Stiri din lumea auto

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • http://www.automarket.ro/stiri/video...ota-29109.html

    Absolut genial!

    Comment


    • simulatoare auto:

      http://www.motion-sim.com/racing/
      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

      Comment


      • BENZINA a trecut de 5 lei/l !

        http://www.antena3.ro/economic/busin...tru_95028.html

        ================================================== =====

        Recomandari in caz de accident







        Anual, sunt inregistrate milioane de accidente de masini la nivel mondial. Desi majoritatea pleaca la drum cu ideea ca nimic rau nu s-ar putea intampla, intotdeauna e bine sa fiti pregatit pentru o situatie neprevazuta.
        Mai jos va vom prezenta o lista de sugestii, care va vor ajuta sa actionati in mod corespunzator in caz de accident.

        1.Cel mai important este sa NU parasiti locul accidentului.Parasirea locului accidentului de catre conducatorul vehiculului se pedepseste cu inchisoare de la 2 la 7 ani.

        2.Fiti pregatiti pentru o situatie de urgenta. Intotdeauna e bine sa ai in masina un carnetel, alaturi de un pix pentru a lua notite, o trusa medicala ( obligatoriu), cu medicamente care ar putea fi de ajutor in cazul unui prejudiciu grav si un telefon cu bateria incarcata.
        Unele companii de asigurare ofera kituri care contin o lanterna, un aparat foto de unica folosinta si instructiuni in caz de accident.
        Un set de triunghiuri de avertizare sau rachete de semnalizare ar trebui sa fie prezente in portbagaj, in orice moment.

        3.Verificati si asigurati-va ca nu sunteti ranit. In cazul unui accident, este important ca dvs sa va ajutati mai intai, pentru ca mai apoi sa ii puteti ajuta pe ceilalti pasageri. Cereti imediat ajutor medical in cazul in care cineva este ranit.
        Atentie! Daca exista victime, se interzice atingerea sau mutarea acestora. Soferul isi poate oferi ajutorul doar in cazul in care exista hemoragii puternice, un stop cardio-respirator sau atunci cand masina prezinta risc sporit de explozie sau da semne de instabilitate, iar pasagerii trebuie mutati intr-un loc sigur. Sunati la 112 si chemati ambulanta, care va oferi ajutor specializat in situatii de urgenta.

        4.Sunati la politie, in special daca exista daune semnificative sau oricare dintre soferi sau pasageri este ranit. Politia va intocmi documentele de constatare a accidentului si autorizatia de reparatie.

        5. Eliberati drumul. In cazul unui accident minor, fara leziuni grave ale soferilor sau pasagerilor, mutati masina pe partea laterala a drumului. Stationarea pe mijlocul soselei inseamna risc de accidente suplimentare.
        In cazul in care un vehicul nu poate fi mutat, conducatorul auto si pasagerii trebuie sa ramana pe loc, cu centurile fixate, pentru mai multa siguranta. Nu uitati sa semnalati inainte pericolul prin mijloacele de avertizare: conuri, triunghiuri si lumini aprinse.

        6. Faceti schimb de informatii. Dupa ce accidentul s-a produs, faceti schimb de informatii cu celalalt sofer.
        Intr-o situatie ca asta, de obicei, tensiunea e foarte puternica iar soferii au tendinta de a se invinui reciproc. Desi poate uneori poate parea imposibil, incercati sa va pastrati calmul si cereti politicos informatii de genul: numele conducatorului auto, adresa, numarul de telefon, compania de asigurari, numarul de inmatriculare, precum si datele proprietarului masinii, in cazul in care nu acesta se afla la volan.
        De asemenea, oferiti aceleasi informatii celuilalt sofer.

        7. Fotografiati masinile implicate in accident. Folositi orice tip de aparat de fotografiat, inclusiv telefonul mobil. Este important ca fotografiile sa arate o imagine de ansamblu a accidentului. Acest lucru va ajuta la adaptarea corecta a cerintelor de asigurare. Notati tot ce se poate despre accident. In cazul in care au existat martori, luati datele acestora de contact.

        8. Fiti la curent cu toate detaliile de asigurare ale masinii dvs. Astfel, va va fi mai usor sa faceti fata cererii de asigurare.
        Nu doar o odata s-a intamplat ca cei care au fost implicati intr-un accident sa afle ca asiguratorul nu va plati toate daunele masinii avariate.
        De retinut! Accidentele rutiere care au loc pe teritoriul Romaniei, in urma carora au rezultat numai pagube de natura materiala si in care au fost implicate doua autovehicule, pot fi solutionate fara documentele de constatare eliberate de politie, daca ambii soferi implicati in accident vor completa formularul de constat amiabil eliberat de societatile de asigurari.


        http://www.auto.ro/stiri/Recomandari...-de-accident-1

        ================================================== ====

        Infiniti, in fata unui drum greu, de la o marca aproape necunoscuta la una care vrea sa se lupte cu brand-urile germane premium


        Infiniti, marca de lux a Nissan e putin cunoscuta in Europa unde s-a lansat oficial de un an si jumatate si se extinde, sperand ca va deveni un concurent viabil pentru marcile germane premium. Din momentul lansarii s-au vandut 2.500 de masini in Europa, insa tinta pentru anul in curs este de 6.000 de unitati, japonezii urmand sa aduca primul hibrid si primul diesel, a spus intr-un interviu pentru HotNews.ro, directorul de vanzari al Infiniti Europe, Philippe Saillard. Tot ca parte a planului de crestere a volumelor de vanzari e si lansarea unui model concurent pentru seria 1 si A3, insa nu s-a stabilit momentul.






        Marca noua, cifre mici deocamdata:

        "Am inceput sa vindem masinile dupa salonul de la Paris din toamna lui 2008, atunci am deschis si reprezentanta in capitala Frantei si am vandut pana acum 2.500 de masini in Europa. Marca va ajunge la 35 de showroom-uri in Europa", spune directorul de vanzari al filialei europene. Luni, importatorul AutoItalia va deschide in zona Piata Presei primul showroom oficial al marcii din Romania.
        "Pentru anul financiar care incepe la 1 aprilie ne asteptam sa vindem 6.000 de masini in Europa, inclusiv Israel si Turcia (...) Cred ca e o tinta ambitioasa daca tinem cont ca marca e noua si spre exemplu procentajul romanilor care stiu ce este Infiniti este foarte scazut. Marca e aproape necunoscuta, e drept ca s-a dublat in ultimele 15 luni numarul celor care au aflat de ea, insa avem mult de construit si cred ca tinta e curajoasa chiar daca vom lansa noua seria M si diesel-ul in septembrie, insa pana atunci mai sunt sase luni", mai spune Saillard.
        La finalul lui 2009 in tara erau inmatriculate 495 de masini Infinti, aduse in ultimii ani de diverse companii care nu au legaturi cu producatorul, cum ar fi Dom Automonbile. Spre comparatie, in tara erau 1.204 masini Lexus, brandul de lux al Toyota.

