Noul NSX - Esecul sezonului Super GT 2014 ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    hondatu
    Administrator

  • hondatu
    replied
    Cu siguranta au "iesit cu ea fara timp fara sa o poata testa si ajusta". Cel putin unul din motive e testarea in paralel cu modelul de serie care clar a intrat in penultima (daca nu cumva chiar ultima) linie dreapta ale testelor finale. Plus ca da bine si la PR.
    Dar nu vad nici un motiv de graba, cu siguranta modelul va ramane in acest campionat cel putin atata timp cat modelul de serie va fi disponibil pe piata.
    Sau cel putin daca-i comparam evolutia cu a fostului NSX care avea sa astepte pana in 1999 sa castige acest campionat.

    Leave a comment:

  • razvan p.
    Senior Member

  • razvan p.
    replied
    @hondatu: "surprins" am fost in 2008 cand am ridicat capota unui IS-F.Acum sincer,la acel moment nu stiam de o colobaroare atat de starnsa cu YAMAHA,informatiile mele fiind referitoare sau cu trimitere catre SUBARU unde TOYO are ceva participatiuni.

    Mugen sunt putin mai "sharp" in inovatie tehnica de top!probabil ca da,impreuna cu HONDA au facut cate-va puncte de reper remarcabile in motor sport!Eu zic ca noul NSX are potential.am urmarit sezonul acesta curbele ascendente si descendente ale masinii si pot spune dupa "nasul" meu ca masina poate, doar ca au iesit cu ea "fara timp".fara sa o poata testa si ajusta!

    Leave a comment:

  • hondatu
    Administrator

  • hondatu
    replied
    Nu putem decat sa le dorim sa ramana pe panta asta ascendenta chiar daca nici concurenta nu va dormi.

    Razvane: ma insel sau chiar esti asa surprins de colaborarea in-house a celor de la Lexus cu cei de la Yamaha? Nu e nici un secret ca tot ce e performant si poarta sigla Toyota/Lexus, trece prin mainile celor de la Yamaha. Fie modele de serie sau motorsport (inclusiv F1). La fel cum nu e nici un secret ca Yamaha are habar de motoare (poate cu exceptia celor din F1 unde atat cu Toyota cat si in regie proprie n-au stralucit nici o clipa in viata lor) dar pe cei de la MUGEN ii vad mai performanti.

    Leave a comment:

  • ticker
    Administrator

  • ticker
    replied
    Pai da, cred ca dezamagirea vine in mod special de la evolutia buna a lui HSV 010. Toata lumea se astepta la mai multe de la NSX.

    Leave a comment:

  • _41_
    Senior Member

  • _41_
    replied
    Nu au nici o treaba cu seria masinile din clasa GT500 unde e inscris modelul NSX . Cele din clasa GT300 se apropie mai mult de versiunea de strada . Am pus o poza cu GT-R -urile inscrise de echipa S-road la cele doua categorii . Nici nu arata la fel si nici in performante nu sunt apropiate .
    NSX-ul a surprins prin pefromantele negative de la debut fata de modelul vechi in anii 90 sau HSV 010 .Dupa podiumul de la Sugo si victorie/loc 3 la Fuji sa mai schimbat situatia .Probabil vor lupta si la titlu in viitor daca se merge in directia asta.
    Attached Files

    Leave a comment:

  • razvan p.
    Senior Member

  • razvan p.
    replied
    si se bate cu BOLIDUL LEXUS un supercar f bine lucrat prin colaborarea cu cei de la YAMAHA pe capitolul motor!si asta din 2008 cand au scos IS-F cu V8-426CP f bine ajustat de cei de la YAMAHA!impreuna cu transmisa in 8TR produsa de TOYTA pt F1 masina in cauza este o "bomba" care o face sa "intimideze" un M3!Ma gandesc ca RC-F ul este mult peste IS-F....iar pe cel din urma l-am "muncit" 2 zile!este ceva..

    sunt sigur ca sezonul urmator NSX ul va fi altceva.ma gandesc ca un V6 3.5 bi-turbo ar trebui sa fie potent...

    Leave a comment:

  • hondatu
    Administrator

  • hondatu
    replied
    @spoon: avand in vedere ca bolidul a pornit de la un nivel modest, nu are nimeni pretentia de a recupera totul sa iasa campion. Ci remarcam totusi ca situatia s-a imbunatit considerabil si da sperante - cum spune si Razvan - pentru viitor.

    Dar asa e mereu: fanii vor mereu totul repede si la maxim fara sa accepte factorul timp, de multe ori divinizandu-se orice maruntis, crescand astfel pretentiile.

    Leave a comment:

  • razvan p.
    Senior Member

  • razvan p.
    replied
    ar trebui sa ii privim cu toleranta.este o masina noua cu totul si sigur se cauta setup ul optim!dupa datele tehnice ar trebui sa faca fata,pe pista se vede altceva,trebuie lasati sa "descopere" ce anume lipseste sau trebuie ajustat!

    Leave a comment:

  • Spoon
    Senior Member

  • Spoon
    replied
    mai sunt 3 etape, cam greu de recuperat 21 de puncte http://supergt.net/results/team_ranking/2014/gt500

    Leave a comment:

  • hondatu
    Administrator

  • hondatu
    replied
    Asta dupa ce titlul topicului ne prevestea cu totul altceva
    Thatīs racing!

    Leave a comment:

  • _41_
    Senior Member

  • _41_
    replied
    Prima victorie pentru noul NSX ! Sa intamplat la Fuji dupa o cursa foarte interesanta : https://www.youtube.com/watch?v=k8Fg_Blisg0

    Leave a comment:

  • _41_
    Senior Member

  • _41_
    replied
    Aici cursa completa daca vrea cineva sa vada : https://www.youtube.com/watch?v=U-aFW58N234

    Leave a comment:

  • Vali_lj
    Tech Geek

  • Vali_lj
    replied
    Nu cred ca vor reusi ceva notabil sezonul asta. Pana si cr-z de la autobacs se misca mai bine. Oricum 2 dintre pilotii buni honda au iesit din gt 500 cu alte planuri. Raybrig vad ca nu mai au masina. Astept revenirea hsv-ului .
    Vali_lj
    Tech Geek
    Last edited by Vali_lj; 11-05-14, 23:39.

    Leave a comment:

  • _41_
    Senior Member

  • _41_
    replied
    Sper sa aduc vesti mai bune dupa urmatoarea etapa.

    Leave a comment:

  • tudorart
    Senior Member

  • tudorart
    replied
    Merci de update!

    Leave a comment:

Working...
X