Honda in WRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Citat:
    ar ajuta vinzarile fantastic de mult in Europa.


    Ei bine, aici te contrazici tu. Cum sa ajute vanzarile in Europa, cand niponele sunt oricum privite aici cu atata scepticism, si tu spui asta mereu? Felia de piata a STI si EVO oricum e mica, ce sa faca Honda, sa se inghesuie pe un 15-20% dintr-un un segment de nisa de 0,01% din total, pe care oricum n-are nici o traditie? E sinucidere curata asta, bani aruncati in vant. Uiti ca aici e taramul M-urilor, RS-urilor, GTI-urilor, VR6-urilor, etc. Stai linistit, ca nu viseaza nimeni WRC asa de des, mai degraba F1 decat WRC. Honda face masini de strada sportive excelente deja, pe felia ei de piata e imbatabila (sportive compacte FWD), deci si motivul asta scartaie rau.
    am explicat doar cum vad eu lucrurile cu vinzarea in Europa.
    cistigi curse, creezi traditie, vinzi masini.
    Conceptia europenilor despre masini japoneze e total pe linga. Deci trebuie sa le vorbeasca pe limba lor, exact asa cum inteleg ei masinile.



    lasa pe fraierii din polonia cu honda.

    De ce nu te uiti la Signal (o firma extrem de tare in performance tuning pt japoneze) care are cea mai rapida Civic din lume, mai rapida decit orice ferrari. si are doar FWD si 4 cilindrii. este aia portocalie. Eu am si avut ocazia sa o vad.
    cine naiba or fi polonezii de au ajuns punct de referinta in domeniul auto si mai ales de performance tuning la Honda?


    iti recomand cu mare caldura www.k20a.org pentru a te documenta in adinc despre ce poate un motor seria K. de la oameni care se joaca cu Honda de zeci de ani. Nu de la aia din fundul pamintului care habar nu au cum actioneaza un vtec cu toate ca e mai simplu decit orice sistem.
    la forumul ala (trebuie facut cont) gasesti oameni care sint mecanici, oameni care au facut schimbari si modificari serioase, oameni care au mai avut 10 Honda pina acum, oameni care numai cu Honda lucreaza, oameni cu idei extreme si multa practica, oameni care cunosc motoarele de honda si specificatiile de de stringere a fiecarui surub de la motor, mai bine decit ziua de nastere a nevestei lor.

    altul din tara civicului www.socalcivic.com

    credema ca vad honda mai mult decit vezi tu dacia pe strada.

    voi cu totii sinteti noi la aceasta marca si inca aveti de invatat mult despre ce poate un motor de honda si cit de multa suferinta poate sa indure de la un maniac de posesor.

    eu de multe ori nu am nevoie sa ma uit pe clipuri pe internet sa vad ce mai face o Honda, le vad pe strada bine.

    De seria D de la civic se poate spune ca e un motor pe care poti sa pui Turbo?
    100 de cai in plus fara sa schimbi nimic intern la motor se poate?
    si sa mearga fara probleme.

    oare cei nebuni care pun turbo pe S2k crezi ca nu stiu ce fac? si ca nu au oare ceva experienta in acest domeniu?



    in legatura cu montatul unui turbo kit pe o masina fata de un S/C, gindestete un pic de tot cu capota desfacuta la masina ta sa iti dai seama cit de complicat si de greu va fi sa faci asa ceva.
    Apoi imagineazati un S/C montat in 2 ore maxim.


    cautai pe net pe cei de la signal auto, sper sa aibe ceva poze si articole despre ce fac ei in timpul liber.
    honda x 5
    "W" stands for Wrong
    Amerika ist Wunderbar

    Comment


    • #32
      asta nu e civicul de care iti spuneam e doar unu mai nou.

      http://www.signalauto.co.jp/USAindex.html

      mecanicii astia de la signal nu vorbesc mai deloc engleza. si credema ca nu stiu o boaba de poloneza.



      http://superstreetonline.com/feature...bo_import_car/


      http://turbounlimited.com/index.htm


      http://www.vividracing.com/catalog/p...20e1a7ceebecf1


      http://www.s2ki.com/forums/index.php...f=107&t=285700


      unu din Grecia vrea turbo, nu e nebun din america:

      http://www.s2000.com/forum/viewtopic.php?p=3015


      http://www.s2000.com/forum/index.php...eaad0696dd6f4e


      http://www.homemadeturbo.com/forum/i...?topic=55577.0


      http://www.clubcivic.com/board/showthread.php?t=6627


      http://www.d-series.org/forums/showthread.php?t=16510


      http://www.dragsource.com/board/viewtopic.php?t=7896

      HASPORT sint regi in printa performatelor scoase din Civic. (nici ei nu vorbesc poloneza)


      http://www.honda-tech.com/zerothread?id=874433


      http://www.lowmotion.org/viewtopic.php?p=347703


      http://www.sportcompactcarweb.com/fe...0_turbo_civic/


      alt civic portocaliu cu motor de NSX

      http://www.superstreetonline.com/fea...ne/index1.html



      cel turbo:
      "When we said extreme, we meant it, and we weren't talking about Johnny's long overdue makeover. With the help from a host of GReddy components such as a TD06-L2 turbo, front-mount intercooler, Airinx intake, and Profec e-01 boost controller, Signal Auto managed to put out a brag worthy 374.6 hp to the wheels. Of course, a one-off exhaust manifold, a Tanabe exhaust, and an HKS F-Con V Pro did their share of making this car go fast as well. Slap all that power into a car that weighs in the mid 2,000-pound range and you have a trip way more intense than any ride you'll find at Wally World."


