Probleme CVT?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme CVT?

    Stimati colegi, am nevoie de sfaturi sau eventual sugestii.
    Povestea suna asa: am cautat vreo trei luni un jazz cu CVT si in mintile lui, in Germania. L-am gasit...toate bune si frumoase. Mi l-a cumparat un prieten care locuieste in Frankfurt. Masina s-a plimbat pe acolo vreo doua saptamani si nu au fost probleme. Pe drumul catre Romania au aparut necazurile. In prima faza...la accelerari bruste la urcare de panta a intrerupt(ca si cum s-ar poticni). Pe parcurs treaba a evoluat si acum face asa la orice accelerare brusca. Asta seara, de cand am intrat in posesia ei, am tot facut probe. Pe loc nu face nicicum. Doar la drum si cand bagi piciorul in ea. Stiti...este senzatia aia de o aveam la Dacia cand nu se alimenta. Nu se stinge sau aprinde nimic in bord. Pur si simplu poticneste indiferent de turatie sau treapta(D,S,L).
    Ce dumnezeului ar putea fi?
    Masina este din 2007, are un rulaj de 142.000km real, un singur proprietar neamt si este servisata corect in acelasi dealer Honda care a si vandut-o. Ultima revizie este din 12.09.2007 cand s-a schimbat uleiul in cutie. Avea atunci 139697km parcursi.
    Sper, din toata inima, sa nu fie ceva grav!!
    Multumesc

  • #2
    Pai si din 2007 pana acum nu a facut nici o revizie?Sau ai scris tu gresit.Daca ai scris gresit si e 2017,atunci stau altfel lucrurile.Si Doc si eu am avut probleme asemanatoare cu ale tale.Doc a schimbat de mai multe ori uleiul la cutie si a fost ok pana la urma.La mine in schimb,nu.Era masina maica-mii si o avea frate-miu care mergea cu ea din cand in cand.Dupa vreo doua saptamani de stat la Asko si probat fel de fel de solutii,s-a ajuns la concluzia ca de vina ar fi niste bobine de la bujii si se recomanda a se schimba toate (8 adica) avand doua bujii pe cilindru.Pretul este de 100 euro/bucata,fara manopera si TVA.Am sfarsit prin a vinde masina,care fusese luata de noua in 2008,cu intretinere numai in reprezentanta si pana in 130 k km la bord,evident reali.Problema cica ar porni de la faptul ca a stat masina fara sa fie folosita mai mult timp.Din punctul meu de vedere,masina a fost o deceptie in privinta fiabilitatii.Nu au fost singurele probleme avute la ea.
    Last edited by dantt; 09-11-17, 21:11.

    Comment


    • #3
      Scuze ca am dactilografiat gresit. Ultima revizie a fost in 12.09.2017.
      Istoricul de revizii(intrari in reprezentanta) cu facturile aferente(fizic prezente) suna asa:
      12.09.2017, 139697km, printre altele inlocuit cvt fluid;
      02.08.2016, 125821km,
      04.02.2016, 119050km, inlocuit cvt fluid;
      27.08.2014, 100521km, inlocuit cvt fluid;
      23.10.2013, 83844km,
      14.08.2012, 69739km, inlocuit cvt fluid,
      etc...
      Are uleiul schimbat la o frecventa de 20 sau 30.000km aproximativ. Se poate considera chiar excesiva grija asta. Totul este facut in dealer Honda...nu prin cartier. Totul cu documente doveditoare, etc... Bujiile inlocuite la fiecare 40.000 km. Totul ca la carte!! Nu am gasit nimic legat de bobine dar nu am cunostinte nici de faptul ca acestea au nevoie de o inlocuire periodica?
      Sa fie vreun semn ca nu trebuie sa o pastrez??

      Comment


      • #4
        Man,nu stiu ce sa zic,ca e greu sa-mi dau cu parerea,mai ales ca nu-s specialist.Cel mai bine du-o la Asko sa o puna pe tester,desi nici la aia a mea nu aparea nici o eroare,sa-ti zica baietii de acolo ce e e facut.Uleiul pentru CVT trebuie sa fie neaparat original si nu te baza ca neamtu' a pus fix din ala.Bobilnele alea in mod norbal nu trebuie inlocuite periodic decat cand crapa.

