Honda in WRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    din cate stiu eu cea mai performanta masina de la Honda e RWD :roll: si a doua dupa ea e tot RWD...
    iar cu bugetu, ce mai conteaza WRC cand pe langa F1 mai sunt prezenti in inca vreo 10 sporturi cu motor pe doua roti, 4 si pe apa

    iar teste in WRC se pot face si pe alt model de masina care apoi v-a fi produs in serie.

    scuze ca m-am bagat in discutia voastra
    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

    Comment


    • #92
      de cind ii dau eu intruna cu sport4 si degeaba?
      se pare ca asta va fi viitorul la honda, cum era si firesc de altfel, awd si turbo.

      cum vrei sa misti o masina cu AWD cu un amarit de 2.0 N/A cu cuplu mic?

      Honda a mai facut motoare turbo, si inca face, vezi key-cars.
      acum iar o dai sucita? de data zici ca au mai facut si inca fac si mai devreme cum era?

      la treaba cu sponsorii nu mam referit ca din banii lor o sa se faca proiectul sau sa se construiasca masina.


      fanii adevarati dela Honda pe care iai intilnit poate era aia din Polonia, am uitat de ei, cu toate ca miai mai spus de atitea ori.


      de unde sti ca nu va intra in 2009 cu un model nou?
      abia a iesit pe piata noul civic. CTR inca nu a iesit. Ai de unde sa sti ce va fi in plan de productie? E timp pina atunci sa iasa cu totul alt model de civic.
      nu erau speculatii, doar au anuntat oficial. sau si ei speculeaza acum?

      nu poti fizic sa accelerezi si sa schimbi directia in acelasi timp pe FWD. inca nu sa facut asa ceva. de asta nu poti avea putere adevarata pe fata.

      S15 de 400 de cai e facut de drifturi. S2k?

      Honda are rezerve mari cash, nu ca multe alte companii.



      Daca e vreun motor nemtesc pe care il admir cu adevarat, este aceasta serie c20 de la Opel, pe care-l consider ultima lucrare cu adevarat inginereasca montata pe o masina germana.
      asta ca raspuns la ultima ta fraza:
      Si ca sa citez un clasic in devenire: "Opel nu e GM pt ca nu are suruburile facute in Alabama". Flip flopper? Dezinformat? Hmm, oare ce sa fie?


      poti sa spui ca Nissan e Renault?
      honda x 5
      "W" stands for Wrong
      Amerika ist Wunderbar

      Comment


      • #93
        CBR, aici vorbim de masina WRC, AWD turbo, nu de RWD sau FWD aspirat. E Honda experta in asa ceva? Asta nu intelege Dixy sau nu vrea sa perceapa. Nimeni nu s-a nascut expert in ceva pe lumea asta, toata lumea invata din experienta si greseli.

        Key-cars turbo sunt ceva antic si banal in Japonia si n-au absolut nici o legatura cu motorsport. Noi aici discutam strict pe masina de WRC si ce presupune asta.

        Fani adevarati Honda am intalnit aici mai multi decat vad pe forumurile voastre pline de show-off-eri si rice-ri care-si trantesc turbo kit pe d16. De altceva decat turbo kit si quarter mile habar n-aveti. Eu ti-am dat un ex cu Polonia, acum o sa te legi intr-un mod penibil de el in toate posturile, alta remarca nu mai ai.

        Eu tot nu vad unde au anuntat ei ca vor intra cu un WRC din 2009. Sport4 va avea SH-AWD...bun, si? De unde esti tu informat ca va avea turbo? Poate la fel de bine sa aiba un V6 sau un K mai potent. Si, in fond, modelele nipone Honda au in marea lor majoritate awd de mult timp. Asta inseamna ca un WRC e inevitabil? Pai, atunci , BMW cu X-drive trebuiau deja sa castige WRC. Ii vezi tu prin WRC? Nici nu se sichisesc. De ce? Filozofia de racing. La fel si la Honda. mai tii minte cuvintele lui Fukui? "Trebuie sa tintim BMW si sa ajungem al nivel cu ei". Dureroase cuvinte pt un fan Honda, dar realiste, in ceea ce priveste motorsportul.

