CR-V Mk3 - benzina sau diesel?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CR-V Mk3 - benzina sau diesel?

    Buna colegi si bine v-am gasit!
    Sunt proaspat (nou cred) membru pe Hondafan si as vrea sa cer ceva sfaturi/lamuriri despre motoarele 2.0 i-VTEC si 2.2 i-CDTI (sau cum se numesc).
    Cum masina prezenta este foarte joasa, m-am gandit sa o vand si sa trec la ceva cu garda la sol mai sus, adica un SUV. Dintre modelele ce am studiat am ajuns la 2 (Suzuki Grand Vitara 2.0 benzina 2007- 2009 si Honda CR-V MK3 - motorizare inca mai vad), iar dintre astea a castigat honda avand dublu clima si portbagaj mai mare, si faptul ca gasesc si pe Euro 5 (facelift).
    Masina o folosesc mai mult in oras (sau 60-70% oras si restul afara), si aveam nevoie de ceva cu care sa ies cu familia din cand in cand la munte si un pic de off-road light. Acuma ca model si dotari am ajuns la un capat, dar nu-s lamurit inca cu motoarele. Mie mi-ar place benzina, dar nu stiu cat de bine s-ar comporta la munte, daca are cum sa traga caroseria de CR-V, ca ma gandesc ca dieselul fiind cu turbo e altceva.
    De aceea m-am gandit la un comparativ, avantaje si dezavantaje, ca am cam cautat si nu prea am gasit un comparativ (sau nu stiu inca sa caut, nou fiind inca nu sunt familiarizat cu paginile/aranjarea in pagina a forumului.
    Va multumesc anticipat pt pareri/raspunsuri si eventuale critici.
    Starts
    28-01-21
    Ends
    30-01-21
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 01-02-21, 18:57.

  • #2
    Bine ai venit. Honda face motoare benzina care trag spectaculos īn ture, nu degeaba a făcut mașini de curse și īncă face. Trage foarte bine și CRV ul, poate fi o mica racheta atunci cānd intră sistemul ivtec adică peste ~ 4000 ture. Dacă vei merge cu ea ușor vei spune că e puturoasă dar și că are un consum decent/ mic. Dacă vei īnvăța să o duci in roșu va trage foarte bine, va folosi toți cei 155 de cai, e un mic tanc indistructibil CRV-ul. Dieselul de 140 cai e foarte bun și el, tu știi cāți km faci pe an și ce rentează. Probabil cel mai important la tine este sa găsești o mașină īntreținută. Dacă poți ajunge la Asko pentru verificare ai șanse să cumperi mașina buna, poate īți recomandă cineva unde sa o verifici și prin alte zone ale țării. Succes!

    Comment


    • #3
      Originally posted by RemusMihai View Post
      Dacă poți ajunge la Asko pentru verificare ai șanse să cumperi mașina buna, poate īți recomandă cineva unde sa o verifici și prin alte zone ale țării. Succes!
      Nu stiu ce e ala Asko...
      Dar multumesc frumos pt raspuns.

      Comment


      • #4
        incredibil...
        Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
        Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
        Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

        Comment


        • #5
          Da și tu un google, nu te aștepta să īți spună cineva tot și despre toate. Dacă vei căuta pe forum sigur vei găsi mai multe informații legate de CRV decāt te vei gāndi să īntrebi... Sunt persoane care au avut CRV 2.2 Diesel și acum au 2.0 Benzina, au scris atāt de multe informații īncāt nu mai e necesar să deschizi aici o nouă discuție. Eu mi-am cumpărat CL7 după ce am citit totul despre model pe forum fără sa īntreb pe nimeni nimic aici. Am găsit mai multe informații decāt aveam nevoie.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Oly C View Post
            Nu stiu ce e ala Asko...
            Dar multumesc frumos pt raspuns.
            Dar ce e "ala" Honda CRV de unde ai auzit?

            Comment


            • #7
              Originally posted by RemusMihai View Post
              Da și tu un google, nu te aștepta să īți spună cineva tot și despre toate. Dacă vei căuta pe forum sigur vei găsi mai multe informații legate de CRV decāt te vei gāndi să īntrebi... Sunt persoane care au avut CRV 2.2 Diesel și acum au 2.0 Benzina, au scris atāt de multe informații īncāt nu mai e necesar să deschizi aici o nouă discuție. Eu mi-am cumpărat CL7 după ce am citit totul despre model pe forum fără sa īntreb pe nimeni nimic aici. Am găsit mai multe informații decāt aveam nevoie.
              Scuza-ma ca nu sunt din Bucuresti si nu am auzit de Asko pana acuma. Eu stiu de altfel de ASCO, care se ocupa cu totul cu altceva.
              Iar ca informatii am cautat pe forum dar nu am gasit decat cum fiecare isi prezinta masina si nimic concret.