        Masini mari, motoare prea puternice pentru Europa:

        Dincolo de faptul ca marca e noua in Europa, un dezavantaj tine si de faptul ca nu are modele mai mici de 4,7 metri lungime, echivalentul unui seria 5. "E important sa fii in segmentul C premium cu BMW seria 1 si Audi A3", spune Saillard care adauga insa ca nu se stie cand va face Infiniti pasul spre acel segment "Trebuie mai intai sa dezvoltam marca. China si Europa sunt cele mai promitatoare piete, in SUA nu intrevedem crestere, in Orientul Mijlociu suntem prezenti din 1989 si in Rusia suntem, dar nu aceste piete sunt marea promisiune".
        Spania si Italia sunt tari unde Infiniti e foarte cunoscuta, mai ales ca marca are cate cinci showroom-uri in fiecare. In Franta urmeaza extindere, in Marea Britanie exista un singur showroom, dar se va ajunge la cinci.
        Preturile modelelor Infiniti pleaca de la circa 42.000 euro pentru seria G si ajung aproape de 80.000 euro la SUV-ul FX cu motor de 390 CP. E nevoie deci si de variante ceva mai economice, mai ales ca nu exista in prezent motoare de sub 320 CP in gama.

        Deschidere spre hibride si masini mai mici:

        Marca de lux a Nissan se va extinde si pe partea de hibride, iar modelul M, lansat la Geneva luna aceasta va aparea peste un an si cu versiune hibrida, capabila sa mearga pe distante scurte exclusiv cu motorul electric.
        La salonul auto Geneva, extrem de multe marci sportive au venit cu modele ce au si propulsie electrica. Saillard explica faptul ca e o tendinta datorata nevoii de a reduce emisiile de CO2, dar si sub presiunea pusa de taxele tot mai mari pentru masinile puternice, iar in unele tari e chiar la moda sa conduci astfel de masini, mai spune oficialul.
        "55% dintre clientii nostri vin de la marcile BMW, Mercedes si Audi, deci chiar concuram cu ele din punct de vedere al calitatii". Totusi, diferenta de volume de vanzari intre aceste marci si Infiniti este enorma. Saillard spune ca nu e neaparat nevoie sa existe o concurenta pe partea de volume, ci importanta e perceptia si construirea unei imagini de marca in Europa.
        Ramane de vazut daca o marca practic necunoscuta isi va putea crea pe piata o imagine similara cu branduri premium nemtesti de traditie. Deocamdata Infiniti are vanzari mici, o gama nu foarte bogata, motoare gurmande si preturi innacesibile pentru cei mai multi. Dar totusi exista un plan si unele aspecte se vor schimba, dar cum spunea si Philippe Saillard, pot trece 10 - 20 de ani pana cand marca sa se impuna deplin.


        http://www.stiriauto.ro/articol/8322...ermane-premium-

        ================================================== =

        Volkswagen Motorrad, o noua divizie responsabila cu productia de motociclete

        Colaborarea dintre Volkswagen si Suzuki va privi chiar si sectorul moto, pana la urma. Acest lucru a fost confirmat chiar de presedintele Martin Winterkorn. Se pare ca achizitionarea a 20% dintre actiunile la Suzuki ii aduce colosului din Wolfsburg destule beneficii, cel mai mare dintre ele putand fi chiar patrunderea in segmentul moto, luand nastere o noua divizie a companiei: Volkswagen Motorrad.






        Intrarea pe piata vehiculelor pe doua roti a Volkswagen le-ar da mari batai de cap celor de la BMW, deoarece producatorul german ar urma sa produca motociclete touring si scutere cu cilindree mare, iar pe acest segment din urmă producătorul bavarez nu activeaza. Nu este exclus faptul că parteneriatul cu Suzuki în domeniul moto sa poata conduce, pe viitor, la achizitionarea unor producatori precum MV Agusta si Ducati, primul scos la vanzare de catre Harley-Davidson si doilea inca detinut de catre Grupul Piaggio.

        http://www.stiriauto.ro/articol/8321...e-motociclete/

        ================================================== ========

        Jante bling-bling de la DOTZ



        http://www.promotor.ro/noutati-auto-...-blaze-5758770

        DOTZ propun o jantă bling-bling la calitate de top.





        Touge blaze - DOTZ oferă o jantă la calitate de top dar adresată celor care vor să epateze. Germanii au descoperit că segmentul bling bling nu este acoperit când vine vorba de jante de calitate. S-au pus pe treabă şi au aruncat pe piaţă "Touge blaze". O jantă care este disponibilă în trei dimensiuni: 8x17, 8x18 şi 8x19 inch.

        În primul rând DOTZ se laudă cu tehnologia de finisare CPA - Ceramic - Polished - Acrylic protection. Jantele sunt şlefuite cu ajutorul unor granule de ceramică ceea ce conduce la eliminarea efectului de "minge de golf" apărute la jantele şlefuite cu bile metalice.
        Jantele se remarcă şi prin designul "structură de diamant". Jantele sunt monobloc şi proiectate şi pentru sistemul Run Flat. Totuşi când vine vorba de bling blingeuropenii categoric au mult mai mult bun simţ, decenţă şi rafinament decât americanii.










        ================================================== =========


        Cel mai ecologic sofer din Europa va castiga un Opel Ampera

        Soferii din 20 de tari din Europa vor avea ocazia sa participe la un concurs de condus ecologic, al carui premiu este un Opel Ampera. Cetatenii din Romania nu pot participa la aceasta competitie.







