Vreau si eu un Jazz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ca sa fiu mai exact, precizez ca era vorba de clio2 75CP bicorp vechi de 5 ani (motor mic, 1149cmc, 16 valve)

    Ideea e ca dupa ce m-am dat jos din jazz si m-am urcat in clio, asta pornea parca mai repede, volanul parca nu tb invartit atata si franele erau mai finute. S-ar putea sa fiu subiectiv pt. ca sunt obisnuit cu clio (desi am condus multe masini la viata mea) sau s-ar putea ca jazz-ul cu care am facut drive test-ul sa fie mai obosit (era vechi de 2 ani si cred ca n-a fost iertat prea mult in timpul asta)

    Ma deranjeaza in schimb faptul ca nu mai vezi in nici un showroom vreun jazz, n-am putut testa unul nou, nu are decat vreo 5 culori si nici alea nu sunt disponibile etc...

    Comment


    • #32
      Atunci, asteapta noul model FIT/JAZZ :wink:
      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

      Comment


      • #33
        Din pacate noul model nu o sa apara prea curand. Daca am inteles bine abia prin 2009 va incepe vanzarea in America de Nord, iar in Europa (si implicit Romania s-ar putea sa mai treaca ceva vreme. Motivul avansat este cifra de vanzari imbatabila in Japonia - pur si simplu nu sunt in stare sa produca destul.
        Sa se dea, dom'le, cate una, sa ajunga la toata lumea!
        http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Falkoner/
        https://popescu10.wordpress.com/

        Comment


        • #34
          Falkoner, in SUA se va vinde din toamna lui 2008, si eu ma astept ca dupa aia sa inceapa sa se vanda si in Europa. :wink:
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • #35
            Din pacate trebuie sa dau o veste proasta potentialilor posesori de Jazz. Deocamdata se pare ca nu mai exista CVT-uri in stoc. Raspunsul l-am obtinut atat de la reprezentanta Honda din Ploiesti, cat si de la Asko din Bucuresti.
            De la Ploiesti mi s-a spus ca importatorul va aduce un nou lot peste vreo 3 luni. De la Bucuresti mi s-a spus ca exista posibilitatea sosirii unui lot de masini din Europa in cateva saptamani, dar nu se stie deocamdata locul fabricatiei si nici nivelul de dotare.
            In ritmul asta... cred ca trec la Civic...

            Comment


            • #36
              Nu am mai scris de mult, dar sper sa va aduc o veste buna: noul Jazz va aparea in Romania in noiembrie (dupa cum spune dealer-ul din Pitesti).
              Totusi cine asteapta noul model trebuie sa se gandeasca serios pentru ca este o masina diferita:
              - mai mare, mai spatioasa, deci va fi mai scumpa;
              - alte motoare, mai puternice. Daca actualul model este o masina cu precadere pentru oras (motor mic, consum foarte bun, retineti ca cuplul maxim se obtine la 2900 rot/min - aproape de diesel), noul model se vrea altfel: mai polivalent. Va veni echipat cu un motor de 1.3 si 105 CP sau 1.5 si 115 CP care va propulsa un Jazz (de aprox. 1,1 tone) in aproape 10 s/100 km!

              Si ca o parere personala: interiorul actualului model imi place mai mult (asa cum reiese din poze).
              The power of dreams.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Jazz
                Nu am mai scris de mult, dar sper sa va aduc o veste buna: noul Jazz va aparea in Romania in noiembrie (dupa cum spune dealer-ul din Pitesti).
                Am stiut eu! \/ \/ Se profileaza bere pentru mine la Intalnirea Nationala. :drinkers: Udo isi face deja incalzirea pe marginea pistei. :supz:

                In rest, eu stiam ca vor fi 100 CP la 1.3 si 120 CP la 1.5 si tot ce ai mai scris acolo sunt numai avantaje din punctul meu de vedere.
                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                Comment


