yobit hitbtc digifinex
Vreau si eu un Jazz - Hondafan

Vreau si eu un Jazz

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by RepubliCAT View Post
    Delphi, eu as face o presupunere mai putin optimista.
    Actualmente diferenta de pret dintre Civic-ul M/T si A/T este de vreo 1000 de euro, si cutia automata este cu 5 trepte, daca nu ma insel. La o cutie cu 6 trepte, ca cea a noului Jazz, nu va fi tot minim 1000 de euro? Ori, tinand cont si de celelalte dotari, mi-e teama ca noul Jazz cu A/T se va duce binisor spre 16000 de euro.
    Sunt prea pesimist?
    Uite pe Autobild un review despre noul Jazz, in care spune: "Ab 12.550 Euro kostet das Basismodell, erst ab der Version Trend für 14.550 Euro sind Klima, CD-Radio und Zentralverriegelung an Bord.", ceea ce s-ar traduce prin "de la un pret de 12,550 Euro pentru varianta de baza, pana la 14.550 Euro pentru modelul cel mai dotat". Nu-mi dau seama daca 14.550 e fara TVA si scuzati traducerea, cunostintele mele de germana nu depasesc 20 de cuvinte. Oricum, de la celelalte modele de Honda nu am vazut ca in Germania sa fie mai ieftine decat la noi, ci mai scumpe.
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • #77
      De obicei cand se vorbeste de preturi, acestea contin TVA.
      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

      Comment


      • #78
        Va multumesc tuturor pentru ajutor, pentru informatiile date!
        Cu riscul de a ma repeta,apreciez fraternitatea voastra si spiritul de echipa care"domneste" pe forumul acesta!!!!
        Am intrat pe forumul Hyundai dar nu am gasit nici informatiile pe care le doresc eu si cred ca nu sunt nici persoane .....in masura sa le dea. Nu vreau sa supar pe nimeni!
        Din pacate (pentru mine), decizia de a ne lua o Honda Jazz a picat in favoarea Hyundaiului accent.
        Stiu, stiu,...... veti spune ca nu am facut alegerea cea mai potrivita dar, am luat in considerare faptul ca nu am dorit sa depasim un buget de 12.000 euro, sa avem o masina de familie (ceva mai spatioasa) si sa amanam Honda pana va aparea noul model, sa vad pareri despre el si normal ....preturi! Sotul a avut in final aceasta decizie in sensul ca hyundaiul va fi al lui, iar Honda.....a mea!
        Asa ca... cred ca merita sa mai astept, iar daca am dat gres cu Accentul ramane de vazut! Deocamdata asa au stat lucrurile!
        Ne-am dorit si un Kia cee'd, dar in Brasov livrarile se vor face abia peste 2 -3 luni, iar noi nu mai putem astepta atat.
        Va multumesc inca o data si sper sa ma mai ajutati cu sfaturi chiar daca sunteti posesori de Honda, nu-i asa?

        Comment


        • #79
          Originally posted by costina_bv View Post
          [U]V!!
          Am intrat pe forumul Hyundai dar nu am gasit nici informatiile pe care le doresc eu si cred ca nu sunt nici persoane .....in masura sa le dea.
          Ne-am dorit si un Kia cee'd, dar in Brasov livrarile se vor face abia peste 2 -3 luni, iar noi nu mai putem astepta atat.
          Curios ce spuneti despre forumul Hyundai! La momentul aparitiei noului Accent (cel facut in Turcia), erau cateva persoane care chiar aveau ce spune despre el, in ciuda unui optimism cam mare, ce cred ca s-a mai "erodat" pe parcurs...
          Cat despre Cee'd, eu mi l-am luat din VAslui, in aprilie, tot din cauza timpului prea mare de asteptare. Dar, atunci, putea fi luat din stoc, in Bacau, daca nu-mi doream sa aiba o anumita culoare (rosu).
          De ce nu incercati o vorba si la acesti dealeri Kia, din Vaslui sau Bacau? Cei din Vaslui par chiar si mai profesionisti...
          Sau, ca alternativa, de ce nu intrebati de un I30 ce este tot cam 12.000 Euro, in varianta echivalenta lui Cee'd Best? I30 este, tehnic, mult peste Accent si, cred ca este si peste Cee'd ca finisare (dar nu si ca forma, dupa gustul meu...), fiind identic cu acesta in proportie de peste 90%. IAr I30 stiu ca era in stoc.
          Daca ignorati "briz-briz"-urile ce diferentiaza un model de altul si va veti concentra pe lucrurile esentiale, veti vedea ca I30 este o masina foarte competitiva ca raport pret/performanta.
          E doar o opinie a unui om ce a analizat mult oferta de pe piata, si a fost la doar 1% sa-si ia un I30!
          Kia Cee'd Best, Mars Red, numita Angelina.

