2020 Honda Jazz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by scarr View Post
    E alt display fata de crv. Imi place mai mult pt ca nu are, precum la crv, afișajul doar pe mijloc, ci acoperă aproape tot ecranul.
    Tot asa lent se misca?
    Aaaa cum lent? Display-ul adica? Nu, merge foarte bine. Bun, nu este asa de rapid ca al unui telefon premium cu 8 nuclee si 12Gb de ROM dar merge bine, rapid, fara lag-uri.
    Si sistemul digital are extrem de multe functii si de elemente configurabile, e o placere de vazut, si este suficient de luminos si cand cade direct soarele pe el.
    Ca putea sa fie si mai stralucitor si mai rapid, da, dar si asa este foarte bun.
    oricum este la ani lumina, infinit mai rapid decat display-ul de la CR-V -ul meu vechi de 4 ani.
    Altfel am reusit un consum de 2,9l pe traseul Baneasa - Centru in Bucuresti, ca sa creasca la 3l la final... ceea ce.... spune multe.
    Si am dus Jazz-ul si am luat inapoi cereveul meu.
    mai lent, mai inertial ( normal) dar si parca mai putin comod la scaune... parca ma dadusem jos de pe un delfin si ma suisem pe o balena.
    Mi-a lasat o impresie formidabila, o masina de vis. O masina prea putin cunoscuta la noi din pacate.
    Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
    now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

    Comment


    • #17
      Dupa amiaza minunata cu un profil minunat de masina.
      Attached Files
      Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
      now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

      Comment


      • #18
        Mai vrem detalii. Cum sta pe spațiul interior? Cum ai simtit directia? Cum simte șoselele din București? Garda la sol ? Cum reacționează daca încerci un stanga dreapta rapid la o viteză medie?
        Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

        Comment


        • #19
          Originally posted by fbogdan View Post
          Mai vrem detalii. Cum sta pe spațiul interior? Cum ai simtit directia? Cum simte șoselele din București? Garda la sol ? Cum reacționează daca încerci un stanga dreapta rapid la o viteză medie?
          Adaug si eu o intrebare: Cum se vede prin parbriz? mai exact in zona stalpilor .
          Last edited by InjectoR; Yesterday, 12:09.
          Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

          … Jazz do it ...

          Comment


          • #20
            Originally posted by fbogdan View Post
            Mai vrem detalii. Cum sta pe spațiul interior? Cum ai simtit directia? Cum simte șoselele din București? Garda la sol ? Cum reacționează daca încerci un stanga dreapta rapid la o viteză medie?
            In față se stă absolut boiereste, si scaunele mi s-au parut mai comode decat la CR-V... spun asta cu o strangere de inima, nu voiam sa recunosc.
            Si in spate se sta civilizat, desi 3 insi ar sta mai inghesuiti. Este loc pentru picioare chiar si pentru oameni de 1,80.
            Porbagajul, suficient pentru 2 valize maricele. Cine vrea spatiu, daca sunt doar 2 persoane, se rabat scaunele din spate, doar sezutul, si se face un loc in spate urias, absolut urias.
            Directia este desigur complet electrica. La drum lung stie sa mearga aproape autonom, dar te avertizeaza din 15 in 15 secunde sa tii mana pe volan.
            Mi s-a parut foarte bun sistemul folosit, in oras e o placere, la drum lung e o placere. Volanul iar mi s-a parut OK.
            Raza de bracaj este foarte mica, e o masina comod de mers pe drumuri inguste si sinuoase. Forta necesara pentru rotirea volanului este nesemnificativa, o placere de mers.
            Garda la sol este absolut suficienta, am mers si pe drumuri de tara, absolut OK.
            In Bucuresti este o placere de mers, consumul de la Otopeni in centru de exemplu a fost 3l/100 km mers lejer.
            Testul elanului nu am facut dar ai o senzatie de stabilitate extraordinara, centrul de greutate este jos, si la cotituri bruste parca e o ventuza pe asfalt.
            Mi se pare o masina ideala pentru cine vrea sa o foloseasca cu preponderenta in oras si sa aiba si o masina pentru mers ocazional si la distante mari.
            In oras consumul este incredibil.

            Acuma, poate din lipsa de cultura ori din cine stie ce motive, am vazut nenumarate teste facute in Ro si nu numai, in care se spune la descriere ca avem o masina cu motor cu combustie si doua motoare electrice.
            Altii aduna puterea motorului electric si cea a motorului cu benzina si dau valoarea totala ca adevarata.

            Ori, astea sunt niste asertiuni complet false.

            Masina are un motor clasic, aspirat, cu ciclu Atkinson, adica optimizat pentru consum mic si randament mare, care motor clasic invarte un generator. generatorul da curent la o baterie, si rotile sunt antrenate de un motor electric care ia curent de la baterie.
            Practic este o masina electrica 100%, la care bateria e mai micaș si bateria este incarcata de generatorul motorului cu ardere interna.
            Asta face sa fie extraordinar de silentioasa, si economica.
            Puterea motorului electric si a motorului cu ardere interna - sunt valori care nu pot fi insumate, doar peste 70 Km/h pentru scurte perioade se pot actiona daca se accelereaza mai violent si motorul electric, in rest motorul termic este cuplat la roti cum ar fi un motor obisnuit in treapta a 6-a si aia e. Bateria cam mica nu permite mersul tot timpul a motorului electric la viteza mare, numai cand este nevoie si daca este energie in baterie.
            Si pe autostrada masina este foarte nervoasa si placut de condus, iar in oras nu mai spun, la o liniuta la semafor 90% dintre masini nu accelereaza mai repede - daca nu sunt electrice.

            Pe rtotal la banul ei mi se pare o achizitie OK, mai ales ca este o masina fabricata in Japonia, de o fiabilitate exceptionala.

            Motorul este simplu, aspirat, si are distributie cu lant. Ce altceva isi poate dori cineva care vrea fiabilitate.
            Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
            now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

            Comment


            • #21
              Originally posted by InjectoR View Post

              Adaug si eu o intrebare: Cum se vede prin parbriz? mai exact in zona stalpilor .
              Se vede foarte bine. Vizibilitatea este mult mai buna decat la vechiul Jazz. Stalpii nu m-au incurcat de loc si nu sunt o problema. Pare straniu dar vizibilitatea in spate este si ea foarte buna.
              Pe ansamblu o masina in care nu poti sa dai vina pe faptul ca ai avut vederea obturata de montantii caroseriei.
              Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
              now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

              Comment


              • #22
                am pus un mic material extrem de amatoricesc despre jazz aici: https://www.youtube.com/watch?v=FUroX0tANjU&t=15s
                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                now: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T

                Comment

                Working...
                X