Subaru Outback 2.0 T-D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Subaru Outback 2.0 T-D

    Tocmai am renuntat la CRV-ul care se apropia vertiginos de 3 anisori si 90000 km., nu fara regret si fara a avea mare lucru sa ii reprosez. Dar este intervalul la care prefer sa cam schimb masina. Accordul fiind singura si unica dragoste adevarata, face exceptie de la regula asta.

    Asa ca am inceput peregrinarile prin showroom-uri cu o vizita la Subaru. Trecand peste fata individei dubioase de la receptie, pe care am intrerupt-o din reveria in care cazuse la vrajeala unui june la fel de dubios ca si ea si trecand peste greata existentiala a unui reprezentant de vanzari care a catadicsit cu greu sa se mobilizeze de la birou si sa ne bage in seama... deci trecand peste toate astea, Outback-ul nou cu facelift m-a impresionat foarte placut.
    Intrebarea pentru voi este previzibila... CR-V 2.2 facelift, eventual cu AT sau Outback 2.0 TD fara posibilitatea de automata si ceva mai putin echipata decat Honda, la aproape 36000 de euro?

    Mentionez ca trebuie sa fie diesel din motive de km. multi si mai trebuie sa fie si ceva mai inaltuta si cu tractiune integrala din motive de drumurile patriei si ierni cu "incalzire globala".
    Honda CRV 2,2 A/T Elegance 2010

    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/fol34buc

  • #2
    Daca tot vrei diesel, io as lua in calcul si noul Outlander diesel cu cutie dublu-ambreiaj SST,(ca la Evo) padele la volan, mod sport, ... + ca mai are niste dotari interesante ca bi-xenon adaptiv sau sistem de sunet Rockford Fosgate.
    Va trebui sa faci drivetest cu ele si pe urma sa te decizi.

    Comment


    • #3
      De ce nu iei in calcul si Forester?
      2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
      2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
      2000 Honda S2000 Berlina Black
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

      Comment


      • #4
        CR-V 2.2 facelift A/T Executive Safety Pack, ai tot ce poti sa vrei de la o masina! Forester-ul, la aceeasi bani, e intotdeauna in spatele Honda la dotari, Outlander e cam ieftin la interior, "nemtoaicele" te jumulesc de bani degeaba, eu, la banii aia as cauta si un Acura MDX sau RDX second-hand, bafta!
        PS: La Duster te-ai gandit?....nu ma injura!!..am glumit!
        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

        Comment


        • #5
          Originally posted by nolty View Post
          De ce nu iei in calcul si Forester?
          Forester recunosc ca nu imi place deloc cum arata!
          Honda CRV 2,2 A/T Elegance 2010

          http://hondafan.etp.ro/gallery/v/fol34buc

          Comment


          • #6
            Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
            CR-V 2.2 facelift A/T Executive Safety Pack, ai tot ce poti sa vrei de la o masina! Forester-ul, la aceeasi bani, e intotdeauna in spatele Honda la dotari, Outlander e cam ieftin la interior, "nemtoaicele" te jumulesc de bani degeaba, eu, la banii aia as cauta si un Acura MDX sau RDX second-hand, bafta!
            PS: La Duster te-ai gandit?....nu ma injura!!..am glumit!
            Outlander-ul asta cu facelift inca nu l-am vazut decat pe net, nemtoaicele ies din calcul de cand am avut experiente traumatizante cu un Passat, iar cele care ar putea fi tentante ies detasat din segmentul asta de pret. La Acura visez de multa vreme, insa, din pacate imi trebuie o masina care sa nu fie grevata de costuri foarte mari legate de combustibil si intretinere - eu fac naveta zilnic. CR-V este evident pe locul 1 in acest moment, dar trebuie sa recunosc ca Outback-ul ala mi-a lasat o impresie buna la prima vedere, chiar asa destul de scump cum e si mai slab dotat decat Honda.

            La Duster m-am gandit... sa iau 3 ca sa le arunc cand se vor strica pe coclaurile mele
            Honda CRV 2,2 A/T Elegance 2010

            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/fol34buc

            Comment


            • #7
              Pana una alta noul Outlander are cutia automata cea mai faina , (SST in 6 trepte , dublu ambreiaj aka DSG) , cu padele la volan si mod normal/sport si manual.
              Din poze/filme pare sa arate f bine si la interior si la exterior.
              Outback-ul nu are A/T iar CRV-ul are un A/T invechit, clasic in 5 tr care n-are nici macar mod manual

