yobit yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
Interval Intretinere / consumabile - Hondafan

Interval Intretinere / consumabile

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interval Intretinere / consumabile

    Salutare tuturor jazzomanilor!

    Va rog sa imi recomandati un service bun in Bucuresti sau provincie care sa schimbe kit ambreiaj, cutie de viteze si alte operatiuni putin mai complicate la o Honda Jazz.
    M-am hotarat sa o bag in reparatii capitale, este intr-o stare deplorabila...aveam de ales sa o duc la Remat sau sa o repar pas cu pas.
    Va rog sa imi spuneti la cati km/ani se schimba kit-ul de transmisie si daca se skimba kit-ul de distributie (lant)? Cei de la Carpati Motor mi-au zis ca distributia nu se schimba niciodata.
    O zi frumoasa!

  • #2
    Distributia nu se schimba se verifica.

    Comment


    • #3
      Carpati Motors este un service destul de ok avand in vedere si faptul ca preturile sunt mult mai abordabile (140 lei ora de manopera) fata de ASKO (220 lei ora de manopera) plus ca sunt specializati pe masini Honda (chiar daca momentan nu mai este dealer Honda).

      Comment


      • #4
        Din cate tin minte la Carpati parca tineau cont si de vechimea masini la pretul manoperei ...

        Pentru inlocuit CV mai bine gaseste un mecanic ptr ca in service o sa coste mult.

        Comment


        • #5
          Personal as cauta un service care face pret pe lucrare, nu pe ora de manopera.

          Comment


          • #6
            Toti fac daca lucrarea e mare. Merita incercat si la Carpati si la ASKO.
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • #7
              Distributia nu se schimba se verifica.
              Gresit, se schimba si distributia pe lant se verifica daca totul este ok, daca nu se schimba ,cunosc trei marci de masini la care sa schimbat distributia pe lant

              Comment


              • #8
                Eu ma refer la Honda si benzina, nu gogosi gen BMW, Audi etc.

                Bineinteles ca si distributia pe lant se schimba, la un moment dat, dar la Honde chiar sunt fiabile la acest aspect si daca nu face urat nu vad sensul ptr care sa cheltui mii de lei.

                Comment


                • #9
                  La BMW-ul meu 316d , 2014 , 130 000km s-a rupt distributia in mers, fara sa arate simptome inainte (cu 4 zile masina a fost in service pt schimb bara spate, ma gandesc ca si-ar fi dat ei seama daca era ceva neinregula). Cei de la service BMW mi-au propus sa schimb motorul -> 12 000EUR Voi incerca sa recuperez banii de la reprezentanta de unde am cumparat masina (second hand).

                  PS: Cei ce au trecut prin asta si au reparat motorul: ce asteptari sa am dupa reparatie? Cat ma astept sa circul fara probleme cu masina

                  Un exemplu,,,,, eu stiu alte 10 asemenea probleme cu marci diferite
                  Nu auzite...... vazute .

                  Comment


                  • #10
                    La BMW, in general, problemele legate de ruperea lanturilor e cunoscuta. La Honda, nu prea au fost astfel de probleme pana acum. Dar la ce motoare fac japonezii acum, nu m-ar mira sa apara cateva cazuri. Depinde cine este producatorul, nu cred ca le mai fac ei.

                    Comment


                    • #11
                      Aici intra si w golfuri, w polo, fiat..... un prieten de al meu ,mecanic spunea ,ca sunt cocalari cu lanturi mai groase la gat decat lantul de distributie de la W.
                      unele marci de masini dupa nenumarate probleme cu distributia pe lant au revenit la cea pe curea
                      Eu cred ca Honda decomdata se tine bine si la distributie

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by gigi View Post
                        La BMW-ul meu 316d , 2014 , 130 000km s-a rupt distributia in mers, fara sa arate simptome inainte (cu 4 zile masina a fost in service pt schimb bara spate, ma gandesc ca si-ar fi dat ei seama daca era ceva neinregula). Cei de la service BMW mi-au propus sa schimb motorul -> 12 000EUR Voi incerca sa recuperez banii de la reprezentanta de unde am cumparat masina (second hand).

                        PS: Cei ce au trecut prin asta si au reparat motorul: ce asteptari sa am dupa reparatie? Cat ma astept sa circul fara probleme cu masina

                        Un exemplu,,,,, eu stiu alte 10 asemenea probleme cu marci diferite
                        Nu auzite...... vazute .
                        Eu am refacut complet motorul la o Zafira B 2.0 Turbo benzina. Am facut circa 30 k km de atunci si au trecut circa 4 ani. Nu am probleme, nu papa ulei deloc (desi cica e normal sa pape putin la motoarele astea), nu scoate pic de fum. Eu estimez ca mergi minim 100 k km cu un motor benzina refacut bine. La diesel ar trebui sa fie mult mai mare nr de km, insa nu stiu din experienta personala cum sta treaba, Ca si cost total, pe mine m-a costat pana in 4700 lei, inlcuzand primul schimb de ulei, schimb de role + curea distributie si reconditionarea/planarea chiuloasei. Manopera a fost 1000 lei din ce-mi amintesc, restul piese + alte servicii
                        Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                        Comment


                        • #13
                          La renault, dupa ce am refacut motorul 1.5 dci , nu a tinut nici 10000 km. Din pacate, serviceul la care am facut, desi avea numai reviewuri bune si un mecanic la care facusem multe reparatii fara probleme, a dat-o in bara rau. Motorul era mai varza dupa reparatie ca inainte. Asa a ajuns masina la Remat. Deci mare grija unde faci si cu cine faci si totul sa fie pe factura cu piese de la ei, ca sa nu aiba motiv sa se lege de orice mica chichita.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by gigi View Post
                            unele marci de masini dupa nenumarate probleme cu distributia pe lant au revenit la cea pe curea
                            Oricum tehnic vorbind, e mai ok cea pe curea, inertie mai mica sau inexistenta, zgomot lipsa etc. E adevarat, necesita intretinere (inlocuire perioadica) dar altfel cred ca e mai ok, mai ales pentru masini turate etc.

                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment

                            Working...
                            X