E foarte mult spatiu in civic. Eu am bagat un fotoliu destul de mare in ea cu portbagajul inchis. Explicatia este ca botul e mai scurt habitaclu e mai mare. Are spatiu in spate incredibil de mare. Mie mi-a zis cineva ca e cam acelasi spatiu ca intr-un BMW seria 5. Cu eleronul te vei obisnui ft repede. Asa am zis si eu ca incurca vizibilitatea apoi i-am descoperit un mare avantaj. Nu vei putea vedea nici un blit in oglinda retrovizoare de la masina din spate.
Honda Civic vs. Ford Focus
Collapse
X
-
Imi dau si eu cu parerea. Inainte sa-mi iau Civic-ul am explorat si alte marci/modele, printre care si Focus-ul. Voi puncta cateva motive pentru care Civic-ul ar trebui sa iasa peste Focus in lista ta:
1. Fiabilitate si service: pana acum n-am auzit de la niciun posesor de Civic (fie benzina, fie diesel) sa aiba o singura problema cu motorul. Am auzit de greierasi (vorba colegilor de mai sus: inevitabili pe drumurile noastre), am auzit de o pedala care scartaie, de un bec ars, de o flansa de inlocuit pe garantie, dar NICIO problema adevarata. Iar service-ul este sublim la Honda, indiferent de dealerul (cel putin din Bucuresti) la care te duci.
2. Motorizare: mi se pare mie sau motorul N22 (2.2 i-CTDI) de la Honda a fost in fruntea topurilor ani de zile? Ca sa-ti faci o idee, am auzit de mai multe motoare Honda pe benzina care consuma ulei, dar doar de un singur diesel.
3. Spatiu interior si confort: scaunele din Focus parca-s facute din caramida. Mie nu mi-au placut absolut deloc. In ceea ce priveste spatiul, ai sa ramai impresionat de Civic. Eu cu siguranta am ramas, in momentul in care am vazut ca am reusit sa inghesui in el (cu bancheta rabatata, ce-i drept) aproape la fel de mult cat am inghesuit intr-un Fiat Doblo. Da-o naibii de chestie!
4. Siguranta: n-am avut ocazia sa vad niciun Focus lovit, insa Honde da. Pot doar sa-ti spun ca, desi tabla se indoaie si plasticele sar in toate directiile, pasagerii au iesit din Honda fara macar o vanataie sau un cucui. La propriu! Nicio parte a corpului nu a intrat in contact cu vreun element contondent. Indiferent ce spun testele NCAP, ia-te dupa parerea posesorilor. La mirificele teste, Megane-ul primeste mai multe stele decat are Calea Lactee, insa le primeste pentru ca are toate abtibildurile de atentionare lipite corespunzator. E vorba de acelasi Megane care, in urma unui accident frontal soldat cu o dauna totala, a "uitat" sa actioneze airbag-urile. Iar pe-asta o spun din pacate din proprie experienta, nu din auzite.
Restul tin doar de tine. Urca-te in ele si da o tura sau douaB-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!
Comment
-
la mine civicul a fost mult peste focus , singurul concurent a fost lancer , acelasi pret aceleasi dotari si cam acelasi comportament ,unu superb pe afara , altu superb pe inauntru.
ceea ce a contat a fost comportamentul vanzatorului.
alta masina care ma fascinat a fost i30 , iar o masina superba in drive test.
jetta naspa rau,octavia cam batraneasca,bravo interesant,i30 cool,astra naspa,c4 cool.
mentionez ca nu am cautat decat sedan.http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/alinp/civic/
civic sedan 08
Comment
-
Am hotarat sa imi iau civic 5d. Nu am nimic cu fordul, dar am ales cu inima.
Acum singura problema pe care o am este ca la masina pe motorina se mai adauga o taxa de mediu de 7000 de ron, din ce mi s-a spus. Asa ca s-ar putea sa imi iau pe benzina, daca nu imi iese la calcule. Plus ca singura masina testata a fost pe benzina si mi-a placut la nebunie.
Care se ofera cu un 2.2 sa ma plimbe putin prin bucuresti?
Comment
-
Originally posted by abel2110 View PostAm hotarat sa imi iau civic 5d. Nu am nimic cu fordul, dar am ales cu inima.
Acum singura problema pe care o am este ca la masina pe motorina se mai adauga o taxa de mediu de 7000 de ron, din ce mi s-a spus. Asa ca s-ar putea sa imi iau pe benzina, daca nu imi iese la calcule. Plus ca singura masina testata a fost pe benzina si mi-a placut la nebunie.
Care se ofera cu un 2.2 sa ma plimbe putin prin bucuresti?
Daca vrei ceva mai mult nerv si sunet turbat, ia-ti 1.8...
Eu am 2.2 si sunt super multumit de ea. Culplu, viteza mare, tot ce vrei. Intr-adevar e taxa aia de 1890€ + impozitul anual care este 4 mil...Nu mai vb de RCA, ca si ala e destul de mult...My cars:
2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC A/T
ex.: 2007 Honda Civic Sport 2.2 i-CTDI M/T
Comment
-
Ma bucur ca te-ai hotarat asa!
Pentru o tura, ia legatura cu colegul Cyrax, sau cu colega diana (desi ea are un TypeS diesel).B-01-PHP: 2007 FK2 Executive Champagne Silver
Citeste regulamentul inainte sa faci valuri!
Comment
-
Originally posted by abel2110 View PostAm hotarat sa imi iau civic 5d. Nu am nimic cu fordul, dar am ales cu inima.
