Honda in WRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    tokyodream
    Senior Member

  • tokyodream
    replied
    Noul sistem de punctare din WRC: Castigatorul primeste 25 de puncte

    FIA a modificat radical sistemul de punctare din Campionatul Mondial de Raliuri, castigatorul unei etape urmand sa primeasca 25 de puncte.










    Cu numai cateva zile inainte de inceperea noului sezon competitional, Federatia Internationala de Automobilism (FIA) a decis sa modifice radical sistemul de punctare din WRC.
    Schimbarile se vor aplica chiar incepand din acest an si vizeaza cresterea numarului de piloti care castiga puncte de la 8 la 10.

    Astfel, castigatorul unui raliu va primi 25 de puncte fata de cele numai 10 alocate pana in prezent, in timp ce ocupantul locului 2 va intra in posesia a 18 puncte, spre deosebire de cele 8 primite pana in 2009. Si urmatoarele pozitii au suferit modificari substantiale, astfel ca structura completa de punctare este de forma 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1.

    Prin aceste modificari, valoarea unei victorii intr-o etapa va avea o importanta mai mare comparativ cu sezonul 2009, iar clasamentul general va putea include mai multi piloti care pana acum nu reuseau sa intre in top 8. Noul sistem de punctare a fost aprobat de Consiliul Mondial al FIA din 9 februarie in urma votului prin fax dat de competitiori.

    Noua grila de punctare este identica cu cea care va intra in vigoare in acest sezon si in Campionatul Mondial de Formula 1.

    Via | WRC

    http://www.automarket.ro/wrc/stiri/n...cte-28265.html


    CALENDAR 2010:


    http://www.automarket.ro/wrc/calendar.html



    Leave a comment:

  • tokyodream
    Senior Member

  • tokyodream
    replied
    http://www.rally-live.com/en/headlin...12180624.shtml ???

    Leave a comment:

  • adi antonie
    Senior Member

  • adi antonie
    replied
    esti sigur ca nu e vorba de IRC ?

    Leave a comment:

  • andreistn01
    Junior Member

  • andreistn01
    replied
    Proton a intrat in WRC :d si sper din tot sufletul sa intre si Honda in aceasta minunata competitie

    Leave a comment:

  • retroid
    Senior Member

  • retroid
    replied
    Proton au mai fost in WRC in anii 90

    Leave a comment:

  • retroid
    Senior Member

  • retroid
    replied
    in wrc n-o sa vedeti masini care sa "spulbere din prima" decat daca scrie pe ele made in france! japonezii se tot chinuie sa iasa in fata de ceva vreme in raliuri (si in F1) dar rezultatele nu au fost tocmai cele asteptate.

    japonia e tara electronicii dar multe echipe japoneze din F1 folosesc (oficial sau nu) electronica Magneti Marelli (Toyota, etc). pe masini scrie Denso, cica in colaborare cu firma italiana insa de la Denso nu e mai nimic pe masina...

    in rally dezvoltat sedan-uri (vezi Mitsu si Subaru) din motive de marketing in timp ce concurenta a venit cu masini mult mai compacte cu o distributie a greutatii mai buna printre multe altele. domina insa la N.

    francezii au un know how colosal in raliuri. drept dovada clio williams (cel din 1991) este inca foarte competitiv chiar si in fata noului R3, iar la WRC Citroen nu mai are nevoie de nici o prezentare.
    Xara WRC si C4 WRC tiind spre perfectiune (nu vorbesc din burta, merg in mod regulat la curse iar prima etapa de WRC am vazut-o in 1997 la San Remo)

    Type R EP3 merge bine in Italia la coasta insa la raliuri nu prea tine pasul cu Clio. EP3 nu prea a avut o dezvoltare oficiala 100% cu uzina in spate in timp ce renault face asta de zeci de ani. oricum cativa preparatori au facut treaba buna cu ele. in afara de JAS Motorsport as m ai mentiona Sesta Marcia, Foltran Preparazioni, Candela Motorsport, etc.

    Cu FN2 R3 in Italia, va merge Luca Ghegin (un pilot cu traditie care a mers numai pe Honda) cu in program JAS.
    retroid
    Senior Member
    Last edited by retroid; 02-02-09, 09:35.

    Leave a comment:

  • adi antonie
    Senior Member

  • adi antonie
    replied
    o masina preparata ptr grupa S2000 merge in IRC nu in WRC .
    probabil ca ptr cei de la auto.ro e acelasi lucru .

    Leave a comment:

  • tokyodream
    Senior Member

  • tokyodream
    replied
    Off-topic:

    Proton ar putea intra in WRC !

    http://www.auto.ro/sport/proton-ar-putea-intra-in-wrc

    Proton nu este o companie care sa iasa prea mult in evidenta, poate doar cu faptul ca detine marca Lotus. De altfel, tocmai brandul britanic ar putea fi salvarea lor. Mai exact, Lotus ar putea sa le dea o mana de ajutor celor de la Proton in incercarea lor de a intra si, evident, a face performanta, in cursele de raliuri clasice.

    Locul ramas vacant cand Subaru s-a retras din Campionatul Mondial de Raliuri ar putea fi luat de Proton, producatorul malaezian avand deja un autovehicul de curse, Satria Neo S2000. Acesta este un automobil ce are la baza modelul R3 Satria preparat, ati ghicit, cu ajutorul inginerilor de la Lotus.

