domeniul IT-ului in care activez: daca am un client destept, care poate sa imi dea niste specificatii clare si sa-si exprime cerintele clar, atunci pot sa-i fac ceva care sa mearga perfect. Daca el nu poate sa faca asta si se asteapta de la mine sa ghicesc eu ce ar avea el nevoie, atunci rezultatul muncii mele va fi poate "o minune inginereasca" si o mare realizare tehnica in sine, dar pe client nu il va multumi in veci, si rezultatul final va fi sub-mediocru. Cam asa cred ca se intampla si cu pilotajul.

          Si eu sunt fan Honda si as vrea sa castige si ei ceva, sau macar sa se duca mai sus in top, dar nu pot sa-i laud tot timpul.

          Si inca o chestie: Quicksand, te rog frumos, nu mai spune ca masina merge singura. [-X
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • Cand spun ca Ralf e un "amarat" ma bazez numai si numai pe renumele lui, acela de a fi (fost) mereu in umbra multor piloti sau ba chiar aspru criticat cum ca a ajuns in F1 doar fiindca poarta numele care il poarta, in realitate nevand mare talent.
            Iar faptul ca are niste victorii la activ dovedeste faptul ca pe o masina de top, ar fi multi care ar fi in stare sa castige. Asta vroiam sa spun.
            De ce n-a mai castigat nimic dupa aia?
            Noi am mai discutat despre asta:
            cati dintre actualii piloti stiu sa dezvolte o masina, sa ceara inginerilor cea ce le trebuie?
            E dezamagitor ca RB la cata experienta are nu prea e in stare sa o faca, dar sa nu uitam nici o clipa, a cere ceva nu inseamna a si primi pe loc ceea ce vrei, mai ales cand e vorba de componente importante!
            Un monococ se toarna intr-o luna de zile, iar piese disponibile nu exista decat pentru ceea ce ruleaza momentan fiindca daca nu se primesc rezultatele scontate, risca sa produca o magazie de schrot-uri.
            Mai sunt de parere ca nu se poate construi de la baza o masina pe gustul fiecarui pilot, de individualizat nu se poate individualiza decat set-up.ul, mai mult de atat nu prea mai ai ce sa-i faci, masina nu exista decat una.
            Exemplul cel mai clar: Toyota, unde de ani de zile se fabrica o masina pe stilul/gustul lui Trulli iar un Ralf sau Glock n-au absolut nici o sansa.
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • Da, asa e, nu am ce zice. Eu mi-am spus parerea si cred in capacitatea lui ross brown de a organiza echipa, asa cum a facut cu ferrari. Cu ajutorul unui pilot bun pot ajunge din nou in top iar RB si JB nu au "stofa" sau "popometrul" necesar. Poate in astia 18 ani nu am vazut decat ceva de suprafata si poate doar ce m-a interesat de aceea nu ma pot compara cu cineva la cunostinte cu cineva cu care a dat mana cu pilotii si a fost la fata locului. Fara suparare...
              www.xpt.ro - usi de garaj si automatizari - www.usigaraj.com

              Comment


              • @Delphi - punel me hamilton in honda si pe button in mclaren , sa vedem pe ce loc se califica hamilton, senna a fost 1 singur , foarte putini piloti puteau face diferenta , iar acum sunt aproape nuli ! in era de tehnologizare care este acum , si competitivitatea care este acum , toti constructorii trebuie sa foloseasca aceleasi motor (2.4) acelasi ecu , nu e ca in 1993 cand se intamplau chestii de astea ! http://www.youtube.com/watch?v=Jqof-uDvUWo PS motorul mclaren ford era cu 80 cai mai slab decat renault !
                si aici este turul ! http://www.youtube.com/watch?v=cA3Hy...eature=related intrun tur de pe 4 pe 1 ! catalogat drept cel mai bun prim tur de circuit din istoria f1

                Comment


                • @delphi:

                  suntem clar pe aceiasi lungime de unda!si eu cred ca pilotul face diferenta!M.S. si ross brown au stat si 12-14 ore la standul din marannelo sa faca din epava F1 1997 ferrari super masina din sezoanele 2000-2004 cand practic nu au avut concurenta pe circuit iar FIA a schimbat regulamentul pt constructori practic datorita lor :!: :!: :!:

                  @hondatu:

                  ai punctat un clasament al valorii sau nonvalorii unor piloti extrem de bine.dar pe J.B sincer il vad submediocru.HONDA F1 nu poate urca numai datorita lui ROSS BROWN! ralf a fost o caricatura stearsa a fartelui sau.nici macar la seriozitatea din viata de zi cu zi nu au semanat!!

                  @edy:

                  pana a citi punctual ce a scris hondatu si delphi eram practic pe aceiasi idee pe care ai dezvoltat-o tu.acum cred ca reflectand mai mult,cred ca din toate posturile enuntate mai sus putem trage o concluzie mult mai curata si mai buna!

