Masina de familie - Daca nu Honda, atunci ce masina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CX-5 este bazata pe platforma de Mazda 3 ca dimensiuni interioare din cate stiu eu . Sau cel putin eu asa m-am simtit cand am urcat in modelul precedent . Clar CRV-ul este mai aerisit .
    Ca design exterior/interior poate Mazda arata ceva mai bine dar asta e iarasi subiectiv( asta cat de bine poate arata un SUV ...)
    Ca idee RAV-4 de ce l-ai scos din lista?
    In rest perfect de accord cu Io si Ea .Daca nu ai nevoie strict de SUV ci doar de spatiu break-ul pare solutia cea mai buna (gen Mazda 6 break) dar aici tu stii cel mai bine .

    Comment


    • si eu eram de aceeasi parere vis a vis de suv-uri pana cand am inceput sa merg mai mult timp cu genul acesta de masina
      acum nu as mai putea reveni la o berlina cum era Accord-ul - de cate ori stau intr-una mi se pare nesigura, am sentimentul in trafic ca se suie toti pe mine
      pozitia de volan mai inalta, garda la sol ceva mai mare, talonul la anvelopa ceva mai inalt - toate dau un plus de confort la care nu as mai renunta
      in plus SUV-urile sunt mai spatioase in spate prin comparatie cu berlinele din clasa medie

      RAV-ul nou e cam uratel inauntru si finisat intr-un fel care aduce aminte de un truck american
      CRV si CX5 au ambele interioare mai inspre premium ca desen si nivel de atentie la detalii
      "Ethics. That's always so inconvenient."
      Cal Lightman

      Comment


      • Multumesc pentru opinii.

        Turkish ma gandesc si la baterie, clar. Honda ofera 3 ani garantie la sistemul hibrid, asta include si bateria. Cred, dar nu sunt sigur, ca se poate face o prelungire pentru inca 2 ani, contra cost. Practic, daca as lua hibrida, nu ar fi pentru economie (daca chiar se economiseste ceva), ci pentru cuplu mai mare, silentiozitate. Nu ar fi deranjant nici sa dau 2000 de euro pe o baterie noua (dupa 10 - 12 ani de folosire a masinii).

        Io si Ea sunt interesat doar de SUV si nu de break, nu din cauza spatiului. Mazda 6 break are mai mult spatiu, cred. Insa eu vreau confort in primul rand. Pozitia mai inalta la volan inseamna mai putin obositoare la drumuri lungi si nu numai, un suv cred ca absoarbe mai bine gropile si denivelarile, exact cum spune Turkish. Iar eu am un fel de inceput de hernie de disc si drumurile lungi le simt (apar mici dureri sau senzatia de disconfort). De altfel, Mazda 6 imi place mult ca masina, doar ca nu vreau masina din acea clasa.

        botz si mie mi se pare designul Mazdei CX-5 putin mai reusit, chiar si la interior, faptul ca ai consola centrala care desparte locurile din fata, cu butoane/joystik => nu trebuie sa intinzi de fiecare data mana cand vrei sa te joci prin meniu, ci poti face acest lucru stand relaxat cu mana pe cotiera.
        RAV4 Hybrid l-am scos de pe lista pentru ca mie imi place doar varianta Style Selection, care ajunge la +36k euro, dar nici senzatia la volan nu a fost foarte convingatoare, sunetul CVT-ului, suspensia, tinuta de drum, etc. Am scris mai detaliat pe topic-ul CR-V Hybrid experienta mea de la test-drive, precum si comparatia intre cele doua si de ce as alege CR-V.


        Deci la mine nu e vorba de spatiu, nu e vorba de consum. Se poate face abstractie de aceste doua caracteristici.
        Cred ca ar trebui sa aleg emotiv, adica ce imi spune inima. Asta dupa un test-drive si cu CX-5.

        In principiu, nici una nu ar trebui sa fie o alegere rea...