      uite cum arata un sistem turbo de civic:

      http://www.4myride.com/index.cfm?cmd...il&pId=4015722


      un S/C e 10% din tot ce e acolo.


      si acum asta este Civic de care iti spuneam mai sus:


      http://www.superstreetonline.com/fea..._2/index1.html
      honda x 5
      "W" stands for Wrong
      Amerika ist Wunderbar

      Comment


      • #33
        528 de cai pe S2K o fi de ajuns?

        Link

        "Okay folks. I think the time has finally arrived for me and my baby to depart from each other. I'm selling a turbocharged 2002 S2000. This car has been written up in many magazines. There are over $40k worth of mods in this beast. This thing has always been a toy car for me. I hardly drive this thing. It has 25,500 miles on it. And only 2,500 miles on the rebuilt bottom end. Why rebuilt? Well, definitely not because I broke it. It's because I stroked it to a 2.2liter and lowered the compression. I will have all the technical specs below. To make the long story short, I'm selling it because I need a new toy. There is absolutely NOTHING wrong with this car. It's in perfect condition. The motor is strong and healthy. With 91 pump gas, this car dynoed in at 438hp. With C116, it made 528hp. XS-Engineering in Huntington Beach built this car for me completely. They are one of the top tuning shops in the west coast. Please check out their website listed below."

        "http://xs-engineering.com/carsforsale.asp?filter=10&id=29

        and here:

        http://www.jtuned.com/content/templa...d=431&zoneid=1

        Here are the tech specs:

        528whp S2000

        Asking

        Description:

        Sebring Silver

        25,500 total miles

        2,000 miles on engine

        If you are interested, please contact Nick Yen directly at (626) 318-5966 or nickyen@gmail.com. Serious inquiries only. Thank you.

        Chassis Code: AP1

        Curb Weight: 2820lbs

        If you serious about this vehicle, please email me at: nickyen@gmail.com

        Thanks.
        Engine Code: F20C

        Type: Inline-4, aluminum block and head

        Internal Modifications: Arias Forged Pistons, Crower Connecting Rods

        External Modifications: XS Engineering Custom RaceMax Turbocharger System, XS Engineering Custom Power IC, XS Engineering tubular exhaust manifold, XS Engineering Power Pack Ignition Amp, HKS Racing Wastegate, XS Engineering BFV

        Engine Management Modifications: HKS F-CON V-Pro, high volume fuel pump, 800cc injectors x 4

        Valvetrain: DOHC, 4 valves per cylinder

        Bore x Stroke: 87mm x 91mm

        Compression Ratio: 9.2:1

        Horsepower: 452.2whp (91octane) / 528.3whp (VP Racing C16)

        Torque: 325.4ft/lbs (91 octane) / 426.3ft/lbs (VP Racing C16)

        Redline: 9000rpm

        Drivetrain:

        Layout: Longitudinal front engine, RWD

        Drivetrain Modifications: ACT Clutch

        Transmission: Stock

        Differentials: Stock

        Sparco Torino seats

        Alpine CD Headunit w/ MP3 Input

        Alpine 6 disc Changer

        MB Quarts Speakers x4

        JL Audio 12" sub

        Battery Capacitor

        Blitz Turbo timer

        Blitz SBC Id Boost Controller

        Blitz Gauges: EGT, Temp, Oil Pressure, Boost

        HKS V-Pro ECU

        C-West body kit, Renova hood, JDM headlights, 2004 taillight conversion.

        Exhaust: R-sr custom EX-Mag (straight thru)

        Front: JIC FLT-A2 coilover suspension, Spoon Lower X Bar

        Rear: JIC FLT-A2 coilover suspension, Spoon Lower X Bar

        Wheels: SSR Professors 18 x 8F, 18 x 9.5R

        Tires: Nitto NT555 225/40/18F, 255/35/18R
        honda x 5
        "W" stands for Wrong
        Amerika ist Wunderbar

        Comment


        • #34
          Deci, in primul rand, Polonia a castigat anul asta vreo 3 sau 4 grupe la King of Europe, cel mai tare concurs de drag racing din Europa. Au venit cu masini de 8-9s pe sfert, si au devenit de cativa ani adversari foarte redutabili. Daca nu cunosti faptul ca Polonia e foarte sus la capitolul drag racing, alaturi de tari ca Suedia sau Belgia care au deja tradtie bogata in asa ceva, atunci mai informeaza-te. Faptul ca tu aproape spui "ce mi-e Polonia, ce mi-e Romania" la masini de curse, e egal cu a spune "ce mi-e Lamborghini, ce mi-e Lada". Deci superficialitate la greu.