        S2K e imposibil sa-l faci pt drift. Tocmai asta e filozofia racing nr 1 la Honda: echilibrul. Nu puteri ridicole, nu turbo, ci echilibru perfect sasiu-motor.
        Acum nu am timp sa fac lectii de fizica cu tine sau de teorii ale abordarii virajelor. Uite ca eu m-am luat dupa alti prosti si franez inainte de curba cu frana de picior si de motor cu varf-calcai, intru, si inainte de jumatatea curbei accelerez ca sa ies in forta, dozand acceleratia in fucntie de aderenta. Bineinteles, eu fac o prostie, si normal ca trebuie franat pe tot virajul sau franat inainte de viraj si mers in gol pe tot virajul, nu? Tu macar ai vreo idee cum se descurca un CTR/ITR in curbe, ai mers cu asa ceva? Ma indoiesc. De fapt, cred ca n-ai inteles nimic nici din filmele Best Motoring.
        De unde stii ca are Honda rezerve mari cash? Esti adviser-ul lor financiar? Esti contabil la ei? Stii atat de bine ce rezerve financiare au ei alocate pt motorsport? Vorbesti ca sa te afli in treaba. Nici unul dintre noi nu poate stii asemenea lucruri, tot ce putem face e sa speculam pe baza informatiilor. Eu ma ghidez dupa scenarii realiste, potrivite timpurilor, tu dupa scenarii SF: Honda are bani cu diumul si nu mai stie ce sa faca cu ei.

        Nu am voie sa admir un motor bun, indiferent de provenienta? De ce nu ai pus si continuarea, cand am zis de distributie si chiulasa nefiabile? Iarasi exemplifici cu franturi de informatie denaturata, ca ziaristii. Da, c20 a fost un super motor, in schimb ecotec-urile sunt niste balarii, si GM-ul tot este o corporatie de masini comerciale, dar care n-au nici o legatura cu fiabilitatea sau alte calitati tradtitionale.

        Nissan foloseste motoare Renault la modele entry level. Nissan nu este Renault, dar face parte din alianta Renault-Nissan.

        Mai vorbim si noi de WRC strict sau inchid topicul pe motiv de offtopic?

        Comment


        • #94
          am zis initial dupa postul asta sa te las in pace ca nu am cu cine discuta. dar nu ma pot abtine.


          Originally posted by BogdanCTR
          CBR, aici vorbim de masina WRC, AWD turbo, nu de RWD sau FWD aspirat. E Honda experta in asa ceva? Asta nu intelege Dixy sau nu vrea sa perceapa. Nimeni nu s-a nascut expert in ceva pe lumea asta, toata lumea invata din experienta si greseli.

          Key-cars turbo sunt ceva antic si banal in Japonia si n-au absolut nici o legatura cu motorsport. Noi aici discutam strict pe masina de WRC si ce presupune asta.

          Fani adevarati Honda am intalnit aici mai multi decat vad pe forumurile voastre pline de show-off-eri si rice-ri care-si trantesc turbo kit pe d16. De altceva decat turbo kit si quarter mile habar n-aveti. Eu ti-am dat un ex cu Polonia, acum o sa te legi intr-un mod penibil de el in toate posturile, alta remarca nu mai ai.

          Eu tot nu vad unde au anuntat ei ca vor intra cu un WRC din 2009.


          primul post de pe pagina asta al lui jester

          Sport4 va avea SH-AWD...bun, si? De unde esti tu informat ca va avea turbo?

          de la ce sa spus pina acum de acea masina. "4" din sport4 de la ce vine?

          Poate la fel de bine sa aiba un V6 sau un K mai potent.


          k mai potent doar cu turbo, in rest nu va mai fi mai mult de cit gifiie acum la 220 de cai.

          Si, in fond, modelele nipone Honda au in marea lor majoritate awd de mult timp. Asta inseamna ca un WRC e inevitabil? Pai, atunci , BMW cu X-drive trebuiau deja sa castige WRC. Ii vezi tu prin WRC? Nici nu se sichisesc. De ce? Filozofia de racing. La fel si la Honda. mai tii minte cuvintele lui Fukui? "Trebuie sa tintim BMW si sa ajungem al nivel cu ei". Dureroase cuvinte pt un fan Honda, dar realiste, in ceea ce priveste motorsportul.


          au sa nu au experienta? hotarestete.