        Opel va organiza un concurs de condus ecologic in Europa, al carui premiu este un Opel Ampera. Competitia debuteaza pe 1 aprilie, iar aceasta va include doua runde preliminare pe internet, din care vor rezulta 20 de finalisti. Prima runda a concursului are loc la inscrierea in competitie, cand soferii trebuie sa raspunda la o serie de intrebari despre condusul ecologic, dupa care vor trece la un simulator pe internet pentru a-si dovedi abilitatile de sofat ecologic si capacitatile de economisire a carburantului.
        Fiecare tara va avea un finalist, iar cei 20 de finalisti vor fi invitati la un eveniment de mai multe zile din Suedia care va avea loc abia in aceasta vara. Finalistii acestui concurs vor fi supravegheati de profesionisti, iar finala are loc pe circuitul Sturup din Malmo. Castigatorul primeste un premium special – unul dintre primele exemplare de productie ale lui Ampera, model care debuteaza pe piata abia in 2011.
        Din pacate pentru soferii ecologici din Romania, acestia nu pot participa la ecoFLEX Experience. Concursul este deschis doar pentru cei din Marea Britanie, Germania, Austria, Elvetia, Belgia, Olanda, Luxemburg, Franta, Spania, Portugalia, Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda, Polonia, Slovenia, Turcia, Rusia. Termenii si conditiile acestei competitii vor fi anuntate abia pe 1 aprilie 2010.
        Opel Ampera este un vehicul electric cu un sistem de extindere al autonomiei. Modelul beneficiaza de un motor electric
        de 150 CP care ofera un cuplu motor de 370 Nm de la zero rotatii pe minut. Viteza maxima a acestui model este de 161 km/h, iar bateria litiu-ion a acestui model are o capacitate de 16 kWh si ii permite sa parcurga 60 de kilometri in modul 100% electric.
        Via | Opel

        http://www.automarket.ro/stiri/cel-m...era-29174.html

        tokyodream
        Senior Member
        Last edited by tokyodream; 19-03-10, 14:26.
        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

        Comment


        • MAINE, noul look la AUTOVIT:

          http://blog.autovit.ro/

          ================================================== ===

          Universitatea din Texas sustine ca poate obtine petrol din lignit la un pret de 29 de dolari, barilul. Poluare, zero.

          http://economie.hotnews.ro/stiri-com...luare-zero.htm

          ================================================== =======

          Infiniti - marca de lux a Nissan - intra oficial pe piata romaneasca

          http://economie.hotnews.ro/stiri-aut...romaneasca.htm

          ================================================== =======

          Nissan to open design studio in Beijing, China

          http://paultan.org/2010/03/22/nissan...beijing-china/
          ================================================== ===========


          Nemtii au ajuns sa importe masini din Romania


          Dupa ani de zile, in care Germania era principala tara de unde importam automobile, iata ca, anul trecut, Romania a reusit sa-si ia revansa. Cea mai mare piata auto din Europa a fost “asaltata” de marca Dacia, care a reusit sa vanda, anul trecut, 84.708 unitati, in urcare cu 231,3% fata de 2008.




          Romania a vandut in Germania anul trecut mai multe autoturisme decat a importat din aceasta tara si a trecut astfel de la un deficit comercial pe sectorul auto de 762,8 milioane euro in 2008 la un excedent de 306,4 milioane euro, potrivit datelor INS.

          Presedintele INS, Vergil Voineagu, a aratat ca deficitul comercial in relatia cu Germania s-a redus anul trecut 67,4%, in principal datorita cresterii exporturilor de autoturisme, sustinut de programul de inlocuire auto promovat de guvernul german.

          Germania a devenit anul trecut principala destinatie de export a Dacia, cu 84.708 unitati vandute, in urcare cu 231,3% fata de 2008, potrivit datelor prezentate la inceputul anului de producatorul auto.

          Romania se numara printre tarile care au inregistrat anul trecut cea mai mare ajustare a deficitului de cont curent din UE.



          Acest material poate fi preluat doar cu citarea sursei StiriAuto.ro

          http://www.stiriauto.ro/articol/8334...-din-Romania-/

          ================================================== ========

          Top cinci motive pentru a renunta la masina in Bucuresti







          Inainte a incepe orice pledoarie pentru a-ti lasa masina personala in parcare, trebuie sa-mi justific restrangerea cadrului la Bucuresti: nu am facut-o dintr-un soi de convingere gen “nu stai in Capitala, nu existi” si nici “ in provincie e naspa”; ci din simplul motiv ca nu exista o sufocare mai mare pe tot teritoriul Romaniei ca in aceste locuri.

          Pe langa asta, absolut toate rationamentele pentru care ar trebui sa renunti la masina le intruneste Bucurestiul.

          Sa le luam pe rand:

          1. Bara la bara. Pun pariu ca te-ai saturat sa inaintezi in trafic cu viteza melcului,sa parcurgi bulevarde si artere principale care gem de claxoane, nenumarate autoturisme si cateva tramvaie nerabdatoare sa inainteze. Iar cireasa de pe tort se pune exact in momentul in care un sofer istet forteaza nota si trece in momentul in care s-a facut rosu, blocand astfel interesectia. Iarasi claxoane, iarasi nervi, iarasi timp pierdut.

          Totusi nu ma hazardez sa recomand bicicleta, mai ales daca drumul pe care il faci zilnic este destul de lung: soferii auto abia se mai suporta intre ei, daramite sa accepte pe “soseaua lor” un biet biciclist. Ai putea alege tramvaiul: are linia lui (desi uneori o mai incaleca si masinile) sau metroul, mai ales acum, ca Metrorex a propus ca bucurestenii sa isi poata parca bicicleta la metrou si sa o poata urca in trenuri, pentru a le usura deplasarea prin hatisurile Capitalei.

          2. Parcheaza masina ... daca ai unde. In primul rand, dupa ce ai reusit sa strangii banii la ciorap sau ai facut imprumut la banca pentru a-ti lua o masina, te confrunti cu pretul piperat al unui loc de parcare. De exemplu, un loc de parcare intr-un mall din Bucuresti, costa aproximativ 100 lei pe luna, numai cu supraveghere video.

          Iar neajunsurile nu se opresc aici. Conform Antena3.ro, in 2009, in Capitala, existau 1.706.135 de soferi care erau nevoiti (nu stiu prin ce minune) sa isi parcheze masinile pe 188.090 locuri de parcare de resedinta si publice, existente in Capitala, cu o medie de noua masini pe un loc de parcare.

          Mai mult decat atat, cum in Bucuresti sunt inmatriculate 1.206.135 de autoturisme, la care se adauga alte 500.000 de masini care tranziteaza zilnic Bucurestiul, noaptea raportul este de aproape sase masini pe un singur loc de parcare.

          Iar ca sa fie tacamul complet, autoritatile s-au pus pe stors banii de la bietii soferi, ridicandu-le masinile parcate “neregulamentar” si taxandu-i cu sume ce depasesc 700 lei. Pai unde sa o parchez? In aer? Adica,pe langa faptul ca nu pun la dispozitia cetatenilor locuri de parcare, cum se intampla in alte metropole europene, te mai si taxeaza cu o suma pe care unii nu o primesc nici macar la sfarsit de luna, drept salariu.