          Eu te trimit pe un alt forum emblema, civictype-r.co.uk . Du-te te rog pe forum si spune ca turbo e o solutie excelenta pt CTR. Mai mult ca sigur, aproape vei putea auzi un cor de rasete venind dinspre toti userii. Acolo chiar sunt oameni care se pricep si au testat N sisteme pe K-ul de pe CTR. De acolo m-am informat cu privire la slaba fiabilitate a sistemelor turbo pe K. Ma tem, totodata, ca tu confunzi gluma aia de A3 de ve vechiul Si cu A2 de pe CTR. Sisteme turbo pt Si am vazut si eu gramada, dar tot asa, cu presiune mica. Revenind la clubul CTR UK, Anglia este patria a 2-a a Honda ca motorsport ADEVARAT (nu liniute, alea nu sunt motorsport, sunt show-off). Prin urmare, experienta in privinta tuning-ului de motoare K este mult mai mare si oamenii inteleg ca nu trebuie sa strici echilibrul unui CTR cu sisteme turbo si puteri ridicole.

          Boala americanilor cu cuplul enorm intrece orice limita a bunului simt, de aici si tentativele tot mai hilare de a pune turbo imense sau motoare cat mai mari. Am vazut chiar si Si cu motor LS1 de C5. Ridicol!!! "Rice"-rii de p-acolo de la voi, in afara de straight line si quarter mile, habar n-au, am citit post-urile la multi pustani de pe forumurile lor, "imi iau Civic, ii pun 'a kickass big turbo' si fac toate muscle car-urile". Lame! Am vazut destul de multe filme cu comportamentele haotice ale Civic-urilor cu turbo ca sa incerci sa ma convingi de altceva. Pe linie dreapta rulz(pana la urma, ce masina n-ar fi 'queen' pe linie dreapta cu ditamaia turbo sau bi-turbo si 5 butelii de NOS?), in schimb nici vorba de echilibru in viraje sau mai stiu eu ce. Torque cu galeata, ca de restul nu ne pasa.

          Bun, S2K de 528...Si? Amuse S2K are 550cp cu compresor. Nu aici tb sa se canalizeze discutia, pt ca un WRC NU INSEAMNA DOAR MOTOR TURBO SI UN SIMPLU AWD si gata, odata si pt totdeauna. Inseamna un echilibru intre multe componente. Nu mai compara, pt numele lui D-zeu, masini de sfert de mila si de curse pe autostrada cu WRC. Sunt T-O-T-A-L diferite.

          Stiu foarte bine diferentele dintre supercharger si turbo, cu avantajele si dezavantajele lor. Apropo de treaba asta, VW a facut un lucru extraordinar combinand cele 2 metode de admisie fortata pe motorul TSI. Daca, pe de o parte, ii critic pentru politica lor la modele si fabilitatea ce lasa de dorit, pe de alta, au un mare BRAVO de la mine pt acest TSI.

          In ultimul rand, am uitat sa comentez vis-a-vis de afirmatia ta, ca am fi fani Honda de conjunctura, din nimereala. Daca ma uit doar la posturile din topicul asta vad, cu cea mai mare sinceritate, doar un singur fan Honda de conjunctura: chiar tu, Dixy. Sa afirmi sus si tare ca Honda ar trebui sa intre in WRC si, mai ales(!!!), pe felia de piata auto a lui Subaru si Mitsu cu un sport sedan AWD turbo, e de-a dreptul hilar si trist in acelasi timp.
          Iti recomand, totusi, sa te informezi asupra filozofiei Honda in ceea ce priveste racing-ul. Adevaratii fani Honda apreciaza modelele sportive ale marcii tocmai pt ceea ce sunt si n-am mai auzit pe nici un fan adevarat Honda sa propuna ce propui tu.

          Vad ca ai ocolit ultima mea intrebare:

          Ce impact/beneficii/vanzari/succes crezi ca ar avea un sedan BMW 320 4inline turbo AWD? Dar un Subaru hatchback de 2.0 N/A la 200-220cp FWD sau coupe de 3.2 340cp RWD cu 8000rpm?
          Si sa nu imi tranteti vreo gogoasa de genul BMW si Subaru nu se compara cu Honda. Sunt deja "fumate".

          Comment


          • #35
            De ce insisti cu niste oameni care nici pe harta nu apar?

            Polonia, Belgia, Suedia si mai stiu eu ce tari mici si nesignificative aduci in discutie.

            Europenii sint niste prosti in privinta la performance tuning pentru masini japoneze. Nu au habar cu ce se meninca. Au crescut mulgind un BMW de zeci de ani si acum cred ca stiu totul despre japoneze.

            Tu chiar crezi ca prostii aia de englezi care nu stiu sa stringa un surub ca lumea la fabrica de Honda de la ei au habar de Honda?
            Sa vezi tu ce ar ride cu .... zeci de forumuri daca le spui ca nu se poate pune turbo pe un K sau orice alt motor honda.

