yobit yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
Vreau si eu un Jazz - Hondafan

Vreau si eu un Jazz

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by hondatu
    NOTA: In Octombrie cand voi fi in Bucuresti o sa-mi iau si Fantele de la tine (I HATE Cola!)!
    Me 2. Whatever you want - if I loose, of course - it will be my pleasure.

    Cujulica, scuze, nu am fost atent. ops:
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • #17
      Multumesc baieti,pentru lamuriri;as vrea insa o motoizare de 1,3-1,4 maxim,poate chear si una de 1,2.Nu-mi place viteza, deci nu am nevoie de prea multi caluti.Drumetiile nu le fac doar pe drumuri rele,adica mai putin pe drumuri rele.Jazz-ul are scut la motor-avand garda asa mica?( cat e garda?) Va rog sa-mi spuneti cam cate kg pot s-o incarc,si daca un motor mic de1,2/1,3/1,4 mai are putere sa urce cate o panta?Acum nu vreau chear sa fac alpinism cu ea Daca distributie este pe lant,atunci mai trebuie schimbata la o adica? Numai bine,pentru toti!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Radu Neagu
        Distributia este pe lant.

        Preturi revizie 20000km (facuta pe data de 06.03.2008):

        -filtru ulei 49.09
        -garnitura buson golire ulei 2.26
        -filtru aer 96.69
        -filtru polen 134.47
        -spray frana 15.89
        -manopera revizie principala 307.34
        -ulei Mobil1 5w40 (cumparat din Selgros) 120

        Total: 725.73 RON
        Ce ti-a facut la manopera de 307,34 ron
        Apropo, unde ai facut revizia?
        ACCORD 2.0 M/T

        Comment


        • #19
          Originally posted by cujulica
          Jazz-ul are scut la motor-avand garda asa mica?( cat e garda?)
          Cred ca 14 cm.

          Originally posted by cujulica
          Daca distributie este pe lant,atunci mai trebuie schimbata la o adica?
          Nu, nu mai trebuie.
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • #20
            Buna ziua
            Sunt nou pe aici si nu am vrut sa deschid un topic nou, dar ideea e aceeasi. Vreau si eu un Jazz. Sau mai precis, sotia mea vrea un Jazz. Dar sa fie cu cutie automata.
            Pana aici totul bine, dar as vrea sa citesc si eu un feedback despre CVT. In posturile de la Masina mea, la cele cu CVT nu s-a mai postat de multisor. Sa fie de bine, sa fie de rau?
            Mai am o nelamurire legata de lipsa VSA pentru cutie automata. As putea intelege ca se face controlul tractiunii prin cutia automata, dar de ce lipseste controlul stabilitatii?
            As vrea sa fac un drive test cu un jazz cu CVT dar sunt cam greu de gasit prin showroom-uri.

            Comment


            • #21
              La Honda Trading scrie ca are VSA si pe CVT. Uita-te aici: http://www.hondatrading.ro/modele/jazz/jazz_cvt.html
              "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
              "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

              Comment


              • #22
                Daca e asa, nu pot decat sa ma bucur. In brosura de la dealerul din Braila era lipsa in dreptul CVT. Ceea ce mi s-a parut foarte ciudat.

                Comment


                • #23
                  Este adevarat ca lipseste si la ASKO pe site, dar cred ca Honda Trading ar trebui sa stie mai bine. Daca vrei sa fii sigur, da-le un telefon, sau trimite-le un email.
                  "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                  "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                  Comment


                  • #24
                    Jazz-urile cu CVT NU au VSA.

                    Comment


                    • #25
                      Foarte interesant. Dar de ce nu au?
                      "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                      "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                      Comment


                      • #26
                        Nu au nevoie de VSA CVT-urile pentru că au deja cutia o trebușoară mai inteligentă.
                        Iar pentru pante și restul merge foarte bine CVT dar trebuie să te dai un pic la el, altfel menține turația constantă.
                        Eu am ajuns la 140 kmh cu mai puțin de 4000 rpm, iar dacă vă luați CVT trebuie să știți că, în mers se slăbește ușor pedala în timp iar mașina trece în treapta superioară, și are o reacție pozitivă.
                        Iar dacă pișcați ușor frâna se menține un timp la neutru.
                        Baftă și sper să vă conving.
                        Maşinile se împart în două categorii: Honda si ... restul!
                        http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Dacian/?g2_page=1

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by caling
                          In alta ordine de idei, mie imi place Jazz-ul actual, mai putin:
                          -e cam turata pe autostrada (4000rpm la 130km/h)
                          -avand motorul inghesuit, manopera e mai mare la revizii (asa zic altii pe diverse review-uri)
                          Pentru Caling:
                          Desi nu am Jazz, pot sa-ti spun ca:
                          - masina e relativ turata la peste 120km, deoarece e gandita sa fie economica in mod special pentru oras si pentru utilizari "domestice" si nu in regim de viteza/sport. Oricum, cuplul maxim foarte jos te va ajuta cu siguranta la orice delusor sau "lenes" de pe drum. Daca vrei viteza la drum intins, vei alege altceva, dar, probabil, vei pierde din avantajele de oras ale Jazz;
                          - chestia cu motorul inghesuit as zice ca e mai mult o regula decat o exceptie in clasa asta (vezi Clio, 207, sau chiar Colt-ul). Nu cred ca e un criteriu pentru costul reviziilor ce tine, preponderent de politica de firma. Eu, de exemplu, ma astept sa am revizii mai scumpe la Cee'd, pentru ca pretul de start a fost destul de mic si garantia e lunga: trebuie sa existe si o compensatie, nu-i asa?
                          Kia Cee'd Best, Mars Red, numita Angelina.