          Comment


          • #80
            Am gasit un Jazz pe siteul Autovit , din 2007 , cutie cvt, la 9500 de euro, ce ziceti se merita? Masina are nr. B 29 TCI, stie cineva ceva de ea?
            Dupa indelungi cautari ,(vreau neaparat sa aibe cutie CVT) pe siteuri externe, in sfarsit gasesc si eu modelul pe care il caut ....in Romania. Daca pentru marci ca Audi, Bmw, s.a. gasesti mii de oferte , Jazzul de la honda se vinde ca o masina de colectie , pe care il gasesti foarte rar , si cand apare ar trebui sa se liciteze pentru el....acum depinde si cati doritori al acestui model, exista pe piata .
            Mi-am dorit mult sa iau noul model, dar pretul m-a depasit , asa ca incerc sa ma consolez cu modelul mai vechi, cu speranta ca in viitorul apropiat sa iau modelul nou.
            Acum inca o dilema ,actualmente am un golf 5 cutie dsg, o alta clasa de masina, fata de Jazz, unde si lista de dotari e in minus, si a-si mentiona dotarile in plus de pe golf pe care nu le-am gasit la jazz : cotiera fata, torpedou racit, clima dual zone, guri de ventilatie pt locurile din spate ,geamuri el. pe spate,volan si schimbator imbracat in piele, dimensiuni mai generoase, stabilitate mai buna la viteze mari(in viraje), apropo cum e suspensia la Jazz, e obositoare la drum lung, cum se comporta vopseaua in timp, intreb toate astea sa stiu la ce sa ma astept !
            Curios este si faptul ca trebuie sa mai pun bani extra, in conditiile in care masinile sunt de aceeasi varsta, Golf-ul e din 2006, si Jazz-ul din 2007,diferenta de dotari pe care am mentionat-o mai sus, km aprox. identici, iar la vanzarea Golf-ului nu stiu daca imi da cineva 9000 pe ea !
            Concluzie: se merita schimbul ?
            Last edited by balerinul; 17-04-10, 19:00.

            Comment


            • #81
              Salut,
              Felicitări pentru că te-ai gândit la un Jazz! Cotiera faţă o poţi avea de la dealer sau colegii de pe forum ... nu ştiu exact preţul dar eu am luat-o din prima!
              După părerea mea (care am Jazz CVT-aprilie 2008) nu l-aş da pe Golf. Mie unul îmi vin la îndemână comenzile şi totul la Jazz, pe când la Golf sunt cam ... altfel. Maşina e foarte ergonomică, noi am făcut ceva km buni cu ea doar cu pauze de ţigară la 2 ore. Clima dual-zone mi se pare un pic cam mult şi probabil de asta nu s-au obosit să o pună, iar gurile de aer pentru spate sunt sub scaunele faţă la Jazz.
              Cu CVT ai mai mult decât o simplă maşină, poţi avea un sport (dacă vrei treci pe treapta S) sau un autobuz (pe D) - diferenţa se simte doar la consumul urban, pe S fiind cam ... mare.
              Cutia CVT este extraordinară, atât urban cât şi la drum lung şi aşa de relaxantă ...
              Însă impresia şi feeling-ul tău primează! Dă o tură cu ea, vezi cum te înţelegi, şi apoi vei decide mai uşor.
              Orice decizie ia-o astfel încât să nu-ţi pară rău ulterior. Dacă ai neclarităţi despre Jazz nu te sfii să mai întrebi pe forum. Şi nu te grăbi. Aşteptăm veşti!
              Last edited by Dacian; 18-04-10, 01:22.
              Maşinile se împart în două categorii: Honda si ... restul!
              http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Dacian/?g2_page=1

              Comment


              • #82
                @balerinul: Salut si bine ai venit printre noi! Raspunsul la intrebarea "Curios este si faptul ca trebuie sa mai pun bani extra, in conditiile in care masinile sunt de aceeasi varsta, Golf-ul e din 2006, si Jazz-ul din 2007,diferenta de dotari pe care am mentionat-o mai sus, km aprox. identici, iar la vanzarea Golf-ului nu stiu daca imi da cineva 9000 pe ea !" l-ai dat singur in prima ta postare de pe acest forum: "M-am saturat de clasa masini germane, cand deschid forumul ala de la vw, m-i se face parul maciuca cate probleme si belele vad, nu vreau sa imi aduc aminte de banii pe care i-am investit in "calitatea germana !", o sa-i las pe altzii sa se bucure de ea, in curand sper sa scap de ea..."