            De unde le scoti tu ca in NA nu se fac curse cu Civic ci doar linii drepte? Cum poti sa vorbesti despre ceva care nu sti?
            Sint in Europa companii de performance tuning japoneze? Aveti acolo mecanici japonezi?

            Nu e vorba de cuplu la turbo pe continentul american. ci de cai putere. Cei de aici pastreaza filozofia lui Honda, adica putere mare si cuplu mic.

            Lasama cu tipeniile europene in domeniu de Honda ca mi se face greata.
            Este o lume insignificativa de la care nu ai nimic de invatat.
            honda x 5
            "W" stands for Wrong
            Amerika ist Wunderbar

            Comment


            • #36
              Bine, asa e. Aici sunt numai prosti, voi sunteti o natie de oameni destepti, cu mecanici care se nasc la toate colturile. Ai dreptate, Suedia, Belgia, ce-s alea? Tari bananiere. Umbla maimutele din copac in copac prin Europa, cica unele ar fi descoperit si focul ciocnind 2 pietre accidental. Japonezii, nici vb sa ajunga p-aici, ca nu le plac maimutele.
              Din pacate, trebuie sa-ti spun ca esti extrem de limitat la continentul NA la cunostinte despre aria motorsport si vorbesti extrem de superficial despre ceva ce nu stii. Dar... ma rog. Eu intrerup discutia aici, ca o dam in afirmatii hilare si n-are rost.
              Ai dreptate, Honda tb sa intre in WRC. Si, odata intrata, va rasturna intr-un mod brutal suprematia Subaru, Mitsu, Citroen, Peugeot, etc. Si modelul de strada va face pipi pe STI si EVO, si la vz, si la perfromante, si la tot. Si vad un viitor in care Honda va construi nava lui Piccard, iar Piccard va fi urmasul lui Socihiro Honda. Si...m-am trezit din somn.


              Putere mare si cuplu mic cu turbo pe Honda, pastrand astfel filozofia intacta? Cum de nu m-am gandit la asta? E incredibil...

              Comment


              • #37
                ai dreptate in ceeace ce priveste motorsport. sint foarte limitat la asta. daca ai observat nu prea ma bag in discutiile de F1, motociclete si alte chestii care nu imi sint cunoscute.

                In materie de Honda de strada in schimb o sa mai am multe de spus.

                In tarile voastre bananiere nu sint nici urma de mecanici cu experienta de masini japoneze. Voi sinteti mult mai xenophobi.

                Iti spun inca o data de cei de aici care abia stiu sa ceara apa pe Engleza dar in schimb gindesc in parametrii de motoare.


                O intrare automata in WRC pt Honda nu ar insemna o invingere automata a competitiei, dar nici nu cred ca ar fi pe acelasi loc cu Octavia.

                Ar fi un mare boost la vinzari pentru ei in Europa.
                Ar fi un Civic excelent pt strada.
                Gindestete cum ar fi un civic (fie el sedan, coupe sau H/B) cu AWD si turbo/supercharged. Daca iti place cum merge Honda si WRX sau EVO imagineazati cum ar fi o Honda cu aceeasi tehnologie.

                Dar cu mare,mare noroc vom avea parte (sper muuuuuuult de tot) in 2008 de un Accord (TSX) exact pe acest principiu. AWD (SH-AWD) si Turbo.
                Nu pot decit sa vizes la vremea cind o sa iasa asa ceva pe strada (mai ales daca pastreaza si acel design pe care SPORT4 Concept il are).
                honda x 5
                "W" stands for Wrong
                Amerika ist Wunderbar

                Comment


                • #38
                  Originally posted by BogdanCTR
                  Putere mare si cuplu mic cu turbo pe Honda, pastrand astfel filozofia intacta? Cum de nu m-am gandit la asta? E incredibil...
                  nu imi spune ca nu sti de motoarele de honda care au cuplu mic si putere mare.
                  honda x 5
                  "W" stands for Wrong
                  Amerika ist Wunderbar

                  Comment


                  • #39
                    Numero uno, nu o mai da cu xenofobia din Europa si cu lipsa de mecanici japonezi, ca te afunzi din ce in ce mai mult in penibil. Nici macar nu-ti poti inchipui cate nipone de 600-1500cp sunt in Europa de V. Daca-ti spun ca cel mai puternic Evo din lume e in Europa, ma crezi? Sau ca in Germania si Suedia, Supra de 600-800-1000cp sunt banalitati la curse? Deci las-o moale, daca nu cunosti situatia. Cauta si tu King of Europe si o sa vezi doar o parte din actiune.
                    Numero due, Skoda nu participa cu Octavia in WRC, ci cu Fabia. Dar ma rog, pt tine, Octavia, Fabia, acelasi gunoi, nu? Asta e deja aroganta.

                    Eviti intrebarea mea, pe care ti-o adresez insistent, daca vrei o si pun la semnatura:

                    Ce impact/beneficii/vanzari/succes crezi ca ar avea un sedan BMW 320 4inline turbo AWD? Dar un Subaru hatchback de 2.0 4inline N/A la 200-220cp FWD sau coupe de 3.2 340cp 6inline RWD cu 8000rpm?

                    Eu nu pot decat sa-i compatimesc pe cei care vor sa vada traditia si filozofia Honda facuta praf si pulbere pt niste target-uri ridiole de imagine si piata.

                    nu imi spune ca nu sti de motoarele de honda care au cuplu mic si putere mare.
                    Ai spus asa: acolo la voi, la aia dashtepti, se cauta sa se pastreze traditia Honda cu putere mare si cuplu mic. Spune-mi si mie, cum D-zeu faci asta daca pui TURBO? Cum??

                    Comment


                    • #40
                      urmeaza sa vedem cum se va vinde BMW 335 care are Turbo (inca nu sa anuntat daca o sa fie si cu AWD), Subaru nu face nimic care nu e AWD, deci nu stiu sa iti raspund, iar de 3.2 6L 340 de cai cu 8000 RPM (presupun ca e M3 asta) mi se pare ca are pe aproape. BMW este o marca neglijata de mine, deci iti pot raspunde multe despre asta.


                      deci la motorul de Honda, daca te documentezi mai atent, ai sa pbesrvi ca are cuplu mic. In comparatie cu multe alte motoare de aceeasi capacitate.
                      Ei preferind sa faca cai putere mare la turatie mare unde cuplul este maxim. Europenii fac invers, cuplu mare la RPM mic care scade la turatie mare unde creste puterea.
                      Este o filozofie tehnica proprie lui Honda.
                      O functie invers proportionala intre putere si cuplu. Cu cit mai mult creste puterea cu atit mai mult scade cupul. Stiu, este ceva greu de imaginat pentru multi oameni.
                      Cind adaugi un charger (fie turbo fie sper) puterea si cuplul cresc proportional. deci ratia de putere cuplu nu se va inversa. Sa zicem spre ex ca la adaugarea de turbo vei obtine 100 de cai in plus si inca 100 de lbft de cuplu. daca pleci de la 127 de cai si 114 lbft de cuplu vei avea cu 100 mai mult la fiecare. 114 e un cuplu mic totusi (154 Nm). (asta e un motor de 1.6 si 1.7 (diferenta le cuplu intre ele e de 4 ftlb la cel de 1.6 ai 110 lbft).
                      Uitate la motorul tau ce cuplu are, uitate la renault 2.0 ce cuplu are si orice alta masina vrei tu (alfa, BMW, Opel, etc). Vei observa ca Honda are cel mai mic cuplu la acelasi litraj, dar in schimb cea mai mare putere (NA).


                      De cind nu mai participa Octavia in WRC?
                      Ai dreptate, in fond tot Skoda este (sau VW), nu vad nicio diferenta intre ele.


                      am mai pus niste linkuri mai sus, mai pun...

                      http://www.cybernationmotorsports.co...tm.asp?m=27552

                      http://www.hksusa.com/info/?id=2589

                      http://www.hksusa.com/info/?id=2070

                      http://carv2.com/site/project_detail.cfm?id=321

                      http://www.cybernationmotorsports.com/

                      http://forums.clubrsx.com/showthread.php?t=644

                      http://www.revhard.com/turbokit/rsxturbokit.asp

                      http://www.turbokits.com/rsx_turbo_kits.html


                      spune daca vrei si partea a treia la linkuri.
                      honda x 5
                      "W" stands for Wrong
                      Amerika ist Wunderbar

                      Comment


                      • #41
                        335 este un 3.0 6inline cu biturbo soft rau de tot. Nu vad nici un 335 prin WRC. Eu vorbeam de 320, deci sedan sport, cu AWD si 4inline turbo. Tie tb sa-ti repete omul de mii de ori pana intelegi.
                        Recapitulam: sedan(adica 4 usi), 320, un 2.0 cu 4 cilindrii in line, cu turbo si AWD. Ce impact crezi ca ar avea exact un model ca asta pe piata?
                        Subaru 6inline? Asta in ce film SF? Subaru merge pe boxer. 3.0 H6 boxer, dupa cate stiu eu, nu e 3.0 6inline.

                        La fel, ce impact crezi ca ar avea pe piata, spre ex, o surata Coupe de-a lui Impreza cu un 6 inline normal aspirat de mare turatie? Impreza Coupe 3.2 340cp 6 inline. Sau o surata Compacta, de 2.0, 4 inline(nu boxer), 220cp.
                        Citeste bine de tot intrebarile ca altfel iti repet de cate ori e nevoie.

                        Incercam doar sa-ti arat, din perspectiva altor marci, cam ce impact ar avea Honda cu ceea ce propui tu (Honda avand o imagine mult mai slaba in Europa in general).
                        Un viitor Sedan gen Accord cu 2.3 turbo 240cp, sa zicem, si SH-AWD, nu ar concura sub nici o forma cu STI si EVO, ci cu A4 quattro TFSI, sau cel mult cu 330xi.

