Personal, daca as pleca cu familia pe forestiere, nu m-as orienta neaparat la Executive, ci la o versiune pe care as putea sa o echipez cu:
- anvelope noi (gen Continental ATR, Toyo AT+, Falken AT3W, General Grabber AT3, Goodyear Wrangler AT si altele). Eu m-am oprit la ATR-uri.
- scut motor metalic (se gasesc pe piata, pe modelul masinii, avantaj ca are tampoane de cauciuc si nu vibreaza nimic nici la viteze mari de autostrada, cred ca de 2 sau 2,5 mm grosime). Din punctul meu de vedere, asta este necesar pentru forestiere.
- inaltare masina. Probabil stii ca dupa un timp, suspensia de la CR-V se lasa, multe din CR-Vuri o sa le vezi cu spatele lasat. Solutia este prin inaltarea cu tampoane de 2 sau 3 cm (recomand de 2, 3 sunt prea mult, face spatele prea rigid, iti trebuie ceva greutate ca sa se simta normal). Ca sa vezi despre ce este vorba, poti urmari videoul urmator: https://www.youtube.com/watch?v=cep-zVSEA8g . Sunt si pentru fata (https://www.youtube.com/watch?v=hCastpQCQKg), dar eu n-am montat inca, cel mai probabil o sa optez pentru inaltarea +3cm cu arcuri de la H&R.
- un set de lanturi de la RUD si o lopata sanatoasa in portbagaj (Just in case, inca n-am apelat la ele).
- pres de cauciuc pestru portbagaj (eu l-am prins la oferta la 99 de ron, perfect pentru carat orice, care sa nu murdareasca spatele, mai ales daca pica lichide, gen apa, zapada topita, etc). Nu este un must, dar este util.
- indiferent ca iei Honda sau altceva, este bine sa-ti programezi si un tratament antirugina serios (munca o poti presta tu si atunci ai doar materialele).
Da, Honda se preteaza bine ca si masina pentru drum lung si off-road light. Nu intra unde intra adevaratele 4x4, dar e o placere sa-i "asculti franele" in noroi!

Leave a comment: