Vreau si eu un Jazz
Collapse
X
-
'09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
Fosta: '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
Javascript motherfucker in Iasi?
http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/
-
@drkang = de ce suma dispui, daca nu e secret ? uite alte anunturi:
http://www.autolandromania.ro/vanzar...3635473510.jpg
http://anunturi.automarket.ro/anuntu...&country_id=70 - 14 anunturi
sau pe forum => http://www.hondafan.ro/forum/forumdi...ari-Honda-Jazz
BAFTA!Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum
Comment
-
http://www.autovit.ro/honda-jazz-C28451000.html - 4500 e
http://www.autovit.ro/honda-jazz-C28472009.html - 3800 e + TAXA ( daca negociezi bine poti scoate ceva )
http://www.tocmai.ro/honda-jazz-2002-8376331.html - 3.300 e in BACAU
mai asteptam 1-2 luni, sigur vor mai apare anunturi la vanzare. sau incearca sa aduci unul de afara, sub 3.000.Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum
Comment
-
Cel de 4500 a ajuns la mine
Spor la cautat in continuare...daca nu te arde, mai apar variante.2008 CL7 2.0 M/T SSE - Black
2007 Jazz CVT - Blue
“Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.” Soichiro Honda
sigpic
Comment
-
Multumesc balerinul!
Si eu sper sa avem parte de cati mai multi km cu ea.2008 CL7 2.0 M/T SSE - Black
2007 Jazz CVT - Blue
“Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.” Soichiro Honda
sigpic
Comment
-
Va salut cu respect.
De ceva vreme caut un masinuta hatchback automata cu cele mai putine probleme tehnice la cutie.
Initial am fost inclinat catre DSG-ul de la grupul VAG, am sapat pe gogu pana mi-a venit acru cate probleme are aceasta cutie, reparatiile pot ajunge de la 500 de euro in sus, dar e bine ca totusi am gasit si cat m-as costa sa o repar . Concluzia "mitul masinii germane" a picat.
Dupa am oscilat cu ceva de la Opel, dar in bugetul meu nu gasesc vreo Corsa care sa aibe look-ul din secolul asta, deci Corsa a picat din start.
Acum sunt cu gandul la o "japoneza", recunosc mereu mi-a placut caracterul sportiv al japonezelelor.
De cateva saptamani ma documentez despre Honda Jazz CVT, modelul prima generatie 2001-2008.
Din cercetari am inteles ca aceasta cutie e mai simpla decat cele cu dublu ambraiaj sau robotizate, neavand roti dintare, ambreiaje de schimbatet ca sa treaca in alta viteza. Da, pare cutia perfecta, numar infinit de viteza, de rapoarte intre fulii. Dar ca de fiecare data si CVT-ul are un punct slab gasit, "start clutch"-ul, in traducere ambraiajul de pornire, am inteles ca intra in actiune la pornirea de pe loc. Problema pare sa fie uleiul folosit initial pe care honda l-a schimbat dupa un timp, din ce am inteles eu se strange mizerie in "start cluth" si masina smuceste la plecarea dupa loc. Pe alte forumuri din afara am gasit ca odata ce masina smuceste la plecarea de pe loc operatiunea de schimbare a uleiului sau chiar "spalarea" cutiei cu 2-3 schimbari succesive a uleiului nu rezolva "smucirea" decat temporar si va trebui "rebuilt" la cutie- schimbat "start cluch"-ul.
Intrebarea mea pt comunitate, ce stiti despre aceasta schimbare a "start cluch"-ului, cat ar costa, daca a facut cineva asa reparatie.
Am uitat sa precizez bugetul meu, care la momentul acesta se situeaza la 3 mii euro + 1mie pt inmatriculare, reparatii si schimbat consumabile.
Prin Romania nu am gasit decat cutii manuale si una automata, dar pretul e > nerealist, pe mobile.de la bugetul de 3-4 mii gasesc masini de prin 2003/4.
Comment
-
Vreau si eu un Jazz
Start cluch-ul nu e un capat de tara. Ajunge la 200 si ceva de euro kitul + manopera. Oricum procedurile sunt intai de schimbat uleiul. Multi nu au mai intampinat probleme dupa operatiune.
"Problema" Jazzului sunt bobinele care au obiceiul sa pice mai des, sunt 8 si ajung la aprox 100E/ buc. Oricum nu trebuie schimbate toate, ca pe bujii, ci doar cele duse
Cu toate "neajunsurile" astea eu am luat un CVT si sunt foarte multumit. Am schimbat uleiul in cutie (chiar daca nu dadea semne), dar nubstiam daca a mai fost schimbat si cu ce. Am schimbat si bujiile ca aveam niste rateuri pe aprindere (bobinele aratau bine). Ar mai fi de schimbat fulia de la compresor si protectiile de catalizator. Asta in cazul meu. In rest masina merge exceptional. Data viitoare tot Jazz as alege.
Start cluch-ul si bobinele sunt problemele specifice modelului, dar asta nu inseamna ca si la masina pe care o vei alege se vor manifesta2008 CL7 2.0 M/T SSE - Black
2007 Jazz CVT - Blue
“Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.” Soichiro Honda
sigpic
Comment
-
Multumesc pt raspuns, cel putin pana acum, pare mai fiabila decat laudatul DSG. Oricum la bugetul meu actual 2003/2004 gasesc pe mobile.de, ideal ar fi 2007, mai am timp de gandire pana in iulie, poate apare ceva in romania, nu prea am timp de drum pana in germania.
Cum sta cu rugina jazzul in timp?Last edited by mib404; 16-04-14, 10:26.
Comment
Comment