Honda revine in F1!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mike2005 View Post

    Declaratia lui Toto in urma incidentului arata ce mafie exista in toate domeniile, mereu cei puternici au "dreptate". Oricat de "superior", "demiurg" si "fin psiholog" pozeaza prin interviuri, aici a dat cu mucii in fasole. Mai concret nici nu a ezitat sa-i arate lui Russel mata moarta. Auzi la el, trebuia sa trateze Mercedes diferentiat...
    Iar la faza cu Renault Clio Cup si-a dat arama pe fata. Pai o astfel de masina e mai pura/fun decat masinile "premium" obeze si supraevaluate menite doar sa-i faca la buzunar pe fraierii cu bani multi si ignoranti.

    Da si comunicatul lui Russel din ziua urmatoare - punandu-si cenusa in cap - e jenant... Era evident ca era facut sub amenintarea unui mare "morcov" ca Toto il reneaga.
    Foarte bine punctat. Din pacate asta a ajuns nu doar lumea din F1, ci lumea in general. Si da, Russell trebuia sa isi apere pozitia si nevinovatia cu demnitate pana la capat si nu sa fie un slugoi doar pentru ca a pilotat o cursa pentru Mercedes, sperand ca poate va prinde un loc pe termen lung.

    Comment


    • Originally posted by bogdi12001 View Post
      Numai sport nu mai este F1. Defapt cred ca in orice "sport" din ziua de astazi este la fel. Doar bani si interese.
      legat de Hamham eu stiam ca nu ai voie sa rulezi in marsarier, legat tot de asta Senna nu a pierdut un titlu din cauza ca a rulat in marsarier pt a reveni pe pista?
      Ei, acum nu te intoarce si tu chiar 30 de ani ca de atunci s-au mai schimbat regulamentele Cert e ca daca mergea cu fata, acolo in panta aia, se infingea in gazon ) asa ca a fost nevoit sa o faca cu spatele. Iar daca n-a fost snactionat, inseamna ca e permis

      Multam fain mike2005 si IB pentru rectificare!

      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • Ham nu a fost sanctionat pt ft multe chestii. Sunt curios daca era alt pilot ce se intampla.

        Comment


        • Originally posted by hondatu View Post
          De ce din vina lui Bottas? N-ai vazut cum i-a fugit masina lui Russell cand a parasit trasa ideala uscata?
          Pentru a clarifica acest aspect, hai sa tinem cont de toti factorii. In primul rand in locul in care Russel a initiat depasirea pista e dreapta (e chiar inceputul unei curbe) iar in momentul in care a ajuns in spatele rotilor lui bottas e o usora curba la stanga. Pentru ca Bottas sa isi pastreze trasa, adica partea stanga a pistei trebuia sa vireze usor stanga, insa a tinut volanul drept iar asta se traduce prin schimbarea directiei de mers, adica contact cu Russel. De aceea Russel a fost nevoit sa mai traga inca o data dreapta, implicit ajungand pe iarba.
          In acest accident faptul ca Bottas a tinut volanul drept se traduce prin schimbarea directiei de mers.
          Am vazut multi care s-au uitat pe reluari si au zis ca uite cat loc erau intre cele 2 mașini, insa la 320km/h Russel nu cred ca putea sti cat de mult se va deplasa masina lui Bottas.
          Altii au comparat depasirea lui Hamilton asupra lui Norris, insa atenție, Hamilton a initiat depasirea in acea curba, nu inaintea ei, iar Norris nu si-a schimbat traiectoria.
          Vizionati din nou si fiți atenți la configuratia pistei.
          Last edited by petru; 23-04-21, 22:36.

          Comment


          • http://www.gptoday.com/full_story/vi..._in_idle_mode/

            Un articol interesant despre secretul din spatele multiplelor titluri mondiale consecutive castigate de Mercedes in era turbo-hibrid.

            Imi aduc aminte ca citisem prin 2016-2017 un articol neoficial care spunea ca Mercedes, in timp ce negocia cu FIA si capul F1 intoarcerea in Mare Circ, impunand practic motorizarea actuala (1.6 Turbo-Hybrid), PU-ul Mercedes era practic conceput deja si rula pe bancul de teste. Vorbim de anii in care in F1 se concura cu V8 N/A. Iar dupa inca cativa ani, vazusem pe yt un clip filmat de un anonim ascuns la marginea unui circuit, in care se vedea o masina Mercedes care alerga pe acolo tur dupa tur, dar care scotea un sunet extrem de asemanator cu cel al unui PU Turbo-Hybrid. Deci, secretul atator titluri castigate a constat in avansul pe care l-au avut nemtii atunci cand ei practic au impus motorizarea actuala. Cand ea a fost adoptata incepand cu 2014 si echipele s-au pus pe treaba sa construiasca aceste motorizari, Mercedes avea PU deja in teste. Si ce a urmat a fost o joaca de-a soarecele si pisica, cans ceilalti veneau cu o versiune mai puternuca a motorizarii lor, acelasi lucru il facea si Mercedes. Nimeni nu a putut face doi pasi deodata, pentru ca era practic imposibil. Cam asa se face business la nivelul corporatiilor. Din acest motiv, ceea ce a reusit Honda anul asta este demn de toata lauda, cu toate ca motorizarea lor inca este sub cea a nemtilor.

            Comment


            • https://youtu.be/YBWUefSl5tI

              Cand nu te ajuta nici aerodinamica si nici motorul nu e macar la acelasi nivel de performanta, incepi sa recurgi la tertipuri ieftine.

              Totodata, nu pot sa nu remarc ca Wolf este atat seful echipei Mercedes, al FIA, precum si al steward-ilor si comisarilor de traseu.