          Ca sa va faceti o idee, numai fotografierea masinii va usureaza de 100 lei. Iar pe langa asta se mai adauga tariful pentru ridicarea masinii, tariful de transport , tariful de depozitare, plus amenda contraventionala primita de la politie.

          Nu-i asa ca nu-ti mai arde sa te urci in masina si sa te invarti jumatate de ora pentru a-ti parca autoturismul? Unde mai pui ca te-ai putea intoarce senin in locul pe care l-ai gasit cu greu, iar masina sa-ti fi disparut?

          3. Cratere in asflat. Nu cred sa existe sofer in Bucuresti care sa nu-si fi rupt masina in doua incercand sa evite o groapa si cazand gratios in alta. Cu atat mai mult cu cat, dupa necrutatoarea iarna ce tocmai si-a facut bagajele, soselele au devenit mai impracticabile ca niciodata. Supensii sport? Glumesti! Las-o acasa daca vrei sa eviti un drum la service.

          4. Se scumpeste benzina. Din nou??? Cand ai facut ultima data un calcul al banilor pe care i-ai aruncat pe benzina? Suficient de mult, nu-i asa? Iar daca la asta, adaugi consumul de carburant ridicat in conditiile de trafic insuportabile din Bucuresti, sigur iesi mai ieftin cu un abonamant Metrorex sau RATB. Pe langa acest aspect, te ajuti pe tine si pe noi, ceilalti coabitanti, sa respiram un aer mai putin poluat.

          5. In miscare, fara masina. Daca rutina ta zilnica include drumul cu masina pana la birou, cu siguranta trebuie sa schimbi ceva in viata ta. Sedentarismul pe care il presupune automobilul personal in combinatie cu scaunul mai putin comod de la locul de munca, iti va afecta sanatatea fizica pe termen lung.
          Alege sa mergi pe jos 2-3 statii pana la un mjiloc de transport in comun, iar in week-end lasa iesirea la o terasa si alege sa joci fotbal, tenis sau orice alte sport ce iti face placere. Foloseste masina la deplasarile lungi catre munte, mare sau orice alta destinatie ce prespupune cativa zeci de km distanta.




          http://www.auto.ro/stiri/Top-cinci-m...a-in-Bucuresti

          ================================================== ==========


          Carbon Motors cumpara motoare diesel de la BMW pentru viitoarele modele de politie

          Germanii de la BMW au semnat un contract in valoare de 1 miliard de euro pentru furnizarea a 240.000 de motoare, transmisii si sisteme de evacuare pentru modelul Carbon E7, realizat de americanii de la Carbon Motors.









          BMW si Carbon Motors au anuntat ca au semnat un parteneriat care prevede furnizarea a 240.000 de motoare diesel

          de 3.0 litri cu sase cilindri pentru viitoarele vehicule de politie ale americanilor.
          Motoarele diesel de la BMW sunt aceleasi cu unitatile folosite de 335d si X5 35d si furnizeaza 265 CP si 576 Nm. Aceste propulsoare vor echipa noile Carbon E7 si vor obtine o reducere de 40% a consumului de carburant si a emisiilor poluante de CO2 in comparatie cu vehiculele aflate in dotarea politiei din Statele Unite ale Americii.
          Cei de la Carbon Motors au ales marca BMW pentru acest parteneriat deoarece era singurul producator care putea sa respecte normele de mediu stricte din Statele Unite ale Americii in timp ce oferea un motor diesel bi-turbo cu sase cilindri cu acest nivel de performanta. Acordul dintre cei doi producatori valoreaza circa un miliard de euro si implica furnizarea de motoare si transmisii pentru 240.000 de unitati Carbon E7.
          Carbon Motors este o companie fondata in 2003 de un fost director Ford. Scopul acestuia era de a dezvolta un singur model – E7, pe care sa il vanda ca vehicul de patrula pentru politia din Statele Unite ale Americii. Pana in acest moment, politistii din Statele Unite ale Americii folosesc modelul Ford Crown Victoria pentru patrula si chiar interceptari.
          Via | AFP



          http://www.automarket.ro/stiri/carbo...tie-29222.html

          ================================================== ========


          McLaren MP4-12C a atras deja 1600 de potentiali clienti

          Supercarul britanic a generat reactii pozitive si a atras deja 1600 de oameni care si-au exprimat intentia de a achizitiona un exemplar MP4-12C.










          Noul supercar McLaren MP4-12C a starnit un val de reactii pozitive inca de la debutul primelor imagini oficiale, in toamna
          anului trecut, luna septembrie. Rezultatele nu au intarziat sa apara, McLaren inregistrand deja 1600 de intentii de cumparare
          pentru noul model sportiv.
          Cu toate acestea, constructorul britanic a anuntat ca nu va produce decat 1000 de unitati atunci cand supercarul va intra in procesul de fabricatie, adica peste aproximativ un an. Asta inseamna ca 600 de oameni vor fi nevoiti sa mai astepte o perioada indelungata pana isi vor vedea in garaj propriul exemplar MP4-12C.
          De productia supercarului se va ocupa noul amplasament McLaren, care a costat aproximativ 60 de milioane de dolari. Unitatile vor fi apoi distribuite cu ajutorul unei retele de 35 de dealeri, repartizati in 19 tari, ce urmeaza a fi anuntate in viitorul apropiat.
          Pretul pentru noul McLaren MP4-12C este asteptat sa se pozitioneze intre 190.000 si 270.000 de dolari.

          via | egmcartech

          http://www.automarket.ro/stiri/mclar...nti-29217.html


          tokyodream
          Senior Member
          Last edited by tokyodream; 22-03-10, 18:28.
          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

          Comment


          • de azi sunt gata noile:

            http://www.autovit.ro/

            http://paultan.org

            ================================================== =====
            tokyodream
            Senior Member
            Last edited by tokyodream; 23-03-10, 19:11.
            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

            Comment


            • Man, autovit era gata de cand a fost cumparat - http://www.otomoto.eu/ acum doar l-au terminat de tradus oricum e o imbunatatire fata de ce era inainte.
              '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
              Fosta:
              '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
              Javascript motherfucker in Iasi?
              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

              Comment


              • tu stii mai bine!

                uitati lansarea de la PIRELLI SCORPION VERDE:

                http://www.automobiletv.ro/show.php?id=165

                adica:

                http://www.vandmasini.ro/anvelope-pi...-R16/3503.html

                ================================================== ========


                Compania Daimler, acuzata de mita si coruptie


                Procurorii din Statele Unite ale Americii acuza compania germana Daimler ca a dat spagi pentru a obtine contracte avantajoase in Rusia, China, Turcia, Egipt, Nigeria, Irak si cel putin alte 16 tari, intre 1998 si 2008. Daimler intentioneaza sa plateasca 185 milioane dolari pentru a solutiona acest diferend cu Departamentul de Justitie din SUA.