              Comment


              • #8
                Subaru are un farmec aparte, Tribeca e interesant, dar e in alti bani, eu am "omorat" un Forester in off-road in noroaiele din Baneasa, ne-a scos un buldozer (am pus poze pe forum, pt un hondar care cauta un 4x4,.. pe la sectiunea de fata," 4x4, ce sa fie oare", postul 20), mi-a placut si Outback-ul, dar parca le lipseste ceva, cu un Outlander full, cutie desteapta, padele, Navi, etc, m-am jucat vis-a vis de Otopeni, la mama lui, nu m-a impresionat, iar in interior e departe de CR-V. Prefer cutia asta invechita de la CR-V, decat super cutiile altora, probabilitatea sa se duca dracului e mult mai mare la super cutii de viteze, vechitura mea schimba atat de fin si de prompt cand ai nevoie, incat nu stiu de ce dracu as mai avea nevoie de manual, padele, sport, etc, este adevarat ca gusturile nu se discuta. Varsta, temperamentul, stilul de condus influenteaza total alegerea facuta! Eu, personal, as ramane in zona CR-V, MDX, RDX, fiabilitatea Honda n-are rival, decat poate Mercedes si BMW, alti bani, dar parerea si optiunea ta sunt suverane!
                WillyCR-VFAN
                Senior Member
                Last edited by WillyCR-VFAN; 17-04-10, 22:01.
                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                Comment


                • #9
                  Tu ai testat deja cutia SST pe noul Outlander, care abia a aparut la noi ?

                  Comment


                  • #10
                    Am citit despre noua cutie TC-SST, dublu ambreiaj, senzatii sportive, eu am mers cu Outlander 2009, avea o cutie secventiala super, milioane de rapoarte, padele, manual, cand am accelerat in parcul ala auto imens, aflat vis-a-vis de aeroport, am crezut ca o sa sar peste DN1, zgomotul era insa infernal, cutia de acum cred ca e aceeasi Marie cu o palarie mai "hoata", o sa ma bag de curiozitate la un drive test, la dealer, pe langa Romexpo, in interior, am studiat pozele, parca e un pic mai bine, dar repet, sunt departe de CR-V!...sa nu uit, pretul, varianta de top 37500, mai mult ca CR-V, de Safety Pack nu cred ca au auzit, in rest..merge!
                    Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                    "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                    "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                    Comment


                    • #11
                      De fapt ce este acest "Safety Pack" si cu ce se mananca? Vechiul meu CR-V nu avea asa ceva...
                      Honda CRV 2,2 A/T Elegance 2010

                      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/fol34buc

                      Comment


                      • #12
                        Franeaza singura, cand nu esti atent, are niste limite, dar e un sistem util, Volvo mai are asa ceva!
                        Sistemul a existat si la CR-V 3, jos, in stanga volanului, e un buton mai lung, CMBS, cred ca doar la CR-V-urile din Romania n-a fost pana acum, eu am aflat de el din cartea masinii care da amanunte despre toate sistemele existente pe un CR-V!
                        WillyCR-VFAN
                        Senior Member
                        Last edited by WillyCR-VFAN; 18-04-10, 18:11.
                        Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                        "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                        "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                        Comment


                        • #13
                          MDX 2010...XC60 2.5T cu ceva resoftari..
                          ex CL7 AT 2006
                          CN1 Sport 2005
                          KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                          "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by fol34buc View Post
                            De fapt ce este acest "Safety Pack" si cu ce se mananca? Vechiul meu CR-V nu avea asa ceva...
                            Cateva amanunte: Se numeste Collision Mitigation Brake System, este compus dintr-un senzor radar incorporat in masca masinii, dispozitivul de actionare a franelor amplasat in compartimentul motor, un indicator pe tabloul de bord, dispozitiv de pretensionare centuri fata si buton activare/dezactivare. Cand rulezi cu mai mult de 15km/h senzorul radar poate detecta autovehiculul din fata. Daca te apropii prea mult, sistemul declanseaza un semnal sonor si actionarea automata a franelor, precum si pretensionarea centurilor. Sistemul a fost intalnit si inainte si acum la CR-V-urile cu control adaptiv al regimului de croaziera, eu pt niste bani in plus puteam sa-l am, n-am vrut sa dau acei bani, eu ce mai fac la volan,.. ar mai trebui un sistem de control al directiei si poti tu ca sofer sa stai cu laptopul pe HONDAFAN, pe bancheta din spate, te anunta masina cand ai ajuns acasa, peste niste ani, nu foarte multi, probabil asa va fi!!
                            Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                            "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                            "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by WillyCR-VFAN View Post
                              PS: La Duster te-ai gandit?....nu ma injura!!..am glumit!
                              Vedem in vreo 2 ani daca e de glumit sau nu. Din ce am auzit sistemul 4x4 este preluat de la nissan, iar motorul de la renault (cel putin dieselul) si daca fiabilitatea si costurile de intretinere sunt comparative cu cele ale loganului, parerea mea e ca este de luat in calcul, cel putin pentru cei ce dresc ceva si pentru offroad.
                              Este doar o parere

                              Comment

                              Working...
                              X