Vreau si eu un Jazz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Dupa cum spuneam, Delphi, o decizie in sensul asta nu este usoara:
    Pro modelul nou: toate avantajele noutatii, plusul de minim 15 CP fiind extrem de imbietor, etc, etc.
    Contra modelul nou: perioada lunga de asteptare (nu atat ca numar de luni - desi este totusi vorba de o jumatate de an - dar este vara la mijloc, cand te uiti cu jind la cei cu masini noi si tu tropai tot cu... nu, nu zic frigiderul, sarmanul nu are aer conditionat, dar cu micul dinozaur care altminteri ti-a fost devotat atatia ani... ).
    Unde mai pui ca modele noi apar tot timpul, peste tot, evident din ce in ce mai performante...
    Si romanu' mai are o vorba, ce-i in mana nu-i minciuna... :wink:
    Alte pareri?...

    Comment


    • #47
      Cadou de la nenea Tokyo:

      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v...ream/FIT-JAZZ/ :wink:

      O brosura si un manual in PDF !
      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !

      Bazar Acura & Honda Romania - https://www.facebook.com/groups/197406340470123/

      Comment


      • #48
        Nu am inteles eu bine sau in brosura se anunta un portbagaj ("cargo volume..."), cu scaunele ridicate de peste 600dm3? Pare ciudat de mare. Hmm!
        Kia Cee'd Best, Mars Red, numita Angelina.

        Comment


        • #49
          Uite aici, pe contul nostru:

          http://www.youtube.com/watch?v=jkPrRsOZTMc :wink:
          Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !

          Bazar Acura & Honda Romania - https://www.facebook.com/groups/197406340470123/

          Comment


          • #50
            OK!. E, intr-adevar, impresionant, dar mi s-a parut ca ce e peste 380 litri s-a pus deja in zona scaunelor spate, chiar daca spatarul a ramas ridicat. Cinstit vorbind, e o mica smecherie de marketing!
            Pe de alta parte, poti spune ca de ce nu si ceilalti competitori nu permit ridicarea sezutului scaunelor spate ca la Jazz? In fond, e o metoda simpla de a creste spatiul disponbil, cand nu ai pasageri "full" in spate...
            Chiar daca e vorba de "numai" 380 litri plasati doar in portbagaj si tot e un spatiu/volum corect pentru marimea sa!
            Kia Cee'd Best, Mars Red, numita Angelina.

            Comment


            • #51
              Originally posted by RASPOPITUL
              Pe de alta parte, poti spune ca de ce nu si ceilalti competitori nu permit ridicarea sezutului scaunelor spate ca la Jazz? In fond, e o metoda simpla de a creste spatiul disponbil, cand nu ai pasageri "full" in spate...
              Pt. ca asta se numeste tehnologie si ea costa, de-aia 8)
              Si ceilalti competitori nu-si permit asta, nu ca nu permit ridicarea sezutului scaunelor spate :lol:
              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
              My cars:

              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

              Comment


              • #52
                Nici chiar asa! Totusi e vorba de ceva construit simplu, in jurul unei balamale, nu de nu stiu ce mare tehnologie.
                Cred, mai degraba, ca e vorba de doua vizuni/filozofii diferite: una pragmatica,cu solutii simple si de bun simt si alta ceva mai snoaba (proprie mai mult europenilor, imi pare...) ce zice: la asa masina grozava sa-i ridici scaunele ca la cinema?
                Numai ca uite ca multi dintre noi preferam deseori partea practica si utila, in defavoarea "frantuzismelor galante". Parerea mea.
                Kia Cee'd Best, Mars Red, numita Angelina.

                Comment


                • #53
                  Eu cred totusi ca este tehnologie, nu este asa de simplu. Implicatiile sunt mari si vezi ca ele sunt culisabile cand rabatezi spatarul. Uita-te mai atent si vei vedea ca nu este doar o balama
                  in plus mai sunt normele de siguranta, este inovatie acolo. E mai ieftin sa aplici tehnologie veche decat sa dezvolti tehnologie. Si aici Honda are ceva de spus 8)
                  LE Cred ca unii prefera practic si ieftin, n-are legatura cu filosofia ( e mult spus )
                  I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                  My cars:

                  '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                  '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                  '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                  '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                  EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                  EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                  EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                  EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                  EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                  EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                  Comment