                          Comment


                          • #28
                            Daca tot am fost citat, cred ca ar fi bine sa finalizez observatiile mele:

                            negative:
                            -pornirea de pe loc mi s-a parut putin greoaie, dupa asta e ok pana la 120 cand devine galagioasa (porneste mai greu decat un clio2 cu motor de 75cp; s-ar putea ca un jazz nou sa fie mai sprinten da' n-am avut ocazia sa testez unul desi am incercat...)
                            -volanul mi se pare ca are cursa prea lunga (3.7 ture parca fata de 3 cat are clio, la condus ma deranjeaza putin, mai ales la manevre rapide, gen slalom)
                            -reglajul scaunului e cu rotita pe verticala si cu maneta la spatar (as fi preferat sa fie invers)
                            -la franare trebuia sa apas pedala destul de tare (mai tare ca la alte masini pe care le-am condus) insa franele tin (chestie de obisnuinta probabil)
                            -politica hondatrading e cel putin ciudata (m-am interesat de un sirius blue manual si mi s-a spus ca abia la toamna vor mai aduce)
                            -rezervor cam mic pt. drumuri lungi
                            -optionale destul de scumpe insa se mai poate negocia la faza asta

                            pozitive:
                            -stabilitate excelenta;
                            -suspensii mai bune decat scriu altii prin review-uri (nu m-au deranjant mai mult ca la alte masini)
                            -de spatiu interior nu mai zic nimic, mult peste orice alta masina din clasa asta
                            -consum ok (la test a iesit 6.2l/100km - mers pe autostrada + bucuresti aglomerat)
                            -atitudine pozitiva a dealerului (asko - nici plictisita ca la altii da nici prea insistenta...)

                            per total pare o masina cinstita, sobra, fara multe bliz-blizuri desi la unele aspecte se vede ca a fost conceputa in 2002 (vezi antena, al 3-lea stop, stergatoare)

                            nu stiu daca o sa cumpar una pana la urma, insa de cate ori vad una pe strada ma uit 'lung' la ea (ieri era una chiar in spatele meu!)

                            Comment


                            • #29
                              Apropo de spatiu:

                              http://www.youtube.com/watch?v=jkPrRsOZTMc
                              Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !

                              Bazar Acura & Honda Romania - https://www.facebook.com/groups/197406340470123/

                              Comment


                              • #30
                                Amice, cred ca pot sa intervin nitzel: am condus vreo 3 ani un clio 2 benzina 75 cp, si chiar ieri am capatat jazzul cvt (drept ca nu am facut decat vreo 20 km cu ea ).
                                Jazzul cvt este o masina 100% urbana. Si, mai mult, dupa conceptia japoneza despre aglomerarea urbana. Nu e nici masina de concediu si nici de facut liniutze pe la stopuri.
                                Pornirea nu e greoaie, dar cutia o face lineara. E drept ca e putin frustrant cand la un start tu apesi pedala si acul nu sare de 3000 de ture. Dar dupa cateva secunde te uiti in jur si vezi ca esti singur (in fata!!!). Deci: confort decent (vezi clima, sistemul audio corect, alea-alea), performante corecte (adica si fara liniutze poti sa fii lejer primul la 3/4 din semafoare), consum optimizat si spatiu enorm pentru clasa asta.
                                Clio, si mai ales Symbol, este perfecta pentru prima masina - cand nu ai prea multi banutzi si vrei ceva care sa mearga ok in oras dar sa poti pleca si in concediu (vezi porbagajul). Jazzul e perfect pentru masina sotziei sau ca masina pt oras, daca mai ai una mai maricica pentru drumuri lungi.
                                Am mai remarcat pe forum topicuri "vs" si mi se par fundamental gresite. Adica fiecare model are un rost si o nisa pe piata, altfel nu ar mai exista atatea, nu? E extrem de greu de comparat, spre exemplu, Jazzul cu C'eed sau chiar cu Clio.
                                Nu as vrea sa mai aduc vorba de fiabilitatea Renault, pentru ca inca sunt subiectiv la capitolul asta, iar la Honda nu am suficiente date din propria experienta.
                                Legat de politica importatorului: Jazzul este 1. model la sfarsitul carierei - deja noul model este COTY in Japonia si 2. un model vandut microscopic in Romania. Este evident ca nu prea au motive sa se zbata prea tare ca sa vanda 11 unitati pe luna in loc de 10, nu?
                                Pentru cine poate, idealul este sa folosesti un Jazz in mareata capitala si un Accord / Civic pentru iesiri din oras. Pentru cine nu: poate e mai bine sa cumpere un model polivalent si fara foarte mari pretentii. Iar asta poate fi un C'eed SW, Clio Symbol sau vreun Fiat. Mai devreme sau mai tarziu o sa ajunga si la Honda. Prietenii stiu de ce!!
                                http://hondafan.etp.ro/gallery/v/Falkoner/
                                https://popescu10.wordpress.com/

                                Comment

                                Working...
                                X