                  @quiksand:

                  vremurile formulei unu pe care le aduci tu in discutie prin comparatie cu cele din ziua de azi sunt precum apa si uleiul....
                  ex CL7 AT 2006
                  CN1 Sport 2005
                  KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                  "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                  Comment


                  • Originally posted by quiksand
                    @Delphi - punel me hamilton in honda si pe button in mclaren , sa vedem pe ce loc se califica hamilton,
                    Nu, corect ar fi sa ii punem pe amandoi in aceeasi masina, fie ea McLaren sau Honda si sa comparam rezultatele.

                    Inca o data, nu spun ca pilotul face totul, dar nici nu sari in extrema cealalta, sa spui ca indiferent cum e pilotul, daca are masina buna, castiga. Succesul depinde de o combinatie de factori: echipa, strategia, cauciucurile, aerodinamica, motorul, cutia, electronica, pilotii.

                    De ce la aproape toate echipele unul dintre piloti este cu mult mai multe puncte decat celalalt? Au aceeasi masina, sunt toti la fel de buni ( ca altfel nu ajungeau in F1, nu? :wink: ), ar trebui sa termine mereu tot pe acolo si la sfarsitul campionatului sa aiba acelasi numar de puncte.

                    OK, in final as spune ca se vede totusi o influenta benefica dupa venirea lui Ross Brawn, macar anul asta au reusit sa adune cateva puncte. Dar, cu o floare nu se face primavara.
                    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                    Comment


                    • Originally posted by edy
                      Poate in astia 18 ani nu am vazut decat ceva de suprafata si poate doar ce m-a interesat de aceea nu ma pot compara cu cineva la cunostinte cu cineva cu care a dat mana cu pilotii si a fost la fata locului. Fara suparare...
                      Nu e cu suparare! Probabil ca n-ai vrut sau n-ai avut chef sa aprofundezi mai mult acest sport, atata tot.
                      Pentru mine, aproape orice activitate Honda pe sectorul 4roti, e motiv de studiu" si aprofundare". Daca se poate, pana la perfectiune.
                      E clar ca daca am dat mana cu un alt om, nu m-a luminta D-zeu dintr-o data ca si cum mi-ar fi pus mana-n cap.


                      Originally posted by Delphi
                      Originally posted by quiksand
                      @Delphi - punel me hamilton in honda si pe button in mclaren , sa vedem pe ce loc se califica hamilton,
                      Nu, corect ar fi sa ii punem pe amandoi in aceeasi masina, fie ea McLaren sau Honda si sa comparam rezultatele.

                      Inca o data, nu spun ca pilotul face totul, dar nici nu sari in extrema cealalta, sa spui ca indiferent cum e pilotul, daca are masina buna, castiga. Succesul depinde de o combinatie de factori: echipa, strategia, cauciucurile, aerodinamica, motorul, cutia, electronica, pilotii.

                      De ce la aproape toate echipele unul dintre piloti este cu mult mai multe puncte decat celalalt?
                      1. Ar fi interesant un duel JB vs. Hamilton si mie unul chiar nu mi-ar fi frica de rezultat si stii de ce? Fiindca Hamilton nu e copt destul si face o groaza de prostii, e slab de nervi si orice avans i l-ar da lui JB pe pista, l-ar cam pierde imediat fiindca nu e cumpatat destul. Si apoi sa fim sincer, la ora asta Hamilton mai are multe de invatat (poate chiar lucruri pe care JB le poseda) ca nici nu se poate pune problema de a dezvolta o masina.
                      2. PERFECTA DREPTATE!
                      3. Corect, dar ai observat care e cel mai balansat duo din F1? A se citi cea mai mica diferenta de timpi (calificari, cursa si puncte)?
                      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                      Comment


                      • Un interviu foarte interesant cu Ross Brawn:

                        http://www.vtec.net/forums/one-messa...umber=1#772803
                        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                        Comment


                        • Dupa prima sesiune de antrenamente libere de azi, JB e pe 17 si RB pe 20.
                          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                          Comment


                          • O DAAA!again...
                            ex CL7 AT 2006
                            CN1 Sport 2005
                            KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                            "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                            Comment


                            • Exact ce spuneam...; nu sunt motivati, nu mai au chef nu stiu ce se intampla sau sunt sado-maso si se agata de ultimile locuri; nu stiu cum gandesc altii dar numai de-al dracului as lasa doar 5 litri de benzina in rezervor si as rupe motorul in doua pentru un tur extrem de rapid, chit ca trebuie sa intru la boxe sa bag benzina in primul tur dar cel putin plec de pe primul loc in cursa. Bai, asa ca pentru moralul meu, cum facea Sato 5 tururi de ii speria pe toti. E adevarat ca spectacolul de genul asta nu-mi va aduce victoria dar cel putin va arata ca imi doresc sa castig si gestul va inspira, va lega mecanicii sa faca o masina buna si la naiba, as lucra si eu cu ei sa-mi dau interesul sa fac o masina pe gustul meu si rapida totodata!
                              www.xpt.ro - usi de garaj si automatizari - www.usigaraj.com

                              Comment


                              • jenant....
                                2006 Accord CL7 2.0 MT

                                Comment

                                Working...
                                X