Detectoare de radar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aceiasi faza si astazi. Radar nou in Bolintin Deal. Valentine One zice ca sunt scanat de 3 surse si nu sunt alte surse in zona. Cand nu este radar acolo, detectorul nu da semnal. Care sa fie explicatia?

    Comment


    • De la Nehoiu pana-n Bucuresti, am intalnit o gramada de radare, vizibile, invizibile, intergalactice, Bel-ul Express Euro pe care-l am s-a miscat impecabil. Solidaritatea soferilor ramane, in continuare, un al doilea detector ultra-performant. Trebuie remarcat numarul foarte mare de radare !
      Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
      "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
      "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

      Comment


      • Eu nu am gasit nici un radar azi intre Draganesti Olt si Ploiesti.S-au dus pe A2 cu totii.
        '08 Honda Civic Sedan 1,8 ES M/T , Neutron Blue
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/dungatu/
        Ochi pentru ochi...iar lumea va sfarsi oarba.

        Comment


        • Proiect al Guvernului: detectoare de radar interzise, examene mai dure pentru permis

          http://www.automarket.ro/stiri/proie...ure-43278.html

          Guvernul României vrea să reducă substanţial accidentele de pe şosele. În acest sens, a publicat un proiect care îşi propune schimbări majore în codul rutier şi nu numai. Automarket vă prezintă principalele modificări şi vă explică ce înseamnă fiecare.
          Proiect al Guvernului: detectoare de radar interzise, examene mai dure pentru permis zoom
          Esential
          450 de milioane de lei reprezintă cuantumul anual al amenzilor rutiere.
          40% este gradul de încasare a acestora. În statele din Uniunea Europeană, procentul este apropiat de 90%.

          Guvernul României plănuieşte reformarea completă a sistemului rutier din România până în 2020. Conform unui proiect denumit oficial "Strategia Naţională pentru Siguranţă Rutieră" (SNSR), măsurile pe care Executivul le va lua au rolul de a scădea numărul accidentelor rutiere de pe şoselele din România, de a îmbunătăţi şi eficientiza sistemul de colectare a amenzilor şi de a schimba modalitatea de examinare pentru candidaţii la permisul de conducere.

          Conform SNSR, accidentele rutiere din România cauzează pierderi economice şi sociale echivalente cu 1.5% din Produsul Intern Brut, iar şoferii tineri (18-25 de ani) sunt responsabili pentru o treime din accidentele foarte grave, viteza fiind principala cauză a acestora. Potrivit documentului care anunţă proiectul, un sfert dintre şoferii din România au primit amenzi pentru viteză în ultimii doi ani.

          PRINCIPALELE SCHIMBĂRI VIZATE

          EXAMEN MAI AMPLU PENTRU PERMIS - Modalitatea obţinerii permisului de conducere este una dintre principalele probleme vizate de proiectul SNSR. Astfel, confom acestuia, examenul clasic de conducere şi de verificare a cunoştinţelor va fi dublat de o verificare mult mai serioasă a competenţelor psihologice şi medicale ale viitorului şofer, evaluarea fiind astfel mult mai complexă. De asemenea, un candidat la permis va trebui să fi trecut de cei 10 ani de învăţământ obligatoriu.
          CE ÎNSEAMNĂ ASTA? Teoretic, mai puţini viitori şoferi cu probleme medicale sau psihologice. Întărirea sistemului de examinare ar trebui să crească rata de candidaţi care pică examenele, deci numărul celor care obţin permisul va scădea.

          INTRODUCEREA PERMISULUI PROVIZORIU - Conform SNSR, candidaţii la permis vor putea primi un "permis provizoriu", premergător celui clasic. Acesta le va da dreptul de a conduce doar pe teritoriul României şi cu unele restricţii. În plus, documentul anunţă că se studiază posibilitatea conducerii fără permis pe anumite porţiuni de drum public, cu condiţia ca cel de la volan să treacă peste o examinare şi prin cursuri în prealabil şi să conducă doar cu însoţitor. Cei din maşini vor răspunde juridic pentru integritatea lor, a maşinii sau a eventualelor daune.
          CE ÎNSEAMNĂ ASTA? Teoretic, o experienţă mai mare pentru cei care vor obţine permisul de conducere. Practic, există riscul ca cei care nu au încă permisul definitiv să prezinte un pericol mai mare pentru trafic dacă nu respectă cu stricteţe restricţiile impuse.