    Iar la volanul masinii cu care malaezienii vor sa rupa gura targului in WRC ar putea fi nimeni altul decat... Petter Solberg, fostul Campion Mondial ramas pe drumuri dupa retragerea Subaru. Dar astea sunt, deocamdata, doar niste zvonuri.

    Leave a comment:

  • Spider
    Moderator

  • Spider
    replied
    Sunt de acord ca SBK este un fel de grupa N, insa nu toate echipele s-au retras...Suzuki, Kawasaki, Yamaha, Ducati, Aprilia au ramas...adica toate in afara de Honda la care se zice ca ar fi un aport de uzina la Ten Kate...dar e bogus.
    Restrictiile erau, printre altele: 4 cil si 750 cmc, 3cil si 900 cmc, 2 cil si 1000cmc... dar au picat si astea.
    oricum tema asta o dezbatem mai bine pe zona moto...

    Despre SH-AWD eu nu am spus ca nu s-a facut ci doar ca DEOCAMDATA filozofia Honda nu include WRC...
    Daca filozofia unei marci nu admite pe moment un gen de competitii asta nu inseamna ca nu poate avea transmisie integrala si turbo vre-unul din modelele produse de respectiva marca.

    Despre fonduri...noi o privim usor...daca e honda inseamna ca are si trebuie sa bage bani in toate cursele, dar nu e tocmai asa. Absolut toate companiile au un plan de investitii, cheltuieli, amortizari si asa mai departe, nu cresc banii in copac ca si eu i-as culege...

    Leave a comment:

  • HondaCBR
    Senior Member

  • HondaCBR
    replied
    honda deja a facut turbo si SH-AWD, vezi Acura RDX
    iar cu fond-urile la superbike cred ca te-ai informat gresit, de acolo au plecat toate echipele de uzina tocmai pt. ca erau favorizati ducati prin regulament, cei cu 4 in linie tot timpul au trebuit sa mearga cu restrictoare de aer si multe alte restrictii ! Si acum 2 sau 3 ani a castigat la piloti un privat cu Honda CBR, motocicleta cumparata din magazin si cu modificari (nu foarte multe pentru ca sunt restrictii).
    Superbike este cam ca si grupa N la raliu, cu motoare de productie.

    Leave a comment:

  • Spider
    Moderator

  • Spider
    replied
    Dixy, cu tot respectul trebuie sa te contrazic...desi imi pare rau ca intervin in discutia dintre tine si Bogdan.

    ok sa presupunem ca va iesi un model awd cu turbo si o cutie de maimute in plus, but you are missing the point here...

    1-in primul rand nici nu stim daca va fi aruncata in WRC
    2-este drept ca filozofia Honda poate suferi unele modificari dar deocamdata NU le-a suferit si se pare ca nici in viitorul apropiat.
    3-In F1 Honda mai intai trebuie sa faca dovada unei masini competitive in adevaratul sens al cuvantului nu sa castige o cursa intr-un sezon
    4-Trebuie sa-si permita sa angajeze niste piloti cu adevarat tari pt monoposturile lor pt ca racing nu inseamna doar masini ci si piloti.

    Daca s-ar implica in WRC ar insemna:
    1-Masini care sa spulbere din prima, altfel ar fi priviti ca si "uite-i si pe astia cum si-o iau in barba dar au venit de fita"
    2-Piloti care sa stie bine ca Loeb e de neinvins deci n-au sanse (aici poate aberez un pic)...in concluzie le trebuie Loeb.

    Astea inseamna foarte multe fonduri.
    Si mai au si MotoGP pe cap, si s-au retras ca si echipa oficiala din SuperBike pe motiv de lipsa de fonduri.

    Cand suporti financiar echipe aflate la cel mai inalt nivel competitional..si cel mai scump...cum poti crede ca mai poti gasi fonduri pt o a treia cursa?

    Leave a comment:

  • Guest
    Guest

  • BogdanRR
    Guest replied
    Originally posted by HondaCBR
    degeaba sunt in F1 daca nu au rezultate, asa nu-si fac reclama cu motoare explodate.
    noroc cu ultima cursa, ca mai un pic si ieseam la pensie pana vedeam o cursa castigata de Honda in F1
    Aici iti dau 99,99% dreptate. Rezultate in F1, dupa aceea putem vorbi de alte competitii.

    Leave a comment:

  • HondaCBR
    Senior Member

  • HondaCBR
    replied
    degeaba sunt in F1 daca nu au rezultate, asa nu-si fac reclama cu motoare explodate.
    noroc cu ultima cursa, ca mai un pic si ieseam la pensie pana vedeam o cursa castigata de Honda in F1

    Leave a comment:

  • Guest
    Guest

  • BogdanRR
    Guest replied
    Ca intotdeauna, Udo, un om cu rationament iresprosabil. :wink:

    Leave a comment:

  • hondatu
    Administrator

  • hondatu
    replied
    Eu as zice ca Honda sa nu se mai lege la cap atata pe toate meleagurile si sa ramana acolo unde e dar sa mai faca si treaba (adica in F1 unde deja au ajuns de rasul lumii). Ce reclama iti faci ca dansezi la doua tarabe si la ambele pici pe locul 2? Mai bine mai putin si bine. Iar de reclama nu cred ca duc ei lipsa, atata timp cat sunt in motorsportul rege - F1 - .

    Leave a comment:

Working...
X