Temperatura minimă la care am folosit mașina a fost de -7 grade. S-a īncălzit repede și face căldură suficientă , exact ca o mașină pe benzină. Se dezgheață foarte repede parbrizul ( nu īmi place să folosesc racletă pe geamuri ) , Scaunele se īncălzesc repede iar volanul se īncălzește aproape instantaneu.
2019 Honda CR-V Hybrid i-MMD (inteligent Multi-Mode Drive)
Collapse
X
-
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
-
Originally posted by Turkish View Postparbrizul incalzit e util la diesel
la benzina nu mi se pare chiar asa de mega inventie
plus ca in anumite situatii deranjeaza la ochi firele
plus ca la nevoie costa un parbriz de iti da gaura in buzunarLast edited by alexme24; 11-02-19, 14:14.
Comment
-
Hibridul avand motor cu ciclu Atkinson, eficienta lui termala e undeva pe la 40% (comparativ cu 25% cat are cel Otto). In mod electric, incalzirea ar trebui sa consume din baterie. Probabil de aici intrebarea legata de cum si cat incalzeste.
Interesant ar fi de vazut autonomia reala din timpul iernii vs cea declarata."Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film
'08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue
Comment
-
Originally posted by bflorian View PostAre o zona incalzita numai in locul in care "parcheaza" stergatoarele de parbriz.
la masinile la care am avut parbriz incalzit dura un minut si jumatate spre doua pana se dezgheta complet toata suprafata daca afara erau sub -2/3 celsius
motorul pe benzina face asta la fel sau poate chiar mai repede fara a mai fi nevoie de rezistenta electrica peste tot"Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
- 1 like
Comment
-
A venit! Ce pot sa spun? Senzatia de masina noua este priceless... Sa pui benzina in ea de 240 lei si sa iti apara pe bord ca urmatoarea alimentare e la 1070 km te face sa te simti mai bine.
Am vazut cum lucreaza bateria cu motorul: la viteza joasa merge pe baterie (consum instantaneu 0) si din cand in cand motorul porneste (chiar daca nu depasesti 40 km/ora) si incarca bateria (in acel moment consumul instantaneu se duce spre maxim... cred ca de 20l %).
Ma poate ajuta cineva cu un tutorial pentru Android Auto (sau inlocuitor)? Aparent nu merge in Ro....
Nu am reusit sa inteleg cat este garantia la baterie si sitemul adiacent (nu gasesc in caiet scris...)?!
A! Uitasem! Baga caldura!
Comment
-
S- o stăpānești sănătos! Să īnveți să regenerezi bateria din padele
Uite de unde să pui Android Auto pe telefon : https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-3-9-5850-release/ De mers, merge, l-am folosit eu pe CR-V Hybrid. Dai jos APK.-ul și īl pui īn telefon.
Succes!Last edited by KMR; 12-02-19, 19:09.I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
'00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
'96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Comment
-
Originally posted by KMR View PostS- o stăpānești sănătos! Să īnveți să regenerezi bateria din padele
Uite de unde să pui Android Auto pe telefon : https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-3-9-5850-release/ De mers, merge, l-am folosit eu pe CR-V Hybrid. Dai jos APK.-ul și īl pui īn telefon.
Succes!
- 1 like
Comment
-
Dupa ce bflorian a deschis topic pentru CRV-ul hybrid, s-a mutat discutia acolo, desi unele chestii generale, care nu tin neaparat de masina dansului, s-ar putea discuta in continuare aici ...
De aceea prefer sa raspund aici la acest post
Originally posted by ticker View PostMie 40k mi se pare putin cam mult. Mi-as fi dorit si o baterie cu un range electric de 50-80km si un sistem Plug-in. Cam asta ar fi idealul meu...
Cu un setup din-asta un consum real de 4-5% in oras e realizabil. Ma rog... vise.
In alta ordine de idei, daca as avea bani de CR-V-ul nou eu as lua varianta hybrid, chiar daca un plug-in hybrid e mai potrivit nevoilor mele (stau la casa in afara Bucurestiului si am nevoie de o autonomie mai mare ca sa pot sa ma bucur de un consum mic la naveta).
La serviciu o sa avem in curand o masina electrica, care are nevoie de o statie de incarcare. Am vorbit cu superiorul (fiind firma mica, totul e mult mai simplu) daca se poate o statie si pentru angajati. Momentan nu are nimeni hybrid plug-in, insa se tinde in aceasta directie. Si a fost de acord. Asadar, mi-ar conveni mult un plug-in, mai ales ca e posibil sa nici nu platesc curentul
In sectiunea Plug-In Hybrid e cam 'subtire' piata ...
Comment
-
Un test de CRV hybrid si apropo de consum 6.7 in Bucuresti : https://www.promotor.ro/teste-video/...-foto-17892440
Probabil nici asta nu e bun .Acu sincer la 180 de CP cat ar trebui sa consume ca sa fie bine ...
Apropo de Plug-In cica peste 80% din posesori uita sau nu ii intereseaza sa incarce bateriile. In multe tari s-au cumparat si pt taxe scazute pur si simplu .Last edited by botz; 28-02-19, 17:22.
Comment
Comment