          PERMIS PENTRU MOPED-URI - Cei care conduc un moped pe drumurile publice vor avea nevoie de permis, pe care îl vor obţine în urma unei evaluări. De asemenea, ATV-urile vor fi interzise complet pe şosele, excepţie făcând drumurile comunale.
          CE ÎNSEAMNĂ ASTA? ATV-urile vor dispărea din oraşe şi de pe şosele. Cei cu moped-uri vor avea experienţa unui examen practic, deci vor prezenta un risc mai scăzut în trafic.

          ELIMINAREA DETECTOARELOR RADAR - Conform proiectului SNSR, detectoarele de radar vor fi scoase din legalitate. Potrivit proiectului, această măsură are rolul de a "elimina agresivitatea rutieră".
          CE ÎNSEAMNĂ ASTA? În primul rând, prăbuşirea unui business care face bani frumoşi. În al doilea rând, o atenţie mai mare pentru şoferi mai ales în zonele localităţilor de tranzit pe Drumurile Naţionale. Este de urmărit şi care vor fi sancţiunile pentru cei care vor fi prinşi că folosesc aparate de detectare.

          INTRODUCEREA TICHETULUI DE CONTRAVENŢIE - Amenzile vor putea fi plătite pe loc la agentul de poliţie (deşi acest lucru este posibil şi acum). Intră în peisaj aşa-numitul "tichet de contravenţie", anexat permisului de conducere, element care va dovedi plata amenzilor primite de respectivul şofer. În cazul în care acesta nu-şi plăteşte amenzile, permisul îi va fi ridicat până în momentul plăţii inegrale a acestora.
          CE ÎNSEAMNĂ ASTA? Pentru cei care îşi plătesc amenzile nu se schimbă nimic. Cei care obişnuiesc să le ignore vor avea însă probleme dacă vor fi opriţi de agenţii rutieri.

          AMENZILE MERG (ŞI) LA BUGETUL DE STAT - Dacă până acum amenzile primite de un şofer erau contabilizate de bugetele locale, o parte dintre amenzi se vor îndrepta de acum înspre bugetul de Stat.
          CE ÎNSEAMNĂ ASTA? Teoretic, măsura e exclusiv una de bucătărie internă. Practic, există riscul ca sumele care intră în bugetele locale să scadă, iar poliţiştii să încerce să acorde mai multe amenzi, pentru a "echilibra" situaţia.

          AMENZI MAI MARI PENTRU VITEZE MAI MARI - Proiectul vizează modificarea modului în care sunt acordate amenzile. Astfel, sancţiunile cresc proporţional cu natura şi gravitatea contravenţiilor. Astfel, vitezele mai mari vor avea amenzi mai mari, iar durata de suspendare a permisului va creşte şi ea. Partea bună? Guvernul vrea să introducă posibilitatea ca durata să scadă pentru cei care asistă la cursuri speciale de conducere defensivă, care urmează programe de reabilitare psihologică sau care asistă în spitale la îngrijirea răniţilor în urma accidentelor rutiere.
          CE ÎNSEAMNĂ ASTA? Dacă obişnuieşti să rulezi cu viteze aproape de limita suspendării permisului, vei fi ars la buzunar. Dacă vei fi prins cu peste 50 de km/h peste limita legală, durata de suspendare a permisului tău va depinde de ce viteză aveai. Salutăm însă introducerea programelor de reabilitare şi conştientizare, pentru că unii şoferi inconştienţi au nevoie de şocuri vizuale sau cognitive.

          INSPECŢII TEHNICE PENTRU MAŞINILE ACCIDENTATE - După ce o maşină este reparată în urma unui accident, aceasta trebuie să treacă peste o Inspecţie Tehnică de Siguranţă în urma căreia maşina va primi sau nu dreptul de a reintra în circulaţie. Nu se specifică cine şi unde va efectua aceste inspecţii.
          CE ÎNSEAMNĂ ASTA? Mai puţine maşini nesigure pe şosele.

          ACCIDENTE, INSTANŢE - Conform proiectului, judecătoriile şi tribunalele vor avea instanţe specializate în rezolvarea cazurilor rutiere, scopul fiind acela de a rezolva mai repede procesele. De asemenea, se va insista pe montarea a mai multor camere de supraveghere video în zonele importante ale străzilor şi şoselelor care ridică probleme. În cazul unui accident, ştirile care anunţă aceste evenimente vor avea un format modificat, chiar dacă proiectul nu detaliază în ce constă asta şi cum se va putea intra în politica editorială a instituţiilor de presă.
          CE ÎNSEAMNĂ ASTA? Responsabilii accidentelor grave soldate cu victime ar trebui să poată să fie învinuiţi mai repede. Proba video va conta în cazul în care vei fi învinuit pe nedrept în cazul unui accident.

