yobit hitbtc digifinex
Vreau si eu un Jazz - Hondafan

Vreau si eu un Jazz

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cosmin410b View Post
    1.2 ivtec vs 1.4 ivtec

    Exceptand deosebirile de pe hartie, care sunt diferentele percepute de sofer? Ma refer​​​​​​ la elasticitate sau o eventuala senzatie de masina submotorizata pentru cel de 1.2.
    Diferente notabile in depasiri?

    Eu am in cap sa iau 1.4, dar daca ajung cumva in Germania si gasesc un 1.2 elegant si la pret bun, voi avea motive ca apoi sa regret?
    Jazz-ul meu e de 1.2 si mi se pare putin submotorizat. Si eu ma gandeam la un 1.4 (1.3) dar pentru mine diferenta de pret de 30% nu justifica diferenta de putere de 10%. Intr-adevar nu am avut ocazia sa conduc Jazz-ul de 1.4... poate nu sunt diferente semnificative. Un mic sfat: daca tot optezi pentru 1.2 sa te gandesti la un set de jante usoare. Eu mi-am pus Mini R81 si se simte diferenta. Ma gandesc sa pun si un CAI pe viitor.

    Sa ne spui ce ai cumparat. Bafta!

    Comment



    • Mulțumesc frumos pentru postul tău și pentru gāndurile bune!

      Prima data, hai sa vedem ce zic cifrele:

      Jazz 2 1.4 (1.3) (100cp):

      0 - 100 km/h in 11.4 sec
      Maximum speed 182 km/h
      127 Nm @ 4800 rpm.

      VS

      Jazz 2 1.2 (90cp):

      0 - 100 km/h in 12.6 sec
      Maximum speed 177 km/h
      114 Nm @ 4900 rpm.

      Eu sunt de părere ca experienta la volan cu cele doua motorizari este foarte apropiata și nu cred ca un Jazz 1.2/90cp este submotorizat. De Opel Astra G 1.2/65cp sau Agila 1.0/58cp sau dieselurile natural aspirate sau Logan MCV 1.0sce/73cp sau Clio 4 Combi 1.2/75cp sau multe altele, ce sa mai zicem?

      [Edit: pentru mine ambele motorozari sunt excelente, flexibilitate care imi va permite sa optez pentru varianta cu facelift, versiune pe care o doresc neapărat. Asta vreau eu, un Jazz 2 cu facelift si care sa nu fie intr-o culoare stridenta. Atat. Daca va avea motorul de 1.4 (1.3) sau niste jante frumoase, le voi considera că au fost un bonus și că așa fost sa fie, viața mi-a arătat că si karma exista și nu sta degeaba. Și la felul īn care se prezintă oferta Jazz-urilor din Ro, probabil că voi ajunge sa o iau din Germania.]

      Cu multa placere și mulțumire pentru toți cei care mi-au scris aici, dar și pentru utilitatea acestui topic, nu numai ca voi posta aici celebra și emoționanta zi īn care voi ajunge sa fiu și eu posesor de Jazz, dar voi face și un jurnal de bord cu review-uri și analize de toate felurile posibile și imposibile, va conține impresiile mele pe larg și experientele complete cu aceasta mașina, aspecte pe care nu le-am găsit absolut deloc pe niciun forum din Romania, nici măcar aici.

      Nu mai știu cum am dat un click și am ajuns la Jazz, a fost pur și simplu īntāmplător, știam de ea de la Top Gear, ma gāndeam ca e doar o buburuza mica și inghesuita, gen Ford Fiesta, fără sa am habar ca īnăuntru e autobuz, unde mai pui ca mai are și portbagaj de compacta. Apoi, cu īncă un click, am dat de Robert Adam, el este singurul "vinovat" pentru care eu am ajuns sa īmi doresc cu ardoare Jazz. Mai departe, menționez, fără lipsa de modestie, și karma este cea care m-a adus aici datorita faptului ca eu am făcut și fac numai bine in viata mea, īntotdeauna necondiționat!

      Numai dacă ma gāndesc la "magic seats" si ar fi suficient pentru mine ca să aleg aceasta mașina pentru ca doar datorita acestei dotări, pot transporta o floare, 2 biciclete de adulți (am văzut ca intra chiar și 4!), un dulap de la Ikea sau orice altceva. Eu sunt un om care bricoleaza īn propria lui casa, am ceva scule, am familie extinsa, sunt un om gospodar și activ, mi se īntāmplă adesea să am nevoie sa rabatez banchetele. Chiar ieri ma uitam la cineva cum se chinuia sa pună cāteva foi de polistiren īntr-un sedan, le-a desfăcut din bax, a făcut mizerie īn toată mașina și s-a īnvārtit pe acolo zeci de minute. Eu nu concep ca mașina mea sa nu fie si hatchback pentru ca o mașină ar trebui sa fie capabila transporte atāt oameni cāt și obiecte.

      Pentru mine, Honda Jazz este o mașină din clasa compacta, nici pe departe din clasa mica! Īn ultimele 2 luni, m-am uitat la tot ce mișcă din clasa compactă, de la modelele curente si pana la predecesoarelele lor. Mi-au plăcut și īmi plac multe mașini, īn special cele japoneze și apoi cele coreene, dar niciuna nu are atātea bife cāte are acest Jazz!

      Eu sunt același om, indiferent de cazanul pe care īl conduc și ma īmpotrivesc mereu īn fata trendului evolutiv pentru ca pur și simplu nu vreau sa votez tehnologie inutila și frovola care indobitoceste, consumerism si "evoluție". Pe mine ma interesează simplitate, siguranță īn exploatare, practicabilitate, consum mic de combustibil și costuri corecte de īntreținere, sa fie mica īn exterior și mare īn interior, vioaie și ușor de parcat, versatila și cu diverse spatii de depozitare și, cel mai important, sa īmi ofere diverse posibilități de transport a unor obiecte mai mari.

      Commercial Honda Jazz (Penelope Cruz):
      https://m.youtube.com/watch?v=hS1vw3GLoVA

      Este incredibil, in urma cu 2 pagini și 3 luni eram un idiot plin de temeri și indoieli, iar acum sunt un geniu.
      Last edited by Cosmin410b; 10-11-19, 19:13.

      Comment

      Working...
      X