          S2K e imposibil sa-l faci pt drift. Tocmai asta e filozofia racing nr 1 la Honda: echilibrul. Nu puteri ridicole, nu turbo, ci echilibru perfect sasiu-motor.
          Acum nu am timp sa fac lectii de fizica cu tine sau de teorii ale abordarii virajelor. Uite ca eu m-am luat dupa alti prosti si franez inainte de curba cu frana de picior si de motor cu varf-calcai, intru, si inainte de jumatatea curbei accelerez ca sa ies in forta, dozand acceleratia in fucntie de aderenta. Bineinteles, eu fac o prostie, si normal ca trebuie franat pe tot virajul sau franat inainte de viraj si mers in gol pe tot virajul, nu? Tu macar ai vreo idee cum se descurca un CTR/ITR in curbe, ai mers cu asa ceva? Ma indoiesc. De fapt, cred ca n-ai inteles nimic nici din filmele Best Motoring.


          nu am mers cu asa ceva. despre ce discutam? eu nu invat sa merg cu masina uitinduma la tv.


          De unde stii ca are Honda rezerve mari cash? Esti adviser-ul lor financiar? Esti contabil la ei?


          tu citesti ce spun ei in presa?

          Stii atat de bine ce rezerve financiare au ei alocate pt motorsport? Vorbesti ca sa te afli in treaba. Nici unul dintre noi nu poate stii asemenea lucruri, tot ce putem face e sa speculam pe baza informatiilor. Eu ma ghidez dupa scenarii realiste, potrivite timpurilor, tu dupa scenarii SF: Honda are bani cu diumul si nu mai stie ce sa faca cu ei.

          Nu am voie sa admir un motor bun, indiferent de provenienta?


          aispus ca e pur german. hotareste cind este opel gm si cind nu e.

          De ce nu ai pus si continuarea, cand am zis de distributie si chiulasa nefiabile? Iarasi exemplifici cu franturi de informatie denaturata, ca ziaristii. Da, c20 a fost un super motor, in schimb ecotec-urile sunt niste balarii, si GM-ul tot este o corporatie de masini comerciale, dar care n-au nici o legatura cu fiabilitatea sau alte calitati tradtitionale.

          Nissan foloseste motoare Renault la modele entry level. Nissan nu este Renault, dar face parte din alianta Renault-Nissan.

          deci, daca Nissan nu este Renaul, cum poate fi Opel GM?

          Mai vorbim si noi de WRC strict sau inchid topicul pe motiv de offtopic?

          Eu nu sint offtopic in topicul creat de mine. Citeste primul post de pe topic.
          Acest topic nu este despre WRC.
          Vrei sa iti iei jucariile si sa pleci ca nu iti mai place jocul? Asa cistigi tu un argument? Intorcind spatele celui cu care discuti? Doar atit poti?[/b]
          honda x 5
          "W" stands for Wrong
          Amerika ist Wunderbar

          Comment


          • #95
            'Sports4' vine de la turbo? :lol: Hai nu zau! Si cu SH-AWD ce facem, ala unde intra?

            Experienta in key-cars turbo awd au. Experienta in motorsport cu turbo awd n-au deloc. Un key-car 600cmc turbo awd nu reprezinta nimic pt un viitor WRC awd turbo. Continui sa crezi ca un model WRC este foarte simplu de produs...dovada faptului ca n-ai habar despre masinile din WRC. Tu nici macar nu stiai ca Octavia nu mai ruleaza de ani buni pt Skoda. Cum vrei sa-ti sustii opiniile cand n-ai habar de un anumit sport si te trezesti ca vrei si tu un awd turbo performant?

            Tu crezi ca asta e limita K-urilor aspirate, 220cp? Sincer, in locul tau, cu afirmatia asta, mi-ar fi rusine sa ma dau fan Honda. Ba ii lauzi ca pot orice, ba spui ca motoarele lor gafaie...nici D-zeu nu te mai intelege pe tine.

            Nici eu nu invat de la TV, dar ma uit, inteleg si aplic, ca orice om normal. N-am inca timp de scoala de pilotaj sportiv, cand oi avea, o sa fac una. Daca ale tale capacitati cognitive nu-ti permit sa intelegi nimic din ce arata pe-acolo, nu-i problema mea. Daca n-ai condus CTR/ITR, atunci te sfatuiesc sa nu mai vorbesti aiurea despre mersul lor in viraje si abordarea curbelor in viteza cu ele.

            N-am vazut pana acum nicaieri ca Honda are mari rezerve de cash, daramite ca ar baga acele rezerve in motorsport. In plus, nimeni nu mai tine caramizi de bani in seif, toata lumea ii baga in active. Dar, ma rog, daca stii tu ceva concret, nu te contrazic. Asa sa fie...

            Deci, Opel face parte din corporatia globala GM, iar acel motor a fost dezvoltat de Cosworth, construit de Opel si pus pe o masina germana. Iarasi ai probleme mari de ordin congnitiv, ori iti palce sa te joci cu sensurile. Mai clar de atat, nu se poate.