          PROMOVAREA TRANSPORTULUI PUBLIC - Proiectul SNSR vizează promovarea transportului public şi al celui individual nemotorizat (biciclete). De asemenea, se va descuraja transportul individual cu maşina, pentru a evita aglomeraţia din oraşe.
          CE ÎNSEAMNĂ ASTA? Teoretic, ar trebui să vedem piste de biciclete create mai inteligent, campanii de promovare a folosirii acestora. Vor apărea, probabil, şi sisteme de car-sharing, prin care vei putea închiria cu ora o maşină pentru a-ţi rezolva problemele.
          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

          Comment


          • trebuia sa mai adauge un punct: crearea autostrazilor cat mai rapid astfel incat sa nu fii nevoit sa mergi 100k prin sate si sa sa faci 3h in loc de 1 (motiv pt care s-au inventat acele detectoare; motiv pentru care trebuie sa fii nebun sa le folosesti de ex. in Belgia).
            '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
            Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

            Comment


            • Povesti, vom avea acelasi trafic de rahat pe o infrastructura de rahat si in urmatorii 20 de ani, asta e....fara detectoare..cuvintele lor ne doare....fructul oprit e mai gustos !!
              Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
              "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
              "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

              Comment


              • Suntem cei mai mari maestri la redactarea de texte pompoase care fura ochiu unora, la pus in practica insa ne apropiem de multimea vida, asa ca nu imi fac mari sperante (probleme) vis-a-vis textul de mai sus.
                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                Comment


                • Salutari!
                  Am Whistler-ul pro 3450 (p.s. cel cu senzorul in bara) si cred ca e KAPUT; imi tot de un "R error" de toata frumusetea pe afisaj si nu mai detecteaza nimic. Am incercat pe la electricieni auto diverse chichite, cu diverse pareri, dar tot cu eroarea am ramas! De curand am gasit un Detector radar solar Maruhama W-8889 la un pret bun; ce ma puteti sfatui in legatura cu el? Merita sa-l iau?
                  Honda Civic 5D Executive '07 / 1.8 - iVTEC - 140 HP / Nighthawk Black Pearl
                  http://www.hondafan.ro/forum/album.php?u=3169

                  Comment


                  • ceva ce mie mi-a placut foarte mult, cel putin teoretic: http://www.valentine1.com/
                    -------------------
                    There is no point of having if you can't share.

                    Comment


                    • Pai valentine 1 sunt cam cele mai bune.
                      "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                      '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                      Comment


                      • @Matte_Mada, asa am patit si eu cu Whistler 3300 la masina sefului. Orice as face, numai R1 Error ceea ce inseamna ca modulul din bara este defect. Poti incerca trimiterea lui catre Falcon Electronics pt diagnosticare si reparare. In Galati am gasit un modul SH pt 3450 (nu se potriveste la 3300 din pacate) si mi-l vindea la 200 de lei, dar fara nicio garantie. El arata ca nou dar cine stie cat de bine functioneaza. Daca ajungi prin Galati si esti interesata te pun in legatura cu firma.
                        Honda Civic 5D 2008 - 1.8 M/T Galaxy Gray
                        sigpic
                        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/bgdsta/

                        Comment


                        • @Matte_Mada opteaza tot pt Whistler, eventual Beltronics, Escort sau Valentine One.
                          Honda Accord - 2006 2.0 Executive

                          Comment


                          • Detector radar Whistler XTR 330 am eu de 4 ani si nici o problema, costa sub 300 lei si citeste si radarele noi, daca sunt deschise, de la 2-3 km.

                            http://www.compari.ro/detectoare-rad...330-p14707358/
                            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                            Comment


                            • Maruhama am si eu, cred ca exact modelul asta, il folosesc de vreo 3-4 ani si sunt foarte multumit de el, l-am ales si pentru ca este solar si nu trebuie sa atarn mereu fire prin masina.
                              http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                              Comment


                              • Avand in vedere ca vor sa le scoata in ilegalitate la urmatoarea versiune de cod rutier mai are rost sa iti iei?
                                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X