                        Octavia nu mai e din 2003 in WRC, Fabia a intrat in 2004. Actualizeaza-ti informatiile despre WRC, daca tot insisti asupra lui.

                        Link-urile alea nu fac decat sa intareasca parerea mea (si a altor mii si mii de US 'lovers') 'buna' despre filozofia americana: the bigger the torque=the better the kickass si quarter mile runs rulz.

                        Adica, ce vrei sa-mi spui tu mie e ca turbo pe motor Honda pastreaza cuplul la o diferenta constanta mica fata de putere? Aha...partial adevarat, desi asta nu inseamna ca pastreaza filozofia Honda (care contine elementele N/A-cuplu mic-putere destul de mare, nu ridicol de mare-turatie mare, si nu cuplu-la diferenta mica fata de putere).
                        Pai si ce ne spune asta?
                        Pai ne spune asa...cum in WRC e nevoie de torque si nu de putere (masinile sunt limitate la 300cp, dar au peste 500Nm cuplu), ajungem la concluzia mea: un motor Honda nu are ce cauta in WRC. Te-ai prins?

                        Orice motor N/A de la mama lui pe care se pune turbo nu poate fi niciodata la nivelul unui turbo de fabrica. Asta si tu o stii. Deci toata discutia cu K-uri cu sistem turbo e inutila. Trebuie o alta serie de motoare.

                        Si aici ne intoarcem la intrebarea care ne fierbe: Merita sa faca Honda atat de multe cheltuieli pt o piata atat de mica, cu motor nou, sasiu nou, transmisie noua, AWD potrivit, etc.? Mai mult, merita sa-si calce pe traditie?

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by BogdanCTR
                          335 este un 3.0 6inline cu biturbo soft rau de tot. Nu vad nici un 335 prin WRC. Eu vorbeam de 320, deci sedan sport, cu AWD si 4inline turbo. Tie tb sa-ti repete omul de mii de ori pana intelegi.
                          Recapitulam: sedan(adica 4 usi), 320, un 2.0 cu 4 cilindrii in line, cu turbo si AWD. Ce impact crezi ca ar avea exact un model ca asta pe piata?
                          Subaru 6inline? Asta in ce film SF? Subaru merge pe boxer. 3.0 H6 boxer, dupa cate stiu eu, nu e 3.0 6inline.

                          deci uite ce am zis eu: "
                          urmeaza sa vedem cum se va vinde BMW 335 care are Turbo (inca nu sa anuntat daca o sa fie si cu AWD), Subaru nu face nimic care nu e AWD, deci nu stiu sa iti raspund, iar de 3.2 6L 340 de cai cu 8000 RPM (presupun ca e M3 asta) mi se pare ca are pe aproape. BMW este o marca neglijata de mine, deci iti pot raspunde multe despre asta."

                          nu stiu ce ai intels tu. Nu am pomenit nimic de un Subaru cu 6L.
                          BMW nu imi aduc aminte sa fi vazut in WRC. Are vinzari inca destul de bune, deci nu ii trebuie reclama asa de mare la WRC sa isi creeze o imagine buna pe piata.
                          335 abia a aprut pe piata. Inca (nu stiu daca o sa o faca) nu are AWD pe seria 3 cu 335.
                          de 320 cu turbo si AWD nici nu stiu daca exista, deci nu pot sa te ajut.



                          La fel, ce impact crezi ca ar avea pe piata, spre ex, o surata Coupe de-a lui Impreza cu un 6 inline normal aspirat de mare turatie? Impreza Coupe 3.2 340cp 6 inline. Sau o surata Compacta, de 2.0, 4 inline(nu boxer), 220cp.

                          deci se pare ca tu esti cel care incurca motoarele la subaru cu 6L

                          Citeste bine de tot intrebarile ca altfel iti repet de cate ori e nevoie.

                          Incercam doar sa-ti arat, din perspectiva altor marci, cam ce impact ar avea Honda cu ceea ce propui tu (Honda avand o imagine mult mai slaba in Europa in general).
                          Un viitor Sedan gen Accord cu 2.3 turbo 240cp, sa zicem, si SH-AWD, nu ar concura sub nici o forma cu STI si EVO, ci cu A4 quattro TFSI, sau cel mult cu 330xi.

                          corect e din alta clasa. ar concura cu legacy H4 turbo de 250 de cai (243 reali si 244 ftlb cuplu) deci foarte apropiat de K23 de pe RDX pe hirtie. dar acest motor setat, de fabrica, ar fi mult mai eficient din punct de vedere de performante pt un eventual concurs in WRC. Nu uita ca motorul nu se modifica numai din presiunea la turbina ci si din valve, duratia de deschidere, marimea lor, cursa scurta (cai putere mari cuplu mic) sau lunga (favorabila unui cuplu mare) si poti sa ai max de 300 decai doriti de regulile WRC si cuplu cu galeata. RDX are invers de cum eram obisnuiti cu totii, adica cai multi si cuplu mic. Are 240 de cai si 260 ftlb cuplul. Eu zic ca se poate sa scoata Honda si un motor foarte bun in acordanta cu teoria generala din WRC. STI are 300 cai si 300 ftlb cuplul.