        Comment


        • Va salut, am trecut prin toate cele 29 de pagini, sa aflu ce masina de familie ati cumparat. S-au precizat foarte multe modele insa am retinut doua modele de la BMW (X3 si Seria 3) si un Audi A6 daca nu ma insel. Momentan avem in familie un CL7 din 2007, o masina de care suntem foarte multumiti avand in vedere "varsta" masinii. Avem doi copii (3 ani si 1 an) si sper ca la anul sa facem trecem la un automobil mai mare. Intrebarea pricipala pe care o am ar fi: in 15k euro la ce masina sh v-ati orienta?

          Criteriile nu sunt multe insa as tine cont de urmatoarele:
          - locuim intr-un oras mic si de aici foarte multe drumuri scurte spre foarte scurte. Acoord-ul cu motorizarea de 2.0 benzina a facut fata cu brio, se incalzeste repede iarna si nu am avut probleme de fiabilitate pana acum. Insa la fel cum initiatorul topicului spunea intr-un topic, datorita faptului ca nu avem autostrazi un motor aspirat (din cauza lipsei cuplului) este "inferior" unuia dotat cu turbina. Ma gandeam la un C-RV cu mototrizare de 2.0 insa cred ca va fi destul de anemica pentru drumurile noastre. Va rog sa ma corectati daca gresesc. Cred ca un diesel va fi problematic tocmai din cauza drumurilor scurte. Ar fi varianta sa pastram Accordul pentru oras insa tot nu ma incanta ideea unui diesel si din cauza fiabilitatii reduse. Aveti alte pareri?
          - Fiabilitate. Imi doresc o masina fiabila, stiu ca traim intr-o societate orientate catre consum si stafeta e undeva mai jos acum insa as dori fiabilitate in primul rand. Am o cunostinta cu un Renault Talisman luat de nou si deja s-a confruntat cu probleme la cutie, consola centrala, intr-o zi nu voia sa porneasca etc.
          - Confort. Pe cat de mult iubesc masina actuala, nu o gasesc confortabila pentru drumuri lungi. Poate voi fi catalogat ca "tipic romanesc" deoarece cu 15k euro doresc o masina si fiabila si confortabila etc. Insa cred ca in situatia mea se gasesc destul de multe persoane, cel putin asta cred eu si un raspuns sau mai multe opinii nu ar strica. Ultimul lucru pe care l-as adauga ar fi o antifonare mai buna comparativ la masina actuala (CL7).

          Pana acum ma gandeam la un C-RV 2.0 benzina, Mazda CX-5 benzina. Toyota RAV4 are ceva care nu imi place. Tind mai mult catre un C-RV avand o afinitate catre marca. As mai inclina catre un diesel doar un conditiile in care as avea a doua masina insa deja stiti situatia in care ma aflu si nu sunt sigur daca ar fi o decizie inteleapta. Singura marca diesel ar fi A6 sau A4 avant. De la VAG altceva nu imi place iar tractiunea spate iese din discutii.

          Astept sa va impartasiti opiniile si as aprecia daca am sta on topic ... am citit deja cateva pagini despre faruri LED vs Xenon etc.

          Va multumesc!

          Comment


          • E greu cu parerile... ma uit si eu dupa un plug-in hybrid sh ca a doua masina (nu doar de naveta). Un hybrid simplu nu ma ajuta cu nimic (e masina de oras).

            Cum Prius e exclus de sotie, raman (in buget) cu Mitsubishi Outlander PHEV si Volvo V60 D5/D6 PHEV.

            Vreau PHEV mai ales ca am garaj si fac naveta zilnic vreo 30 km dus/ 30 intors.

            Daca nu, voi lua probabil un CR-V si voi trece la revolutia electrica in alti 4-5 ani...
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • As vrea pe cat posibil sa nu complic lucrurile de asta as merge pe un motor cat mai simplu. Sincer sa fiu caut sa imi simplific viata chiar daca tendinta societatii e alta.

              La hybride am tendinta (poate gresita) de a le evita. Daca fondurile nu ar fi o problema as alege un Lexus insa cum trebuie sa revin cu picioarele pe pamant cel mai probabil voi ramane la CR-V.

              Pentru posesori de CR-V:
              1. Faceliftul din 2016 a adus vreo inbunatatire antifonare?
              2. Motorul de 1.6 (160 CP) este fiabil? Benzina nu intreb deoarece stiu ca sunt OK.