            Renault-Nissan e o alianta la nivel de motoare si mici componente, GM este o corporatie globala cu sasiuri comune pe mai multe marci. E o mica mare diferenta. E ca si cum ai zice, ce mi-e Kalasnikov, ce mi-e Smith&Wesson.

            Nu-mi iau jucariile si plec, dar intrebam daca mai discutam ontopic sau il inchid. Topciul, din cate vad eu, se numeste Honda in WRC, iar tu provoci un grav offtopic. Te-as fi lasat sa vorbesti aiurea in continuare, dar sunt curios pana unde ajunge logica ta deficitara. Opel nu e in GM, viitorul Honda e turbo...ce urmeaza, Osama bin Laden se converteste la crestinism si Skoda castiga F1 la prima participare?

            Comment


            • #96
              Reluand discutia ontopic, pareri pro si contra pt Honda in WRC.

              Faptul ca Sports4 va avea o versiune finala in 2009 nu inseamna deloc ca Honda se va implica in WRC. BMW are X drive de multa vreme si nu s-a implicat intr-un asemenea proeict, daramite sa se mai reprofileze si pe turbo.
              WRX si Evo au debutat ca versiuni de raliu pe platforma tehnica a variantelor de baza, de-abia pe urma au venit si variantele de strada inspirate din masinile de raliu. La fel si modelele Audi quattro.

              S-a anuntat deja o grupa total noua, Super 2000, care se va dori o alternativa serioasa la WRC, cu motoare aspirate de 2.0 si tractiune integrala. Deja, Renault se implica in proiect cu Logan, Peugeot cu 207, etc. Eu, personal, aici as vrea sa vad Honda, nu sa renunte aiurea in tramvai la imaginea de constructor redutabil de motoare normal aspirate. Costurile implicarii intr-un asemenea proiect ar fi mult mai mici si impactul de imagine mai bun.

              Dixy, cizmarul zice asa: continuam ontopic pe subiect, frumos, fara quote-uri si replici inutile (adeseori penibile, cu logica de gradinita grupa mica), ori inchidem topicul. Leana zice da, Nicusor la fel, Valentin da din cap afirmativ, Zoe se uita ca tampita, dar pare de acord, tu ce zici?
              Apropo, stai rau de tot si la economie, daca ai ajuns sa confunzi aliantele cu corporatiile globale.

              Comment


              • #97
                Eu as zice ca Honda sa nu se mai lege la cap atata pe toate meleagurile si sa ramana acolo unde e dar sa mai faca si treaba (adica in F1 unde deja au ajuns de rasul lumii). Ce reclama iti faci ca dansezi la doua tarabe si la ambele pici pe locul 2? Mai bine mai putin si bine. Iar de reclama nu cred ca duc ei lipsa, atata timp cat sunt in motorsportul rege - F1 - .
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • #98
                  Ca intotdeauna, Udo, un om cu rationament iresprosabil. :wink:

                  Comment


                  • #99
                    degeaba sunt in F1 daca nu au rezultate, asa nu-si fac reclama cu motoare explodate.
                    noroc cu ultima cursa, ca mai un pic si ieseam la pensie pana vedeam o cursa castigata de Honda in F1
                    http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                    Comment


                    • Originally posted by HondaCBR
                      degeaba sunt in F1 daca nu au rezultate, asa nu-si fac reclama cu motoare explodate.
                      noroc cu ultima cursa, ca mai un pic si ieseam la pensie pana vedeam o cursa castigata de Honda in F1
                      Aici iti dau 99,99% dreptate. Rezultate in F1, dupa aceea putem vorbi de alte competitii.

                      Comment


                      • Dixy, cu tot respectul trebuie sa te contrazic...desi imi pare rau ca intervin in discutia dintre tine si Bogdan.

                        ok sa presupunem ca va iesi un model awd cu turbo si o cutie de maimute in plus, but you are missing the point here...

                        1-in primul rand nici nu stim daca va fi aruncata in WRC
                        2-este drept ca filozofia Honda poate suferi unele modificari dar deocamdata NU le-a suferit si se pare ca nici in viitorul apropiat.
                        3-In F1 Honda mai intai trebuie sa faca dovada unei masini competitive in adevaratul sens al cuvantului nu sa castige o cursa intr-un sezon
                        4-Trebuie sa-si permita sa angajeze niste piloti cu adevarat tari pt monoposturile lor pt ca racing nu inseamna doar masini ci si piloti.