                Pe scurt, ar suna cam asa: calitatea costa!

                Eu cred ca se merita schimbul, daca vrei neaparat CVT.
                Vopseaua nu stiu cum se va comporta in timp, deocamdata la noi sta bine dupa doi ani, dar multi se plang pe forum de vopseaua de la Honda.
                Parerea mea este ca vopseaua nu e un criteriu de baza in alegerea unei masini. Exista multe alte criterii mai importante decat vopseaua.
                Cu suspensia te vei obisnui, mie nu mi se pare obositoare, dar astea sunt aprecieri subiective, fiecare vede lucrurile in felul lui. Fa un test-drive, vezi daca iti place si apoi te decizi. Bafta!
                "(...)Toți pe buze-având virtute, iar în ei monedă calpă, / Quintesență de mizerii de la creștet până-n talpă.(...) Toți se scurseră aicea și formează patrioții, / Încât fonfii și flecarii, găgăuții și gușații, / Bâlbâiți cu gura strâmbă sunt stăpânii astei nații!" MIHAI EMINESCU, Scrisoarea III http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Alicia/

                Comment


                • #83
                  Multumesc pentru argumentele pro aduse Jazz-ului, doar sunt pe forumul Honda nu . Sincer ca si design, (parerea mea!) Jazzul este urat ! ...fata de golf ... Dar ca si functionalitate, fiabilitate, modularitate, si cred ca mai sunt multe , o sa le descopar pe parcurs...nu prea are rivali, am citit statistici, comenturi de specialitate, si intradevar e de nota 10 masinuta.
                  Asi fi dorit o masina mai inalta,un SUV, o Honda CRV, dar la pretul benzinei si la consumul pe care il are clasa asta de masini...
                  Bine , acum dorinta asta e mai mult a sotiei, de fapt cred ca toate femeile isi doresc genul acesta de masina...ea tot timpul se plange ca nu vede bine, ca e prea mare si nu gaseste loc de parcare, motive ...ei bine la Jazz treaba asta e rezolvata, am inteles ca se ridica destul de mult scaunul soferului ,atat cat sa iti dea senzatia de mini-suv... botul este foarte scurt, locuri de parcare o sa gasim mai multe...
                  Deja am devenit dependent de cutie automata, si Golful are cutia aceea mult laudata DSG, care are diferite optiuni de condus pe ea, :manual, sport ,drive, nici nu simti cand se schimba vitezele, dar aici ma opresc, pentru ca sunt pe siteul Honda si nu vreau sa intru in polemici cu nimeni... cu toate ca moderatorii acestui forum sunt mult mai amabili si mai indulgenti cu cei care sunt mai novici in cunostinte de date tehnice si altele, fata de "altii de pe alte forumuri"....
                  Faptul ca am dorit neaparat cutie auto. mi-a ingreunat mult cautarile, si se poate verifica la un simplu search pe un site de vanzari masini (second) puneti optiunea :cutie automata , si veti vedea ca sunt intre 5 si max10 % din totalul de masini care sunt la vanzare (asta in europa, pt. ca in USA...). Inainte de a-mi lua Golful am cautat peste 6 luni de zile un Avensis , cu automata, dar ori era prea scump, ori avea km prea multi, in final am ajuns la capatul rabdarii si am luat Golful, dar fara nici o tragere de inima, era singura optiune existenta pe piata din Romania , conforma cu exigentele mele,si cu banii disponibili, dar care intr-un final s-a dovedit a fi un fiasco...
                  Acum mai trag cu ochiul si la Prius , care ca si pret second e asemanator cu Jazzul, dar ma gandesc la asigurarea casco ( e masina de peste 30.000e) intretinerea ei in timp ...nu stiu ce sa zic...dar trebuie sa iau o decizie cat mai curand posibil !
                  Salutari la toti forumistii si multi km. fara probleme
                  Last edited by balerinul; 19-04-10, 00:06.