                Suma de 185 de milioane de dolari a fost stabilită de catre Departamentul de Justitie din SUA. Oficialii amerciani au aratat ca, in cei zece ani Daimler a dat spagi in valoare de 185 de milioane de dolari, dar daca va plati, compania va scapa de acuzatii.
                Procurorii americani au acuzat producatorul masinilor Mercedes ca s-a angajat “intr-o practica indelungata de a plati mita” pentru beneficia de contracte in Rusia, China, Turcia, Egipt, Nigeria, Irak si cel putin alte 16 tari, intre 1998 si inceputul anului 2008.
                In documentele instantei sunt date mai multe exemple. Intr-un caz, Daimler si distribuitorul sau local au “cadorisit” un oficial guvernamental din Turkmenistan, in februarie 2000, cu un automobil blindat Mercedes, evaluat la peste 300.000 de euro. In acea perioada, Daimler purta negocieri pentru un contract de livrare a zeci de vehicule pentru guvernul din Turkmenistan.
                Intr-un alt exemplu, un oficial din Liberia a primit, in 1999, un vehicul blindat in valoare de aproximativ 267.000 de euro, ca parte a unui acord pentru a vinde camioane pentru guvernul statului vest-african.
                Procurorii americanii au pretins, de asemenea, faptul ca Daimler a platit spagi si oficialilor din guvernul irakian, pentru a se asigura ca va vinde autovehicule, incalcând, astfel, Programul Alimentar al Natiunilor Unite(ONU).
                Departamentul de Justitie SUA acuza compania Daimler de conspiratie si de falsificarea de acte si inregistrari, sub jurisdictia legii privind practicile corupte.
                Compania germana nu avea voie sa dea mita pentru a obtine contracte sau pentru a-si mentine afacerile. Cercetarile celor de la Comisia Americana a Valorilor Mobiliare si de Schimb (SEC) a inceput in anul 2004, când un auditor s-a plâns ca a fost concediat pentru ca a dezvaluit faptul Daimler folosea conturi bancare secrete pentru a plati oficialii straini.
                Un purtator de cuvant al Departamentului de Justitie a refuzat sa comenteze cu privire la documentele instantei. Un purtator de cuvant al Daimler, de asemenea, a refuzat sa comenteze pâna la o audiere programata 1 aprilie. Daimler a recunoscut anterior ca platile au incalcat legile juridice si a declarat ca societatea va coopera cu cei de la Departamentul de Justitie si SEC.
                Surse apropiate cazului au declara ca Daimler nu va pleda vinovat sau admite orice vina in Departamentul de Justitie si cazurile SEC. Compania s-a angajat sa plateasca 93,6 milioane de dolari pentru a rezolva acuzatiile Departamentului de Justitie si 91,4 milioane dolari pentru cazul cercetat de Comisia Americana a Valorilor Mobiliare si de Schimb SEC.
                Daimler nu este singura companie acuzata de coruptie la nive inalt. Siemens a fost de accord, in decembrie 2009, sa plateasca 1,3 miliarde de dolari pentru a pune capat acuzatiilor de coruptie din Statele Unite si Germania.


                Acest material poate fi preluat doar cu citarea sursei StiriAuto.ro

                http://www.stiriauto.ro/articol/8355...ta-si-coruptie

                ================================================== ==========

                WRC si IRC ar putea forma o singura competitie

                FIA analizeaza posibilitatea de a realiza o fuziune intre Campionatul Mondial de Raliuri si International Rally Challenge.









                Proaspat ales in functia de presedinte al Federatiei Internationale de Automobilism, Jean Todt incearca sa gaseasca solutii pentru revitalizarea Campionatului Mondial de Raliuri, intrat in ultimii ani intr-un con de umbra.
                Una dintre variantele gandite de francez este realizarea unei fuziuni intre WRC si International Rally Challenge, iar informatia a fost dezvaluita in premiera de Morrie Chandler, presedintele comisiei pentru imbunatatirea spectacolului in WRC.
                Principalul motiv este ca FIA nu poate sustine doua competitii puternice de raliuri, insa Chandler considera ca ideea nu este una fezabila in acest moment. "Stiu ca Jean Todt este interesat sa gaseasca o adaptare intre diferitele competitii. Ne-am gandit la o fuziune si am analizat problema in profunzime. Realitatea este ca, din cauza economiei, sportul nostru nu este suficient de puternic pentru a avea doua divizii puternice. Am dori o omogenizare a sportului nostru, insa nu vad cum s-ar putea intampla asta", a declarat Chandler.
                Competitia International Rally Challenge (IRC) a fost creata in 2007 si este sprijinita de postul francez de televiziune EuroSport, care transmite in direct cea mai mare parte a etapelor.
                Via | MaxRally



                http://www.automarket.ro/wrc/stiri/w...tie-29270.html

                ================================================== =======

                BMW: "Suntem pregatiti pentru un model cu tractiune fata"

                Norbert Reithofer, presedintele BMW, a declarat ca producatorul german este pregatit sa lanseze un model cu tractiune fata pe un nou segment de piata. Platforma va fi folosita si de viitoarele modele Mini.









                Desi viitorul grupului BMW si al brandurilor regasite sub cupola sa este o necunoscuta pentru publicul larg, jurnalistii britanici de la Autocar au reusit sa dezlege cateva mistere, dupa o discutie cu Norbert Reithofer, presedintele constructorului german. Oficialul a dezvaluit o parte din strategia pe termen mediu a grupului.
                Reithofer a comentat pe marginea stirilor recent aparute in presa, care vorbeau despre numarul mare de posesori de BMW Seria 1 ce confunda tractiunea fata cu cea posterioara. Presedintele nemtilor a declarat ca procentul de 80%, vehiculat in presa, include numai soferii variantei hatchback cu trei sau cinci usi a modelului Seria 1.
                "Desi exista un asemenea procent descurajant, toti posesorii variantei coupe a modelului Seria 1 au stiut ca masina lor beneficiaza de propulsie spate, fiind constienti de capacitatile dinamice ale acesteia. Ceilalti clienti apreciaza insa modelul compact pentru performante si calitate. Studiul acesta ne-a ajutat sa devenim increzatori in capacitatea noastra de a lansa un model cu tractiune fata pe un segment de piata diferit. Aceasta noua directie nu va afecta insa viitorul Seria 1, care in aproximativ 18 luni va debuta pe piata cu aceeasi propulsie posterioara traditionala", a concluzionat Reithofer.
                Presedintele BMW nu a ezitat sa vorbeasca nici despre Mini, afirmand ca brandul britanic este gata sa ajunga la maturitate. "Tocmai de aceea intentionam sa extindem gama Mini si in urmatorii cinci ani. Am vazut cateva concepte Mini ale viitorului si va pot spune ca arata fantastic."
                Reithofer a recunoscut ca modelele Mini vor imprumuta aceeasi platforma cu tractiune fata, capabila sa suporte caroserii cuprinse intre 3.8 si 4.3 metri, insa a lasat sa inteleaga ca viitoarele derivate ale constructorului britanic vor pastra traditia si nu vor depasi 4 metri lungime.
                via | Autocar

