Jazz sau Crosstar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jazz sau Crosstar?

    Salutari la toata lumea. Este vreun posesor de Jazz sau Crosstar 2021? Ma tot gandesc sa iau ca a doua masina pe langa CR-Vul ul hybrid dar nu am vazut nici o impresie pe forum. Oare nu exista nici un posesor care sa isi spuna experienta?
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 21-09-21, 19:00.

  • #2
    Eu am testat cāteva zile Crosstarul. Excepțional. Deși pe lāngă C-RV... Nu vad sensul.
    https://youtu.be/cjq8dzMgTj8 https://youtu.be/FUroX0tANjU

    cerevelu
    Senior Member
    Last edited by cerevelu; 18-09-21, 20:35.
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
    Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

    Comment


    • #3
      Multumesc. Pe langa cr-v ca a doua masina din familie, pentru sotie. Desi din cand in cand o sa o conduc si eu. Problema mea este ca e o masina scumpa pentru clasa din care face parte. Nu stiu daca merita diferenta de pret de pana la 7-8 mii de euro fata de un hyundai i20 full. Stiu ca nu se compara sistemele mild hybrid vs full hybrid dar totusi vorbim de gama de masini de oras. Parca peste 20 mii de euro e cam mult. Si vad ca nu prea exista posesori de jazz hybrid sau crosstar. Eram curios de consum real in aglomeratie, confort - scaune si drumuri mai proaste, insonorizare etc

      Comment


      • #4
        E o confuzie permanenta aici. Jazz NU este o mașină hibrida și orice comparație cu Hyundai sau altceva este comica. Jazz este, ca și noul CR-V, o mașină pur electrică, dar care cara și generatorul, rotit de un motor termic aspirat. Uneori motorul termic se cuplează la roti și el, dar doar uneori.
        de exemplu de la Otopeni la Universitate, conducānd economic, consumul a fost de 3,5 l la sută, și īn oraș, mergānd normal, patru jumătate la sută.
        Bun, trebuie īnvățat să mergem economic, nu mai intru in detalii.
        Prețul reflecta calitatea, este o mașină japoneza super fiabila, cine vrea calitate, spatiu imens īntr-o mașină mică, consum mic și mers electric, nu știu ce ar putea lua. Cuplul motorului electric este cel nominal de la pornire... Plăcerea de a o conduce este maxima.
        Bun, cine nu va citi manualul, cine nu știe să folosească padelele și frānarea regenerativa, radarul pilotului automat și sistemul de direcție automat, va avea poate satisfacție mai mare făcānd economii și luind altceva.
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • #5
          Nu am Jazz şi pot īmpărtăşi doar experienţa unui drive-test.

          Īn primul rānd trebuie spus că este o maşină gāndită pentru oraş. Asta īnseamnă silenţiozitate (īn oraş), consum mic şi destul "zvāc". Frānarea regenerativă (schimbător pus īn B) asigură o frānă de motor puternică īncāt aproape nu mai e nevoie să calci frāna şi īncărcarea rapidă a bateriei.

          Scaunul şoferului mi s-a părut comod dar neconducānd-o o perioadă īndelungată nu mă pot pronunţa.

          Dacă ieşi pe autostradă īnsă lucrurile se mai schimbă.

          Īn primul rānd dacă o calci puternic maşina se duce dar pānă la atingerea vitezei de croazieră motorul e cam zgomotos. Maşina are şi aici "zvāc", a ajuns repede la 130-140 şi nu mi-a fost ruşine cu ea. Frāne bune care te pot scoate din belele.

          Problemele care m-au dezamăgit au fost legate de insonorizare (zgomotul puternic de vānt de credeam că am un geam deschis ) şi un zgomot de rulare destul de pronunţat.

          Īn privinţa consumului numai de bine. Am luat maşina cu un consum de 5,3 şi după circa 40 km. de autostradă a crescut la 5,4 iar cānd am revenit īn oraş a revenit şi el la 5,3.

          Ca maşină exclusiv de oraş eu zic că se merită.

          Īn privinţa preţului trebuie să acceptăm că Honda a avut īntotdeauna preţuri mai mari, dar ţinānd cont că e făcută īn Japonia putem fi liniştiţi īn privinţa calităţii.
          '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

          Comment


          • #6
            eu am facut drive test extins cu Jazz Crosstar hybrid
            imi place totul la masina aceea mai putin mariajul dintre motor si "cutie" care e uneori ciudat
            la kickdown e o pauza de cateva secunde si motorul urla dar nu se intampla nimic si in cele din urma incepe si masina sa accelereze

            in rest: spatiul interior e minunat, materialele imi plac foarte mult, totul ca experienta inauntru e complet neasteptat - in foarte bine

            competitie similara gasesti la Toyota - Yaris Cross - nu stiu cum merge ca e foarte noua
            "Ethics. That's always so inconvenient."
            Cal Lightman

            Comment


            • #7
              Pe Sport este extrem de nervoasa, agila și demarajele sunt "frumoase". Pe Eco e mai inerțială.
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
              Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