                          Octavia nu mai e din 2003 in WRC, Fabia a intrat in 2004. Actualizeaza-ti informatiile despre WRC, daca tot insisti asupra lui.

                          insist asupra marcii Honda sa isi creeze o imagine mai buna pe in Europa. In America nu exista nimic comparabil cu WRC. Vinzarile din America nu sufera din cauza asta. Dar au avut si 30 de ani de tras tare sa ajunga la acest nivel. In America inafara de imigranti (majoritatea lor din Europa si ceva parti din Asia) nu are nimeni idee ce este si daca exista WRC.

                          Link-urile alea nu fac decat sa intareasca parerea mea (si a altor mii si mii de US 'lovers') 'buna' despre filozofia americana: the bigger the torque=the better the kickass si quarter mile runs rulz.

                          masurarea internationala a puterii reale a unei masini pe strada este exprimata in 0-100 (sau 0-60 depinde tara) si 400m sau 1/4 mile. chiar crezi ca o putere mai mare nu te poate scoate si pe un traseu mai bine pe podium? Ai auzit tu vreodata lumea masurind ce poate masina in cit timp scoate pe nu stiu ce traseu international?????????

                          Adica, ce vrei sa-mi spui tu mie e ca turbo pe motor Honda pastreaza cuplul la o diferenta constanta mica fata de putere? Aha...partial adevarat, desi asta nu inseamna ca pastreaza filozofia Honda (care contine elementele N/A-cuplu mic-putere destul de mare, nu ridicol de mare-turatie mare, si nu cuplu-la diferenta mica fata de putere).
                          Pai si ce ne spune asta?
                          Pai ne spune asa...cum in WRC e nevoie de torque si nu de putere (masinile sunt limitate la 300cp, dar au peste 500Nm cuplu), ajungem la concluzia mea: un motor Honda nu are ce cauta in WRC. Te-ai prins?

                          un un motor care se intilneste pe o masina de azi in vinzare. Adica nu poti pune motorul tau pe o masina de WRC cu turbo si ai rezolvat problema. Dar din nou insist asupra faptului ca fabrica poate sa produca un motor la fel sau chiar mai bun decit cele existente deja in WRC. Am mare incredere in Honda ca stie cam tot in materie de motoare si cum se pot face pentru orice fel de aplicatie.


                          Orice motor N/A de la mama lui pe care se pune turbo nu poate fi niciodata la nivelul unui turbo de fabrica. Asta si tu o stii. Deci toata discutia cu K-uri cu sistem turbo e inutila. Trebuie o alta serie de motoare.

                          da asa e. se pierde ceva din parametrii scosi de fabrica, dar in acelasi timp cistigi mult mai mult. Orice lucru se poate imbunatati. Un sistem turbo pe K nu e inutil ci il duci la un nivel mai sus decit a iesit din fabrica.
                          K e fantastic pentru turbo. Cu cit ii maresti cursa la piston mai mult la acest motor cu atit mai mult cuplu obtii (ca discutam mai mult despre WRC si masinile de acoli cu cuplu mare) si cu turbo ajungi la 600 Nm. Cerul este limita la cepoti sa faci. Mai ales la niste masini de curse la care fiabilitatea pe 300000km nu e asa de importanta. Corect?



                          Si aici ne intoarcem la intrebarea care ne fierbe: Merita sa faca Honda atat de multe cheltuieli pt o piata atat de mica, cu motor nou, sasiu nou, transmisie noua, AWD potrivit, etc.? Mai mult, merita sa-si calce pe traditie?

                          Absolut.
                          Ca sa ii creasca vinzarile. Cistig fara investitie nu se poate. Reclama=vinzari. Curse cistigate=vinzari.

                          honda x 5
                          "W" stands for Wrong
                          Amerika ist Wunderbar

                          Comment


                          • #43
                            Tocmai, ca nu exista modelele alea, dar eu te intrebam de parerea ta personala si sincera vis-a-vis de posibila existenta a lor.

                            Un sedan 320 4inline turbo AWD ar fi o blasfemie la adresa renumelui BMW si nu l-ar cumpara mai nimeni, avand in vedere si preturile practicate de BMW. Asta presupunand ca BMW vrea sa faca ce vrei tu de la Honda, adica sa atace un segment de piata rezervat STI si EVO si sa incerce sa-si ridice imaginea cu asa ceva. BMW nu a intrat si nu va intra in WRC, tocmai pt ca tine mult la filozofia ei de marca.

                            Un Subaru nu ar pune niciodata altceva decat boxer si AWD pe modelul Impreza, nu o sa vezi niciodata o Impreza in 2 usi cu 4inline sau 6inline aspirat de turatie mare si FWD, asta era ideea. Si daca ar vedea lumina zilei, ar fi un esec total si o cheltuiala inutila pt companie. La fel, asta presupunand ca Subaru vrea sa atace segmentul de piata pe care lucreaza Honda sau BMW de mult timp. Dar n-o sa se intample, pt ca Subaru, la fel ca si bMW, tine foarte mult la filozofia ei e marca.