              Comment


              •  

                Comment


                •  

                  Comment


                  • Se pare ca Red Bull are sanse mari sa castige anul asta si la piloti si la echipe. Sunt curios ce o sa fie in continuare.
                    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                    Comment


                    • Sanse sunt, dar mai e mult pana departe si orice se poate intampla. Partea buna este ca schimbarea de regulament de la anul obliga echipele sa inceapa dezvoltarea monoposturilor 2022 foarte devreme, alocand sume din ce in ce mai mari pt anul ce urmeaza si investind din ce in ce mai putin in continuarea dezvoltarii monoposturilor actuale. Asta inseamna ca Mercedes sunt in dificultate maxima pt ca in acest moment sunt putin sub RedBull ca performante. Si nu vrei sa ratezi sezonul viitor, pt ca acest lucru iti poate compromite si sezonul 2023. Ferrari deja a anuntat ca a oprit dezvoltarea acestui monopost, concentrandu-se doar pe monopostul 2022. Pe de alta parte, dezvoltarea motoarelor este inghetata, iar Honda este la un nivel foarte competitiv. Deci, singura portita prin care Mercedes mai poate aduce un plus de performanta monoposturilor actuale ramane doar aerodinamica. Dar aici situatia e limitata financiar si strategic, din motivele expuse mai sus. Si atunci, ma astept ca trendul actual sa se pastreze, RedBull fiind putin peste Mercedes.

                      Partea mai buna este ca in calificari, pe un tur rapid, RedBull par mult mai competitivi decat Mercedes, fapt ca ii avantajeaza la plecarea in cursa. Mercedes totusi au un ritm mai bun in cursa decat RedBull, in special cu pneurile dure, asa cum a fost si in Franta si nu numai.

                      Deci se joaca, inca este foarte strans. Iar fiabilitatea motoarelor va juca un rol esential. Apropos, sa nu uitam ca Mercedes a schimbat motoarele cursa trecuta, la Baku. Pe cand Honda, o cursa mai mult, in Franta. Asta inseamna ca daca pastram calendarul complet (fara sa mai dispara vreun Mare Premiu din cauza Covid), Mercedes vor fi obligati sa monteze un motor suplimentar (penaluzari). Nu stiu Honda daca va putea sa parcurga tot sezonul in 3 motoare, insa chiar si asa, e semn ca Honda a ridicat nivelul de performanta foarte sus, obligandu-i pe nemti sa ruleze motoarele lor mai agresiv.

                      Ramane de vazut ce se mai intampla. Sper ca si in Austria RedBull sa aiba intaietate, dar vor fi doua curse grele, circuitul fiind unul foarte scurt ca lungime, iar ecarturile dintre piloti foarte mici.

                      Comment


                      • Eu spun ca au sanse, nu ca vor castiga neaparat. Oricum, RedBull a fost clar peste Mercedes in ultimele trei curse, iar daca nu ar fi fost pana lui Verstappen de la Baku, diferenta la puncte ar fi fost si mai mare. Iar situatii din astea nu s-au prea vazut in ultimii ani.
                        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                        Comment


                        • Inca o victorie muncita pentru RedBull-Honda. Sunt pe val. Sper sa castige si saptamana viitoare si sa ii fereasca de probleme de fiabilitate.

                          Comment


                          • Daca ii schimbau lui Perez rotile fara sa mai piarda doua secunde si ceva in plus, stateau si mai bine, pentru ca il prindea din urma si il depasea pe Bottas, sau iesea in fata lui. Oricum, se vede ca pentru moment RedBull e peste Mercedes. Inainte sa intre Hamilton la ultimul schimb, Verstappen era cu mai mult de 16 secunde in fata. Se pare ca asta e diferenta intre echipe. Sper sa mearga bine si la cursa/cursele urmatoare.
                            Last edited by Delphi; 27-06-21, 22:05.
                            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                            Comment


                            • Cred dupa aceasta ultima cursa de dinaintea vacantei din Mare Circ, putem concluziona ca Red Bull - Honda nu prea mai au vreo sansa la titluri. Si nu doar pentru ca Max a pierdut si in Ungaria multe puncte, iar Ham este noul lider al clasamentului general, cat mai degraba progresul facut de Mercedes cu monopostul lor in ultimele doua etape, Silverstone si Hungaroring. Ce am vazut la Silverstone m-a pus pe ganduri, ma refer la ce reprize avea monopostul Mercedes fata de Red Bull. Clar au gasit ceva cai putere, cumva, nedescoperiti. Si acum l-au pus la punct si dpdv aero, pur si simplu are mult mai multa tractiune fata de Red Bull. Cu acest plus de performanta adus de Mercedes la Silverstone si reconfirmat si pe Hungaroring, pot defila pana la finalul de sezon. Cred ca dupa pauza competitionala, incepand cu MP al Belgiei, vom revedea imaginea ultimelor 7 sezoane, cand Ham si Mercedes nu aveau adversari. Iar acum, cand am trecut deja de jumatatea anului si toate echipele au oprit dezvoltarea monoposturilor, directionand restul de buget catre sezonul 2022, practic va fi imposibil pentru Red Bull - Honda sa mai spere la vreun titlu. Cel putin am visat frumos, iar Honda se poate retrage din Marele Circ cu fruntea sus. Au dezvoltat un PU aproape de cel al Mercedes, in conditiile in care nici un alt constructor nu a reusit sa se apropie de acest nivel al nemtilor in era Turbo-Hybrid. Jos palaria in fata inginerilor de la Honda!

                              Comment


                              • Eu in ultimele 2 curse am vazut un mercedes ***** pe el de frica pierderii. Daca nu poti sa iti intreci adversarul macar sa il elimini din joc.

                                Comment

                                Working...
                                X