ARO - Autoturism Romanesc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Articolul este din Gardianul,Miercuri, 17 noiembrie 2004, 0:00. Fiti si voi putin atenti
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #17
      sincer, cred ca au fost comentarii ironice. al meu parea serios, fac 20 de flotari pentru el

      Comment


      • #18
        Scuze, nu am citit articolul, am preferat sa fac misto, mai ales pentru ca eu consider ARO una dintre cele mai odioase masini. O sa-mi fie rusine 5 minute . However, deci s-au facut sau nu? Ratiu jr. cand a cumparat fabrica? (mie mi-e cam lene sa citesc, mai ales ca am consumat niste suc de struguri din Australia ).
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • #19
          Desigur ca idee ar fi probabil excelenta, din pacate realitatea e trista
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #20
            Originally posted by Delphi View Post
            Scuze, nu am citit articolul, am preferat sa fac misto, mai ales pentru ca eu consider ARO una dintre cele mai odioase masini. O sa-mi fie rusine 5 minute . However, deci s-au facut sau nu? Ratiu jr. cand a cumparat fabrica? (mie mi-e cam lene sa citesc, mai ales ca am consumat niste suc de struguri din Australia ).
            a cumparat pre demult si prea putin a vandut. adica nimic pana acum. apropos, noroc cu strugurii din Australia, ma indeletnicesc cu hamei din RO

            Comment


            • #21
              Pe viitorul IMS va mai fi disponibil inca un motor Toyota, un diesel aspirat de 2.446 cmc, care furnizeaza 88 CP
              88 CP? wow! sa inteleg ca nu are turbinca?
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • #22
                poate nu era simplu aspirat ci common-rail.

                Comment


                • #23
                  @primus:vreau si eu o tura cu masina ta 2.0 i-vtec 140cp!nu am mers cu modelul asta de motor!..poate asa e si motorul toyota de 2.4-80cp)))
                  ex CL7 AT 2006
                  CN1 Sport 2005
                  KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                  "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                  Comment


                  • #24
                    da, razvane, recunsoc, e cam stupid ce se vorbeste acolo. chiar aspirat normal un diesel de 2.4 poate mai mult de 88 cp

                    Comment


                    • #25
                      scuze, baieti, atat am gasit aseara, erau cele mai importante stiri legate de fabrica din ultimii ani..........
                      ma doare sufletul, asta e............mare pacat!
                      am vorbit si cu domnul Heimann, sa vedem ce mai afla.
                      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                      Comment


                      • #26
                        4 companii străine ar putea deschide centre de producţie la ARO Câmpulung !!!

                        Patru companii străine, dintre care două din domeniul auto, ar putea deschide din vară centre de producţie pe fosta platformă ARO de la Câmpulung, discuţiile aflându-se într-un stadiu foarte avansat, a declarat pentru Mediafax directorul general al parcului industrial, Sergiu Filip.

                        "La sfârşitul acestui an am fost vizitaţi de nouă companii străine, care s-au arătat interesate de deschiderea unor linii de producţie sau centre de depozitare în parcul industrial de la Câmpulung. Avem semnale că până la sfârşitul primului semestru al anului viitor am putea încheia contracte cu patru dintre companiile care vor să deschidă linii de producţie, dintre care două sunt din domeniul auto", spune reprezentantul Landmark Management, firma propietară a parcul industrial de la Câmpulung.

                        Filip nu a menţionat şi numele companiilor care vor să investească la Câmpulung.
                        Oficialul mai spune că, în prezent, pe platforma industrială se construieşte o hală de producţie de 25.000 de metri pătraţi, investiţie Landmark Management în valoare de aproape 15 milioane de euro.
                        La ora actuală, singurul chiriaş care îşi desfăşoară activitatea în cadrul parcului este firma Nobel Automotive România, care furniezază subansamble pentru industria auto.

                        Antena3.ro

                        ================================================== ==============

                        Sa renasca ARO ca pasarea phoenix ???

                        Doamne-ajuta !!!
                        Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                        ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                        Comment


                        • #27
                          Poveste din Caucaz - De la SUV-ul cu componente romanesti sustinut cu bani din votca, la invazia chineza !