Eram sigur!
Eu nici măcar nu am condus Fiesta (după care "ieşisem la cumpărături") înainte să mă sui în Civic şi am ales... tot cu inima. Şi repede. Iar acum mă felicit de câte ori văd o Fiesta pe drum (au început să apară - în primăvară abia o lansaseră şi nu prea erau). Îmi place Fiesta în cotinuare, dar... nu mi-aş lua-o. Probabil aşa o să păţeşti şi tu cu Focusul.
Bravo! Dacă e să fie pe benzină, grăbeşte-te să o iei anul ăsta, că de la anul o să plăteşti taxă de mediu inclusiv pentru asta.
Comment
-
Daca nu ma insel, inca mai au 5D de 1.8 Executive la oferta :P
Si iesi mai ieftin decat toate
si tot cum au zis si colegii anterior, incearca si un Sedan; avand in vedere ca vrei sa mergi mai mult la drum lung cu masina, sedanul este mult mai ok (are alta suspensie, sta mai bine pe sosea, e mai lunga, etc). Iar cu locul de parcare, sa fim seriosi: in general gasesti fie sub 3 metrii, fie peste 5; probabilitatea sa gassesti exact cat sa-ti intre hatch-ul dar nu si sedanul este atat de rara ca nici nu as lua-o in considerare
Comment
-
Am un prieten care are Focus 5d 2.0 tdci si sincer nu m-a impresionat de loc si e aproape full masina,mi se pare greoaie,in timp civic-ul normal mi se pare mult mai sprintena si mult mai comoda,iar in ceea ce priveste designul,desi are 3 ani nici ultimele modele care au aparut parerea mea e ca nu-l bat(Astra,Megane),asa ca cei care au ales civic-ul evident au iesit in castig,cat despre consum nu va pot da prea multe detalii,pentru ca type r mananca cel putin dublu fata de un civic normal dar si senzatiile sunt pe masura!"The Beast"-RRR
http://hondafan.etp.ro/gallery/v/typerrr/
Comment
-
l-am luat de 1 saptamana, a durat ceva mai mult pentru ca am avut niscai pblme pe firma. E faina rau masinuta si merita fiecare banut iar dealerul de la asko a fost incredibil, mi-a dat-o in timp record.
Impresii numai de bine, am observat doar cateva lucruri nu neaparat negative, dar cu care tre sa ma obisnuiesc.
- vizibilitatea spate
- suspensiile rigide vs gropile din romania. La peste 100 cu groapa luata am avut impresia ca imi rupe coloana.
Au fost insa doua faze care mi-au placut. La un mom dat pe autostrada am observat prea tarziu un caine mort pe mijloc si a trebuit sa il iau cu roata fata, ca sa nu trag aiurea de volan. L-am calcat direct pe cap, cred, la 120 si ceva la ora iar masina nu si-a schimbat nici directia, nici nu am patit ceva pe dedesubt. Apoi la o curba am luat-o un pic cam aiurea, ca nu o cunosteam, a fugit un pic fundul dar imediat s-a pus frana pe roata opusa si s-a redresat. Am apreciat asta.
La 130 la ora in viteza a 6-a nici nu se aude motorul.
Imi arde buza sa o conduc mai mult, dar am cauciucuri de vara si cu ninsoarea asta nu prea pot face nimic.
Pana la straja si inapoi (din bucale) mi-a consumat un rezervor jumatate, dar eram 5 oameni in masina + bagaje (peste 8%). Cred ca o sa mai scada consumul. In bucale nu stiu cat consuma. Prima oara cand am intrat in benzinarie cu ea si m-am dus sa platesc, la intoarcere erau 3-4 barbati care o admirau. La capitolul frumusete sta fenomenal, pe drum inapoi am luat-o prin craiova, ca sa ocolesc drumurile proaste, si tot drumul am vazut numai priviri de admiratie.
Spatiul in interior e imens. Credeam ca o sa am pblme la parcare cu vizibilitatea spate, dar senzorul de parcare isi face treaba.
Inca nu o pot conduce sportiv, pentru ca am impresia ca nu o cunosc inca.
Sunt foarte multumit de decizie. Dotarile sunt exceptionale.Last edited by abel2110; 09-03-10, 17:00.
Comment
-
De curiozitate, cat a fost pretul final si ti-au oferit ceva accesorii bonus?The things you are scared of, are usually the most worth while...
If you wanna FLY, at least FLY BLACKsigpic ->
Comment
-
17000 si un pic, dar mi-a dat ceva dotari bonus, o alarma mai smechera, o grila sport etc.
a fost luata pe leasing, dar din ce am inteles de la dealer, erau mai multe masini la oferta, civic sedan sub 16000 euro + revizii gratuite pana la 60 000 km + 500 litri benzina bonus + jumatate dobanda in caz de leasing. Sau una executive pe care dadeam maxim 1000 euro in plus, dar avea cutie automata, erai limitat la culoarea albastra. Dar mie nu imi place cu cutie automata , si am zis pas.
Repet, baiatul de la Asko a fost foarte ok, mi-a adus masina in timp util. La peugeot, sandero, renault.. de fiecare data am stat o groaza din momentul platii. La honda mi-au adus-o aproape in aceeasi zi, ca sa pot pleca cu ea in tara (aveam niste drumuri de facut si era o ocazie sa ii fac rodajul).Last edited by abel2110; 10-03-10, 10:58.
Comment
Comment