                  Comment


                  • #84
                    Stai linistit, chiar si noi pe aici recunoastem calitatile cutiei DSG.
                    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                    Comment


                    • #85
                      Am si eu cateva intrebari... (o sa va plictisesc un pic la inceput !) unde pot verifica la Jazz daca are VSA (esp), exista vreun martor in bord, un buton pentru decuplare ceva?!
                      Exista mai multe tipuri de cutii automate pentru modelul asta, cumva cu posibilitatea de schimbare a vitezelor din padele, sau am vazut eu gresit , si era alt model...
                      Roata de rezerva este normala, si unde este pozitionata, pentru ca in toate reclamele urmarite nu am reusit sa o vad ,si tind sa cred ca de fapt nici nu exista in dotare...si e doar chit de reparatie...
                      Cat de eficient este sistemul de climatizare, iarna ,vara isi face treaba, ma intereseaza mai mult de fapt cat de repede reuseste sa schimbe temperatura in interior, tinand cont de volumul destul de mare al interiorului .
                      Distributia la motorul de 1,4 este pe curea ?

                      Comment


                      • #86
                        Salut,
                        Există martor dar ar trebui să fie şi un buton. O să caut în carte să văd unde e butonul, că eu am CVT şi ... nu are buton (VSA nu are sigur CVT, dar nu ai nevoie). Sunt în schimb martori pe bord!
                        Din ce ştiu e doar cutia CVT şi poţi trece în regim manual din butonul CVT7 de pe volan şi apoi schimbi din padele. Nu-ţi fă probleme cu asta că e foarte simplu, dacă greşeşti revine singură în mod automat.
                        Original roata de rezervă nu e normală, e din aceea redusă şi o găseşti sub covoraşul de la portbagaj.
                        Eficienţa sistemului e foarte bună, comparativ cu un Golf Diesel intră mai repede în parametri. Dacă sistemul a fost întreţinut poate fi impecabilă, adică în câteva minute deja ai aerul la temperatura dorită.
                        Distribuţia e pe lanţ, nu ai nevoie de schimbări semnificative ca la alte maşini.
                        Last edited by Dacian; 21-04-10, 13:54.
                        Maşinile se împart în două categorii: Honda si ... restul!
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Dacian/?g2_page=1

                        Comment


                        • #87
                          Multumesc pentru informatii Dacian ! , nu am inteles exact ce ai vrut sa spui cu asta: VSA nu are sigur CVT, dar am dedus eu ca ai dorit sa spui ca nu exista buton de decuplare, daca am gresit te rog sa ma corectezi !
                          E mai bine ca are roata de rezerva de dimensiuni reduse, e si mai usoara , si asa o folosesti foarte rar, ocupa spatiu redus, ingenios...
                          Ce m-a speriat in schimb au fost pretul optionalelor originale , nu pot sa cred ca la o masina de clasa asta, sa gasesc astfel de preturi , acum ramane sa caut si alte surse mai accesibile ...pentru ca deocamdata
                          nu reusesc sa gasesc inca masina, asta e problema nr. 1 !
                          Am incercat sa caut si la unguri, in speranta ca au preturi mai bune, dar nu reusesc sa depistez siteurile, nu stiu cum se scrie in limba lor , si cred ca de fapt nici nu am literele necesare pe tastatura ! Si toata problema este din cauza cutiei automate, oferta foarte mica...masini de colectie cum spuneam...

                          Comment


                          • #88
                            Dacian a vrut sa spuna ca masina lui (care este si a mea) nu are VSA. Adica nu are deloc.
                            Numai ca el se exprima mai..... inginereste.
                            Pretul optionalelor originale este, intr-adevar, mare. Dar sunt colegi pe forum care vand asa ceva la preturi mult mai accesibile, cauta in aria de anunturi.
                            Last edited by Alicia; 22-04-10, 21:04.
                            "(...)Toți pe buze-având virtute, iar în ei monedă calpă, / Quintesență de mizerii de la creștet până-n talpă.(...) Toți se scurseră aicea și formează patrioții, / Încât fonfii și flecarii, găgăuții și gușații, / Bâlbâiți cu gura strâmbă sunt stăpânii astei nații!" MIHAI EMINESCU, Scrisoarea III http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Alicia/