              Comment


              • #8
                Va multumesc tuturor pentru impresiile, sugestiile primite. Imi sunt utile. Eu detin un CR-V hybrid care are un sistem similar cu cel de pe Jazz/Crosstar doar ca un motor mai mic de 1.5l. Comportamentul sistemului in cunosc si pot vorbi din experienta cu CR-V. In oras clar este superioara oricarei masini din gama prin cat de rafinat este sistemul hibrid, cat de usor schimba intre electric si generator electric. Este mult mai rafinat decat sistemul de la toyota unde mereu simteam vibratii in pedala cand pornea motorul termic. Desi la toyota parea ca distanta parcursa pur electric este mai mare decat la honda. Cand accelerezi brutal, urci munti sau mergi pe autostrada deja masina devina enervanta prin zgomotul mare si insonorizarea proasta. Zgomotul este mai mare cand bateria este descarcata (de exemplu cand urci prin munti rampe lungi) si cand mergi in sport (am impresia ca sistemul de active noise canceling se dezactiveaza in sport pentru a permite sa se auda motorul). In eco imi pare ca uneori zgomotul enervant al motorului este mai mare decat in normal. Cel mai bun mod de a merge per ansamblu ca raspuns, acceleratie, zgomot este normal. Interesant legat de ce s-a discutat mai sus legat de kickdown. Cand dai kickdown si esti oprit ai un raspuns mai prost decat daca ai accelera progresiv, plecand de la jumatate de pedala apasata. Asta se datoreaza faptului ca pleci brusc cu motorul electric care este unul potent si apoi intra si motorul termic ajutand la o acceleratie mai liniara. La kickdown intra brusc motorul termic care trebuie sa urce rapid in turatii pentru a livra puterea si cumva, paradoxal, genereaza un lag. Asta e impresia mea si probabil asa este si la sistemul de la Jazz. Cumva e o masina care sa te faca sa mergi cursiv, sa accelerezi progresiv, franezi progresiv (padelele mi se par exceptionale in oras - franez doar sa opresc masina in loc). Problema mea este ca acest sistem costa mult pus pe o masina de oras; adica duce mult pretul in sus. Daca nu ar exista sentimentele mixte legate de condus exceptional in oras si condus mai zgomotos pe autostrada, pretul s-ar justifica fara nici un doar si poate pentru toata lumea. Asa pentru unii nu prea se justifica si aici ma situez si eu. Nu am fost fan Honda pana sa iau cr-vul dar intre timp am devenit si asta ma determina sa ma uit la jazz. Dar ma mai gandesc . Vroiam sa va mai intreb daca ati cumva ati merge pe jazz executive sau pe crosstar, avand in vedere ca e mai scump crosstarul si cu unele optiuni in minus, dar cu o garda la sol mai potrivita pentru gropile de prin Bucuresti. Multumesc tuturor.

                Comment


                • #9
                  e vorba de 16mm diferenta garda la sol, nu stiu daca face o diferenta
                  "Ethics. That's always so inconvenient."
                  Cal Lightman

                  Comment


                  • #10
                    Sunt total de acord ca nu e mare diferenta. Nu ma refeream ca urci mai usor borduri etc. Ma refeream ca poate este mai confortabil crosstarul pt ca excursia suspensiei este mai mare. Ambele modele prrzentate de mine au jante de 16 inch. Jazz-ul imi pare un pic mai rigid ca suspensie.

                    Comment


                    • #11
                      Eu as lua Crosstar indiscutabil. Daca nu luam CR-V luam Crosstar. Sunt multe analize pe Youtube care spun ca parca e alta suspensie.
                      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                      Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                      Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                      Comment


                      • #12
                        a aparut si HRV ul nou, hibrid - poate e interesant ca optiune - daca nu te grabesti

                        iar la Jazz daca e important confortul suspensiei e posibil sa fie o idee mai buna dupa ce il iei sa i pui rotile de 15 - care au talonul mai inalt - asta poate face o schimbare in bine semnificativa
                        eu la un Arona din familie am facut acest downgrade in dimensiunea jentii - partial si pentru ca numai pe dimensiunea mai mica gaseam Michelin Crossclimate - si a fost simtitor mai lin totul

                        mie ca aspect mi se pare mult mai atractiv crosstar-ul
                        "Ethics. That's always so inconvenient."
                        Cal Lightman

                        Comment


                        • #13
                          Eu cred că alegerea se va face şi īn funcţie de cine va conduce: pentru doamne mi se pare mai rafinat Jazz-ul, pentru domni Crosstar-ul.
                          '09 Honda Accord Sedan 2.4 i-VTEC A/T, Executive, Crystal Black Pearl
                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/zagado26/

                          Comment


                          • #14
                            Multumesc pentru pareri. Ce vreau sa spun este ca eu nu am fost neaparat un fan Honda. Nu am condus decat ocazional un civic din 2010 care imi place precum condus si spatiu, chiar si portbagajul, dar deloc ca insonorizare si cat de rigida era masina. Am ales Crv-ul hibrid pentru spatiu, confort (suspensiile sunt mult mai bune decat la celelalte optiuni ale mele, mazda cx5, tucson, kodiaq), pentru sistemul hibrid care pare unul relativ reusit si aparent pentru fiabilitatea cunoscuta la generatiile anteriore (aici nu stiu ce sa mai spun ca se pare ca in datele mai recente a mai scazut honda). Intre timp am inceput sa devin fan Honda desi nota pe care as acorda-o masinii dupa aproape 2 ani de utilizare este 7.5-8. Asa ca si dorinta mea de a lua o a doua masina pentru utilizare in familie cu acelasi sistem, cu acelasi spatiu interior raportat la dimensiunile exterioare si cu acelasi confort. Asa ca crosstarul pare cea mai logica alegere ca sa intruneasca si criteriul de confort (ma refer la suspensie in special - in scaune s-a investit mult si se simte). Doar ca dand o nota de 7.5-8 cr-v-ului, si asteptandu-ma cam la aceleasi lucruri dar intr-o masina mai mica, pare pretul un pic cam mare la crosstar (avand in vedere optiunile lipsa fata de jazzul executive si doar 16 mm in plus la garda la sol). O sa fie o decizie dificila. HR-V-ul nu ma intereseaza, este alta clasa de masina.

                            Comment

                            Working...
                            X