                            La fel si Honda...ce sa caute ea pe piata sport sedan turbo AWD? Cine s-ar uita la asa ceva? E o piata atat e fulminanta incat sa reprezinte vreun castig financiar extraoridnar? Dar de imagine? Ar insemna sa se rasuceasca Soichiro Honda in mormant. Omul ala a impus o filozofie, si acum tu propui sa ne batem joc de ea de dragul unui procent subunitar de piata si pt a sustine o afirmatie de genul "uite ca si Honda poate". Nu-i chiar asa.

                            Tu nu gandesti din postura costuri vs beneficii finaicare sau de imagine, ci mai mult din perspectiva "mi-as dori si eu asa ceva ca sa nu fiu nevoit sa cumpar Subi sau Mitsu daca ma apuca pandaliile de AWD turbo, ci tot Honda". Pai tu ce fan Honda esti? Vrei doar sigla Honda pe capota si atat? Filozofia si imaginea actuala a marcii nu-ti mai convine? Vrei sa vezi Honda angrenata in niste competitii care nu o caracterizeaza absolut deloc doar pt faptul ca vrei si tu o Honda turbo AWD, tu si alte cateva sute care ar da bani pt asa ceva?

                            Supraestimezi prea mult imaginea Honda in Europa. In afara de UK, nu are o imagine atata e fantastica, decat doar prin comunitatile de fanatici ai marcii. Toata lumea admite ca e fiabila, dar perceptia multora e urmatoarea: "prefer sa am o masina nu asa de fiabila, ca oricum o schimb in 2-3 ani, dar sa aiba o imaginea luxoasa, robusta, etc.". Pt ca, in continuare, tot ce-i asiatic e asociat cu perceptia de 'masina ieftina'(nu la pret, ci in general). Aici nu a patruns Lexus, Acura, Infinity sa schimbe perceptia asta.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by BogdanCTR
                              La fel si Honda...ce sa caute ea pe piata sport sedan turbo AWD? Cine s-ar uita la asa ceva? E o piata atat e fulminanta incat sa reprezinte vreun castig financiar extraoridnar? Dar de imagine? Ar insemna sa se rasuceasca Soichiro Honda in mormant. Omul ala a impus o filozofie, si acum tu propui sa ne batem joc de ea de dragul unui procent subunitar de piata si pt a sustine o afirmatie de genul "uite ca si Honda poate". Nu-i chiar asa.

                              Tu nu gandesti din postura costuri vs beneficii finaicare sau de imagine, ci mai mult din perspectiva "mi-as dori si eu asa ceva ca sa nu fiu nevoit sa cumpar Subi sau Mitsu daca ma apuca pandaliile de AWD turbo, ci tot Honda". Pai tu ce fan Honda esti? Vrei doar sigla Honda pe capota si atat? Filozofia si imaginea actuala a marcii nu-ti mai convine? Vrei sa vezi Honda angrenata in niste competitii care nu o caracterizeaza absolut deloc doar pt faptul ca vrei si tu o Honda turbo AWD, tu si alte cateva sute care ar da bani pt asa ceva?
                              Bogdan, si eu am fost la inceput de parerea lui Dixy ca ar trebui sa intre, dar am mai cugetat putin si cred ca pana la urma ai dreptate. Cred ca am gandit exact asa cum ai scris tu mai sus.
                              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                              Comment


                              • #45
                                Ca sa poata fi impacate atat capra cat si varza eu nu fac altceva decat sa reamintesc un lucru...Loeb alearga acum tot pe citroen dar pt o echipa privata, fara aport de uzina.
                                Asta inseamna ca daca Honda conform filozofiei de piata proprii nu investeste in wrc, poate alerga insa un pilot de la o echipa privata (in fond regula este ca tre sa aiba 2000cmc cu turbina, si sa fie un turism de serie)
                                cu o honda preparata in curtea proprie dupa standardele wrc si sa alerge cu ea pana isi rupe gatul, ii sar rotile samd.
                                Daca acest pilot privat nu a aprut inca inseamna ca nu este dorita o Honda in acest gen de competitii.
                                Se poate modifica, nu zice nimeni ca nu se poate, dar adevarul este ca aducerea la nivel de unicat a unei masini costa mult iar rezultatul s-ar putea sa nu fie chiar atat de imbucurator...unde mai pui ca exista sansa sa nu termine cursele, si atunci why bother.
                                Daca arunci banii pe fereastra intr-o competitie care nu te caracterizeaza, nu faci reclama ci gaura in buget. Pe de alta parte daca vrei sa alergi cu o anumita marca si numai cu ea then who's stopping you??
                                If sex was like FireBlade or S2000 nobody would worry about performance.

                                2002 Honda CBR 954 RR FireBlade
                                ex - 1986 Honda MT5
                                ex - 1997 Honda CBR 900 RR FireBlade
                                ex - 2001 Honda Civic Type-R
                                ex - 2007 Honda Jazz

                                Comment

                                Working...
                                X