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by balerinul View Post
                              Am si eu cateva intrebari... (o sa va plictisesc un pic la inceput !) unde pot verifica la Jazz daca are VSA (esp), exista vreun martor in bord, un buton pentru decuplare ceva?!
                              Exista mai multe tipuri de cutii automate pentru modelul asta, cumva cu posibilitatea de schimbare a vitezelor din padele, sau am vazut eu gresit , si era alt model...
                              Roata de rezerva este normala, si unde este pozitionata, pentru ca in toate reclamele urmarite nu am reusit sa o vad ,si tind sa cred ca de fapt nici nu exista in dotare...si e doar chit de reparatie...
                              Cat de eficient este sistemul de climatizare, iarna ,vara isi face treaba, ma intereseaza mai mult de fapt cat de repede reuseste sa schimbe temperatura in interior, tinand cont de volumul destul de mare al interiorului .
                              Distributia la motorul de 1,4 este pe curea ?
                              Buna.
                              Eu nu am mai scris pana acum pe forum dar am vazut mesajele tale si am observat ca ai niste intrebari la care nu ti s-a raspuns.
                              Ok. Sa incep cu inceputul. Am o Honda Jazz din iunie 2009, 1.4 iVTEC AMT, 100CP.
                              Cred ca nu ai avut ocazia sa faci un drive test cu o Honda Jazz.
                              -Da, Jazz are VSA. Sub volan in partea stanga, langa butonul de reglare a farurilor se afla un buton negru pe care scrie "VSA OFF". De acolo decuplezi VSA-ul. Ai si indicator la bord in momentul in care VSA-ul isi face datoria.
                              -Exista un singur tip de cutie automata pentru acest model. Da, poti folosi si padelele de langa volan dar si "schimbatorul" de viteze pentru a trece intr-o treapta inferioara/superioara.
                              -Exista roata de rezerva mai mica decat dimensiunea normala. Ea se afla intr-un loc special sub placa din portbagaj.
                              -Nu stiu sincer daca noul Jazz are aer conditionat. Eu am clima. In mai putin de 10 minute ai 20 de grade cand afara sunt 40. Iarna se incalzeste f rapid.
                              -Distributia e pe lant.

                              Alte intrebari?

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by balerinul View Post
                                Multumesc pentru argumentele pro aduse Jazz-ului, doar sunt pe forumul Honda nu . Sincer ca si design, (parerea mea!) Jazzul este urat ! ...fata de golf ... Dar ca si functionalitate, fiabilitate, modularitate, si cred ca mai sunt multe , o sa le descopar pe parcurs...nu prea are rivali, am citit statistici, comenturi de specialitate, si intradevar e de nota 10 masinuta.
                                Asi fi dorit o masina mai inalta,un SUV, o Honda CRV, dar la pretul benzinei si la consumul pe care il are clasa asta de masini...
                                Bine , acum dorinta asta e mai mult a sotiei, de fapt cred ca toate femeile isi doresc genul acesta de masina...ea tot timpul se plange ca nu vede bine, ca e prea mare si nu gaseste loc de parcare, motive ...ei bine la Jazz treaba asta e rezolvata, am inteles ca se ridica destul de mult scaunul soferului ,atat cat sa iti dea senzatia de mini-suv... botul este foarte scurt, locuri de parcare o sa gasim mai multe...
                                Deja am devenit dependent de cutie automata, si Golful are cutia aceea mult laudata DSG, care are diferite optiuni de condus pe ea, :manual, sport ,drive, nici nu simti cand se schimba vitezele, dar aici ma opresc, pentru ca sunt pe siteul Honda si nu vreau sa intru in polemici cu nimeni... cu toate ca moderatorii acestui forum sunt mult mai amabili si mai indulgenti cu cei care sunt mai novici in cunostinte de date tehnice si altele, fata de "altii de pe alte forumuri"....
                                Faptul ca am dorit neaparat cutie auto. mi-a ingreunat mult cautarile, si se poate verifica la un simplu search pe un site de vanzari masini (second) puneti optiunea :cutie automata , si veti vedea ca sunt intre 5 si max10 % din totalul de masini care sunt la vanzare (asta in europa, pt. ca in USA...). Inainte de a-mi lua Golful am cautat peste 6 luni de zile un Avensis , cu automata, dar ori era prea scump, ori avea km prea multi, in final am ajuns la capatul rabdarii si am luat Golful, dar fara nici o tragere de inima, era singura optiune existenta pe piata din Romania , conforma cu exigentele mele,si cu banii disponibili, dar care intr-un final s-a dovedit a fi un fiasco...
                                Acum mai trag cu ochiul si la Prius , care ca si pret second e asemanator cu Jazzul, dar ma gandesc la asigurarea casco ( e masina de peste 30.000e) intretinerea ei in timp ...nu stiu ce sa zic...dar trebuie sa iau o decizie cat mai curand posibil !
                                Salutari la toti forumistii si multi km. fara probleme
                                Nu stiu de ce ti se pare tie ca VW Golf are un design superb. Mie mi se pare ca arata ca o ladita de capsuni: o chestie incropita destul de simplist. Dar e o chestie de gusturi si de formare. Dar cum fiecare cioara isi lauda puiul cred ca voi fi banuita de subiectivism

                                Comment

                                Working...
                                X