              Comment


              • #8
                Originally posted by MPopescu View Post
                Dar ce e "ala" Honda CRV de unde ai auzit?
                Ha, ha, vad ca aveti chef de caterinca. Asa va purtati cu toti incepatorii?
                De crv stiam de mai demult, doar ca nu m-am putut "apropia" de ea (d.p.d.v.d al bugetului).

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Oly C View Post

                  Ha, ha, vad ca aveti chef de caterinca. Asa va purtati cu toti incepatorii?
                  De crv stiam de mai demult, doar ca nu m-am putut "apropia" de ea (d.p.d.v.d al bugetului).
                  Sa ai noroc sa găsești un Crv 2.2 i-dtec cu max 100.000 km. Sunt fiabile. Baftă!

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc. Nu ma intereseaza sa fie sub 100.000km (e bine si intre 100k si 200k), ci sa intre in buget.
                    Oly C
                    Junior Member
                    Last edited by Oly C; 31-01-21, 17:38.

                    Comment


                    • #11
                      Daca pe unde te duci n-ai nevoie de reductor, atunci uita-te la CR-V, are avantajul unui comfort mai mare, poti face sute de km fara sa te simti obosit la volan. Probabil sta si mai bine pe sosea, are roata mai mare, diferentialul central (cel care antreneaza puntea spate) este hidraulic cu 2 pompe de ulei, ce sta decuplat in mod normal si cupleaza la nevoie, la plecare in forta, etc. Asta se traduce la un consum mai mic in mers. Benzina are 3 moduri de functionare si schimba intre cicluri Otto si Atkinson, in functie de turatie si load, deci alta reducere de consum si un cuplu suficient pe toata plaja de turatii. Pana acum, nu a fost coasta pe care sa incerc sa o urc si sa nu urce (benzina manual). Daca esti hotarat pe CR-V, si benzina si motorina sunt OK, dar personal prefer benzina, mai ales iarna cand se incalzeste imediat. CR-Vul pe zapada este regina, mai ales ca ai si Traction Control la ea.

                      Iti recomand sa faci test-drive cu ambele si sa alegi cu inima! Masina perfecta nu exista!

                      PS: La Honda, ESP se numeste VSA. Spor la cautari, vezi ca JOZSI are una la vanzare: https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...earl-re5/page2

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru recomandare
                        raducu
                        Senior Member
                        raducu !

                        Problema e cu piata. Masina mea ofera beneficii gen:
                        1. rulaj sub 100.000km
                        2. unicul proprietar
                        3. fara evenimente
                        4. impecabila
                        5. cutie automata
                        6. service doar la reprezentanta Honda
                        7. fiabilitatea de benzina

                        Toate acestea costa un premium si se aduna.

                        Bine inteles, are si dezavantaje:
                        1. nu este varianta de echipare Executive
                        2. este inainte de facelift => EURO4

                        Fiecare trebuie sa balanseze asta conform nevoilor personale si a constrageriilor (de buget). Eu sunt mereu deschis sa vad "oferte" mai bune, si incerc sa echivalez, atata timp cat nu comparam mere cu pere. Aici ma refer la ofertele primite pe OLX, nu la Oly (el din start a fost transparent si mi-a comunicat ca e interesat de altceva decat ofer, dar il astept cu mare drag la test-drive).

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by raducu View Post
                          Daca pe unde te duci n-ai nevoie de reductor, atunci uita-te la CR-V, are avantajul unui comfort mai mare, poti face sute de km fara sa te simti obosit la volan. Probabil sta si mai bine pe sosea, are roata mai mare, diferentialul central (cel care antreneaza puntea spate) este hidraulic cu 2 pompe de ulei, ce sta decuplat in mod normal si cupleaza la nevoie, la plecare in forta, etc. Asta se traduce la un consum mai mic in mers. Benzina are 3 moduri de functionare si schimba intre cicluri Otto si Atkinson, in functie de turatie si load, deci alta reducere de consum si un cuplu suficient pe toata plaja de turatii. Pana acum, nu a fost coasta pe care sa incerc sa o urc si sa nu urce (benzina manual). Daca esti hotarat pe CR-V, si benzina si motorina sunt OK, dar personal prefer benzina, mai ales iarna cand se incalzeste imediat. CR-Vul pe zapada este regina, mai ales ca ai si Traction Control la ea.

                          Iti recomand sa faci test-drive cu ambele si sa alegi cu inima! Masina perfecta nu exista!