                        Daca s-ar implica in WRC ar insemna:
                        1-Masini care sa spulbere din prima, altfel ar fi priviti ca si "uite-i si pe astia cum si-o iau in barba dar au venit de fita"
                        2-Piloti care sa stie bine ca Loeb e de neinvins deci n-au sanse (aici poate aberez un pic)...in concluzie le trebuie Loeb.

                        Astea inseamna foarte multe fonduri.
                        Si mai au si MotoGP pe cap, si s-au retras ca si echipa oficiala din SuperBike pe motiv de lipsa de fonduri.

                        Cand suporti financiar echipe aflate la cel mai inalt nivel competitional..si cel mai scump...cum poti crede ca mai poti gasi fonduri pt o a treia cursa?
                        If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                        2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                        ex - 1986 Honda MT5
                        ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                        ex - 2001 Honda Civic Type-R
                        ex - 2007 Honda Jazz

                        Comment


                        • honda deja a facut turbo si SH-AWD, vezi Acura RDX
                          iar cu fond-urile la superbike cred ca te-ai informat gresit, de acolo au plecat toate echipele de uzina tocmai pt. ca erau favorizati ducati prin regulament, cei cu 4 in linie tot timpul au trebuit sa mearga cu restrictoare de aer si multe alte restrictii ! Si acum 2 sau 3 ani a castigat la piloti un privat cu Honda CBR, motocicleta cumparata din magazin si cu modificari (nu foarte multe pentru ca sunt restrictii).
                          Superbike este cam ca si grupa N la raliu, cu motoare de productie.
                          http://www.autospeed.ro - Setari ECU (MoTeC, AEM EMS, Apexi, reflash pt. EVO si Subaru )

                          Comment


                          • Sunt de acord ca SBK este un fel de grupa N, insa nu toate echipele s-au retras...Suzuki, Kawasaki, Yamaha, Ducati, Aprilia au ramas...adica toate in afara de Honda la care se zice ca ar fi un aport de uzina la Ten Kate...dar e bogus.
                            Restrictiile erau, printre altele: 4 cil si 750 cmc, 3cil si 900 cmc, 2 cil si 1000cmc... dar au picat si astea.
                            oricum tema asta o dezbatem mai bine pe zona moto...

                            Despre SH-AWD eu nu am spus ca nu s-a facut ci doar ca DEOCAMDATA filozofia Honda nu include WRC...
                            Daca filozofia unei marci nu admite pe moment un gen de competitii asta nu inseamna ca nu poate avea transmisie integrala si turbo vre-unul din modelele produse de respectiva marca.

                            Despre fonduri...noi o privim usor...daca e honda inseamna ca are si trebuie sa bage bani in toate cursele, dar nu e tocmai asa. Absolut toate companiile au un plan de investitii, cheltuieli, amortizari si asa mai departe, nu cresc banii in copac ca si eu i-as culege...
                            If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                            2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                            ex - 1986 Honda MT5
                            ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                            ex - 2001 Honda Civic Type-R
                            ex - 2007 Honda Jazz

                            Comment


                            • Off-topic:

                              Proton ar putea intra in WRC !

                              http://www.auto.ro/sport/proton-ar-putea-intra-in-wrc

                              Proton nu este o companie care sa iasa prea mult in evidenta, poate doar cu faptul ca detine marca Lotus. De altfel, tocmai brandul britanic ar putea fi salvarea lor. Mai exact, Lotus ar putea sa le dea o mana de ajutor celor de la Proton in incercarea lor de a intra si, evident, a face performanta, in cursele de raliuri clasice.

                              Locul ramas vacant cand Subaru s-a retras din Campionatul Mondial de Raliuri ar putea fi luat de Proton, producatorul malaezian avand deja un autovehicul de curse, Satria Neo S2000. Acesta este un automobil ce are la baza modelul R3 Satria preparat, ati ghicit, cu ajutorul inginerilor de la Lotus.

                              Iar la volanul masinii cu care malaezienii vor sa rupa gura targului in WRC ar putea fi nimeni altul decat... Petter Solberg, fostul Campion Mondial ramas pe drumuri dupa retragerea Subaru. Dar astea sunt, deocamdata, doar niste zvonuri.
                              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                              Comment


                              • o masina preparata ptr grupa S2000 merge in IRC nu in WRC .
                                probabil ca ptr cei de la auto.ro e acelasi lucru .
                                civic EM2

                                Comment

                                Working...
                                X