Sauber Honda din 2006!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sauber Honda din 2006!

    1. Honda i-a dat asigurari lui Davidson ca va fi pe grila in 2006
    2. Honda nu vrea sa il piarda pe Davidson, dovada faptul ca nu l-a lasat sa testeze pentru BMW.Williams
    3. Acordul dintre Sauber si Ferrari nu va mai fi prelungit si in 2006
    4. Honda vrea sa motorizeze doua echipe pentru a mai reduce din cheltuieli si pentru a putea testa mai mult
    5. Honda nu vrea sa il piarda nici pe Sato

    Toate acestea ma fac sa cred ca Sauber si Honda vor merge impreuna in 2006!
    Without racing, there is no Honda

  • #2
    Zvonul s-a vehiculat in presa britanica si mai nou si in cea elvetiana, deci sant sanse, adica fum fara foc nu iese.
    A motoriza doua echipe insa nu e un lucru simplu, iar aici ma gandesc la vremea cand ii motorizau pe Jordan in paralel cu BAR, la care Honda aveau trimisi specialisti si la unii si la altii iar cand nu a mai fost prelungit accordul cu Jordan, gafaiau de fericire ca, trecuse si vremea aia.
    Daca ma gandesc ca si Toyota o va face de la anul si cine stie pt. cat timp, posibil ca, nici Honda sa nu se lase mai prejos.
    Sant tare curios ce va mai fi.
    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

    Comment


    • #3
      pai chiar Honda parca ziceau ca nu se poate si cantitate si calitate, cand au renuntat la Jordan
      http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

      Comment


      • #4
        Situatia de atunci a fost complet diferita si chiar unica in toata istoria F1 cand doua echipe primeau acelasi motor pe gratis.

        Sunt convins ca Sauber va plati motoarele si in plus Honda ar avea acces si la tunelul aero al elvetienilor.

        Hondatu, probabil ca s-a vehiculat, dar eu ti-am spus chestia asta inainte sa apara ceva in presa ...
        Without racing, there is no Honda

        Comment


        • #5
          Honda nu prea are nevoie de tunelul aero al elvetienilor, ca au ei destule, si simulatorul de F1 care este unic in lume.

          si uite asa JV v-a pilota din nou o masina cu motor Honda :lol:
          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

          Comment


          • #6
            Tunelul aero de la Sauber este cel mai performant din lume. Cand am spus asta m-am referit la "modelarea" BAR-ului si nu a modelelor Honda.

            JV nu ramane la Sauber si in 2006 pentru ca va fi concediat.
            Without racing, there is no Honda

            Comment


            • #7
              nu cred ca are nici o legatura tunelul celor de la sauber cu faptul ca Honda le v-a vinde motoare, Sauber isi testeaza masinile proprii, ptr. ca si ei concureaza. Iar Honda de acum incolo se ocupa si de sasiu.
              Honda are destule tunele aero, inclusiv in UK http://www.imperialwindtunnel.com/ plus cel de la BAR

              si tare ma indoiesc ca tunelul celor de la sauber este mai inteligent decat cel din Japan.
              http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

              Comment


              • #8
                Se pare ca sauber au fost primii la ultimele teste, or fi testand motorul de la Honda ? :lol:
                http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                Comment


                • #9
                  Hahahahahah, posibil!

                  Cebereule, in Japonia Honda face testele aero pt. F1 in canalul aero inchiriat de cei de la Dome Racing fiindca al lor nu e gata, deci sa speram ca, atunci cand va fi gata, ala va fi cel mai tare din F1.
                  Numai cel din UK nu ajunge, daca ne gandim ca si Williams are dopua canale!!!
                  Indiferent la ce se va ajunge intre cele doua (sauber&Honda), cei din urma nu vor avea nevoie de tunelul aero elvetian!Pt. ce cand R&D-ul va include si un canal aero?
                  HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                  Comment


                  • #10
                    ai zis bine ca williams are doua canale :lol: de aia au venit cu botu' ala de muiere cracanata care n-a fost bun de nimic :lol:
                    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                    Comment


                    • #11
                      Acel bot ar fi trebuit sa fie la Ferrari in 2004 daca Terzi nu ar fi plecat la Williams ... doar ca Fisher nu se compara cu Byrne si Terzi nu a avut suportul necesar.
                      Without racing, there is no Honda

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by HondaCBR
                        ai zis bine ca williams are doua canale :lol: de aia au venit cu botu' ala de muiere cracanata care n-a fost bun de nimic :lol:

                        Pai stii cum e, degeaba ai un lucru daca nu stii sa te folosesti de el!!!!
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment

                        Working...
                        X