                          Intr-o regiune indepartata din Caucazia, nu departe de Georgia si Cecenia, un mic producator rus pe nume Derways a inceput productia masinilor chineze Geely, compania care e aproape sa preia Volvo. Informatia ar trece neobservata daca micul producator rus nu ar avea o istorie interesanta care a pornit de la votca si a continuat cu contributia companiei Aro Campulung care isi traia ultimele clipe. In prezent totul s-a schimbat, iar mica firma din Caucaz e gata sa devina un centru de productie al automobilelor chineze, a spus intr-un interviu acordat Hotnews.ro, Alexander Romanov, director tehnic de proiect la Derways.




                          In mica republica numita Karaciai-Cerchezia, locul unde se afla cel mai inalt varf montan din Europa, Elbrus, compania producatoare de votca Mercury-2 a infiintat in 2002 producatorul de masini Derways, iar pana in 2004 a fost gata uzina care a inceput producand un SUV solid numit Cowboy la care sasiul si cutia de viteze erau aduse de la uzina Aro Campulung ce era pe moarte atunci, insa macar mai exista.


                          Romanov, director tehnic de proiect la Derways, a spus ca modelul Cowboy, SUV de 4,4 metri lungime disponibil cu trei motorizari, a fost produs intre 2004 si primavara lui 2006 intr-un total de 1.000 de unitati.
                          Jumatate dintre acestea aveau sasiu si transmisie de la Aro Campulung, insa din 2005, dupa ce Aro nu a mai livrat componente, Derways a produs SUV-ul cu componente chinezesti.

                          Si tot calea chineza a fost urmata si cu alte modele pe baza lui Nissan Pathfinder sau Ssangyong Rexton. Volume mari au fost insa atinse in 2007 si 2008 cu berlina chinezeasca Lifan 520 din care pana acum au fost produse in total 8.500 de masini, a mai spus reprezentantul companiei.
                          Acum rusii au inceput productia sedan-ului MK al chinezilor de la Geely, masina care pentru putin timp s-a vandut si in Romania. Primele livrari vor fi facute in 20 ianuarie, iar anul acesta vor fi produse 12.000 de unitati, scrie agentia chineza Xinhua.
                          Dar Derways vrea sa-si creasca in continuare productia si va incepe in a doua parte a anului productia a doua modele chineze marca Haima, plus alte doua de la Chery (marca ce intra anul acesta si in Romania) - sedanul M11 si hatchback-ul M12, a mai spus pentru Hotnews.ro reprezentantul companiei.
                          Obiectivul ar fi ca productia anuala sa ajunga la 100.000 de masini, insa ramane de vazut daca exista cerere pe piata pentru atat de multe masini chinezesti. E adevarat ca Rusia este o piata aleasa de constructorii chinezi pentru a intra in Europa, iar anul trecut, spre exemplu, Geely a vandut 7.500 de masini pe aceasta piata, cifra mai mare decat vanzarile oricarei alte marci chineze in Occident.
                          Derways a avut un parcurs interesant inceput cu componente de la marca Aro si continuat cu influx de tehnologie chinezeasca. In plus, se afla intr-o regiune instabila din punct de vedere politic, iar compania nu a scapat nici de acuzatiile de plagiat care insotesc destul de des prezenta companiilor chineze.




                          http://www.stiriauto.ro/articol/7895...nvazia-chineza-
                          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                          ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                          Comment


                          • #28
                            YouTube - 4x4 v8 aro carpati descenso





                            YouTube - 4x4 v8 aro carpati[/URL]





                            YouTube - fun with ARO 10








                            [/URL]
                            Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                            ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                            Comment


                            • #29
                              CL 244:













                              http://www.crosslanderbr.com.br/internas/cl244.asp




                              CL 330:












                              http://www.crosslanderbr.com.br/internas/cl330.asp





                              CL 244 Militar:

                              http://www.crosslanderbr.com.br/inte...44_militar.asp
                              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                              ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                              Comment


                              • #30
                                bai ala din filmuletye e 243+cu prelata.....jos palaria la ce a facut masina aia!!!bravos!!!!e super tare!+cunsocatorii de competetii offroad stiu ca scula aia are potential sa se ia cu greii la tranta..

                                florine vezi daca poti afla mai multe!ce V8 este etc...
                                ex CL7 AT 2006
                                CN1 Sport 2005
                                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                                Comment

                                Working...
                                X