              Multumesc!

              Comment


              • ticker momentan nu ai multe optiuni pe partea de plug-in hybrid. Daca te impaci cu designul outlander-ului, nu cred ca ar fi o alegere rea.
                Si eu ma gandesc la un plug-in, insa abia peste vreo 5 ani, pana atunci sunt convins ca piata va arata altfel.

                M-am uitat si la volvo v60, insa vad ca preturile sunt maricele.
                Nu stiu ce buget ai setat, insa de ex. cu 30k euro ai lua un volvo mai vechi, cu mai multi km si cu mai putin spatiu.
                Mi se pare interesant ca l-ai luat in considerare, in comparatie cu outlander.

                Da, e greu cu parerile, fiecare isi face propriile socoteli si sunt destui factori care dau particularitate fiecarei situatii.

                Gesendet von meinem SM-N910F mit Tapatalk

                Comment


                • Ca si masina de familie mai numeroasa, eu as recomanda si MPV-urile, unde aveti o piata generoasa de unde sa va alegeti.
                  Din punctul meu de vedere, daca aveti peste 2 copii, SUV-urile incep sa iasa din discutie si incepe orientarea catre MPV sau super-sized SUV.
                  Honda nu promoveaza si vinde din pacate nici un MPV in Europa, desi am vazut ca au astfel de modele pe pietele asiatice si americane.
                  Avem de la japonezi insa Mazda 5, recunoscute pentru simplitate si fiabilitate, iar de la concurenta germana si franceza multe variante, dar eu m-as limita doar la Ford S-Max, Seat Alhambra Opel Zafira si poate VW Touran sau noul Sharan ( atentie ca la VW pretul sare destul de mult in sus fata de restul concurentei).
                  Daca va propuneti doar motorizare benzina si vreti strict fiabilitate, ramaneti la Mazda 5 clar, e anosta la interior, nici la exterior nu exceleaza si probabil veti simti o lipsa acuta de putere daca e incarcata.
                  Daca vreti si putere pe masura gabaritului si incarcaturii, aveti motorizari turbo benzina foarte ok pe Ford S-Max, Zafira si un plus de aspect interior + exterior. Nu m-as hazarda sa laud si TSI-urile de pe gama VAG, care au ceva mai multe review-uri negative pe forumuri.
                  Care-s avantajele unui MPV?
                  1. Garda la sol ceva mai inalta, o medie intre SUV si autoturism sa zicem.
                  2. Pozitia la volan destul de buna, asigura vizibilitate chiar ok si sunt confortabil de condus la regim de drum lung (mai ales autostrazi).
                  3. Portbagaj imens daca va rezumati la 5 locuri, rezonabil de mare cu 6 locuri ridicate si suficient pentru un picnic scurt daca se folosesc toate cele 7 locuri (mai e ceva loc suplimentar pe la picioarele celor de pe bancheta spate, deoarece spatiul acolo e foarte generos la MPV). Eu detin un MPV Opel Zafira si daca plec doar cu 5 locuri ocupate, efectiv nu stau sa aranjez bagajele, arunc totul gramada in portbagaj si tot mai ramane loc
                  4. Daca ai ceva voluminos de carat, rabatezi bancheta si poti incarca aproape orice iti trece prin cap (eu am reusit sa bag o canapea de living din 3 bucati mari)
                  5. In caz de accidente usoare in trafic, MPV-ul va avea un avantaj de inaltime fata de autoturism normal si vor fi afectate preponderent partile de jos ale masinii. Am avut eu 2 incidente minore cu autoturisme si nu m-au indoit nici pe departe asa tare cum s-au indoit ele, tocmai din cauza diferentei de inaltime.
                  6. Daca voi considerati ca MPV-urile nu pot fi fun to drive, va recomand sa incercati un S-Max, de preferat cu motorizare 2.0 Ecoboost sau o Zafira cu 1.6 Turbo. Ambele se gasesc si in versiunea cu cutie automata daca va incanta ideea.
                  Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                  Comment

                  Working...
                  X