                • #38
                  Adevarul este la mijloc:
                  1.3 are 100 CP, iar 1.5 vine cu 109 CP (cea din urma verificata pe site-ul lor oficial).
                  Pe site-ul oficial 1.5 este SOHC VTEC (excelent pentru mine), iar pe alte site-uri de profil cica ar fi i-VTEC (adica aspirate, 16V).
                  The power of dreams.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Jazz
                    Totusi cine asteapta noul model trebuie sa se gandeasca serios pentru ca este o masina diferita:
                    - mai mare, mai spatioasa, deci va fi mai scumpa;
                    - alte motoare, mai puternice. Daca actualul model este o masina cu precadere pentru oras (motor mic, consum foarte bun, retineti ca cuplul maxim se obtine la 2900 rot/min - aproape de diesel), noul model se vrea altfel: mai polivalent. Va veni echipat cu un motor de 1.3 si 105 CP sau 1.5 si 115 CP care va propulsa un Jazz (de aprox. 1,1 tone) in aproape 10 s/100 km!

                    Si ca o parere personala: interiorul actualului model imi place mai mult (asa cum reiese din poze).
                    Va fi mai scumpa, dar nu cred ca mult mai scumpa decat era vechiul model acum 6 luni. :wink:

                    Ca i-au pus motoare mai puternice este un lucru bun. Se pare ca desi motoarele sunt mai puternice, consumul va fi cel putin la fel de bun ca la acualele, daca nu mai bun, cel putin la motorul de 1.3 L. Uite aici: http://asia.vtec.net/Reviews/072GFit/index.html Chiar si motorul de 1.5 si 120 CP are 5,1% la extra-urbanng, ceea ce mi se pare super.

                    Faptul ca are cuplul maxim mai sus, nu are de ce sa deranjeze, de asemenea. Oricum noul model va avea mai multa putere si cuplu la 2.900 rpm decat actualul, dar iti va oferi mai mult la viteze mari, depasiri, etc. Si eu merg 80% din timp in oras si desi nu sunt un mare amator al liniutelor, chiar nu as vrea sa rada de mine orice frigider. :twisted: Si mie mi se pare ca Jazz-ul de 1.5 a fost testat la 8,9 sec. pe 0-60 mile/h, ceea ce ar fi un 9,2-9,3 sec. pentru 0-100 km/h, ceea ce este bun. \/

                    Mai multe detalii despre motoare si cutie aici: http://asia.vtec.net/Engines/LSERIESG2/index.html
                    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Jazz
                      Totusi cine asteapta noul model trebuie sa se gandeasca serios pentru ca este o masina diferita:
                      - mai mare, mai spatioasa, deci va fi mai scumpa
                      Din cate stiam eu noul model este mai lung cu 5.5 cm - in mod normal din exterior nu ar trebui sa se observe nici o diferenta, diferenta este insa, se pare, vizibila in interior.

                      Jazz, este intr-adevar o veste buna, dar si usor stressanta pentru mine: dilema sa astept sau sa nu astept este destul de mare, noroc cu dealerii care mi-o rezolva ei, ca nu au ce sa-mi ofere acum... :roll:

                      Si apropo de "penuria" de CVT-uri, chiar cu riscul de a fi off-topic, m-am interesat care e situatia la oferta de Civic la 16 mii si ceva euro: aceeasi ca la Jazz, nu sunt pe stoc, orizontul de asteptare cam 3 luni...

                      Revenind insa la Jazz, nu se spune peste ca politica firmei Honda este sa pastreze nivelul de preturi la aparitia unui nou model?...

                      Comment


                      • #41
                        RepubliCAT, sorry dar cine nu se grăbește nu le mai prinde nici pe cele manuale.
                        Personal îmi place f mult Civic-ul dar e rigidă și pentru oraș și drumurile noastre mi se pare că strici orzul pe gâște.
                        Noul Jazz nu prea mi-a plăcut, așa că am ales ăsta existent.
                        Dacă totuși poți încearcă în Ungaria, cică mai au pe acolo!