                http://www.automarket.ro/stiri/bmw-s...ata-29275.html

                ================================================== =======

                Nissan ar putea imprumuta in viitor motoare Mercedes

                Nissan si Daimler discuta in prezent despre posibilitatea incheierii unui parteneriat. Japonezii ar urma sa beneficieze de motoarele mai puternice ale nemtilor iar Mercedes de tehnologia electrica si de bateriile litiu-ion ale japonezilor.









                Presa japoneza vorbeste zilele acestea despre o posibila colaborare intre Nissan si Daimler. Se pare ca parteneriatul va ajuta ambele parti sa se dezvolte in viitor, dar pe sectoare diferite.
                Mai exact, Nissan are nevoie acuta de motoare mai mari, pe care Mercedes i le poate oferi, gratie muncii depuse de divizia sa de performanta AMG. La randul sau, Mercedes este interesat de tehnologia electrica de care dispune Nissan si de bateriile litiu-ion, folosite la alimentarea modelului de serie Leaf.
                Daimler se afla in negocieri avansate si cu partenerii de alianta ai Nissan, francezii de la Renault, ceea ce inseamna ca nemtii ar putea semna o colaborare cu intreg conglomeratul condus de Carlos Ghosn.
                Purtatorul de cuvant Nissan a refuzat sa comenteze zvonurile aparute in presa, insa specialistii se asteapta ca Ghosn sa iasa la rampa cu declaratii privind stadiul negocierilor in saptamanile urmatoare.
                via | egmcartech

                http://www.automarket.ro/stiri/nissa...des-29288.html


                ================================================== ========

                Chrysler, Jeep si Dodge vor fi comercializate de Fiat in Europa






                Grupul Fiat se va ocupa in curand de comercializarea si activitatile de service pentru marcile Chrysler, Jeep si Dodge, dupa cum relateaza Automotive News citand oficiali ai Fiat.

                Fiat detine o participatie de 20% la Chrysler si preia activitatea de vanzare si service a modelelor Chrysler, Jeep si Dodge in Europa. Mai exact, treptat, retelele de distributie Chrysler vor fi preluate de cele Fiat si importatorii sai locali pe pietele in care constructorul nu are un birou oficial. Fiat va deveni in acest fel singurul distribuitor al acestor marci in Europa.

                Cand vine vorba de Romania, “tot ce pot spune deocamdata este ca am deschis discutiile, la cererea Fiat, cu Chrysler, Jeep si Dodge. Urmeaza sa detaliem, pentru ca inca nu stim ce modele vor fi produse, unde si care sunt conditiile pentru a integra cele trei marci” , a declarat Herbert Stein, presedintele Autoitalia (importatorul marcii Fiat in Romania), pentru 0-100.ro.

                In Romania, momentan, Chrysler, Dodge si Jeep sunt importate de Mercedes-Benz Romania, urmand ca la 21 aprilie Sergio Marchionne, presedintele Fiat, sa clarifice situatia marcilor americane.




                http://www.auto.ro/stiri/Chrysler-Je...Fiat-in-Europa





                tokyodream
                Senior Member
                Last edited by tokyodream; 24-03-10, 19:05. Reason: completari azi
                Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                Comment


                • http://www.automarket.ro/stiri/volvo...s80-29314.html

                  Au innebunit si astia. Vor sa scoata din fabricatie toate break-urile, tocmai modelele care i-au facut celebri atatea decenii. In loc sa-si imbunatateasca oferta si sa aiba grija ca modelele lor sa nu se 'canibalizeze', ei prefera sa le scoata de tot.

                  Comment


                  • Man, eu in Iasi nu am mai vazut un Volvo break de muuulta vreme, poate asta o fi cauza e "plin" de C30 (are si o colega), S40, XC60, XC90, etc
                    '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
                    Fosta:
                    '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
                    Javascript motherfucker in Iasi?
                    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

                    Comment


                    • traducerea e gresita

                      dupa cum spune ANDY.RO intr-un comentariu.
                      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                      Comment


                      • Da, m-am grabit, sunt un prost, de obicei citeam si sursa. Varza mai sunt si astia de la automarket.
                        Deci, nu moare break-ul Volvo, ci doar reduc optiunile de motorizari (e normal).
                        Man, eu in Iasi nu am mai vazut un Volvo break de muuulta vreme, poate asta o fi cauza
                        Mi-a zis mie cineva de la Volvo ca CEO-ul lor e peste masura de furios ca Iasi-ul a raportat vanzari slabe, nu l-am crezut.
                        Serios acum, break-ruile se vand bine in occident si chiar m-a socat stirea. Ca nu mai fac ei fata la concurenti, asta e partea a 2-a.

                        Comment


                        • Noi reguli in China: soferii beti isi vor pierde definitiv permisul

                          Autoritatile din China vor institui noi reguli pe sosele incepand cu 1 aprilie. Astfel, soferii prinsi sub influenta alcoolului isi vor pierde definitiv permisul de conducere.