        Comment


        • #5
          Multumesc frumos pentru timpul alocat si raspunsuri. Cred ca o paste un Asko daca nu gasesc vreo solutie pe plan local! Pitestiul nu mai are dealer Honda?

          Comment


          • #6
            Are,dar poti sa-i dai a saptea linistit pe autostrada pana la Chiajna.Desi am inteles ca s-au mai schimbat lucrurile si la Pitesti in bine,totusi,pentru problema ta,mergi la Asko,macar stii o treaba.

            Comment


            • #7
              Pregateste si niste bujii de schimb.
              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

              Comment


              • #8
                Bujiile sunt schimbate in data de 02.08.2016, la 125821 km parcursi. Nu ar fi ceva cam repede sa le inlocuiesc?

                Comment


                • #9
                  Atunci da, ar fi cam repede.
                  "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                  '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                  Comment


                  • #10
                    Eu am facut un singur schimb de ulei la cutia CVT si dupa mai multa forja de oras, acum si-a revenit. Aveam in plan sa schimb discurile de ambreiaj, dar in acest moment nu mai este nevoie. Cu cat mergi mai mult cu masina dispare acest tremurat la plecarea de pr loc. Problema apare cand masina sta foarte mult timp nemiscata.
                    Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                    Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                    ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                    ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                    Comment


                    • #11
                      Problema nu este la plecarea de pe loc ci ...cand "bagi piciorul in ea", indiferent de viteza de deplasare sau modul de lucru al cutiei(D,S,L). O sa incerc si pe manual sa vad daca sunt schimbari in comportament!

                      Comment


                      • #12
                        Ca proprietar de jazz cu cvt te sfatutui sa mergi la dealer...deoarece din descrierea ta cvt-ul a fost ingrijit (chiar prea ingrijit),
                        nu cred ca problema ar fi de la cutie. Si eu zic sa pui un tester pe ea.
                        Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                        … Jazz do it ...

                        Comment


                        • #13
                          Si eu am avut o manifestare foarte asemanatoare si in cazul meu au fost bujiile. Simteam cum da in nas aleator si de obicei in jur de 2000 rpm.
                          Bujiile se schimba la 40k, uleiul CVT tot la 40k. Mai des de atat sigur nu strica
                          Am inteles ca se manifesta la fel si in cazul bobinelor de pe bujii.
                          Punand testerul pe masina nu mi-a indicat problema.
                          Bujiile se pot inspecta daca sunt in regula. Bobinele in schimb cam greu. Oricum o inspectie la fiecare nu strica, poate descoperi ceva

                          Comment


                          • #14
                            Sigur am sa ajung la dealer, in speta ASKO Bucuresti, undeva pe sfarsitul saptamanii viitoare.
                            Pana atunci, ultimele verificari, problema se repeta in plaja de turatii 0-3000 si numai in programele D,S,L.....pe manual nu face oricat asa incerca. Asta ma indeamna sa cred ca este doar o problema de cutie!!! Senzatia mea este ca...atunci cand se poticneste, cutia nu mai stie ce sa faca!! Simplist explicat....ii cer brusc sa accelereze si imediat ea decupleaza abreiajul(aka cureaua ajunge cumva la capat de linie si nu mai stie sa se intoarca) cupland imediat ce s-a lamurit!!! Seamana foarte tare cu "izbitul"abreiajului la masina cu cutie manuala atunci cand intruduci in viteza iar cuplarea se face fortat!

                            Comment


                            • #15
                              Acum revin cu informații...face la fel și în mod manual. Cred că ieri, încercând doar in trafic la drum întins și viteze de peste 80km/h m-am păcălit tare. Are acelasi comportament în toate regimurile de exploatare doar că se intensifică. Adică, acum face aproape de fiecare dată când vrei sa accelerezi. Mă scoate din minți!!!!

                              Comment

                              Working...
                              X