                          PS: La Honda, ESP se numeste VSA. Spor la cautari, vezi ca JOZSI are una la vanzare: https://hondafan.ro/forum/forum/my-h...earl-re5/page2
                          Multumesc de sfaturi. Nu am nevoie de reductor ci de ceva cu care sa pot iesi la munte cu copiii, familia si sa nu raman "impotmolit". Acuma nu o sa ma bag in noroaie cu ea, dar pe un drum forestier pe care a plouat sa nu raman "blocat".
                          Cu dl. Jozsi am vorbit, dar i-am spus ca eu caut modelul executive si pe cat posibil facelift (euro 5, preferabil benzina, nu stiu cum e i-DTEC-ul...). La mine neaparat teebuie sa aibe oglinda de interior heliomata.
                          Masina as alege cu inima (am si ales deja benzina), dar din pacate banul dicteaza nu inima.
                          Oly C
                          Junior Member
                          Last edited by Oly C; 02-02-21, 17:31.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Jozsi View Post
                            Multumesc pentru recomandare
                            raducu
                            Senior Member
                            raducu !

                            Problema e cu piata. Masina mea ofera beneficii gen:
                            1. rulaj sub 100.000km
                            2. unicul proprietar
                            3. fara evenimente
                            4. impecabila
                            5. cutie automata
                            6. service doar la reprezentanta Honda
                            7. fiabilitatea de benzina

                            Toate acestea costa un premium si se aduna.

                            Bine inteles, are si dezavantaje:
                            1. nu este varianta de echipare Executive
                            2. este inainte de facelift => EURO4

                            Fiecare trebuie sa balanseze asta conform nevoilor personale si a constrageriilor (de buget). Eu sunt mereu deschis sa vad "oferte" mai bune, si incerc sa echivalez, atata timp cat nu comparam mere cu pere. Aici ma refer la ofertele primite pe OLX, nu la Oly (el din start a fost transparent si mi-a comunicat ca e interesat de altceva decat ofer, dar il astept cu mare drag la test-drive).
                            Multumesc Jozsi pt sfaturi. Int-adevar ce ai tu nu e ce caut, eu caut cu pilele si oglinda heliomata in interior, pe cat posibil euro 5, nu trebuie sa aiba neaparat sub 100.000km, dar intre 100k si 200k ar merge. Sunt constient ca sunt bune si cele de peste 200.000, dar la cele sub 100.000 nu se incadreaza bugetul. Bugetul (sper sa ajung acolo dupa ce vand si masina din prezent care e foarte joasa), si daca mai reusesc sa mai stang ceva, sa ajung macar la 9000.

                            Comment


                            • #15
                              Eu vorbeam de reductor in primul rand, de aceea am zis ca depinde pe unde bagi masina. Dar pe un forestier normal, merge fara probleme. Conteaza foarte mult cu ce o incalti, ca unele mai de teren (30-50% off-road) clar va face diferenta fata de unele de strada. Daca intri cu anvelope de vara in noroi, poti sa ai blocante pe toate diferentialele si sa ramai acolo. Unele cu creste speciale pentru off-road light si iarba uda iti va da o siguranta si capacitate de trecere mai mare pe forestiere.

                              Personal, daca as pleca cu familia pe forestiere, nu m-as orienta neaparat la Executive, ci la o versiune pe care as putea sa o echipez cu:
                              - anvelope noi (gen Continental ATR, Toyo AT+, Falken AT3W, General Grabber AT3, Goodyear Wrangler AT si altele). Eu m-am oprit la ATR-uri.
                              - scut motor metalic (se gasesc pe piata, pe modelul masinii, avantaj ca are tampoane de cauciuc si nu vibreaza nimic nici la viteze mari de autostrada, cred ca de 2 sau 2,5 mm grosime). Din punctul meu de vedere, asta este necesar pentru forestiere.
                              - inaltare masina. Probabil stii ca dupa un timp, suspensia de la CR-V se lasa, multe din CR-Vuri o sa le vezi cu spatele lasat. Solutia este prin inaltarea cu tampoane de 2 sau 3 cm (recomand de 2, 3 sunt prea mult, face spatele prea rigid, iti trebuie ceva greutate ca sa se simta normal). Ca sa vezi despre ce este vorba, poti urmari videoul urmator: https://www.youtube.com/watch?v=cep-zVSEA8g . Sunt si pentru fata (https://www.youtube.com/watch?v=hCastpQCQKg), dar eu n-am montat inca, cel mai probabil o sa optez pentru inaltarea +3cm cu arcuri de la H&R.
                              - un set de lanturi de la RUD si o lopata sanatoasa in portbagaj (Just in case, inca n-am apelat la ele).
                              - pres de cauciuc pestru portbagaj (eu l-am prins la oferta la 99 de ron, perfect pentru carat orice, care sa nu murdareasca spatele, mai ales daca pica lichide, gen apa, zapada topita, etc). Nu este un must, dar este util.
                              - indiferent ca iei Honda sau altceva, este bine sa-ti programezi si un tratament antirugina serios (munca o poti presta tu si atunci ai doar materialele).

                              Da, Honda se preteaza bine ca si masina pentru drum lung si off-road light. Nu intra unde intra adevaratele 4x4, dar e o placere sa-i "asculti franele" in noroi!

                              Comment

                              Working...
                              X