                          Soferii din China care vor fi prinsi sub influenta alcoolului in timp ce se afla la volan vor avea de acum inainte mari probleme in fata legii. Dupa ce au constatat ca soferii beti au cauzat in 2008 si 2009 foarte multe accidente, oamenii legii din China au decis ca oricarui sofer surprins sub influenta alcoolului la volan sa-i fie ridicat definitiv permisul de conducere, fara drept de reinscriere in scolile de soferi.
                          In legislatia rutiera chineza, fiecare sofer primeste 12 puncte in momentul in care intra in posesia permisului, eventualele greseli pe care acesta le face la volan scazandu-i puncte din total, in functie de gravitatea faptelor. De exemplu, un sofer care nu isi ataseaza centura de siguranta pe soselele din China primeste doua puncte de penalizare, in timp ce unui sofer care nu respecta indicatoarele primeste ii sunt scazute trei puncte din totalul pe care acesta il are.
                          Regulile legate de alcool nu sunt singurele pe care politia din China le va schimba din 1 aprilie. Astfel, daca un sofer care era prins cu numere false de inmatriculare primea pana acum trei puncte de penalizare, acestuia ii va fi retinut permisul, amenda crescand pana la maximul de 12 puncte. De asemenea, daca amenzile pentru viteza se invart acum in jurul sumei de 200 de yuani (circa 22 de euro), soferii grabiti vor primi de la 1 aprilie amenzi de pana la 500 de yuani (55 de euro).
                          via | CCT



                          http://www.automarket.ro/stiri/noi-r...sul-29331.html
                          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                          Comment


                          • Tokyodream, informatiile tale sunt superbe, proaspete si complete, am o mica intrebare..tu ai deja o HONDA si n-ai actualizat informatiile, esti in curs de a achizitiona o Honda sau, pur si simplu, iubesti Honda, dar inca n-ai reusit sa cumperi una?..daca intrebarea e inoportuna, nu te obosi sa-mi raspunzi, oricum jos palaria pt activitatea ta in acest club!
                            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                            Comment


                            • multumesc Sensei de aprecieri

                              1 - inca nu am o Honda/Acura
                              2 - sper sa-mi iau in viitorul apropiat
                              3 - IUBESC HONDA/ACURA si Familia HONDAFAN

                              ================================================== ==

                              Ce trebuie sa stiti despre radierea unui vehicul







                              O masina necesita radierea in urmatoarele cazuri: la schimbarea domiciliului in alt judet, in cazul exportarii, in cazul dezmembrarii, la schimbarea caroseriei/sasiului si emiterea unui nou certificat de inmatriculare, la schimbarea proprietarului vehiculului instrainat. De asemenea, radierea este necesara in termen de 30 zile in urmatoarele situatii: vehicul dezmembrat, casat sau predat unei unitati specializate in vederea dezmembrarii; scoaterea definitiva din Romania a vehiculului si declararea furtului vehiculului.
                              Proprietarii de vehicule inmatriculate pot solicita si radierea din circulatie la cerere, facand dovada detinerii unui spatiu in vederea depozitarii acestuia. Aceasta radiere nu permite si scoaterea din evidenta fiscala.

                              Pentru a solicita radierea unui vehicul, trebuie sa prezentati urmatoarele documente (potrivit art.24 si 25 din Ordinul MAI) :

                              1.certificat de inmatriculare-original. Daca masina v-a fost furata, este necesara declaratia din care sa rezulte pierderea sau furtul certificatului de inmatriculare.
                              2.placutele de inmatriculare. Daca masina a fost furata, declaratia din care sa rezulte furtul placutelor de inmatriculare)
                              3.cartea de identitate a vehicului (pentru cele inmatriculate dupa 1 iulie 1993)
                              4.fisa de inmatriculare cu viza organului fiscal competent al autoritatii administratiei publice locale, stabilita potrivit legii, ori a certificatului de atestare fiscala
                              5.documente care atesta faptul ca a intervenit una dintre urmatoarele situatii (dezmembrare, export, furt, depozitare in spatiu propriu).
                              6.document de identitate – original si copie
                              7.trei exemplare completate de certificat de radiere

                              In cazul vehiculelor inmatriculate anterior datei de 1 iulie 1993, care detin certificate de inmatriculare si numere de inmatriculare modele vechi sau care au o vechime de fabricatie mai mare de 30 de ani, radierea se poate efectua in baza unei declaratii pe propria raspundere a titularului inmatricularii ori a mostenitorilor legali ai acestuia, care sa ateste ca vehiculul a fost dezmembrat sau retras definitiv din circulatie si nu mai circula pe drumurile publice.
                              Certificatul de radiere se elibereaza pe loc, la ghiseu.

                              http://www.auto.ro/stiri/Ce-trebuie-...a-unui-vehicul

                              ================================================== ======

                              Maruti Suzuki a produs un milion de masini intr-un an






                              Esential

                              500.000 de unitati producea Maruti in 2006.
                              1.000.000 de unitati a produs Maruti in anul fiscal 2009-2010.



                              In timp ce marile nume din industria auto isi revizuiesc productia pentru a nu depasi cererea slaba din aceasta perioada, un outsider din India dovedeste ca se pot naste recorduri chiar si in vremuri de criza. Este vorba de Maruti, constructor indian devenit in scurt timp cel mai important subsidiar Suzuki.
                              Producatorul de automobile a bifat un record care ar face invidios orice constructor de dimensiunea sa. Indienii au reusit sa produca un milion de vehicule intr-un singur an, respectiv in anul fiscal 2009-2010, in conditiile in care la inceputul infiintarii (1983-1985), pe poarta uzinei ieseau doar 50.000 de vehicule. Ascensiunea constructorului a fost de-a dreptul fulminanta, in numai sase ani reusind sa dubleze propriul record de productie de 500.000 de unitati pe an (in 2006).

                              Osamu Suzuki, presedintele producatorului cu acelasi nume, a declarat ca "Maruti este cea mai mare si mai importanta filiala, volumele si echipamentele sale fiind comparabile cu cele ale uzinelor japoneze. Piata indiana va creste in continuare iar noi ne vom asigura ca modelele Maruti vor oferi calitate la un pret acceptabil. Colaborarea noastra cu Maruti va fi din ce in ce mai stransa, dat fiind faptul ca exista o crestere considerabila a concurentei in India", a incheiat Suzuki.

                              via | autoblog

                              http://www.automarket.ro/stiri/marut...-an-29333.html

                              ================================================== =

                              Blocarea pedalei de acceleratie ar fi ucis 102 clienti Toyota


                              Se pare ca numarul deceselor cauzate de blocarea pedalei de acceleratie este mai mare decat se anuntase initial. Potrivit ultimelor cercetari, 102 persoane ar fi murit din cauza defectiunii.






                              Esential

                              102 decese sunt puse pe seama blocarii acceleratiei modelelor Toyota.



                              Pe masura ce constructorul japonez recheama vehiculele defecte in service, ies la suprafata tot mai multe cazuri de accidente mortale generate de pedala de acceleratie blocata a modelelor Toyota.
                              Ziarul american Los Angeles Times a descoperit, bazandu-se pe o serie de plangeri inregistrate la NHTSA, la politie si la tribunal, ca numarul oficial de morti cauzate de blocarea pedalei de acceleratie este aproape dublu comparativ cu cel anuntat in urma cu doua luni.