                        Pentru Cujulica: mașina te ajută foarte mult la deal, iar pornirea de pe loc trebuie să o faci un pic turată - e Honda!
                        La drum întins e foarte relaxantă, vă spun că am testat-o din prima.
                        Dacă mai vin CVT-uri vi le recomand tuturor, altfel, merge și cu manuală, că eu am făcut test-drive cu manuală și chiar mă tenta.
                        La stopuri nu ai cum să nu fii primul (dacă ești pe S)!
                        Azi dimineață făceam tumbițe și eram cap de coloană până mi-am găsit ,,nașul" VW pâsat 4motion, dar cred că-l luam, deși l-a enervat rău că o mașinuță mică face mișto de ditai barca!
                        Maşinile se împart în două categorii: Honda si ... restul!
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Dacian/?g2_page=1

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by RepubliCAT
                          Revenind insa la Jazz, nu se spune peste ca politica firmei Honda este sa pastreze nivelul de preturi la aparitia unui nou model?...
                          Acum dupa atatea imbunatatiri, chiar n-au voie sa majoreze si ei pretul ala, sa zicem cu un 5-10%?

                          @Delphi: ca oameni cumpatati ce suntem, eu zic sa asteptam.
                          Cat priveste prezenta mea la Intalnirea Nationala, ea nu va fi (de aceea nici n-am deschis topicul corespunzator), deoarece nu voi fi in tara decat in toamna.
                          Cu datele tehnice pentru EU as mai astepta, cred ca voi le-ati corcit pe cele J cu cele SUA. :wink:
                          HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                          Comment


                          • #43
                            Udo, e bine si in toamna, mie imi place berea tot timpul. Abia asa o sa poti sa o dai cu inima deschisa, ca o sa se stie sigur ce si cum. :wink:

                            In America s-a lansat doar motorul de 1.5 si 120 CP, probabil pentru ca acolo nu prea se cauta motoare mici, si cu niste modificari de caroserie (masina e sensibil mai lunga si cu alte bumpere).

                            In Japonia s-a lansat 1.3 cu 100 CP si 1.5 cu 120 CP si sper ca asta sa vina si in Europa. Daca nu o sa aduca 1.5 in Europa, o sa iau un Civic sedan.

                            LE: da, probabil ca va fi o mica crestere, dar din ce am vazut preturile in Japonia si SUA, se pare ca nu cresc nici macar cu 10%. Sunt cam aceleasi preturi.

                            Dacian, mie imi place interiorul de la noul Jazz. Nu inseamna ca imi displace actualul.
                            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by hondatu
                              Acum dupa atatea imbunatatiri, chiar n-au voie sa majoreze si ei pretul ala, sa zicem cu un 5-10%?
                              Ei, o asa majorare e de bun simt, desigur... Si ar mai fi ceva, o chestie simpla matematica: 10 % crestere a vechiului pret (aprox. 14500) inseamna aproape 16000 - adica foarte aproape de "domeniul" Civic-ului. Avem deci motive sa fim optimisti si sa speram la un sub 10%...

                              Per total, eu zic ca noul model este extrem de incitant, cu motor mai puternic si cu o rigiditate sensibil marita. Personal consider noul interior mai atractiv, dar, desigur, gusturile nu se discuta.

                              Sigur ca mi-ar fi placut sa o am acum la scara, dar cum in Romania cumparatul unei masini nu este chiar ceva zilnic, trebuie cumpanit bine.

                              De altfel, Dacian, ai perfecta dreptate si cu cele manuale, dealerul ma ruga la inceputul saptamanii sa ma hotarasc intr-o jumatate de ora daca vreau una manuala... Am ramas insa fidel pe "altarul" CVT...

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by RepubliCAT
                                Originally posted by hondatu
                                Acum dupa atatea imbunatatiri, chiar n-au voie sa majoreze si ei pretul ala, sa zicem cu un 5-10%?
                                Ei, o asa majorare e de bun simt, desigur... Si ar mai fi ceva, o chestie simpla matematica: 10 % crestere a vechiului pret (aprox. 14500) inseamna aproape 16000 - adica foarte aproape de "domeniul" Civic-ului. Avem deci motive sa fim optimisti si sa speram la un sub 10%...
                                Eu ma astept la maximum 15.000 Euro, pentru ca intr-adevar dupa aia intra in domeniul Civicului si pentru ca oricum ar fi o crestere substantiala fata de pretul actual.

                                Daca tot te bate gandul la un Jazz CVT, de ce nu mai astepti un pic? Noul Jazz are un CVT mai bun si au corectat multe din deficientele modelului actual.
                                "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                                "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                                Comment

                                Working...
                                X