Face ceva VSA sau e numai asa de forma?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Prima iesire in afara acu 4 ani si ceva obisnuit sa fortez pe curbele de pana in Sinaia a intrat vsa sa corecteze era sa intru in munte
    Iarna pe la Ciurel ma uitam de ce toti stau pe loc vsa clipocea intr-o veselie dar eu inaintam, altii nu.
    Intre arc si Victoriei acu ceva ani, intr-o iarna, masina fugea spre stanga VSA corecta prea tare dreapta drept urmare mergeam cu usor viraj stanga sa merg drept.
    Recent de cate ori intru mai tare in Victoriei sau intr-o curba masina patineaza un pic si intra VSA si corecteaza (asa ca dc vreti fun VSA off)
    Si mai recent pus frana pe polei(din cauza unui destept care nu si-a pastrat banda) la 70-80 km/h spatele a inceput sa fuga, VSA a corectat frumos de tot, altfel ar fi fost trist.
    Plecari de pe loc mai in forta zilele astea rotile patineaza VSA taie gazul intr-o veselie
    Per total chiar daca uneori actioneaza exagerat si taie din fun de la mine are +++++ , nu as merge fara pe strada

    Comment


    • #32
      vsa face ceva
      uneori e bine ce face el
      dar pentru mine sentimentul de lipsa de control la roata - pentru ca piticutzul electronic tocmai a decis sa taie el un pic gazul - este foarte neplacut

      dar concret, acum iarna pe stradutele mici pline de zapada tocata am observat ca ma misc mai repede cu el dezactivat decat activat
      sigur e dependenta de anvelope toata treaba si nokian-urile mele (desi nu sunt tocite) sunt totusi la a 5a iarna
      "Ethics. That's always so inconvenient."
      Cal Lightman

      Comment


      • #33
        Off topic, dar m-am legat ca vorbiti de VSA....
        Mi s-a ars beculetul din butonul de VSA la Accord 2007 (cel aflat in stanga volanului, deasupra sertarului de monede).
        L-a schimbat cineva?
        Ca am scos afara butonul, l-am decuplat de la mufa, dar mai departe nu am stiut cum sa desfac in siguranta butonul sa ajung la bec.
        Merci de ajutor!

        Comment


        • #34
          Face bine VSA-ul ce face, eu am intrat sa zic intr-un derapaj pe serpentine intre Bran si Rasnov.
          De vre-o 3-4 ori am dansat stanga dreapta destul de puternic, in manevrele mele redresare VSA-ul a intervenit fara sa ma fi incurcat. A lucrat exemplar. Am revenit la timp pe traiactorie.
          Daca nu aveam VSA reveneam oricum , dar precizez ca nu am fost incurcat deloc de el.
          Honda Accord - 2006 2.0 Executive

          Comment


          • #35
            VSA-ul incearca sa readuca masina pe traiectoria pe care o comanzi din volan, asa ca nu are cum sa te incurce...

            Comment


            • #36
              Pai eu stiu, am spus-o pentru altii. Ce spui tu reiese din ce am zis si eu dealtfel.
              Honda Accord - 2006 2.0 Executive

              Comment


              • #37
                @merlin - după ce scoți butonul, apeși pe partea din spate a lui, sunt 2 piciorușe care odată apăsate destul, vor elibera partea interioară a butonului care va glisa spre față.
                -------------------
                There is no point of having if you can't share.

                Comment


                • #38
                  Faceam des acum 5 ani Ploiesti-Galati. Pe Buzau Ianca era un asfalt prost (lucios+criblura) si cu sleauri de Tir. Multe jaloane mobile, Dacii, Tiruri cu 100 la ora etc. La revenirea pe banda mea+frinare pe sleauri se simtea ca masina danseaza (aveam Dunlop Sp01 uzate dar inca legale) si VSA intervenea spre ajutor. Nu vedeam becul pentru ca nu la bord ma uitam eu dar se simtea interventia VSA, un mic dans de fata. Nu s-a mai intimplat de cind am PS3-urile, aderenta lor e cu mult mai buna.
                  "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by wolfydRg View Post
                    Face bine VSA-ul ce face, eu am intrat sa zic intr-un derapaj pe serpentine intre Bran si Rasnov
                    Brrr, pe Bran Rasnov eu nu indraznesc sa merg cu mai mult de 60 la ora din cauza asfaltului execrabil
                    "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                    Comment


                    • #40
                      Bran am scris ... e Preadeal , ma gandeam la Bran, de fapt intre Predeal si Rasnov, dupa Paraul Rece parca. Oricum si pe langa Bran e zona de pericol , cum bine zici.
                      Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                      Comment


                      • #41
                        Ei da, Rasnov-Predeal e un loc de joaca senzational! Facem o lista?
                        "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                        Comment


                        • #42
                          Da, si vedem cui ii intra si cui nu (VSA-ul, desigur).
                          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                          Comment


                          • #43
                            Mie cand mi s-a aprins prima data beculetul de la VSA m-am "panicat" putin caci nu stiam ce inseamna acel semn al exclamarii in triunghi, am observat ca mi-au patinat putin rotile si s-a redresat, dar nu stiam ca se aprinde led-ul cand te ajuta,

                            Oricum am observat ca isi face treaba destul de ok atunci cand intra si da un plus de stabilitate masinii,

                            Am reusit odata sa il dau si peste cap: era zapada multa pe jos si plecam de pe loc, pe langa asta trebuia sa fac si un viraj, am plecat cam tare si au inceput sa patineze rotile, eu inca ii dadeam talpa, a inceput sa faca bordul ca pomul de craciun: "Check System, Check ABS, Check VSA" nu imi mai dadea voie sa accelerez, dupa ce s-a stabilizat masina si am mers normal vreo 10, 15m au inceput sa se stinga toate,

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by BlackMagic View Post
                              @merlin - după ce scoți butonul, apeși pe partea din spate a lui, sunt 2 piciorușe care odată apăsate destul, vor elibera partea interioară a butonului care va glisa spre față.
                              deci, am scos rama cu tot cu buton, am decuplat mufa, am apasat pe picioruse si butonul a iesit cu totul din rama aia...
                              intrebarea e cum fac acum sa ajung la interior, unde ar trebui sa fie becul?

                              Comment


                              • #45
                                La modelul actual, pe lateralul corpului butonului exista niște piese circulare ce trebuie rotite 90 grade ca să iasă în afară. Acolo vei găsi becuri.

                                Comment

                                Working...
                                X