                              Numarul deceselor a urcat astfel la 102 de persoane iar Toyota se confrunta probabil cu cea mai negativa campanie din istorie.


                              John Hanson, purtatorul de cuvant Toyota, a declarat ca "este normal sa se inregistreze o crestere a plangerilor din cauza publicitatii negative. Vom cauta sa investigam toate plangerile. Pentru asta am angajat tot mai multi oameni in acest proces. Pana in prezent nu am gasit nici o dovada care sa ateste faptul ca blocarea acceleratiei s-a produs in urma unei defectiuni electronice", a incheiat Hanson.

                              via | LAtimes

                              http://www.automarket.ro/stiri/bloca...ota-29337.html

                              ================================================== ===========

                              Ford va prezenta miercuri Focus RS500 - un RS de 350 CP


                              Daca credeati ca cei 305 CP ai lui Focus RS sunt deja prea multi pentru un hot hatch, Ford va contrazice: exista loc de mai bine. Miercuri iese in lumina reflectoarelor noul Focus RS500.





                              Dupa ce a uimit segmentul compact sportiv la aparitia lui Focus RS, un model care a trecut de granita psihologica a celor 300 de cai putere fara a avea tractiune integrala, Ford pregateste o noua surpriza pentru fanii marcii. Este vorba de Focus RS500, versiunea care va deveni cea mai puternica varianta Focus existenta pe piata.
                              Deocamdata, toate informatiile oficiale legate de noua versiune sunt concentrate intr-un teaser video care nu spune insa mare lucru despre designul, motorul sau capacitatile acesteia. Presa din Marea Britanie speculeaza insa pe marginea acestui subiect, anuntand ca versiunea RS500 a lui Focus va dispune de acelasi motor de 2.5 litri de pe RS-ul clasic, dar puterea acestuia va fi dusa pana la 350 de cai putere printr-un kit realizat de tunerul Monotune.
                              Conform informatiilor publicate de Auto Express, modelul va fi produs intr-o editie limitata la doar cateva exemplare, asa cum s-a intamplat in cazul lui Ford Sierra Cosworth RS500, fiecare dintre acestea urmand sa fie vopsit intr-o nuanta negru mat si sa aiba jante de aceeasi culoare.
                              Automarket va va oferi mai multe detalii miercurea viitoare, atunci cand Ford va prezenta primele informatii oficiale despre noul sau model.


                              YouTube - Focus RS500 Teaser






                              http://www.automarket.ro/stiri/ford-...-cp-29338.html


                              ================================================== =======


                              Adeyaka, revista Infiniti pentru iPad










                              La puţin timp după ce Apple® a lansat iPad®, revista „adeyaka”, premiata publicaţie destinată clienţilor Infiniti, marca japoneza de maşini premium, va fi disponibilă în lumea întreagă într-o versiune special concepută pentru iPad.

                              Versiunea pentru iPad vine în completarea versiunilor tipărite pentru Europa, Rusia, Orientul Mijlociu şi Canada, precum şi a versiunilor online ale revistei. Asemenea ambelor versiuni, revista adeyaka pentru iPad va fi editată tot de köckritzdörrich, corporaţie cu sediul în Germania specializată în comunicare.

                              Prin publicarea unei versiuni pentru iPad a revistei adeyaka, Infiniti doreşte să sublinieze rolul său de deschizător de drumuri în domeniul publicaţiilor corporatiste. Versiunea online a revistei (www.adeyaka.com) a stabilit deja noi standarde în momentul publicării sale în 2008, câştigând premiul pentru cea mai bună publicaţie corporatistă în 2009. Aceasta este cea mai importantă distincţie europeană pentru comunicarea corporatistă. În ceea ce priveşte conţinutul şi designul, versiunea pentru iPad a revistei adeyaka va fi asemănătoare cu ediţia tipărită, dar va oferi cititorului oportunităţi noi şi interesante de a descoperi ceea ce înseamnă marca, îmbunătăţind astfel performanţele în materie de comunicare ale mărcii. Revista adeyaka pentru iPad va fi disponibilă prin iTunes Store de la Apple începând cu mai 2010.

                              Andreas Sigl, manager general pentru inovaţia mărcii la nivel global în cadrul Infiniti, a înţeles imediat că, fiind o marcă premium, Infiniti trebuie ţintească grupurile de clienţi foarte interesaţi de tot ceea ce înseamnă tehnică.
                              „Avem convingerea certă că suntem capabili să prezentăm fascinaţia pe care o trezeşte marca noastră într-o manieră cu totul nouă, care să combine profunzimea editorială cu experienţa media. Vânzările centralizate ale revistei noastre destinate clienţilor în versiunea pentru iPad prin iTunes Store de la Apple ne oferă pentru prima dată capacitatea de a ajunge la clienţi potenţiali sau existenţi din lumea întreagă printr-un singur suport media”, a declarat Andreas Sigl

                              „Prin publicarea versiunii pentru iPad, avem ocazia pentru prima dată de a combina beneficiile revistei tipărite cu conţinutul îmbogăţit de vârf, fără ca utilizatorul să fie nevoit să treacă de la versiunea tipărită la cea online de pe internet, cum era cazul în trecut. În acest fel, experienţa oferită de marca Infiniti poate fi comunicată cu o intensitate care nu era posibilă în trecut. Dată fiind posibilitatea de a partaja aceste experienţe oferite de marca Infiniti, cu prietenii, direct de pe iPad pe reţele sociale precum Facebook, XING, LinkedIn sau Twitter, revista destinată clienţilor devine pentru clienţii noştri un mediu de comunicare cu un puternic efect de tip «bulgăre de zăpadă»”, afirmă Berthold Dörrich, directorul köckritzdörrich.

                              „Versiunea pentru iPad a revistei adeyaka va exploata numeroase funcţionalităţi iPad, pentru a oferi cititorului o experienţă cu totul unică, păstrând însă aspectul şi trăsăturile care au făcut din adeyaka una dintre cele mai apreciate reviste pentru clienţi”, precizează Lutz Suendermann, responsabil de proiect în calitatea sa de director de creaţie.





                              http://www.lalimita.ro/ro/stiri/inte...i_pentru_iPad/
                              tokyodream
                              Senior Member
                              Last edited by tokyodream; 27-03-10, 08:06.
                              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                              Comment


                              • Sensei, iti urez multa bafta sa-ti iei ce HONDA/ACURA iti doresti tu, si eu visez la un SUV ACURA, dar deocamdata savurez CR-V-ul, care chiar e jos palaria, frate!..inca o data, multa bafta!
                                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                                Comment

                                Working...
                                X