                  • #54
                    Probabil ai dreptate. Neavand Jazz, ci doar placandu-mi ideea in care e gandita masina, nu stiu exact cum e conceput acest sistem.
                    Sigur ca e vorba de nitel "know-how", de ceva (mai multe) ore de proiectare, de ceva (mai dificil/scump) de fabricat. Toate il fac pe posesor mai multumit, dar au si un pret al lor.
                    Nu-mi imaginez insa ca un alt producator, analizand solutia Honda, nu ar putea imediat sa vina cu una similara sau chiari mai reusita. De asta ma gandeam ca e vorba mai mult de o diferenta de abordare/filozofie decat o problema cu o solutie strcit tehnica.
                    Una peste alta, eu nu stiu alta masinuta cu asa idee faina pusa in practica. Ceea ce, intr-adevar, desi poate pare ceva neesential, diferentiaza pe Honda de... ceilalti
                    Kia Cee'd Best, Mars Red, numita Angelina.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by RASPOPITUL
                      Originally posted by tokyodream
                      Uite aici, pe contul nostru:
                      http://www.youtube.com/watch?v=jkPrRsOZTMc :wink:
                      OK!. E, intr-adevar, impresionant, dar mi s-a parut ca ce e peste 380 litri s-a pus deja in zona scaunelor spate, chiar daca spatarul a ramas ridicat.

                      Chiar daca e vorba de "numai" 380 litri plasati doar in portbagaj si tot e un spatiu/volum corect pentru marimea sa!
                      Da, este vorba de 380 litri pusi numai in portbagaj. La noul Jazz, spatiul asta a crescut la 427 litri. :wink:
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • #56
                        Salutare tuturor,
                        Nu uitați că trăim în Ro și pentru noi studiile de mașini se fac separat - azi dimineață era să iau un crater într-un drum nou asfaltat!
                        Așa că până iese noul Jazz adaptat pentru noi, mai e de așteptat.
                        Cine poate să mai facă lobby pe la importator și dealeri (aviz RepubliCAT!) [/b] să mai încerce.
                        Cred că o să se mai vândă din cele vechi, un model deja testat.
                        Nu am auzit de Honda să recheme mașinile, dar perseverența ....
                        Și a propos, mașinile se fac diferit pentru diverse țări și regiuni !
                        Maşinile se împart în două categorii: Honda si ... restul!
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Dacian/?g2_page=1

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Dacian
                          Salutare tuturor,
                          Nu uitați că trăim în Ro și pentru noi studiile de mașini se fac separat - azi dimineață era să iau un crater într-un drum nou asfaltat!
                          Așa că până iese noul Jazz adaptat pentru noi, mai e de așteptat.
                          Hm, bunule prieten Dacian, un Jazz pentru Romania asta nu-i o sarcina usoara nici chiar pentru Honda...
                          Si ma gandesc ca daca Li Nian
                          (http://www.e-transport.ro/HONDA_LI_N...news12633.html)
                          apare in China prin 2010, cred ca prin 2020 apare si prototipul ION NIAN special pentru noi... Dar probabil ca va avea senile!!... :twisted:

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Dacian
                            Salutare tuturor,
                            Nu uitați că trăim în Ro și pentru noi studiile de mașini se fac separat - azi dimineață era să iau un crater într-un drum nou asfaltat!
                            Așa că până iese noul Jazz adaptat pentru noi, mai e de așteptat.
                            Sa stii ca Civicul sedan are tot 14 cm garda la sol, iar celelalte (Accord, Civic 5D) au 15 cm garda. Asa ca daca dau intr-un crater, toti se vor bucura la fel cu tine.

                            Jazz adaptat pentru noi nu o sa prea vezi. Poate pentru China, sau India, dar pentru 100 Jazzuri vandute pe an, n-o sa faca Honda un model special.
                            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                            Comment


                            • #59
                              Cred ca sunt off-topic, dar am si euo intrebare: de ce in Germania se vand si altemotorizari pe Jazz si Civic?
                              Cu 14000-14500 poti sa-ti iei Civic aproape nou din Germania (este adevarat ca cu motor de 1.4).
                              Pentru mine un lucru este clar: noul Jazz este altceva. Nu degeaba a primit titlul de Masina Anului in Japonia.
                              Si cred ca va fi cu mai mult de 10% mai scump, decat modelul actual.
                              The power of dreams.

                              Comment


                              • #60
                                Atunci facem o scurta paranteza si ramanem off-topic:
                                ce anume se vinde in Germania si nu se vinde in Romania?
                                Jazz-ul de 1.2L si Civic-ul de 1.4L?
                                Pai astfel de decizii le ia importatorul si daca ei sunt de parere ca aceste motorizari nu reprezinta un adevarat interes pentru piata, atunci renunta la ele.
                                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                                Comment

                                Working...
                                X